isse_pigen

<3 Louise og Kenneth - Vores Sommerbryllup <3

667 indlæg i dette emne

Annonce ♥

post-34110-1241246823.gif70 dage / 10 ugerpost-34110-1241246823.gif

Ihh Tina hvor er det bare sødt af dig at skrive det :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Er jo vildt som tiden går.. og ved du hvad? nu er der kun 12 dage til jeg skal prøve min kjole igen :denmarkflag::cheerleader3:

Er det ikk vildt? Der er allerede gået 2 måneder siden jeg købte den.. sys det er helt vildt..

Og det bedste af det hele er at jeg skal prøve den på min fødselsdag.. så 12 dage til kjoleprøvning og 12 dage til min fødselsdag... !!!v :cheerleader3::cheerleader3::rolleyes::biggrin:

0

Del dette indlæg

post-34110-1241246823.gif70 dage / 10 ugerpost-34110-1241246823.gif

Ihh Tina hvor er det bare sødt af dig at skrive det :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Er jo vildt som tiden går.. og ved du hvad? nu er der kun 12 dage til jeg skal prøve min kjole igen :denmarkflag::cheerleader3:

Er det ikk vildt? Der er allerede gået 2 måneder siden jeg købte den.. sys det er helt vildt..

Og det bedste af det hele er at jeg skal prøve den på min fødselsdag.. så 12 dage til kjoleprøvning og 12 dage til min fødselsdag... !!!v :cheerleader3::cheerleader3::rolleyes::biggrin:

Det er da bare total fedt søde.. :fløjt: :) :) jeg fik min hjem i går ..så det er super fantastisk.. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey....håber du kan holde de kommende dage ud indtil du skal prøve kjolen igen...hi hi... ku lige forestille mig, hvordan du hopper utålmodigt rundt. Fnis... :hug:

Hehe.. nåh det kunne du? det er dog ikke lige så slemt som sidste gang.. men er nok fordi jeg har så meget andet at tænke på mht skole.. skal jo snart til eksamener.. argh.. dør.. hmm..

Set min besked i din tråd?

0

Del dette indlæg

Hejsa

Nu havde du jo skrevet i min tråd at du mente at genkende mig, så måtte da lige skimme din tråd...

Kan desværre ikke kende dig, men er ikke i tvivl om at jeg kan genkede Kenneth... Så er nødt til at høre: Hedder din svigerinde Anne?

Hvis det er Anne, så må du hilse hende mange gange... Hun er en af mine ældste veninder og en jeg holder utroligt meget af selvom vi desværre ikke snakker så meget sammen mere...

Nu kan det selvfølgelig også være det er min tvillingesøster du har set på gymnasiet, selvom vi begge har gået der... Men hvis du spørger Kenneth ved han sikkert godt hvem jeg er...

Bliver helt sentimental når jeg tænker på I skal giftes i Klosterkirken... Jeg har boet lige i nærheden hele mit liv og er både døbt og konfirmeret i kirken... Har dog desværre ikke haft noget med den at gøre efter jeg er flyttet fra øen..

Super skægt at jeres invitation er lavet som en bog, det er vores jo også... hehe...

Vil da kigge lidt oftere forbi din tråd... Vi kan jo næsten følges ad...

Redigeret af BiancaNavne
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er virkelig dårlig til at få opdateret herinde.. og virkelig dårlig til at få lagt billeder ind.. hmm må jeg lige få gjort noget ved i nærmeste fremtid.. Skal bare lige igennem nogle eksamener..

Vi har efterhånden fået styr på rigtig meget.. Men jeg kan egentlig ikk lige overskue min tråd.. har ikk fået opdateret index så ved slet ikk hvad jeg har fået lagt ind og hvad jeg ikke har lagt ind.. så også dette bliver ordnet i nærmeste fremtid..

Hmm nok om alt det jeg ikke har gjort.. Jeg ved jeg ikk har fået fortalt at jeg har købt undertøj, for det har jeg først gjort i dag.. det er super flot.. men aldeles eneste gang at jeg giver over 900 kr for ét sæt undertøj.. det er jo helt vildt.. hmm.. så har jeg fået malet et billede vi skal bruge som "gæstebog"..

I skal nok få billeder af begge dele her en af dagene sammen med nogle andre billeder i helt sikkert gerne vil se.. nemlig TILRETNING!!!! jeps tøser.. nu er der kun 2 dage til jeg skal ha tilrettet min kjole.. og glæder mig vildt.. kan man få nogen bedre fødselsdagsgave? næh tror jeg ikk lige man kan.. hehe.. bliver så fedt..

Og billederne skal i nok få torsdag aften eller fredag.. det lover jeg..

Det var lige hvad jeg havde for nu..

0

Del dette indlæg

59 dage tilbage!!!!!!!!!!!!!!

Husk - livet er for kort til at tænke for meget på, hvad man ikke når. Prøv hellere at tænke på hvad du når!!!!!!!1 (Jeg er ikke mester til at efterleve det, men kan godt skrive det :cheerleader3: )

0

Del dette indlæg

Hej igen...

Ja Danmark er et meget lille land... hehe...

Super du skrev forresten... Opdagede lige at Anne var forsvundet på min venneliste på facebook... så nu kom hun da på igen... ;)

Jeg tror jeg gik på årgangen over gym... Gik i 3. u... Men er slet ikke sikker... Min søs gik på sproglig samme årgang, men aner ikke hvilken klasse...

Hvad har bragt jer væk fra Falster?

Klosterkirken er SÅ flot... Og skulle jeg have været gift på Falster var det helt sikkert også KIRKEN! Der er langt op... men bare rolig... der er lige så langt op i den kirke jeg skal... men tror faktisk det er nemmere når man kender kirken i forvejen... for gruer altså også noget for den tur...

Tak for rosen med invitationerne... Er meget stolt af dem... og har endda tænkt mig at gemme skabelonen... kunne være super fedt at bruge dem til kobberbryllup osv... Nu er det jo ligesom vores design..

Syns altså også jeres er rigtig fine!! Glæder mig til at se kjolebilleder! Og tillykke med fødselsdagen lige om snart!

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

59 dage tilbage!!!!!!!!!!!!!!

Husk - livet er for kort til at tænke for meget på, hvad man ikke når. Prøv hellere at tænke på hvad du når!!!!!!!1 (Jeg er ikke mester til at efterleve det, men kan godt skrive det :cheerleader3: )

Hehe.. hej søde.. længe siden..

Jah livet er sq for kort til nogen ting..

Er igang med min 2. prøvekage.. skal nok huske billeder denne gang.. godt nok er mit kamera gået i stykker.. men nå benytte telefonen så.. og det med kameraet er noget tis mht imorgen.. der skal jeg jo prøve kjole..

0

Del dette indlæg

Hej igen...

Super du skrev forresten... Opdagede lige at Anne var forsvundet på min venneliste på facebook... så nu kom hun da på igen... ;)

Jeg tror jeg gik på årgangen over gym... Gik i 3. u... Men er slet ikke sikker... Min søs gik på sproglig samme årgang, men aner ikke hvilken klasse...

Klosterkirken er SÅ flot... Og skulle jeg have været gift på Falster var det helt sikkert også KIRKEN! Der er langt op... men bare rolig... der er lige så langt op i den kirke jeg skal... men tror faktisk det er nemmere når man kender kirken i forvejen... for gruer altså også noget for den tur...

Tak for rosen med invitationerne... Er meget stolt af dem... og har endda tænkt mig at gemme skabelonen... kunne være super fedt at bruge dem til kobberbryllup osv... Nu er det jo ligesom vores design..

Syns altså også jeres er rigtig fine!! Glæder mig til at se kjolebilleder! Og tillykke med fødselsdagen lige om snart!

Knus

Jah, danmark er et meget lille land.. hehe.. alle kender bare nogen der kender nogen og så kender alle pludselig hinanden.. hihi.. lidt rodet.. du forstår nok pointen..

Dejligt at du fandt Anne inde på facebook igen.. Spurgte lige Kenneth om han kendte dig (viste ham billedet af dig).. og jah da om det var Bianca.. "hun har da en tvillingesøster".. så jeg tror godt han ved hvem du er.. og han fortalte da også at i havde gået på skole sammen mm.. såh..

Jamen grunden til at vi forlod falster var for at studere.. Kenneth læser økonomi og matematik på CBS og jeg læser Kemi og Bioteknologi på DTU.. så vores planer er i øjeblikket at vende tilbage til familien når vi er færdige om en 3-5 år.. Vi har godt nok efterhånden en del flere venner i KBH men at vores børn skal vokse op så langt fra deres bedsteforældre når vi kommer dertil ønsker vi ikke..

Så om vi kommer tilbage eller ej det vil tiden vise..

Vi skal nok klare den lange tur op ad gulvet.. vi er seje zillaer.. og vi har jo heldigvis nogen til at støtte os hele dagen.. åhh hvor jeg glæder mig.. det bliver jo helt vildt.. og det er jo snart.. hehe..

Synes det er sejt at du gemmer invitationen.. synes jeg er en rigtig god ide.. Og den er bare så cool fordi ingen andre har den..

Hehe.. takker.. det er lige om snart.. og jeg glæder mig.. både til at prøve kjole og til min fødselsdag.. HURRA.. det er lige om lidt..

Knus

0

Del dette indlæg

Hej igen...

Knus

Jah, danmark er et meget lille land.. hehe.. alle kender bare nogen der kender nogen og så kender alle pludselig hinanden.. hihi.. lidt rodet.. du forstår nok pointen..

Dejligt at du fandt Anne inde på facebook igen.. Spurgte lige Kenneth om han kendte dig (viste ham billedet af dig).. og jah da om det var Bianca.. "hun har da en tvillingesøster".. så jeg tror godt han ved hvem du er.. og han fortalte da også at i havde gået på skole sammen mm.. såh..

Jamen grunden til at vi forlod falster var for at studere.. Kenneth læser økonomi og matematik på CBS og jeg læser Kemi og Bioteknologi på DTU.. så vores planer er i øjeblikket at vende tilbage til familien når vi er færdige om en 3-5 år.. Vi har godt nok efterhånden en del flere venner i KBH men at vores børn skal vokse op så langt fra deres bedsteforældre når vi kommer dertil ønsker vi ikke..

Så om vi kommer tilbage eller ej det vil tiden vise..

Vi skal nok klare den lange tur op ad gulvet.. vi er seje zillaer.. og vi har jo heldigvis nogen til at støtte os hele dagen.. åhh hvor jeg glæder mig.. det bliver jo helt vildt.. og det er jo snart.. hehe..

Synes det er sejt at du gemmer invitationen.. synes jeg er en rigtig god ide.. Og den er bare så cool fordi ingen andre har den..

Hehe.. takker.. det er lige om snart.. og jeg glæder mig.. både til at prøve kjole og til min fødselsdag.. HURRA.. det er lige om lidt..

Knus

Godt han ku huske mig... Ville da blive lidt flov hvis han ikk kunne... haha... Har både gået på samme folkeskole og på gym sammen... Ja har også en ny veninde hvor det viser sig jeg har serveret til hendes nieces bryllup... det er meget skægt...

okay.. det er gerne studierne der gør man rykker... Vi kommer nok ikke tilbage til Falster... Har købt hus her på Fyn + mine forældre er flyttet herover... Så må resten af familien komme over til os... det er de også ved at være vant til... + vi har gæsteværelse, så det er ikke noget problem... Er så glad for at bo herovre...

Ja mon ikke turen går... går jo hverken alene på vej op eller ned... :cheerleader3:

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Nåh dejlige tøser..

Jeg har desværre ikk fået billederne af kjolen fra min søster endnu.. men jeg kan da god lige smide et billede eller to ind af den flotte kage jeg fik lavet..

Skal i se?

post-36011-1242382614.jpg - post-36011-1242382623.jpg

Den var bare rigtig god.. og er første gang jeg arbejder med fondant.. så synes at resultatet blev super godt..

Kagen består fra bunden af et lag chokoladekage, hvidchokoladecreme med friske hindbær, en marcipanbund, et lag mere med hvidchokoladecreme og friske hindbær og til slut et låg af chokoladebund.. de to bunde er blevet vædet med friskpresset appelsinsaft og smurt med chokoladesmørcreme.. hvilket den færdige kage også er blevet.. og derefter pakket ind i fondant.. mums mums mums.. den er bare super lækker..

0

Del dette indlæg

Nåh dejlige tøser..

Jeg har desværre ikk fået billederne af kjolen fra min søster endnu.. men jeg kan da god lige smide et billede eller to ind af den flotte kage jeg fik lavet..

Skal i se?

Den var bare rigtig god.. og er første gang jeg arbejder med fondant.. så synes at resultatet blev super godt..

Kagen består fra bunden af et lag chokoladekage, hvidchokoladecreme med friske hindbær, en marcipanbund, et lag mere med hvidchokoladecreme og friske hindbær og til slut et låg af chokoladebund.. de to bunde er blevet vædet med friskpresset appelsinsaft og smurt med chokoladesmørcreme.. hvilket den færdige kage også er blevet.. og derefter pakket ind i fondant.. mums mums mums.. den er bare super lækker..

Umme numme num.. kunne man ikke få en opskrift på den? Den lyder total lækker... meeeen du kommer nok ikke og laver den for mig på fredag ;)

0

Del dette indlæg

Nåh dejlige tøser..

Skal i se?

Umme numme num.. kunne man ikke få en opskrift på den? Den lyder total lækker... meeeen du kommer nok ikke og laver den for mig på fredag ;)

Nah.. hehe.. tror jeg skal læse til eksamen.. desværre :)

Men hvis du sender en pm med din mail kan du sagtens få opskriften..

0

Del dette indlæg

NEJ hvor er den flot din kage, og overtrækket ser helt glat ud. :)

Hvordan har du lavet afslutningen?

Det har jeg gjort med en sprøjtepose eller tyller eller hvad det nu hedder.. jeg har købt den hos kagebutikken. Der var 6 forskellige dimser med posen for 150 kr tror jeg..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer