isse_pigen

<3 Louise og Kenneth - Vores Sommerbryllup <3

667 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej søde,

Så er jeg tilbage i tråden...og jeg har læst dit sidste indlæg. Du lyder nu til at have godt styr på tingene omend, der er meget at se til. Dejligt at du har en god familie, der ønsker at hjælpe til. Det er bare om at uddelegere uden at kny...man skal benytte sig af det, for det ville da være ærgeligt, hvis man ikke kunne nyde tiden op til. (Jeg var ikke god til at få uddelegeret så mange opgaver, så det kan jeg godt fortryde lidt - her mener jeg, at mine forældre kunne have stået for at fotografere alle par...eller noget i den stil?! De tog billeder, men ikke af de enkelte par).

Jeg sidder her og ville ønske, at jeg også kunne være med på Fyns land, for det lyder da til at blive en siper hyggelig uge!! Vejret bliver jo herligt så på dét område kan smilet blot være fremme.

Glæder mig til at se både hår og prøvemakeup. Jeg er nu helt sikker på, at du nok skal blive ufatteligt lækker...don't you worrie.

Angående din brystbuket, så vil jeg gentage de andre. Det afhænger ene og alene om, hvad du (og evt. din kommende gemal) føler for. Det lyder til at tvivle lidt på, hvad du reelt synes, er ok......eller også fanger jeg den blot forkert.....men prøv ikke at tænke på, hvad andre "forventer", men derimod hvad du har LYST til!!

I sidste ende skal din familie nu nok respektere dit (jeres) valg... Skulle de sige noget op til, så træk på skuldrene og sig: "tja....men det er mit valg!".

Håber du har haft en forrygende tirsdag og får en dejlig nattesøvn. Pas nu på dig selv.

Mange knus

L :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej Louise.

Det er godt nok ved at være tæt på nu, hva'?

Jeg kan godt se dit dilemma ang. brystbuket, men som du selv siger, så synes jeg også, at du skal bestemme dig for, hvordan det skal være og så skære igennem... Jeg kan sagtens forstå, at du gerne vil give din far en brystbuket også - han har været en del af din barndom og gjort dig til den, du er og jeg er sikker på, at han vil påskønne brystbuketten og føle, at han stadig har en speciel plads hos dig.

Det kan du også sagtens bruge som argument overfor din familie, hvis de slår knuder over det - din mor valgte at få børn med ham, så noget godt må der da være i ham :denmarkflag:

Det lyder til, at I får en stresset uge op til brylluppet, men det er slet ikke sikkert, I gør - men der er da mange ting, I skal nå :denmarkflag:

Jeg kan godt forstå din følelse af, at der ikke så mange tilbage på bryllupsklar, som vi kender :griner:- Men sådan er det jo og jeg følger i hvert fald stadig med i din tråd, selvom det ikke altid bliver til, at jeg skriver i den :)

Hav en god dag.

:) fra Merete

Hey søde..

Ja det er ved at være meget tæt på nu.. er underligt.. men dejligt.. :thumbsupsmileyanim:

Ang. brystbuketten så tror jeg kun det bliver manden, forlover og svigerfar der får.. så skal jeg ikk tænke mere over det.. og så får min mor en håndledsbuket da det er hende der skal følge mig op.. færdig punktum hehe..

Tror stressen er ved at være på retur.. i dag fik jeg ordnet alle kirkehæfterne og fik bordplanen helt på plads så nu skal den bare skrives ned og gøres klar til ophæng på kroen.. + jeg har været 3 ½ time hos frisør for at få ordnet hår.. og 1 time hos en sød pige og få lagt make-up.. håber jeg kan få manden til at tage nogle billeder senere da han har besøg lige nu..

Jeg følger også meget med i din tråd selvom jeg er dårlig til at få skrevet.. tror det er fordi motivationen er væk da der ikk er andre herinde mere.. hehe.. men ja om lidt er det os.. og vi må støtte hinanden på det sidste..

Håber du nyder det gode vejr..

Knus

Hey søde!

15 dage... nu nærmer tiden sig!

Tror måske din tæller er indstillet til at skifte efter en anden tidszone end dansk... det var min ihvert fald, da den viste forkert...

Hvordan ser den kommende tid ud?

Jah nu er det nede på 12 dage..

Mon ikk min tæller er indstillet forkert.. du har nok ret.. hehe..

Den kommende tid bliver stresset tror jeg.. men alligevel sys jeg der er styr på det.. mangler at få købt det sidste.. deriblandt hvide stømper.. hmm.. hehe.. Og så skal mandens morgengave lige gøres færdig.. så i kan se billeder.. uff glæder mig til at give ham den..

Hvordan går det på fyns-land?

Knus

Uha... Ja har fået læst alt det du skal nå,... Men du har jo en plan... Så mon ikke det lykkes...

Mht. brystbuket til din far, så syns jeg helt sikkert du skal gå efter din egen mavefornemmelse... Det er ikke andre i familiens valg og det er ikke det der vælter budgettet... Så hvis de vil gøre vrøvl over en så lille ting, der kan komme til at betyde rigtigt meget, så skal de altså vente med det til efter brylluppet... Det er ikke deres bryllup!

Det går stille og roligt på Fyn... Er ved at være godt på vej syns jeg... Har været lidt ked af det og er det stadig, men det er jo typisk når man føler sig svigtet af et familiemedlem...

Ellers er jeg ved at have et godt overblik og kom jo hjem fra Kreta i tirsdags... Tror helt sikkert det har været godt at jeg kom afsted... Har lige givet mig det der ekstra pust at være helt væk fra alting...

Glæder mig til at følge dig den sidste tid... Husk at nyde det!

Knus

Hey søde..

Jah nu er der ved at være styr på det meste.. har taget et ordenligt indhug i dag så mon ikk vi når det hele..

Jeg har besluttet at der ikke er nogen på min side af familien der får brystbuket, så er der ingen der kan blive såret over de ikke har fået og andre har.. min mor derimod får en håndledsbuket med en enkelt rød rose da det er hende der skal følge mig op..

Dejligt du er ved at være med.. men er ikke godt at humøret ikke er i top søde.. kan det lige tage at komme det igen.. Glæder mig til at se billeder fra jeres store dag.. faktisk den kjole du har valgt, den havde jeg også kig på.. men det var ikk muligt at prøve udsalgsmodellerne da jeg var ude og købe kjole i vinters.. desværre.. for der var nogle stykker jeg gerne ville ha prøvet og som jeg den dag i dag stadig gerne ville ha været i for at blive be/afkræftet i at de var gode til mig.. men jeg har heldigvis fundet en smuk smuk kjole.. er dog stadig i tvivl omkring stroppen.. bliver spændende hvad jeg gør på dagen.. om jeg piller den af eller ej.. hehe..

Dejligt at din ferie gik godt.. er dejligt lige at komme væk nogen gange.. og når nu du trængte som du gjorde så var det jo perfekt i lige kunne komme ned og besøge jeres veninde..

Glæder mig til at følge dig det sidste stykke.. og forhåbentlig også bagefter :cheerleader3:

Knus...

Hej Louise

Jeg synes også at du skal lytte til din mavefornemmelse omkring brystbuket... Det er kun dig der kan tag beslutningen.. Jeg synes ikke at de andre skal blande sig i det...

Her har jeg ladt beslutningen været min kærestes... Hvis han ikke ville have en brystbuket, så var der ingen der skulle. Men valgte han at sige ja, så skulle han, min far og forlover have en.

Men min kæreste har sagt nej - fair nok. Jeg vil ikk tvinge ham til noget han ikke har lyst til.

Du har ret... Jeg har det på samme måde, at der er efterhånden kommet så mange nye herinde på BK, som man ikke rigtig kender. De kigger heller ikke rigtig i de nuværende tråde eller skriver lidt.

JA vi har været her længe og de andre er efterhånden blevet gifte fruer....Men vi bliver også snart gifte fruer....

Held og lykke med det sidste planlægning...

Jah.. mavefornemmelser er noget svært noget.. men tror jeg er kommet frem til at det kun er mandens far og forlover og sf manden der får brystbuket.. så er den ikke længere.. hehe..

Jeg synes godt nok der er tomt herinde efterhånden.. vi er jo ikk mange.. men vi er nok til at støtte hinanden det sidste stykke til vi også er blevet fruer..

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde,

Så er jeg tilbage i tråden...og jeg har læst dit sidste indlæg. Du lyder nu til at have godt styr på tingene omend, der er meget at se til. Dejligt at du har en god familie, der ønsker at hjælpe til. Det er bare om at uddelegere uden at kny...man skal benytte sig af det, for det ville da være ærgeligt, hvis man ikke kunne nyde tiden op til. (Jeg var ikke god til at få uddelegeret så mange opgaver, så det kan jeg godt fortryde lidt - her mener jeg, at mine forældre kunne have stået for at fotografere alle par...eller noget i den stil?! De tog billeder, men ikke af de enkelte par).

Jeg sidder her og ville ønske, at jeg også kunne være med på Fyns land, for det lyder da til at blive en siper hyggelig uge!! Vejret bliver jo herligt så på dét område kan smilet blot være fremme.

Glæder mig til at se både hår og prøvemakeup. Jeg er nu helt sikker på, at du nok skal blive ufatteligt lækker...don't you worrie.

Angående din brystbuket, så vil jeg gentage de andre. Det afhænger ene og alene om, hvad du (og evt. din kommende gemal) føler for. Det lyder til at tvivle lidt på, hvad du reelt synes, er ok......eller også fanger jeg den blot forkert.....men prøv ikke at tænke på, hvad andre "forventer", men derimod hvad du har LYST til!!

I sidste ende skal din familie nu nok respektere dit (jeres) valg... Skulle de sige noget op til, så træk på skuldrene og sig: "tja....men det er mit valg!".

Håber du har haft en forrygende tirsdag og får en dejlig nattesøvn. Pas nu på dig selv.

Mange knus

L :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Hey søde..

Nu er jeg hjemvendt fra min mor.. det var nu meget hyggeligt lige at være dernede.. og vi fik da nået nogle ting.. nu skulle kirkehæfterne være klar.. og mit hår er blevet såååå flot.. jeg er hel vildt med det.. får lige manden til at tage et billede her om lidt.. også af make-uppen.. synes også den er blevet rigtig god..

Som du nok har læst i svarende til nogen af de andre så får ingen på min side af familien brystbuket.. det er simpelthen lettere at lade vær.. og faktisk er er jeg lettet over den beslutning.. det kan være folk bliver sure over de ikk får en men de kan ikk blive sure over nogen har fået og andre ikke..

Lægger lige nogle billeder ind fra vores PA.. har endelig fået dem.. hehe.. de er lidt skøre men det var sq sjovt..

Knus..

0

Del dette indlæg

Så har jeg fået billeder fra vores PA.. skøn skøn dag.. som i sikkert vil grine af når i ser billederne..

Så her kommer de..

Først et billede af min "vogn" som jeg blev transporteret rundt i igennem hele KBH..

post-36011-1246479290.jpg

Så kommer der lige et af mandens vogn i næste indlæg..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så mødtes vi i kongens have for at spise.. billedet af manden med diadem i ovenstående indlæg burde ha været senere.. men her bliver jeg iklædt lidt fe tøj fra BR..

post-36011-1246481012.jpg

Jeg lader diademet gå videre til manden og mit hår bliver sat lidt sjovt..

post-36011-1246481025.jpg

Og vi nyder vores frokost i Kongens have..

post-36011-1246481036.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey søde!

15 dage... nu nærmer tiden sig!

Tror måske din tæller er indstillet til at skifte efter en anden tidszone end dansk... det var min ihvert fald, da den viste forkert...

Hvordan ser den kommende tid ud?

Jah nu er det nede på 12 dage..

Mon ikk min tæller er indstillet forkert.. du har nok ret.. hehe..

Den kommende tid bliver stresset tror jeg.. men alligevel sys jeg der er styr på det.. mangler at få købt det sidste.. deriblandt hvide stømper.. hmm.. hehe.. Og så skal mandens morgengave lige gøres færdig.. så i kan se billeder.. uff glæder mig til at give ham den..

Hvordan går det på fyns-land?

Knus

Uha... Ja har fået læst alt det du skal nå,... Men du har jo en plan... Så mon ikke det lykkes...

Mht. brystbuket til din far, så syns jeg helt sikkert du skal gå efter din egen mavefornemmelse... Det er ikke andre i familiens valg og det er ikke det der vælter budgettet... Så hvis de vil gøre vrøvl over en så lille ting, der kan komme til at betyde rigtigt meget, så skal de altså vente med det til efter brylluppet... Det er ikke deres bryllup!

Det går stille og roligt på Fyn... Er ved at være godt på vej syns jeg... Har været lidt ked af det og er det stadig, men det er jo typisk når man føler sig svigtet af et familiemedlem...

Ellers er jeg ved at have et godt overblik og kom jo hjem fra Kreta i tirsdags... Tror helt sikkert det har været godt at jeg kom afsted... Har lige givet mig det der ekstra pust at være helt væk fra alting...

Glæder mig til at følge dig den sidste tid... Husk at nyde det!

Knus

Hey søde..

Jah nu er der ved at være styr på det meste.. har taget et ordenligt indhug i dag så mon ikk vi når det hele..

Jeg har besluttet at der ikke er nogen på min side af familien der får brystbuket, så er der ingen der kan blive såret over de ikke har fået og andre har.. min mor derimod får en håndledsbuket med en enkelt rød rose da det er hende der skal følge mig op..

Dejligt du er ved at være med.. men er ikke godt at humøret ikke er i top søde.. kan det lige tage at komme det igen.. Glæder mig til at se billeder fra jeres store dag.. faktisk den kjole du har valgt, den havde jeg også kig på.. men det var ikk muligt at prøve udsalgsmodellerne da jeg var ude og købe kjole i vinters.. desværre.. for der var nogle stykker jeg gerne ville ha prøvet og som jeg den dag i dag stadig gerne ville ha været i for at blive be/afkræftet i at de var gode til mig.. men jeg har heldigvis fundet en smuk smuk kjole.. er dog stadig i tvivl omkring stroppen.. bliver spændende hvad jeg gør på dagen.. om jeg piller den af eller ej.. hehe..

Dejligt at din ferie gik godt.. er dejligt lige at komme væk nogen gange.. og når nu du trængte som du gjorde så var det jo perfekt i lige kunne komme ned og besøge jeres veninde..

Glæder mig til at følge dig det sidste stykke.. og forhåbentlig også bagefter :thumbsupsmileyanim:

Knus...

Hej søde!

Hehe nogle gode billeder fra din PA! De er da bare vildt sjove!... Ingen tvivl om at du har haft en perfekt dag!

Syns det lyder som en fornuftig beslutning... Så er der ingen, der kan tillade sig at brokke!

Det begynder heldigvis at hjælpe på humøret... har taget nogle konflikter, som jeg følte jeg var nødt til at klare, så jeg ikke sidder og surmuler på min bryllupsdag, så det er jo godt nok...

Ja der var nogle rigtig flotte kjoler fra 2008 kollektionen... men ærgeligt du ikke kunne prøve nogen af dem... Det burde du da kunne... men hva... det er jo lige meget nu... Du har jo en super smuk kjole!!!

Glæder mig også til at følge dig indtil og bagefter... Er helt sikker på den nærmeste tid kommer til at gå stærkt, så HUSK at nyde den!

9 dage!!!!

0

Del dette indlæg

JUBIIIIIII.....

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::denmarkflag::griner:- SÅ ER DER 8 DAGE!!! :):denmarkflag::):)

Det er vildt.. har fri imorgen og så er sidste arbejdsdag søndag.. så har vi begge ferie.. og så skal vi have styr på det sidste..

I dag skal vi vist øve brudevalsen lidt mere.. det gik ikke helt godt i går.. hehe.. mon ikk vi når at lære det..

Redigeret af isse_pigen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fine billeder fra PA :thumbsupsmileyanim:

Tillykke med milepælen, nu er det godt nok tæt på, hva'?

Bliver da skønt med ferie :cheerleader3:

:griner:-

Tak.. og nu er det kun en uge.. det er meget tæt på nu.. er skønt.. glæder mig helt vildt..

Synes også billederne fra PA er fine og sjove.. det var en rigtig sjov dag..

Og ja ferie! jeg glæder mig vildt.. nu skal jeg kun lige jobbe imorgen så er der ferie.. :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Så runder vi en af de største milepæle på vejen mod den hidtil største dag i vores liv..

1 uge

Det er alt hvad der er tilbage til det går løs..

Jeg glæder mig så meget.. er helt ubeskriveligt.. det er vildt.. om præcis en uge sidder jeg hos frisøren.. :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Det er nu 1. rigtige feriedag og tror vi har nok at se til..

Der er i dag 5 dage til vores bryllup og synes stadig vi mangler en del..

I dag står den på træning fra morgenstuden (når jeg engang har fået manden op).

Derefter skal vi lige i centeret og købe de sidste småting vi mangler.. løb tør for lim igår så vores menukort kunne ikke blive færdige..

Så skal jeg lige et smut ud på min skole og snakke bachelorprojekt..

Så skal jeg ha lavet menukortene færdige og så skal der vist danses en masse brudevals.. ellers bliver det noget juks at se på..

En sidste ting vi skal nå i dag er at bage småkager..

Det bliver en travl dag.. men må hellere få det gjort så jeg kan slappe mere af på fredag..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer