FrkHelle

FrkHelle 05.06.2010

1,285 posts in this topic

Annonce ♥

POLTERABEND - beretning om en dejlig dag

Jeg har i flere måneder gået og opsnappet små detaljer, der alle pegede i retning af en polterabend og for 1½ uge siden blev jeg nærmest klar over, hvornår det skulle være. I lørdags - den 1. maj.

Fik jeg mon ret?

Fredag aften inden jeg gik i seng fik jeg lige ryddet lidt smårod af vejen og fik hytten til at se rimelig præsentabel ud.. hvis nu...

Jeg havde sat vækkeuret til kl 8. Jeg "troede" jo, at jeg skulle på shoppetur og ville blive hentet omkring kl 10 og jeg TROEDE (og det gjorde jeg), at handyret skulle afsted med politihjemmeværnet (PHJV) kl 11... ha ha, hvor blev jeg klogere!

Kl 10 ringede det på døren.

Selvom handyret var oppe og det normalt er ham, der åbner, så skyndte jeg mig ud, for nu var jeg klar over, at det ring på klokken var et kald til mig. Og ja...

Foran vores hoveddør stod de alle!

5 tøser, min lille niece :love: , min bror og en af tøsernes mand og hund.

Jeg var klar over, at de ville komme, men hold da op, hvor gav det et sug i maven og alligevel blev jeg så voldsomt overrasket - og glad!! :heart:

Ind kom de alle og jeg havde helt glemt at give dem et knus, :fløjt: så jeg måtte lige rundt og knuse og sige hej til dem alle.

Jeg opdagede slet ikke, at min bror og niece smuttede igen - de var kun med for at se min reaktion og havde kørt svigerinde og søsteren.

Den anden mand og hunden, ja de var da kommet for at hygge med handyret (der har frabedt sig polter), så de lukkede sig ind i soveværelset og endte med at nørde hele dagen.

Og så var vi tilbage.. mig og 5 piger:

T, min dejlige svigerinde

H, min svigerindes skønne lillesøster, der sammen med hendes kæreste er 3. par i vores spilklub

K, min (penne)veninde gennem 17 år

C, manden i soveværelsets kone - det er handyrets kammerat - i øvrigt dem, som vi var i sommerhus med for 1½ år siden

Smoelf, en fælles veninde, der faktisk et eller andet sted er "skyld" i, at jeg kom til at snakke med handyret :love:

Men 5 tumlende piger omkring mig var ret overvældende, for de var hurtigt gået i gang med at dække bord, åbne skuffer og skabe, rode i køkkenet og i fuld gang med at stable en skøn skøn brunch på benene. :spise:

Så jeg fik en ordre på at sætte mig ned, slappe af og nyde opvartningen. JAVEL! og snart var stuen (inkl sofabordet) fyldt op med de herligste lækkerier:

2 slags hjemmelavet smoothies, juice, kaffe (det var tiltrængt!), hjemmebagt rug- og franskbrød, græsk yoghurt med müsli og akaciehonning, pålæg, varm leverpostej, grøntsager, frugtfad, små pandekager - og så har jeg glemt en masse! :)

En SKØN flaske asti blev åbnet og jeg fik min første skål..

Vi spiste og spiste, grinte, snakkede og hyggede. Nej, hvor havde jeg det dejligt i mit eget hjem, med 5 skønne piger omkring mig og helt uvidende om, hvad dagen mig skulle bringe.

På et tidspunkt rejste K sig og jeg så, at hun kom tilbage med noget papir - okay.. der skulle nok snart ske noget? :o

Det skulle der! De skulle alle 5 holde en tale for mig.

Talen ville/skulle indeholde:

- en fortælling om, hvordan de mødte mig

- 3 ord om mig

- et godt ægteskabsråd

- hvilket dyr jeg er (og jeg kom sådan til at tænke på "et marsvin - det er ikke noget dumt dyr" fra Den Eneste Ene).

Der blev grinet og fortalt og det var sjovt at få dem til at sætte ord på.

Ord der blev sagt om mig var fx: perfektionist, hjælpsom, altid glad og i godt humør GP

Ægteskabsrådene varmede også og jeg har især taget til mig "bliv ikke mand og kone - fortsæt med at være kærester og ISÆR hvis I får børn.. HUSK hinanden.." og det er bare så rigtigt og vigtigt!

Dyrene... haha.. min svigerinde mente, at jeg var forlæns og baglæns, fordi min bror og jeg altid siger gunøf til hinanden og har ret meget forlæns og baglæns i vores samtaler (nej, vi er ikke for normale!!!). H mente jeg var en ugle, pga et spil vi har spillet hvor jeg IKKE kunne huske, hvad en ugle siger!). C mente, at jeg var en brumbasse... fordi: Den kan ikke flyve, men det ved den ikke så den gør det alligevel - og hold da fast, hvor har hun ret! S mente, at jeg var en mus - haha ja, men det var jeg jo også, da vi lærte hinanden at kende - men ud over det, så var hendes bud en sanglærke, fordi jeg elsker at synge og vi engang altid sad og sendte hinanden lydklip og sang små ting for hinanden (via msn) så den anden skulle gætte, hvad det var :)

Efter talerne blev der ryddet af bordet. En stol blev trukket ud midt på gulvet og kurve, poser m.v. blev trukket frem:

Tid til make-over!! Hold da op, hvor blev jeg bare lækker!

Jeg kunne ikke passe min nieces Hannah Montana parykker (PYH! - dem fik T og C små hoveder) så S og H gik i gang med at rede mit hår og lave hver deres ret høje rottehale, som blev tuperet op alt imens K havde gang i at lægge en ret Uomhyggelig RØD neglelak..

I hovedet klarede K og C noget creme, RET RØDE kinder, mascara, gule og grønne øjenlåg og en brun-lilla læbestift... WAUW! Score-klar!

Jeg var trukket i cowboybukser og en bluse - skulle jo på shoppetur for hunne! :tunge: - men et par af pigerne fik lov til at smutte ind i mit klædeskab og finde andet tøj - så jeg endte i en lang sort nederdel og en sort t-shirt-ting med bindebånd og et sølv-motiv i siden. KLAR!

Men på hvad???

Vi skulle ud og køre!

Jeg var allerede blevet godt udstyret med en Mokai og havde fået adskillelige glas Asti, så kunne godt mærke, at jeg var begyndt at blive småberuset uden at det var voldsomt. HELDIGVIS mødte jeg ikke rigtigt nogle på min vej op til p-pladsen, men er overbevist om, at naboerne har haft travlt bag gardinerne!

Pigerne var heldigvis med på udskejelsen, så to af dem var smuttet i HM-parykkerne, en havde en gammel roligan-klaphat og de sidste to lavede rottehaler.

Jeg blev bedt om at køre med S og C - bagved den anden bil.

Vi kørte ud af Kolding, ud på motorvejen, forbi Vejle og kørte af ved Tørring... Yikes.... Det eneste jeg kender i Tørring er deres gokartbane, og jeg tør sgu ikke de små biler!! (jeg har prøvet at sidde i en til et firmaarrangement, men hoppede hurtigt op igen).

Heldigvis... så blev det ved skrækken, for pludselig var vi i Grejs - lidt nord for Vejle, hvor bilerne stoppede i et villa kvarter uden foran en stor bygning.

Et hint et par uger tilbage sagde mig, at jeg måske skulle karaoke, men pigerne havde flere gange i løbet af formiddagen snakket om, at NU kom ham stripperen snart, så skulle jeg måske udsættes for poledanse? Jeg havde lige set, at det var populært. Men det kunne også line et dancestudie, så måske jeg skulle prøve noget dans? Fx salsa?

For at få ventetiden til at gå mente H, at jeg skulle varme op, med at stå og bøje i knæene hele tiden... op og ned op og ned... opvarmning.. Men til hvad?

Et hold RET udtryksløse piger kom ud og straks efter en ung frisk fyr, som kom og bød os velkomne, kiggede på mig og min ikke-så-lille barm og sagde, at der dælme var noget at arbejde med og at vi skulle komme med ind. UHA! Lummer stemning! Og den blev ikke bedre af at komme ind - i kælderen!!

Jeg blev bedt om at sætte mig i den store tunge brune lædersofa i hjørnet under trappen og hvis jeg havde en søster, svigerinde el lign, så skulle hun sætte sig ved siden af, så jeg var tryg, okayyyyyyy :S

Kenneth, som han vidst nok hed, startede med at sige, at nu fik vi en introduktion inden vi skulle ind bag døren bag ham...

Det var ikke så normalt, at der kom piger derind, da det faktisk er en ret udpræget mandeting. Derfor havde K også, da hun snakkede med ham, aflyst, hvorefter T ½ time efter havde ringet og sagt, at hun havde snakket med min bror om det og de var enige om, at det skulle ikke aflyses, for de var sikre på, at jeg godt turde. :o

Der er meget varmt derinde, og det bliver kun varmere, når du rigtigt kommer i gang, så du kommer til at smide tøjet og du skal nok regne med, at du bliver ret afklædt. Javel ja!

Men jeg har en masse isterninger, så de skal nok kunne hjælpe med at køle af og få dem til at stritte, hvis det bliver nødvendigt, fortsatte han. Hold da k*ft hvor var stemningen lummer!

Og så kom han til det.. Det du skal: du skal ind og via en pole-stang lære at strippe og jeg skal nok lære dig, hvordan så du bliver helt dus med stangen....

Nej det passer ikke, siger han så..

Og fortsætter: Det er naturligvis ikke mig, der skal lære dig det.. xxx (har glemt hendes navn) går inde bagved og er ved at gøre klar og tørre stangen af efter det tidligere hold..

Jeg er der ikke, dvs det er jeg - bag kameraet, for jeg filmer det hele, så du har morgengaven til din kommende mand.

Han solgte den så godt og faktisk blev jeg så tryg, at selvom det for alt i verden var grænseoverskridende, så var jeg bare klar!! :) Og hvad jeg skulle igennem, det skulle pigerne jo også, mere eller mindre.

Så det var da lige før jeg blev skuffet (haha... not..) da han efter hans RET overbevisende historie fortalte, at der bag døren var et lydstudie og at vi skulle ind og synge og indspille et par sange. PYH!

I rum 1 var han sammen med hans mixerpulte og alt det sjove gejl. I det midsterste og absolut VARMESTE og MINDSTE rum skulle jeg - bruden - være (jeg blev kaldt bruden under det hele). Og i sidste rum skulle tøserne/koret være.

I rum 3 var en masse hatte og parykker, som vi lige blev udstyret med. Jeg havde jo mine tuperede rottehaler, så jeg endte med en KO-hat - oven på ørebøfferne.

Pigerne havde valgt to sange til mig, hvoraf den første var John Mogensen: Så længe jeg lever.

Vi startede med at synge en gang for at komme i gang og blive mindre nervøs.

Men hold da ferie, hvor sang jeg råddent og var altså småberuset..

Efter prøven skulle vi i gang med indspildningen... Sangen om igen. Jeg skulle synge versene og i omkvædet skulle koret synge med... Vi startede med et omkvæd, men da jeg skulle til at synge verset blev det til lutter grin... :tunge: Det altså svært at tage sig selv seriøst, når blodet er fyldt med %'r og ens stemme lyder som en smølf! Vi fik grinet os igennem sangen - med og uden smølfer.

Nr 2 sang var Himmelhunden Men vi havde åbenbart ekstra tid, så jeg fik lov selv at vælge en ekstra sang. Jeg tog bare efter, hvad han læste op, så da han sagde, at han havde Afrika sprang jeg på - den er så go (støttesangen), men hold da op, hvor var vi elendige! :) Men hvor var det sjovt!

Efter Afrika blev jeg smidt ud, for han skulle lige låne de andre. Det viste sig, at de skulle indtale en lille hilsen til mig :love:

Det var SÅ sjov en oplevelse! Det gør jeg altså gerne igen, selvom jeg sang så dårligt og falskt og det var så drønhedt i det lille rum. Nej en sjov oplevelse!

Bagefter sad vi igen ude foran og snakkede med Kenneth, mens han overspillede til cd og dvd, som vi fik med hjem. Han spurgte til min oplevelse og med stripshowet :grin2: og det var bare en fed oplevelse. Hold op, hvor var han bare behagelig og tillidsfuld at være sammen med!

Efter stripturen i lydstudiet kørte vi afsted igen - men hov... 1. bilen drejede den modsatte vej end vi kom fra og vi skulle da hjem.. skulle vi ikke?

Jeg troede det, men da vi kom i et kryds i Vejle city og bil 1 IKKE drejede mod højre vidste jeg, at vi ikke var på vej hjem.

På vejen pegede jeg på en italiensk restaurant, hvor jeg sagde til S og C at der skulle vi altså prøve ind en dag, for det er så godt.

Vi holdt på en parkeringsplads og mens chaufførerne var henne og betale for p-billetter kom en kæmpe limo kørende ude på vejen og ind på vores p-plads tæt på os..

Jeg troede ikke helt på den, men et kort øjeblik havde jeg i tankerne, hvad jeg skulle i den. Dog var min mavefornemmelse rigtig: den var IKKE til mig.

Nåh.. men igennem Vejle station med rottehaler, røde kinder og uheldigt udseende.. De andre havde fjernet rottehaler og parykker. Vi gik alle ud på toiletterne og jeg fik lov til at blive civiliseret igen.

Turen herefter.. K havde været væk og da hun kom tilbage sagde hun, at vi skulle komme med, for de var klar til at tage imod os... Hvad skulle vi?

Jeg skulede til skiltet med "YOGA" på den anden side af vejen. Jeg havde ingen fornemmelse af klokken men den var henad 17 og de havde bestilt bord på... Den restaurant jeg havde udpeget i bilen :) At blive taget med bukserne nede!!

Fik frit valg på menukortet og endte med at sidde og kigge på de ting, som H også havde kig på... Nemlig

Forret: Carpaccio

Hovedret: båndpasta i karrysovs med kylling og broccoli.

Da vi havde bestilt kom værten/ejeren hen og stillede glas med asti og en drue foran os alle og skålede personligt med mig - og de andre - og ønskede mig STORT tillykke med det forestående bryllup og "godt scoret", som han sagde. Ej han var så sød, ham italieren og jeg var bare så glad. Det var virkelig så flot, at han kom med det på huset og det smagte SÅ fantastisk!

Der blev rigtigt hygget om os og da vi nåede til desserten fik vi at vide, at jeg bare kunne vælge desert og kaffe, som jeg ville, for det var gratis for mig

Jeg har været der før og aldrig fået en bedre tiramisu, så gæt, hvad der skulle i min ellers fyldte mave? HIMLEN!!!! Den kom jeg lige i!!

Pigerne betalte (godt nok en sær følelse at sidde der og "nasse") og jeg blev endnu engang ønsket tillykke af værten - det var sådan en fantastisk oplevelse. Jeg var helt høj!

Herefter gik turen hjem til Kolding og hjem til mig, hvor pigerne straks gik i gang med at skumle og skrive små blå sedler. H smed sprut på bordet og jeg fik blandet mig en drink..

Men der var et formål!

Pigerne havde hver skrevet 3 sedler om dem. Jeg blev sat for bordenden og skulle tage en seddel, læse den højt og gætte, hvem sedlen var fra/om.

Gættede jeg rigtigt skulle de drikke og gættede jeg forkert skulle jeg naturligvis drikke. Haha! ONDT!

Nej, det var vildt sjovt og godt fundet på!

Jeg endte med at gætte 7 ud af de 15 - det var da ret godt klaret?

Men hold op hvor var en af sedlerne feje: "Jeg går ind for partnerbytte"....

Gættede på C og det var rigtigt, men hun ville vide, HVORFOR jeg troede det var hende....... Prøvede at få fremstammet noget... Hun grinte røven i laser for ikke partnerbytte i DEN forstand....... men partnerbytte, som vi altid gør, når vi to og vores handyr spiller brætspillet PARTNERS......... nøj den var flov!!

Herefter hørte vi cd'en og så dvd'en fra tidligere. Havde faktisk ikke regnet med, at jeg skulle se/ha det før til bryllup.. Har dog nægtet at se det igen før bagefter og handyret må også vente - ved jo ikke, om der kommer noget af det til bryllup også?

Men hold op, hvor var det sjovt at se igen.

De første, S og K, smuttede omkring kl 23. S skulle jo helt til Aalborg.

H og T blev kørt til toget omkring 23.45. Tilbage var C, jeg og drengene, som vi ævlede med indtil kl 1, hvor de bestemte sig for at sætte snuden mod Odense.

Og så fik jeg ellers fornøjelsen af at genopleve hele dagen ved at genfortælle den til handyret, der var vildt nysgerrig (har aldrig set ham så interesseret før).

Vi ryddede op og fik hjemmet til at se pænt ud igen og det var SÅ skønt at ligge i sengen igen... Men jeg kunne ikke sove!

Jeg var SÅ høj oven på en så fantastisk og - selvom jeg havde gættet det - overraskende dag.

Jeg er så glad og stolt af, at de 5 piger har gjort alt, hvad der stod i deres magt, på at lave en så dejlig dag til mig og kun for mig :love:

Omkring kl 4 lukkede jeg mine øjne... og nu var der pludselig en dag mindre, til den store dag!!

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Skøn PA! Sandsynligvis den længste PA-beretning jeg har læst ;)

Haha, jamen altså :heart: Jeg har så svært ved at stoppe, når først jeg kommer i gang. Vil jo gerne have alle detaljer med ;)

0

Det er så dejligt at læse en PA-beretning, hvor tøserne bare har planlagt en dag helt i brudens ånd!

Skønt med sådan en fantastisk dag!

:) Super fantastisk! Det jo ikke fordi dagen har været så proppet, som nogle af de andre beretninger herinde, men hold da fast, hvor har jeg fået mange små oplevelser, indtryk, grint og jeg var fyldt til randen, da vi nåede aften, så for mig, har dagen været perfekt og jeg tror bare, at jeg var blevet stresset, hvis der havde været arrangeret ret meget mere. :heart:

0

Haha hvor jeg grinede af det med den polestang og dit flotte udseende haha..

Hvor det lyder som en rigtig god PA..

knus

Fantastisk! :) også uden bare forlygter, strip, isterninger og polestænger... :heart:

Men pokkers! Nu skal jeg selv til at finde på en morgengave.. haha!

0

Jamen altså - du har jo været larmende lækker i lørdags. Det er der da ingen tvivl om :heart:

Lyder som en rigtig dejlig dag......ret godt med den der historie om pole-dancing som viste sig slet ikke at have noget på sig.....hehehe :)

Jeg var SÅ lækker og scoreklar!! Var nok også det ham italieneren havde gang i :fløjt:

Hans asti kunne han i hvert fald godt score med. NØJ den var lækker!

Men ja, det var virkelig godt med den historie! Det er i hvert fald en oplevelse, der vil blive husket!! :D

0

Annonce ♥

("#%)#/¤)=(

Da vi fik vores prøvelsesattest retur fra kommunen bemærkede jeg, at der kun stod, at JEG skifter efternavn. Tænkte, at det nok er fordi handyret beholder hans eget og "kun" får mit mellemnavn..

Men jeg blev alligevel urolig og skrev til kirkekontoret.

Har lige fået svar tilbage, at der ER fejl i maskineriet.. de har ikke fået rettet, at han skifter navn og der er helt kuk i det. Sådan noget GØJEMØJ!

Heldigvis skrev kordegnen, at han nok skal sørge for kontakten til kommunen og en ny prøvelsesattest... Det manglede da bare!!!

0

Annonce ♥

Gab! Er da pænt træt nu!

Vi spiste tidligt og så gik jeg ellers i gang med at rode! Frem med bryllupskasserne og igang med det kreative.

Startede med at printe skilt til toiletkurv samt menukort. Printe, skære, dobbeltklæbende tape, sætte på tilskåret karton, hjørner på.. Klippe bånd og pynte staffelier.

Jeg har fået pyntet kurv til cd-rommer, færdiggjort kurven til velbekomme-motions-sangene og endelig har jeg fået påsat navneskilte og færdiggjort bordkort.. Puha, det tog sin tid, men nu er det gjort :)

På spisebordet står hele blærerækken af bordkort og hold da fast, hvor ser det smukt ud! Ser slet ikke ud af "kun" 28 festdeltagere.

I morgen skal jeg sove lidt længe og nyde, at jeg har fri.

Men skal også op og pakke nogle ting ned, som jeg skal have med til Vejle.

Skal mødes med en veninde (og måske hendes knapt 2 årige søn) kl 13 til tøsefrokost inden jeg skal til kjoletilretning kl 16.

Svigermor er hjemme på øen for at passe hendes job og svigerinde kan ikke nå at komme med pga unger, der skal til svømning, så jeg må klare tilretningen selv... men det kan jeg vel også - er vel en stor pige? :heart:

Det er samme ekspedient, som sidst jeg var deroppe og jeg skal jo "bare" have sat nåle i og klaret tilretningen, såååååååh det går nok!

Billeder af aftenens produktion skal nok komme men.......... må jeg ikke godt gå i seng nu?

0

Annonce ♥

1 mdr?? AHVA?? :cheerleader3:

Jeg husker altså stadig tydeligt, da der stod 444 og 321..

Meeeeeeeeeeeeen det ka bare komme! :cheerleader3: Jeg er klar :D

Har fået en masse ting færdige, jeg skal nok komme med nogle billeder......... blir nok lige i morgen!

I dag har jeg så været forbi Lilly til kjoleprøvning :carrot:

Det gik smadderfint. Min kjoleprøvningsdame havde fundet kjolen frem og havde altså en indrømmelse: hun var kommet til at sy i den... Da jeg var der sidst havde vi jo sat nogle nåle i ved brystet, bare for lige at få en fornemmelse af, om det var kjolen eller ej, og nu var hun jo spændt........... Jeg tog det ganske roligt.. men ved I hvad?

:loveflag: Det var megagodt! Dog syntes jeg den gabte lidt, så hun skal lige sy et lille sammenfold i den. Halteren er perfekt. Tror måske godt den må have været lidt bredere, men den er fin så gad ikke kommentere (og får den i øvrigt uden ekstra beregning :iloveyou: ).

Pga min højde skal kjolen ikke lægges SÅ meget op, men lidt skal den da.. nok ca 1-1½ cm over jorden, så jeg ikke jokker i den, når jeg går.

Følte mig altså smuk i den!! Skal op til den og have den med hjem den 31. maj... dagen, hvor maj bliver til juni og få dage før frøken bliver til frue... uha jeg glæder mig!!

0

Diadem...

Jeg havde lige et øjeblk for mig selv, da jeg var hos Lilly, så jeg tilsneg mig lige til at prøve et af deres diademer/tiaraer.. kalddenhvadduvil..

Og jeg fandt ud af, at jeg ikke skal have en ala 7'eren (side 55), som nok var den jeg var tættest på at købe.. den bliver for bling bling i mit hår..

De havde en, der ligner en blanding mellem 2 og 8 og den var altså super fin.

Så nu tror jeg nok, at jeg køber enten nr 2 eller 8 eller måske dem begge.. Skal lige ebay'e lidt mere og se, om jeg kan finde noget tilsvarende.. Nu ved jeg jo, hvad jeg skal gå efter :cheerleader3:

0

1.. 2.. 5.. 7.. 12...

små mousser er nu lavet og står på køl.. Wauw, det var mange, hva? :cheerleader3:

I morgen aften skal handyret og jeg have smagsaften, hvor mousserne skal smages alene og i kombination og FORHÅBENTLIG finder vi frem til den endelige kombination af, hvad der skal i vores bryllupskage.

Følgende mousser har jeg lavet:

Rabarbermousse

Jordbærmousse

Jordbær-/rabarbermousse

Brombærmousse

Blåbærmousse

Appelsinmousse

Hyldeblomst-/limemousse

Bananmousse med lidt chokoladestykker

Chokolademousse (på 44% marabou "mørk")

Skildpaddemousse

Vanillemousse

Vanillemousse med chokoladestykker

:carrot: Bliver dælme noget at smage på og få bestemt... Det jo helt vildt, med så mange mousser og desværre!! virker det til, at de alle er gået godt.. Desværre fordi, så bliver afgørelsen jo ikke nemmere!

Opdatering følger..

0

Hårpynt

:cheerleader3: SÅ har jeg endelig fundet det rette hårpynt!

Har jo haft en "mindre" afstemning igang om nogle ebay-tiara'er, men har ikke kunne bestemme mig.

Da jeg så var til tilretning i onsdags prøvede jeg liiiiiiiiige et af dem, der lå i prøverummet. Det så min prøve-dame og vi stod og kiggede lidt på dem og jeg prøvede lidt forskelligt. Jeg fandt i hvert fald ud af, at bling bling ikke dur og at der skal være noget perlehalløj i - og ikke for "fint".. altså ikke for ensformigt. Der må gerne ske lidt.

Så jeg gik hjem og tænkte videre og var egentlig ved at købe noget på Ebay, selvom jeg var lidt i tvivl. Men så ville jeg lige sammenligne med den jeg havde prøvet hos Lilly og gik på hjemmesiden for at se, om den var der - det var den så ikke. MEN... de havde et andet hårpynt.. som vist er det, som jeg har gået og ledt efter uden at vide det.

Det passer super godt til de øreringe, som jeg købte på lagersalget. Det et fint og alligevel sker der noget. Det er ikke for diadem-agtigt.

Så jeg sendte en mail til min ekspedient hos Lilly og spurgte, om de havde det, eller om hun kunne skaffe og fluks fik jeg et svar tilbage om, at hun liiiige havde et i butikken og at det nu er lagt tilside til mig til når jeg kommer og henter min kjole sidst i maj :loveflag::iloveyou:

Så er endnu et punkt streget og min mavefornemmelse er SÅ god..

I må hellere lige se det:

03-325_1_medium.jpg

0