Anjapigen80

Anja og Thomas' vinterbryllup - 10.01.09

348 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jo, selvfølgelig skal I høre mere...

Jeg har bare ikke lige haft overskuddet til det. Faktisk har jeg haft en periode, hvor "bryllup" bare hang mig ud af halsen, og jeg var glad for, at nu var det overstået.

Derfor har jeg ikke været så meget herinde.

Vi har fået billederne fra fotografen, og de er sååå flotte!

Det kommer snart, men ikke lige i denne weekend.

Jeg kigger ind en gang i mellem - der er jo nogle, som man gerne vil "følge til dørs" :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er det vist på tide, at jeg kommer videre med beretningen.

Der har været så meget at se til, så jeg har måttet lade beretningen være et hængeparti, og samtidig skal jeg lige være i humør til at skrive videre. Desuden har min hånd og arm været en hæmsko i rigtig lang tid, og den er stadig ikke fit for fight, men endelig mærker jeg markant bedring nu.

Anyway:

Da Anita og min kollea havde taget billeder, skulle vi stige ind i vores lille, nuttede Kia.

Det var ikke noget problem, for der var fint plads til kjole ”og det hele”.

post-31283-1244036337.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Da vi jo ikke skulle til fotograf før efter brylluppet, betød det, at vi valgte at vente lidt, så vi ikke kom før gæsterne.

Derfor sad vi i hotellets hyggelige kælder og fik lidt at drikke sammen med chaufføren. Det var bare så rart, men samtidig var det spændende at komme op og snakke med gæsterne.

Jeg var blevet inspireret af nogle billeder i et tysk bryllupsmagasin, så derfor var mit store ønske, at alle vores gæster blev fotograferet i en speciel ramme. Rammen skulle være lidt gammeldags og i sølv, så den passede til temaet. Manden og jeg fandt et spejl med en fin ramme i Biva til 100 kr! Spejlet blev pillet ud, og rammen blev pyntet med tyl og bånd, så da søster Anita meget gerne ville lege fotograf, fik jeg således mit ønske opfyldt. :balloons:

Jeg er så glad for de billeder, og det var helt klart en af de ting, som jeg var mest glad for, at jeg valgte at bruge tid på i forberedelserne.

Anita og jeg har efterfølgende redigeret billederne således, at alle gæsterne har fået et eksemplar af sig selv med i takkekortet. En del har efterfølgende givet udtryk for, at de var glade for billedet.

Her følger nogle af billederne (som bliver lidt slørede af at blive formindsket), som min søster tog, inden vi gik til bords:

post-31283-1244037811.jpg

Min mormor og morfar :)

Redigeret af Anjapigen80
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer