Missfrance

Skoene til den store dag

473 indlæg i dette emne

Her er mine som er på vej med posten nu :cheerleader3:

2wf4xfa.jpg

vqlij6.jpg

Så kom mine sko, men AK.. Det ser simpelthen for kuk ud med så høje sko i en str. 37.. Ligner jeg bruger str. 30 eller fået amputeret noget af foden fortil :boohoo: Så retur med dem og igang med at lede igen...

Haha - så kan jeg forstå på det hele at det ikke gør noget at have så høje sko på når man har str. 40 plader ()() Jeg hader simpelthen mine stor fødder. Gldæer mig til at se hvad du så finder på.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er mine sko. De er lige tilpas høje, for mig så jeg kan have dem på hele dagen.

()()

Nu håber jeg bare de passer i farven til kjolen, men det ved jeg næste torsdag :boohoo:

Glæder mig så meget til at skulle i min kjole igen :cheerleader3:

Lige sige at mine sko er str. 42... Bestemt ikke været nemt at finde nogen

post-36796-1243364011.jpg

Redigeret af Lund/Randrup
0

Del dette indlæg

Haha - så kan jeg forstå på det hele at det ikke gør noget at have så høje sko på når man har str. 40 plader :boohoo: Jeg hader simpelthen mine stor fødder. Gldæer mig til at se hvad du så finder på.

:cheerleader3: Det er heller ikke tit jeg står og savner større fødder må jeg sige, men vil helt klart mene at de klæder en større fod meget bedre.. Dem på billedet må være en str. 40 tror jeg.. Intet lilleput over dém i hvertfald :smoking:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er mine to par :boohoo:

De høje og hotte plus de rare, bløde og ikke så høje :cheerleader3:

post-33530-1236594827.jpg

post-33530-1236594835.jpg

Hej søde:-)

Smukke smukke sko, må jeg være så fræk og spørge hvor du har købt dem af mærket dune???? De er bare lige min smag:-)

Selvfølgelig ()()

Dune-skoene er købt i Dune i Covent Garden, London - de fås også i røde...

De har en hjemmeside dune.co.uk - måske de sender world wide, jeg ved det ikke, men det er da et kig værd :bearhug:

I min jagt på en taske kom jeg forbi asos.com - og de sælger Dune sko. Bare et lille tip :-)

0

Del dette indlæg

Her er mine to par :cheerleader3:

De høje og hotte plus de rare, bløde og ikke så høje :thumbsupsmileyanim:

post-33530-1236594827.jpg

post-33530-1236594835.jpg

Hej søde:-)

Smukke smukke sko, må jeg være så fræk og spørge hvor du har købt dem af mærket dune???? De er bare lige min smag:-)

Selvfølgelig :cheerleader3:

Dune-skoene er købt i Dune i Covent Garden, London - de fås også i røde...

De har en hjemmeside dune.co.uk - måske de sender world wide, jeg ved det ikke, men det er da et kig værd :cowsleep:

I min jagt på en taske kom jeg forbi asos.com - og de sælger Dune sko. Bare et lille tip :-)

Dune.co.uk sender worldwide. Mine (som er vist i denne tråd) er fra Dune. De har super hurtig service og forsendelse. Jeg kan kun anbefale dem.

Øhhh... altså hvis man har rygrad nok til at begrænse sig!! Jeg kom til at købe 3 ekstra par sko i samme moment :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Mine fine sko :balloons:

sko.jpg

Det skal lige siges at jeg er nødt til at have flade flade sko på - ikke fordi jeg er for høj men fordi det nok vil lægge en dæmper på festen hvis jeg falder og brækker halsen :biggrin:

Men de er så lækre at have på - kan have dem på en hel dag uden ømme fødder.

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhhh....I låve shoes!

Her er mine! Og de er fantastiske! Var nødsaget til at stige ned fra de tårnhøje stilletter til denne ene dag, ellers gror jeg både over mand og kjole :balloons:

post-32889-1244490865.jpg

Og så kom de hjem:

post-32889-1244490900.jpg

:rolleyes: Mie

Hvor er de bare super flotte . I like :biggrin::):rolleyes: må jeg være så fræk at spørge hvor du har købt dem ??... jagter nemlig lave sko til senere på dagen, er rimelig sikker på at jeg ikke holder til at vandre rundt i de højere luftlag i for mange timer :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Uhhh....I låve shoes!

Her er mine! Og de er fantastiske! Var nødsaget til at stige ned fra de tårnhøje stilletter til denne ene dag, ellers gror jeg både over mand og kjole :balloons:

Og så kom de hjem:

()() Mie

Hvor er de bare super flotte . I like :):rolleyes::cheerleader3: må jeg være så fræk at spørge hvor du har købt dem ??... jagter nemlig lave sko til senere på dagen, er rimelig sikker på at jeg ikke holder til at vandre rundt i de højere luftlag i for mange timer :kiss:

Tusind tak! Er også helt vilde med dem :biggrin:

De er simpelthen købt online fra UK. De koster en halv bondegård i DK, men slap med 1000 ,- incl. forsendelse.

Du får lige linket :rolleyes:Klik-Klik

()() Mie

0

Del dette indlæg

Uhhh....I låve shoes!

Og så kom de hjem:

:bearhug: Mie

Hvor er de bare super flotte . I like :cheerleader3::rolleyes::kiss: må jeg være så fræk at spørge hvor du har købt dem ??... jagter nemlig lave sko til senere på dagen, er rimelig sikker på at jeg ikke holder til at vandre rundt i de højere luftlag i for mange timer :bearhug:

Tusind tak! Er også helt vilde med dem :biggrin:

De er simpelthen købt online fra UK. De koster en halv bondegård i DK, men slap med 1000 ,- incl. forsendelse.

Du får lige linket ()()Klik-Klik

:bearhug: Mie

Tusind tak !!! ()():):o:rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endelig efter lang tids søgen har jeg fundet mine sko - jeg har lige bestilt dem og venter dem iløbet af et par dage

Her kommer et billede :balloons:

Der var de jo... Smukt valg - og så ser de meget behagelige ud :)

Tak er bare så glad, for har været i samtlig butikker i Aalborg, og da jeg så endelig fandt nogle jeg kunne lide var de ikke i min str :rolleyes:

Har hele tiden søgt efter sandaler i hvid eller råhvid, som ikke var alt for høje, da min kommende kun er et par cm højere end mig, og som jeg kunne holde ud af have på en hel dag - ja de ser virkelig behagelige ud, hælen er 6 cm, men har målt et par jeg har herhjemme som også er ca 6 cm og det kan fint gå :biggrin:

Så nu er der bare tilbage at vente på postmanden :smoking:

...k-rena...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

syntes selv jeg har fundet de helt perfekte sko, og heldigvis er min kjole designer enig :-)

Eneste er jeg er spændt på om jeg kan klare hele dagen i de hæle ;-)

Hvor har du købt dem henne - de er bare så romantiske.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det her er formodentlig mine sko - kan ikke helt bestemme mig om de er for høje, godt nok er min tilkommende 207 høj ( jeg er 177) så høje sko er helt ok, men jeg er ikke helt sikker på at jeg holder til at svæve rundt deroppe en hel dag, selv om de er super behagelige...

33nyb80.jpg

Wauuuuwww hvor er de fra hvis jeg må spørge, og pris? :)

0

Del dette indlæg

Det her er formodentlig mine sko - kan ikke helt bestemme mig om de er for høje, godt nok er min tilkommende 207 høj ( jeg er 177) så høje sko er helt ok, men jeg er ikke helt sikker på at jeg holder til at svæve rundt deroppe en hel dag, selv om de er super behagelige...

33nyb80.jpg

Wauuuuwww hvor er de fra hvis jeg må spørge, og pris? :)

Tak :cheerleader3:

Mærket er Rainbow Club, og jeg har købt dem på Ebay af en som aldrig havde brugt dem. Ny prisen er vist omkring de 1000 kr og jeg tror desværre ikke at de laver dem mere... men de kan måske findes på Ebay og lign. sider.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer