Lene&Kasper

Brystbuketter

28 indlæg i dette emne

Vi sidder lige og er igang med flere forberedelser til vores bryllup den 6. juni, og så er det jeg kommer til at tænke på blomsterne - der er jo rigtig meget, der skal tages beslutning om og vi skal finde ud af, hvormange af hver vi skal bestille (til borde/kirke osv.)

- Og så falder snakken lige på brystbuketter...

Hvem får brystbuketter? Jeg har været til et bryllup, hvor alle nøglepersoner fik en brystbuket (Gom, fædre, Bestman, Toastmaster...?

Hvad gør I/Hvad er traditionerne?? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi sidder lige og er igang med flere forberedelser til vores bryllup den 6. juni, og så er det jeg kommer til at tænke på blomsterne - der er jo rigtig meget, der skal tages beslutning om og vi skal finde ud af, hvormange af hver vi skal bestille (til borde/kirke osv.)

- Og så falder snakken lige på brystbuketter...

Hvem får brystbuketter? Jeg har været til et bryllup, hvor alle nøglepersoner fik en brystbuket (Gom, fædre, Bestman, Toastmaster...?

Hvad gør I/Hvad er traditionerne?? :cheerleader3:

Hos os blever det vores fædre og Thomas.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hos os får gommen, forloveren, min far, gommens far, vores søn og vores 2 toastmastere.

Det er mange, men de 2 toastmastere er mine brødre. Så jeg syntes, at de også skal have, når den øvrige tætte familie får. Gommens far får fordi han rigtig gerne ville, og på den måde føler han måske, at han er betydningsfuld for os.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg er lidt i tvivl her. For er sikker på at gommen, forloveren/toastmasteren, som er den samme og så min far, der skal føre mig op :-) , men er i tvivl om brudebørnene (to drenge i aldern 4 og 5 år) om de skal have.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er rigeligt at L får, da jeg ikke tror, at forlover og ham, der skal føre mig op, vil forvente det, men L vil gerne, at de alle 3 får, så det er budgetteret. Så må vi se til den tid, om de alle 3 skal have, eller hvad vi vælger.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den tråd her, hiver jeg lige fat i igen, for hvad gør man når min "Kære" svigermor mener at Thomas bror også skal have en?

I min forbi fart fik jeg sagt ok, men det kan jeg mærke at jeg bestemt ikke mener at han skal have.

Der vil så være min bror (toastmaster) og 1 bror mere thomas har der også skal have.

Det vil komme til at betyde at der skal være

Thomas

Forlover

Toastmaster

Broren

En bror mere

Vores søn

Vores Nevø (de to børn skal være brudebørn)Min far

Hans far

Og det synes jeg simpelthen er for mange.

Synes 6 er rigeligt...

Men hvordan får jeg det sagt?

Kan nemlig ikke finde andre grunde at synes det ender med at blive formange, men det burde vel endelig også være grund nok?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Ingen - da det har min tilkommende valgt..

Helena, jeg tror bare at du skal sige det som det er..og ja "for mange" er en god grund nok efter min mening

6 er godt nok en del synes jeg.

Ja, det er nemlig en del i forvejen.

Men vil gerne have at min far får en, når han skal føre mig op. Thomas og hans forlover.

Børnene er mere noget som mødrene synes og det er fint med mig. Min svigerfar får en for ikke at være "udenfor"

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer