isse_pigen

<3 Louise og Kenneth - Vores Sommerbryllup <3

667 indlæg i dette emne

NEJ hvor er den flot din kage, og overtrækket ser helt glat ud. :)

Hvordan har du lavet afslutningen?

Det har jeg gjort med en sprøjtepose eller tyller eller hvad det nu hedder.. jeg har købt den hos kagebutikken. Der var 6 forskellige dimser med posen for 150 kr tror jeg..

Det ser rigtig godt ud, putter lige dit billede i min inspirationsmappe. :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

NEJ hvor er den flot din kage, og overtrækket ser helt glat ud. :(

Hvordan har du lavet afslutningen?

Det har jeg gjort med en sprøjtepose eller tyller eller hvad det nu hedder.. jeg har købt den hos kagebutikken. Der var 6 forskellige dimser med posen for 150 kr tror jeg..

Det ser rigtig godt ud, putter lige dit billede i min inspirationsmappe. :cheerleader3:

Uhh nu bliver jeg helt beæret :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Wauw! Hvor er du smuk!!! :cheerleader3:

Ihh tak Bianca.. hehe.. jeg er også blevet overbevist om at det er KJOLEN.. :thumbsupsmileyanim::blush:

Ååååååhhhhhh siger jeg i hvert fald!!!

Hvor kan man købe den henne? (din figur altså) :)

- Det er oprigtig talt en meget, meget smuk kjole, og den sidder da også bare som støbt. :iloveyou::respekt::badgirl:

Hehe.. mange tak.. hmm den er ikk lige til salg :)

Kjolen sidder bare perfekt.. og jeg glæder mig så meget til at få lov til at få den på igen..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op!!! Wow siger jeg bare....du er vel nok skøn at se på!

Godt at du nød at prøve kjolen igen - det manglede da bare andet?

Godt gået med din prøvekage :thumbsupsmileyanim: Den ser helt vildt lækker ud!

Har du haft en god weekend? Desværre har vejret jo ikke været noget at skrive hjem om, men derfor kan man selvfølgelig stadig hygge sig. Jeg har fået købt ind med den kommende, og var til hundetræning + frokost hos min mor og hendes mand i går. Det var rigtigt hyggeligt. Vi mødte min halvsøsters kæreste for første gang...meget rart inden han skal være gæst til brylluppet :blush:

Ellers sker der ikke så meget. Jeg har ferie....nyder ikke at skulle tidligt op og på arbejde (vågner så alligevel kl. 0430, men kan heldigvis lægge mig ind under dynen igen...).

Det tror jeg faktisk, at jeg vil gøre....med computeren...det er længe siden!!

Nå - kan du have en forrygende dag.

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ejjjj, hvor er du bare smuk.... den er rigtig flot til dig...

Mange tak Gitte.. :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: - er også blevet rigtig glad for den..

WWWAAAAAAAAAAUUUUW!!! Jeg skal lige bruge fem minutter på at samle underkæben op fra tastaturet, hold kæft hvor ser du bare drøn godt ud i den kjole.. du er SÅ smuk!!!!

Hehe.. har du fået den op? :thumbsupsmileyanim: - mange tak.. hehe..

Hvor er du dog bedårende smuk i din kjole!! Jeg er helt vild med sløret, det er virkelig prikken over i'et!

Hey søde.. jeg er virkelig også helt vild med sløret.. det er bare så super flot.. min tanke var at få det skiftet inden brudevalsen da jeg sys det er synd at rive det.. og måske gerne ville ha det skulle gå i arv.. men det fik jeg jo nævnt for min mor som har betalt for det.. og det ville hun slet ikk høre tale om.. så nu må mit smukke smukke slør lade livet den aften.. kan næsten ikk bære det.. men hun har betalt så synes kun det er fair at det er noget hun bestemmer.. MEN ALLIGEVEL 1275 kr!!!

Hvor er du bare smuk i din kjole

Hihi.. manga tak :cheerleader3:

Waaaaaooooowwww hvor er du smuk i din kjole........den sidder jo som støbt på din flotte figur!!!

Tillykke med den.....

Kh Majken

Mange tak.. hehe.. jah den sidder bare utrolig godt.. glæder mig til jeg kan få den på igen.. hehe

WAW søde hvor er du bare hot i den kjole manner.. så smuk du er.. :cheerleader3:

Åhh søde kvinde.. mange mange tak.. hehe.. og hvor var du også bare smuk i din kjole.. dejligt at i havde en super dag..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej pigen....

Hvordan går det dig? Nyder du rusen efter kjoleprøvningen? Man kan tydeligt se, at du nyder det - dejligt!!!

HVad har du ellers rendt og lavet på det sidste? Jeg har haft ferie, men godt det samme, for der har alligevel været lidt at se til her den sidste uge op til brylluppet. Men omvendt har det - pga. ferien - kunnet lade sig gøre uden stress og jag.

Nu mangler jeg blot at udfærdige en tale til min kommende...

Jeg skal til hundetræning (eller rettere forkårings-prøve), så vil smutte for nu...blot ønske dig en fantastisk dag.

KNUS :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej pigen....

Hvordan går det dig? Nyder du rusen efter kjoleprøvningen? Man kan tydeligt se, at du nyder det - dejligt!!!

HVad har du ellers rendt og lavet på det sidste? Jeg har haft ferie, men godt det samme, for der har alligevel været lidt at se til her den sidste uge op til brylluppet. Men omvendt har det - pga. ferien - kunnet lade sig gøre uden stress og jag.

Nu mangler jeg blot at udfærdige en tale til min kommende...

Jeg skal til hundetræning (eller rettere forkårings-prøve), så vil smutte for nu...blot ønske dig en fantastisk dag.

KNUS :thumbsupsmileyanim:

Hej Skønne Kvinde..

Nu er det godt nok ved at være tæt på.. hehe.. ved at være spændt?

Jamen her går det rigtig fint.. eller jeg er midt i en eksamenslæsning der næsten tager livet af mig.. Skal til eksamen 27,28 og 29 maj.. skriftlig 4 timers alle 3.. hmm og så har jeg et mundtligt forsvar af 5 projekter d. 3 og 2 projekt afleveringer d. 4.. så jeg tror jeg har nok at se til..

Hvor var det bare fantastisk at få kjolen på igen.. hehe.. ME LIKE!! - og skal ind og prøve den sidste gang d. 7/7.. 4 dage før brylluppet.. Dengang jeg ringede derind for at høre om det virkelig kunne være rigtigt at jeg skulle ha den tilrettet 2 måneder før sagde de at man skulle hente den 1 måned før.. men det var så ikke helt rigtigt.. så nu glæder jeg mig igen.. hehe..

Hmm ellers så sker der ikke så meget her.. det er mest skole skole skole.. og manden skal aflevere bachelor projekt d. 2 så han sidder også ovre bag sin com og skriver..

Dejligt at du har haft ferie op til den store dag.. det gør det hele lidt lettere, og man kommer til at nyde den sidste uge med planlægning op til den store dag..

Hvor er det bare fantastisk..

Hvordan gik det med hunden?

Jeg tror desværre ikke jeg når forbi kirken imorgen søde.. tror jeg har rigeligt jeg bør lave inden onsdags eksamen.. selvom jeg virkelig gerne ville.. :thumbsupsmileyanim:

Knus..

0

Del dette indlæg

MILEPÆL!!!

Så er der kun 50 dage til den store dag..

Ihh hvor jeg glæder mig..

:thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

Tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke tillykke !!

:cheerleader3::loveboard::rolleyes::loveflag::td:

Redigeret af stinehelene
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer