isse_pigen

<3 Louise og Kenneth - Vores Sommerbryllup <3

667 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hov hov hov..

Jeg har da helt glemt at fortælle at vi har fået betalt det sidste af vores bryllupsrejse til Kos.. NICE!!!!

Hehe.. er super lækkert.. desværre syntes kontoen ikk det var så fedt at vi lige hævede 13000 kr..

Men nu er den betalt og vi glæder os som små børn..

Så mig ind på Thomas Cooks hjemmeside for at bestille pladser i flyet (de sidste to gange vi har fløjet sammen er vi endt hver for sig, og ville jeg sq ikk på min bryllupsrejse).. og heldigvis var der ikke rigtig andre der havde bestilt pladser.. Så mig finde de bedste pladser på første række.. ekstra benplads.. tv på væggen.. lige ved et vindue.. NICE!! hehe.. bliver en dejlig flyvetur.. og så kom jeg lige til at bestille en minibar pakke vi kan ha med til hotellet :cheerleader3::boohoo:

Nåh jah.. så har vi også fået lavet invitationerne til receptionsgæsterne.. vi skal bare lige ha sendt dem afsted.. men vi ved sq ikk helt hvem der skal med endnu og hvem der skal ha "privat" invitation.. men det kommer nok.. nu er de lavet..

Først og fremmest gælder det eksamen.. og det er de næste to uger.. bliver lidt presset.. og kan mærke at stressen begynder at indfinde sig..

Skal til eksamen nu onsdag d. 27 kl 9-13 4 timers skr. tosdag 28. 15-19 4 timers skr. og fredag 29 15-19 4 timer skr...

Og så tror man lige at man er færdig men næh nej.. så skal jeg til en mundtlig d. 3.. og aflevere et projekt d. 4 og et d. 8..

OG SÅ HAR JEG SOMMERFERIE!! Men indtil da er der lidt nerver på.. er bange for at dumpe noget for første gang.. Specielt den torsdag.. BIOKEMI.. uff.. 25 % uden hjælpemidler hvor vi skal kunne strukturer og navne på 20 aminosyrer.. kunne citronsyrecyklus, glycolysen og glyconeogenesen udenad.. uff.. og de sidste 75 % af den eksamen er bestemt heller ikke nemt.. men kryds fingre for mig tøser.. JEG SKAL KLARE DEN!!

0

Del dette indlæg

Fantastisk smukt slør du har der... Har nemlig købt det samme :boohoo::cheerleader3:()()

Jah, det er bare så vidunderligt flot.. og så vil min mor ha det skal rives i stykker.. tss tss tss tss..

Men når nu hun har betalt og givet mig alt mit tøj så synes jeg kun det er rimeligt at det er noget hun bestemmer..

Selvom jeg gerne ville ha set at sløret var gået i arv til min søster og derefter mine børn (når jeg engang får sådan nogen)..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kom jeg igennem det første skriftlige eksamen..

Og synes bare den gik super godt.. skal lige siges at jeg ikk rigtig har fået læst til den da den imorgen har været absolut første priotet..

Men jeg tror da jeg er en af dem i klassen der fik lavet mest.. såh det er jo super godt.. hvis det da også er rigtigt.. hehe..

Men føler det gik super godt så det er jo kanon..

Så venter den næste imorgen.. uff.. sys godt nok det er streng at jeg skal op til 3 skriftlige 3 dage i træk.. men sådan er det..

Så jeg må hellere komme igang med at få det der udenadslære på plads..

Skal nå at lære en stor del af kroppens stofskifte til imorgen.. + en masse enzymkinetik.. så jeg har rigeligt at se til..

Så tøser kryds fingre for mig imorgen mellem 15 og 19.. der går nr. 2 løs!

0

Del dette indlæg

Og synes bare den gik super godt.. skal lige siges at jeg ikk rigtig har fået læst til den da den imorgen har været absolut første priotet..

Men jeg tror da jeg er en af dem i klassen der fik lavet mest.. såh det er jo super godt.. hvis det da også er rigtigt.. hehe..

Så venter den næste imorgen.. uff.. sys godt nok det er streng at jeg skal op til 3 skriftlige 3 dage i træk.. men sådan er det..

Skal nå at lære en stor del af kroppens stofskifte til imorgen.. + en masse enzymkinetik.. så jeg har rigeligt at se til..

Krydser alt hvad jeg kan!!!

Altid hårdt med eksamener... du må have dig en slapper weekend bagefter!

0

Del dette indlæg

Tak :thumbsupsmileyanim:

Jah ville da ønske det var så vel.. meeeeen.. ingen afslapning til mig.. skal bruge min lørdag og søndag på at lave projekt.. og mandag skal jeg læse op til min eksamen onsdag (mundtlig forsvar af 5 rapporter).. og tirsdag skal jeg lave mere projekt.. onsdag eksamen.. torsdag skal jeg aflevere projektet jeg skal lave i weekenden.. fredag skal vi ned og snakke med præsten og med Lisbeth og Torben til tyskland for at handle ind til receptionen.. lørdag og søndag står den så på et nyt projekt som skal afleveres mandag morgenn d. 8.. såh.. tror jeg glæder mig rigtig meget til d. 8..

0

Del dette indlæg

Tak :thumbsupsmileyanim:

Jah ville da ønske det var så vel.. meeeeen.. ingen afslapning til mig.. skal bruge min lørdag og søndag på at lave projekt.. og mandag skal jeg læse op til min eksamen onsdag (mundtlig forsvar af 5 rapporter).. og tirsdag skal jeg lave mere projekt.. onsdag eksamen.. torsdag skal jeg aflevere projektet jeg skal lave i weekenden.. fredag skal vi ned og snakke med præsten og med Lisbeth og Torben til tyskland for at handle ind til receptionen.. lørdag og søndag står den så på et nyt projekt som skal afleveres mandag morgenn d. 8.. såh.. tror jeg glæder mig rigtig meget til d. 8..

Hold da op... mistede helt pusten... Du har da noget at se til... Men ja, så må der tælles ned til den 8... ;)

Du skal nok klare det, det er jeg sikker på...

Knus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ARGH!!!! KAN BLIVE SÅ RASENDE NOGLE GANGE!!!!!

Tror det er på tide jeg får raset ud.. Jeg ringede til min mor i tirsdags og sagde at vi havde fået fri så vi kunne komme til falster en dag før så vi rigtig kunne hygge og snakke inden vi fredag skulle ud og snakke med præsten.. og et smut til tyskland efter drikkevarer.. der skulle min bonusfar og min svigerfar med..

Min mor fortæller så at hun glæder sig til vi kommer da hun synes det er længe siden..

Jeg bliver selvfølgelig i godt humør og regner med jeg vil hive alt grej med ned til risposer gaveæsker mm..

Igår var jeg så til eksamen og bagefter skulle jeg lige ringe og fortælle min mor hvordan dagen var gået, og der siger hun helt glad og stolt at hun har bestilt ferie til hende og min bonusfar, og at de tager til mallorca imorgen fredag og kommer hjem natten til lørdag om en uge..

WHAT!!!!!

Det er under et døgn siden vi har snakket om at vi kom på besøg og havde aftaler om tur til tyskland hygge mm..

JEG KAN BARE BLIVE SÅ SKUFFET!!!

Det kan da godt være at damen har brug for ferie og jeg forstår hende da fuldt ud.. men hun pisser totalt på vores aftaler..

Ikke nok med det, så prøver jeg at virke forstående og da hun var på arbejde aftalte vi at ringes ved igår aftes..

Da klokken så bliver halv ni tænker jeg at jeg hellere må ringe til hende for hun har nok glemt mig..

Og der spørg hun så hvad det egentlig var vi skulle snakke om.. jeg nævner at vi lige skulle snakke om at de skulle på ferie sådan lige pludselig.. og så vender hun på en tallerken og bliver vildt sur og fortæller at hun er stresset og at alle kræver for meget mm mm mm..

Jeg fortæller hende så at jeg godt forstår de vil afsted men selvfølgelig er ked af at hun har "glemt" at vi kom på besøg..

Jeg siger så til hende at jeg godt kunne tænke mig at få lidt hjælp til hvad jeg skulle købe af drikkevarer til receptionen.. og igen flipper hun helt ud og begynder nærmest at råbe af mig og fortælle mig at hun ikke ved det for det er en mærkelig måde at holde fest på..

Vi, manden og jeg, kunne godt tænke os at folk fik et glas asti når de kom til receptionen.. lige til at starte på.. og det mente min mor bestemt ikke man kunne.. jeg kunne ikk tvinge folk til at drikke asti.. jeg siger så at jeg bare gerne vil ha muligheden og spørg hende igen hvor meget hun tror jeg skal købe.. og igen flipper hun ud og siger det kan hun virkelig ikk finde ud af.. at jeg må jo bare købe rigeligt så jeg ved der er nok..

Men så er det jeg sidder tilbage med spørgsmålet "Hvad er rigeligt".. jeg aner det jo ikke..

Vores samtale ender meget dramatisk med at jeg siger at de må ha en god tur og hun må hilse min mormor og sige tillykke med fødselsdagen i dag.. og ved jeg ikk når at snakke mere med min mor inden de tager afsted..

Jeg synes bare hun har været så strid og er virkelig ked af det.. jeg kan slet ikk se at det skulle være min fejl noget af det.. og jeg mister helt lysten til at drage min mor mere ind i vores planlæggelser..

Åhh havde bare brug for lidt luft..

0

Del dette indlæg

Åh nej søde...

Det er bare et slag i ansigtet når nu du regnede med hendes hjælp... det er jeg super ked af... Kram til dig... :thumbsupsmileyanim:

Måske du skal have dig en back-up til når sådan noget her sker... En der ved at du gerne vil have din mor med i planlægningen, men ikke kan regne med hende og derfor træder til når du har brug for det...? Bare lige en tanke...

Men lige meget hvad... Det er bare hårdt når man pludselig føler sig så alene og bare gerne vil have hun er der...

Sender positive tanker!

:thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Du har vist lige brug for nogle af dem her

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3::cowsleep:

Kan godt forstå at du bliver ked af den behandling, det lyder temmelig ufortjent!

Det er svært med de mødre nogen gange, man bliver s** så ked af det når de ikke er der for èn!

Jeg ved ikke lige hvad jeg ellers skal sige til dig, det er jo naturligvis et lidt ømt emne, så jeg håber at i kan få talt ud om det, når hun kommer hjem og jeg synes bestemt at du skal lade hende vide at hun har såret dig!

:balloons:

Kh Majken

0

Del dette indlæg

Åh nej søde...

Det er bare et slag i ansigtet når nu du regnede med hendes hjælp... det er jeg super ked af... Kram til dig... :thumbsupsmileyanim:

Måske du skal have dig en back-up til når sådan noget her sker... En der ved at du gerne vil have din mor med i planlægningen, men ikke kan regne med hende og derfor træder til når du har brug for det...? Bare lige en tanke...

Men lige meget hvad... Det er bare hårdt når man pludselig føler sig så alene og bare gerne vil have hun er der...

Sender positive tanker!

Heldigvis tager vi ned til Svigerforældrene i stedet.. men det var bare sådan nogen ting jeg troede jeg skulle lave med min mor..

Blev så skuffet over at hun er så ligeglad med brylluppet.. og det har bare virket sådan mange gange efterhånden..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh nej søde...

Sender positive tanker!

Heldigvis tager vi ned til Svigerforældrene i stedet.. men det var bare sådan nogen ting jeg troede jeg skulle lave med min mor..

Blev så skuffet over at hun er så ligeglad med brylluppet.. og det har bare virket sådan mange gange efterhånden..

Godt at I kan tage derned i stedet så...

Men ja... man bliver virkelig skuffet... for man har jo bare den her idé om at ens mor er der 100 %...

Håber mine positive tanker virker og at I finder ud af det...

Knus

0

Del dette indlæg

Hej søde dato søster...

først et kæmpe stort :thumbsupsmileyanim:

Jeg forstår dig fuld ud, har selv har et sammen stød med min mor fornylig hvor vi ikke snakkede sammen i 3 uger var så hårdt...men med tiden bliver det godt igen..snakkede med en kollega pædagog som fortalte mig at mange mødre bliver sådan når deres lille pige skal giftes, det er åbenbart en mega stor ændring i mange mødres liv noget med at nu går det op for dem at det ikke er deres lille pige mere og at tingne aldrig mere bliver det samme og ja så har nogle en tendens til at flippe ud......andre mødre blander sig for meget eller bliver kvælende tæt og nogen kan man intet mærke på....

jeg forstår virkelig godt du er sårret og det skal du også ha ret til...men se tiden an om ikke det hjælper når hun har været lidt væk...

knuzz og lige endnu et :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Og mig som troede jeg havde været uheldig nok med alt det med min mor..

Men nej.. mine 2 eksamner igår og i dag gik bare rigtig skod.. det er så som det er..

Men i dag har fotografen så meldt afbud grundet sygdom.. hans datter ringede og sagde han var meget syg..

Og ja så ikk nok med det.. så kan vi sq ikk få vores penge tilbage foreløbig, for datteren må ikk udbetale dem..

ARGH!!!

Kære gud vær nu lidt med mig for en gang skyld!

0

Del dette indlæg

Men nej.. mine 2 eksamner igår og i dag gik bare rigtig skod.. det er så som det er..

Men i dag har fotografen så meldt afbud grundet sygdom.. hans datter ringede og sagde han var meget syg..

Og ja så ikk nok med det.. så kan vi sq ikk få vores penge tilbage foreløbig, for datteren må ikk udbetale dem..

ARGH!!!

Åh nej søde... Det er jeg virkelig ked af at høre...

Ved slet ikke hvad jeg skal sige... du skal bare have en masse af de her... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ARGH!!!

Åh nej søde... Det er jeg virkelig ked af at høre...

Ved slet ikke hvad jeg skal sige... du skal bare have en masse af de her... :thumbsupsmileyanim:

Tror bare jeg skal sove til mandag så denne lorte uge er overstået.. meeen.. kan jeg ikk for skal lave projekt hele weekenden..

0

Del dette indlæg

Nu har vi brugt hele weekenden på at finde en ny fotograf, og nu tror jeg endelig det lykkedes at finde en som vi har råd til at betale..

Han skal ha 1500 kr for at være der når vi kommer til kirken, under vielsen, udenfor efter vielsen.. derudover skal han ha 1500 for at tage on location bagefter, og så får vi 50-75 billeder der bliver billedbehandlet på cd-rom..

og for 200 kr ekstra får vi 20 af de bedste billeder i 10x15 i print, dog uden album, men har vi selv købt så gør ikk det store..

Så alt i alt bliver det 3200 lige som den fotograf der blev syg..

Hvor er det bare super dejligt at det er ved at være på plads...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er det godt at hører i har fundet en fotograf så i ikke skal gå og bekymre jer om det. ... det er jeg virkelig glad for at hører.

Ja kloster kirken har et langt langt kirkeguld, men det bedst bliver da og hilse på gæsterne bageefter under det etore egetræ...

0

Del dette indlæg

Ej hvor er det godt at hører i har fundet en fotograf så i ikke skal gå og bekymre jer om det. ... det er jeg virkelig glad for at hører.

Ja kloster kirken har et langt langt kirkeguld, men det bedst bliver da og hilse på gæsterne bageefter under det etore egetræ...

Jah, det er dejlig beroligende at vi har fundet en der kan den dag.. og som så også er billig..

Kirken er utrolig smuk, og glæder mig til den lange tur op ad gulvet.. men lidt nervøs bliver man da :)

Den store eg er fantastisk flot.. og bliver så fint med billederne ude foran kirken..

Du kommer fra Nykøbing? Har du gået på gymnasiet eller noget og i såfald hvornår?

0

Del dette indlæg

Så gik der lige et par dage igen hvor jeg ikke nåede forbi BK!

Jah, så er der jo kun 5 uger tilbage til den store dag.. føler det var igår manden friede til mig..

Igår var vi til samtale hos præsten.. en rigtig sød kvindelig præst, med høj humør.. det var rigtig dejligt.. og samtalen gik fint..

Efter samtalen vendte vi snuden mod Tyskland hvor vi skulle gøre indkøb af drikkevarer til receptionen. Vi havde taget svigermor og svigerfar med da de har sølvbryllup en måned efter vores bryllup. Så kunne de også få handlet ind til deres fest.

Ellers har vi ikk fået lavet så meget bryllups relateret. Jeg var til min sidste eksamen i onsdags, mundtlig, som gik rigtig fint. Så nu venter jeg bare på alle mine karakterer. Desuden skal jeg aflevere to projekter/rapporter her på mandag, så jeg har nok at se til resten af weekenden. MEN! Når de er afleveret så bliver hjernen slået 100 % over på bryllup.. det er vist ved at være tid til at få lidt styr på hvad vi mangler og hvad vi har købt..

Men som sagt så bliver det først mandag efter kl 8 når opgaverne er afleveret!

Håber i får en god weekend alle sammen..

Knus

0

Del dette indlæg

Så gik der lige et par dage igen hvor jeg ikke nåede forbi BK!

Jah, så er der jo kun 5 uger tilbage til den store dag.. føler det var igår manden friede til mig..

Igår var vi til samtale hos præsten.. en rigtig sød kvindelig præst, med høj humør.. det var rigtig dejligt.. og samtalen gik fint..

Efter samtalen vendte vi snuden mod Tyskland hvor vi skulle gøre indkøb af drikkevarer til receptionen. Vi havde taget svigermor og svigerfar med da de har sølvbryllup en måned efter vores bryllup. Så kunne de også få handlet ind til deres fest.

Ellers har vi ikk fået lavet så meget bryllups relateret. Jeg var til min sidste eksamen i onsdags, mundtlig, som gik rigtig fint. Så nu venter jeg bare på alle mine karakterer. Desuden skal jeg aflevere to projekter/rapporter her på mandag, så jeg har nok at se til resten af weekenden. MEN! Når de er afleveret så bliver hjernen slået 100 % over på bryllup.. det er vist ved at være tid til at få lidt styr på hvad vi mangler og hvad vi har købt..

Men som sagt så bliver det først mandag efter kl 8 når opgaverne er afleveret!

Håber i får en god weekend alle sammen..

Knus

Halløjsa...

For søren hvor har du lige haft lidt modgang - øv...jeg kan nu godt følge dig!!

Men der er intet, der er skidt, uden at det er godt for noget andet...bare vent og se :)

Hvor bliver det skønt for dig, når alle opgaver er afleveret!! Jeg under dig det virkeligt.

Ja 5 uger er ikke lang tid. Det gælder om at nyde et og undgå at stresse!!!

Jeg glæder mig til at følge dig her i ugerne op til...

Meget fin kirke I skal vies i. Jeg kan så fortælle dig, at du er oppe ved alteret før end du ved af det! Det går så stærkt...

Jeg har lagt lidt billeder ind i min beretning. Jeg kan lige pt. ikke finde ud af at sætte et link ind, men arbejder ihærdigt på det. Den ligger unde bryllupsberetninger, hvis du skulle få lyst til at se billeder.

Knus fra mig til dig.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer