isse_pigen

<3 Louise og Kenneth - Vores Sommerbryllup <3

667 indlæg i dette emne

Så gik der lige et par dage igen hvor jeg ikke nåede forbi BK!

Jah, så er der jo kun 5 uger tilbage til den store dag.. føler det var igår manden friede til mig..

Igår var vi til samtale hos præsten.. en rigtig sød kvindelig præst, med høj humør.. det var rigtig dejligt.. og samtalen gik fint..

Efter samtalen vendte vi snuden mod Tyskland hvor vi skulle gøre indkøb af drikkevarer til receptionen. Vi havde taget svigermor og svigerfar med da de har sølvbryllup en måned efter vores bryllup. Så kunne de også få handlet ind til deres fest.

Ellers har vi ikk fået lavet så meget bryllups relateret. Jeg var til min sidste eksamen i onsdags, mundtlig, som gik rigtig fint. Så nu venter jeg bare på alle mine karakterer. Desuden skal jeg aflevere to projekter/rapporter her på mandag, så jeg har nok at se til resten af weekenden. MEN! Når de er afleveret så bliver hjernen slået 100 % over på bryllup.. det er vist ved at være tid til at få lidt styr på hvad vi mangler og hvad vi har købt..

Men som sagt så bliver det først mandag efter kl 8 når opgaverne er afleveret!

Håber i får en god weekend alle sammen..

Knus

Halløjsa...

For søren hvor har du lige haft lidt modgang - øv...jeg kan nu godt følge dig!!

Men der er intet, der er skidt, uden at det er godt for noget andet...bare vent og se :)

Hvor bliver det skønt for dig, når alle opgaver er afleveret!! Jeg under dig det virkeligt.

Ja 5 uger er ikke lang tid. Det gælder om at nyde et og undgå at stresse!!!

Jeg glæder mig til at følge dig her i ugerne op til...

Meget fin kirke I skal vies i. Jeg kan så fortælle dig, at du er oppe ved alteret før end du ved af det! Det går så stærkt...

Jeg har lagt lidt billeder ind i min beretning. Jeg kan lige pt. ikke finde ud af at sætte et link ind, men arbejder ihærdigt på det. Den ligger unde bryllupsberetninger, hvis du skulle få lyst til at se billeder.

Knus fra mig til dig.

Hey skønne gifte kvinde..

Jah der har været en del på det sidste.. MEN, jeg er kommet igennem det og NU har jeg sommerferie.. det er virkelig en skøn følelse. Jeg ved at jeg bør komme igang med at arbejde, men synes jeg fortjener et par dage hvor intet er planlagt og jeg kan gøre hvad jeg vil.. og ikke mindst, få styr på en masse bryllups ting.. jeg har ingen ide om hvor jeg skal starte og slutte.. Men det skulle jeg gerne få i løbet af de næste par dage..

Har allerede været inde og lure billeder.. de er bare knald gode.. :):cheerleader3:

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ÅHHHH!!! Endelig kan jeg trække vejret igen!

Jeg har SOMMERFERIE! = masser af tid til bryllup.. jeg kan godt mærke at vi er lidt bagud.. ja faktisk er der ret meget der mangler at blive lavet.. men det kommer nok her i de næste uger..

MEN tøser.. der er kun 4 uger til jeg skal hente kjolen.. og 4 ½ uge til den store dag.. det er jo vildt.. Det er lige om lidt..

Igår gik jeg igang med vores risposer, fik dog kun lavet 16 så resten må jeg få lavet i dag.. og så skal i nok få billeder.. synes de er blevet rigtig fine.. og hvis jeg når det så skal jeg igang med at samle gaveæsker i dag også.. :biggrin::balloons:

Håber i alle får en super dag (det gør jeg helt sikkert.. skal på strøgtur med svigermor, svigerinde og min kommende)

0

Del dette indlæg

Ihh er super glad lige nu..

Har lige været på strøget med min svigerinde, svigermor og min kommende.. og det var bare rigtig hyggeligt.. desværre skulle manden på job her kl 16 så vi var nødt til at tage tidligere hjem (han har dog lovet vi tager derind og shopper igen på torsdag :balloons: )

Jeg er så heldig at have fundet verdens mest fantastiske mand, og så kan han faktisk godt lide at tage med ud at shoppe.. vidunderligt..

Hmm nåh det var slet ikk det jeg ville sige..

Mens vi står på strøget får jeg en sms om at der er kommet karakter i det første fag.. og hurtigt hopper jeg på nettet på telefonen.. og jeg har sq fået 12!!!! Det er jo helt vildt.. mit første 12-tal.. jeg har været ret god til det med 10'erne.. men aldrig 12.. WUUUUHU..

Og dagen blev bare bedre og bedre.. var inde og kigge på kjole til svigerinden til brylluppet.. og det er bare den mest fantastiske butik.. hun fandt en virkelig smuk kjole til kun 600 kr.. MEN butikken havde også sko.. Så jeg faldt pladask for et par lækre og virkelig smukke sko..

Vil I se??

hmm.. sikre?

Okay da.. hehe..

post-36011-1244558997.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har da helt glemt at opdatere mit vægttab..

Var til vejning igår... og vægten sagde 52,4... 10,6 KG I ALT!!!!

Det er bare super fedt..

Wow...sikke det kører for dig! STORT TILLYKKE med det hele.

Hvor er det flot!

Det er da dejligt, at du nu kan koncentrere dig helt og holdent om jeres kommende bryllup! SKØNT. Glæder mig til at se, hvad du så finder på i den kommende tid.

Knus

0

Del dette indlæg

Hej Louise.

Det er længe siden, jeg har skrevet her hos dig :)

Jeg har også haft travlt med eksamener, men nu har jeg også sommerferie, så det er jo fedt :biggrin:

Hvor er du bare sej, stort tillykke med det flotte vægttab - nu skal du vel heller ikke længere ned?

Og også stort tillykke med den flotte karakter :balloons:

Du må have god sommerferie og så glæder jeg mig til at følge med her op til jeres store dag :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så gik der lige et par dage igen hvor jeg ikke nåede forbi BK!

Jah, så er der jo kun 5 uger tilbage til den store dag.. føler det var igår manden friede til mig..

Igår var vi til samtale hos præsten.. en rigtig sød kvindelig præst, med høj humør.. det var rigtig dejligt.. og samtalen gik fint..

Efter samtalen vendte vi snuden mod Tyskland hvor vi skulle gøre indkøb af drikkevarer til receptionen. Vi havde taget svigermor og svigerfar med da de har sølvbryllup en måned efter vores bryllup. Så kunne de også få handlet ind til deres fest.

Ellers har vi ikk fået lavet så meget bryllups relateret. Jeg var til min sidste eksamen i onsdags, mundtlig, som gik rigtig fint. Så nu venter jeg bare på alle mine karakterer. Desuden skal jeg aflevere to projekter/rapporter her på mandag, så jeg har nok at se til resten af weekenden. MEN! Når de er afleveret så bliver hjernen slået 100 % over på bryllup.. det er vist ved at være tid til at få lidt styr på hvad vi mangler og hvad vi har købt..

Men som sagt så bliver det først mandag efter kl 8 når opgaverne er afleveret!

Håber i får en god weekend alle sammen..

Knus

Bliver så spændende!!!

Redigeret af Lus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Louise.

jeg har lige siddet og læst din tråd igennem, og jeg må sige, at jeg er totalt imponeret over alle de ting, du har styr på - og alt hvad du har fået lavet er da totalt tjekket :)

Din kjole sidder så smukt på dig, og jeg synes da bare, at du er SÅ sej, at du har tabt dig så mange kg :thumbsupsmileyanim: - dyb :ilovebryllupsklar: og jeg ville ønske, jeg kunne have gjort det, men sådan skulle det ikke lige være, men jeg ved alt om, hvor svært det er, så du skal altså bare være stolt af dig selv.

Jeg må da også sige, at jeg fik en helt klump i halsen, da jeg læste om din kontrovers med din mor - specielt fordi du også tidligere havde skrevet, hvor meget hun betyder for dig. Jeg håber, at alt ting løser sig for dig, så du ikke skal gå og tænke på det.

Også et stort tillykke med 12 tallet, hvor er det bare godt gået :thumbsupsmileyanim: - at du kan kapere det og samtidig planlægge bryllup, ja det kan man da også kun tage hatten af for.

Skal du så have de røde eller de hvide sko på til brylluppet?? Jeg kan sige, at de hvide er rigtig gode at have på en hel dag - havde nøjagtig samme sko på til vores bryllup i lørdags, og jeg var bare SÅ glad for, at jeg havde købt dem (havde nemlig også købt rigtig mange andre sko :cheerleader3: )

Også en super flot kirke i skal giftes i - det bliver da fantastisk at skride op af gulvet i den smukke kirke ;).

Knus fra Anja

0

Del dette indlæg

Hej Louise.

Det er længe siden, jeg har skrevet her hos dig :cheerleader3:

Jeg har også haft travlt med eksamener, men nu har jeg også sommerferie, så det er jo fedt :cheerleader3:

Hvor er du bare sej, stort tillykke med det flotte vægttab - nu skal du vel heller ikke længere ned?

Og også stort tillykke med den flotte karakter :)

Du må have god sommerferie og så glæder jeg mig til at følge med her op til jeres store dag :rolleyes:

Hej søde..

Det er bare super dejligt at have sommerferie.. hvad læser du?

Det er meningen jeg skal ned på 50 kg ifølge min konsulent.. men jeg ved ikk om jeg rigtig gider mere.. kan være jeg bare begynder at træne i stedet for at stramme op.. men det vil tiden vise..

Du må også ha en rigtig god sommer.. :cheerleader3:

Knus

0

Del dette indlæg

Hej Louise.

jeg har lige siddet og læst din tråd igennem, og jeg må sige, at jeg er totalt imponeret over alle de ting, du har styr på - og alt hvad du har fået lavet er da totalt tjekket :)

Din kjole sidder så smukt på dig, og jeg synes da bare, at du er SÅ sej, at du har tabt dig så mange kg :cheerleader3: - dyb :cheerleader3: og jeg ville ønske, jeg kunne have gjort det, men sådan skulle det ikke lige være, men jeg ved alt om, hvor svært det er, så du skal altså bare være stolt af dig selv.

Jeg må da også sige, at jeg fik en helt klump i halsen, da jeg læste om din kontrovers med din mor - specielt fordi du også tidligere havde skrevet, hvor meget hun betyder for dig. Jeg håber, at alt ting løser sig for dig, så du ikke skal gå og tænke på det.

Også et stort tillykke med 12 tallet, hvor er det bare godt gået :cheerleader3: - at du kan kapere det og samtidig planlægge bryllup, ja det kan man da også kun tage hatten af for.

Skal du så have de røde eller de hvide sko på til brylluppet?? Jeg kan sige, at de hvide er rigtig gode at have på en hel dag - havde nøjagtig samme sko på til vores bryllup i lørdags, og jeg var bare SÅ glad for, at jeg havde købt dem (havde nemlig også købt rigtig mange andre sko :rolleyes: )

Også en super flot kirke i skal giftes i - det bliver da fantastisk at skride op af gulvet i den smukke kirke ;).

Knus fra Anja

Hej Anja,

Nu har jeg faktisk været lidt doven og har haft lidt travlt det sidste stykke tid.. men har fået styr på meget mere jeg bare ikk har fået opdateret endnu.. risposerne er færdige og gaveæskerne lige så.. men jeg skal nok få lagt billeder ind.. måske i dag måske i morgen..

Jah, jeg har haft mine problemer med min mor, men det er åbenbart sådan det skal være.. hun er ikke altid helt til at regne med men det må mine søskende og jeg lære at leve med.. det kan være hårdt men det er sådan hun er.. desværre..

Tak, synes stadig det er helt vildt at jeg har fået 12.. jeg har under eksamenslæsningen måtte nedpriotere brylluppet lidt.. men nu har jeg ferie så nu er der fuld knald på.. men der er jo også kun 4 uger tilbage.. men mon ikk vi når det..

Tror jeg skal ha de hvide sko på.. de røde var bare fordi jeg ikke kunne stå for dem.. og tror heller ikk jeg kan holde ud at gå i de røde hele dagen..

Knus

0

Del dette indlæg

Vores PA

Nåh, så var det vores tur til at blive poltet..

Manden havde på forhånd fået nys om hvornår det skulle være og havde sagt til mig at det nok var en god ide at jeg fik ryddet mit bryllupshalløj af vejen og fik gjort rent..

Lørdag morgen skulle manden på arbejde, og vi var jo ikke sikre på at det var dagen, men jeg valge at stå op kl 7.45 og hoppe i lidt tøj og smide mig på sengen og se bubbi bjørnene.. og allerede lidt over 8 bankede det på døren.. Jeg kan slet ikk forstå at de kunne være så stille.. hørte godt at hoveddøren gik op i opgangen, men slet ingen støj der kunne afsløre en HEL FLOK mennesker..

Ind strømmer det med mennesker, to veninder fra mit studie, min søster, min kusine, K.'s forlover, studiekammerat og fodboldkammerat fra barndommen.

Hurtig invarderer min søster køkkenet (hun havde stået og bagt muffins, pandekager, boller og stegt bacon dagene op til.. og MUMS hvor var det noget lækkert morgenmad..

Efter at have siddet og hygget et par timer fik vi af vide at vi skulle pakke hver vores taske.. Manden og jeg havde fået lov til at holde dagen sammen efter ønske.. Men K. skulle pakke badetøj, håndklæde og pænt tøj til om aftenen. Jeg skulle pakke pænt tøj og en masse make-up..

Og så satte vi ellers snuden mod toget..

Tror kl. var omkring 11 da vi rammer nørreport og skal ud på en lille gåtur på en ti minutter. Herefter ankommer vi til en cykeludlejnings biks, som finder to christania cykler frem. Hmm det var da meget smart til alle vores ting, men nej det var ikk kun dem der skulle op i cyklerne. Manden og jeg blev ligeledes placeret der. Inden fik vi dog udleveret en masse ballonner og og flag så vi kunne pynte vores cykler. Resten af "holdet" fik ligeledes en cykel og så gik turen ellers rundt i København..

Her blev vi delt op i hold af mænd og kvinder, og manden fik lige et farvelkys..

Tøserne kørte mig først et smut til rundetårn. Her fik vi jeg en lille historie om noget bryllupsrelateret, tror det var noget med medgang og modgang. Herefter fik jeg stukket en flaske asti i hånden for vi skulle jo ha lidt at drikke.. 5 tøser en flaske asti midt på strøget.. hyggeligt.. :cheerleader3::)

MEN der var jo en grund til at vi stod ved rundetårn.. Vi skulle nemlig kæmpe om hvem der kom først til toppen.. hmm let.. NEJ, for vi skulle to og to ha bundet vores ankler sammen og så skulle vi bare opad.. 209 meter er der hele vejen.. Min søster og jeg lagde godt ud mod mine studietøser, men hurtig overhalede de os og vi kunne slet ikk få øje på dem.. men da vi næsten var i top var de gået døde og min søster og jeg kunne overhale og tage sejren :cheerleader3:

Efter at have nydt udsigten i toppen gik turen videre.. Vi skulle et smut til langelinie.. så mig ind i vognen og min kusine bagpå..

På langelinie mødte vi drengene.. de havde haft lidt tekniske problemer med en af cyklerne og var kun lige ankommet (det var deres første sted).. så vi tøser satte os ned og jah, åbnede endnu en flaske asti..

Da drengene var smuttet videre var det vores tur til den post.. Her skulle der tages billeder med den lille havfrue. Hun skulle fungere som svigermor.. og jeg skulle så lave forskellige ansigtsudtryk der beskrev forskellige sindstilstande.. meget morsomt.. Hehe..

Så gik turen til Amalienborg.. Vi gjorde holdt i amaliehaven hvor vi knappede endnu en flaske asti op.. Her skulle tøserne fortælle historier om hvordan "Kenneth mødte Louise".. Men ikke en helt almindelig historie.. min søster havde siddet og lavet en kuvert fyldt med underlige ord som skulle indgå i historien, så det endte med at K. skulle til Langbordistand i en Skoda :cheerleader3: meget sjovt..

Men når nu man er inde på Amalienborg skal man da også lige ha et billede af en garder, så mig op i cyklen igen og et kamera i hånden og ind på pladsen.. her vælger min søster og to studietøser så at klinge med deres ringeklokker hele vejen rundt, hvilket resulterer i at alle turisterne vælger at fotografere mig i stedet for garderne.. MEN jeg fik mit billede af en garder.. håber der kommer billede af det på et tidspunkt..

Efter Amalienborg gik turen til nyhavn.. her fandt vi en plads på kajen lidt længere henne.. Her skulle vi spille Sex-jeopardy.. Det var vildt sjovt, men min kusine og jeg fik vildt tæsk af mine studietøser.. Hov jeg glemte lidt at vi selvfølgelig delte en flaske asti.. På nyhavn mødte vi igen drengene.. vi var nu på vores sidste post, men de var kun på vej til deres 3.... hmm de var altså godt bagud.. så vi besluttede at spise lidt rester af muffins fra morgenmaden mens vi skålede med samtlige havnebusser der sejlede forbi.. hehe.. super hyggeligt.. Her stødte en 3 studietøs til..

Efter noget tid vendte vi snuderne til kongenshave hvor vi skulle mødes med fyrerne og indtage vores frokost.. På vejen dertil mente tøserne dog lige de ville i BR og købte en lille skørt og diadem til mig.. Dette blev jeg iklædt da vi kom til kongenshave..

Min søster havde lavet nogle lækre sandwich som vi indtog sammen med lidt alkohol.. Efter en lille pause skulle vi tilbage til cykeludlejningen og aflevere cyklerne..

Herefter skulle drengene mod Amager hvor de skulle ud og ro havkajak og lære at lave grønlænder vendinger.. Uff koldt.. Vi tøser skulle mod Brønshøj..

Her endte vi på en "klinik" hvor vi skulle lære at lægge en pæn make-up.. Det var super hyggeligt og godt.. vi lærte noget om hvilke farver der passer til os, noget om foundation mm mm mm.. og hun var rigtig sød hende der havde stedet.. tror helt sikkert jeg kunne finde på at tage derud for at få lavet negle.. hendes priser var fra 330-570 kr mener jeg.. hmm og så havde hun 20 % på klip og farv.. måske jeg skulle overveje at få det gjort hos hende også..

Nåh men efter vi var blevet sminket gik turen til Nørrebro hjem til en af studietøserne.. her skulle vi klæde om og længere ind mod byen.

Vi endte på en vist nok persisk restaurant hvor vi mødtes med drengene.. Her støder min svigerinde også til.. Min søster og kusine havde på forhånd bestilt maden.. Her fik vi en tallerken ris hver og en masse forskelligt kød så vi kunne smage alt muligt forskelligt.. Det var super godt.. og rigtig rigtig hyggeligt.. Aftenen sluttede af med en tur på bar.. Og da klokken nærmede sig 1 var manden og jeg godt stegte..

Turen gik mod natbussen, og vi kunne se nummeret på den bus vi skulle med, men det var den forkerte retning, men ifølge skiltene var det det sted VORES bus skulle køre fra, så vi spørger pænt om han kører der og der hen.. og det gjorde han.. men da vi nærmer os lufthavnen og ikke lyngby kunne vi godt se at der var noget galt.. så er der så to ting på deres rute der hedder det samme FLOT!! men vi får skiftet bus og ender først med at være hjemme 3.30 da Danmark begynder at lysne..

Men alt i alt en super dag med MANGE indtryk..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skønt med en hyggelig PA med en masse ASTI....

Håber der følger nogle billeder senere... for dem jeg havde i hovede var sjove :)

Jah.. Asti er godt.. :cheerleader3: - tror de ligger billederne på FB så har jeg mulighed for at få dem på et tidspunkt.. og så skal i nok få lov at se.. men tror nu de fleste af de andre ligger på sofaen i dag.. hehe..

Sikke en fantastisk PA søde!!! :cheerleader3::cheerleader3::rolleyes:

Den var bare super.. men er bare helt færdig i dag.. og skal arbejde kl 7 imorgen tidlig.. puhh

Skøn PA og fotælling, jeg var også lidt "med" følte jeg..

Det var en skøn skøn dag.. meget lang.. men skøn..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Louise.

Jeg har også haft travlt med eksamener, men nu har jeg også sommerferie, så det er jo fedt :cheerleader3:

Du må have god sommerferie og så glæder jeg mig til at følge med her op til jeres store dag :cheerleader3:

Hej søde..

Det er meningen jeg skal ned på 50 kg ifølge min konsulent.. men jeg ved ikk om jeg rigtig gider mere.. kan være jeg bare begynder at træne i stedet for at stramme op.. men det vil tiden vise..

Knus

Jeg læser til finansøkonom :rolleyes:

Det lyder til at have været en fantastisk PA :cheerleader3:

Redigeret af merete.dam
0

Del dette indlæg

Hej Louise.

Du må have god sommerferie og så glæder jeg mig til at følge med her op til jeres store dag :cheerleader3:

Hej søde..

Knus

Jeg læser til finansøkonom :rolleyes:

Det lyder til at have været en fantastisk PA :cheerleader3:

Sejt.. manden læser matematik og økonomi på cbs..

0

Del dette indlæg

Så er det ved at være tid til at opdatere med det kreative.. vi har nu fået lavet alle vores risposer til bordet og vores gaveæsker.. så det skal i da lige ha lidt billeder af..

post-36011-1245071007.jpg - post-36011-1245071025.jpg

Risposerne med personligt bånd

post-36011-1245071031.jpg - post-36011-1245071039.jpg

panodil og frøposer til gaveæskerne

post-36011-1245071047.jpg

Og gaveæskerne.. sløjferne kom ikke helt til at se sådan ud.. men tæt på

Det er hvad vi har fået lavet i sidste uge..

0

Del dette indlæg

Hej søde,

Flyver du stadig over din flotte karaktér og vægttabet? Det er så ben hårdt gået!

Sikke meget du har nået her efter at du blev færdig!!! Dejligt...og det bliver rigtigt godt.

Mer mer mer...

Mer mer mer...

L

Redigeret af Lus
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer