siggaard-rasmussen

hvad drømmer i om....?

29 indlæg i dette emne

hej brude.....

Nu er der kun 2 måneder til jeg skal giftes :respekt: og jeg tænker jo bryllup 24-7...... har flere gange drømt alle mulige drømme om brylluppet...den ene mere underlig og stressende end den anden.... :griner:- hvad med jer.....drømmer i også om jeres bryllup?????

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jep drømmer også en del... Virkelig underlige drømme... Den ene drøm der sad vi ved højbord (os og gæsterne) i kirken og fik middagen, mens globryllupsgæsterne sad på bænke og fik ingen mad... og vi var ikke blevet viet endnu :respekt:

Så ja jeg har også de mærkelige drømme.... Ret træls faktisk :griner:-

0

Del dette indlæg

Me too :griner:-

Totalt belastende :unsure: - den anden nat drømte jeg, at jeg ikke havde fået lagt make-up, da jeg stod i våbenhuset, så jeg måtte sende min søster ned efter en mascara (i en by, hvor jeg aldrig har været før og hvor vi bestemt IKKE skal giftes), så jeg i det mindste så vågen ud :respekt:

Og den anden nat drømte jeg, at mit hår lignede en kæmpe uglebunke, så ja, jeg drømmer også!!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har drømt mange underlige ting - det er heldigvis længe siden sidst.

Jeg drømte på et tidspunt at kjolen ikke var tilrettet, og jeg stod der på dagen og fandt ud af det.

Jeg har drømt jeg havde glemt parfume og jeg var på en båd, så vi købte i en bilka ombord, 10 af den samme parfume for ikke at løbe tør - men så kom vi for sent.

Jeg har også drømt at kjolen sprækkede, og jeg var nødt til at have mit almindelige tøj på.

Samt en masse drømme om at komme for sent, uden makeup, uden kjole, med uglet hår osv...

Det er jo heller ikke drømme - det er mareridt

0

Del dette indlæg

jeg drømmer også en del om bryllupet... :griner:- alt fra bordkort til min kommende mands ansiktudtryk når han ser mig i kirken... :unsure:

jeg er også begyndt at drømme om vores brylluprejse til canada, jeg har aldrig været der før så jeg har høje forventninger :respekt:

0

Del dette indlæg

:smilie_oster03: :smilie_oster03: :smilie_oster03: :smilie_oster03: :smilie_oster03:

Dejligt at vide at jeg ikke er den eneste der ligger og drømmer/har marerit om natten..... Hver gang kommer jeg for sent... og to af gangene i drømmen har jeg glemt at købe strømper...puha måske jeg skal se at få dem købt :smilie_oster05:

Nå men jeg må drømme videre de næste 2 måneder :respekt:

Sov godt alle sammen - :unsure: - jeg håber oz snart der ku snige sig en drømind hvor alt går super :griner:-

:smilie_oster02: God påske

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha du er ikke alene. Jeg drømte den anden nat, at der var en der trådte på min kjole, så den gik i stykker. Og det var inden vi kom i gang. Jeg var da helt :unsure: da jeg vågnede. Men nu er jeg også meget tæt på dagen og det fylder SÅ meget dagen lang :griner:-

Uhhh....nu er dagen SÅ tæt på.....hvordan har maven det ??? er der fyldt med sommerfugle ???

Håber du får en vidunderlig dag :respekt:

0

Del dette indlæg

:denmarkflag: uhhh....de blir ved de underlige drømme.... HVER gang er jeg i tidsnød....underligt.... :denmarkflag: håber jeg når det hele når vi kommer til dagen... :cheerleader3:

det skal du ikke være ked af... :cheerleader3:

jeg er begyndt at have de grimme marerit... jeg drømmer at min kærestes onkel dør( han er meget syg af kraft) på vores bryllupsdag, så den bliver ødelagt og halvdelen af gæsterne går under festen.

det er ikke sjovt og forleden nat var jeg så ulykkelig at jeg måtte vække min kæreste :denmarkflag:

nogen gange ville jeg ønske jeg kunne slå drømmeknappen fra :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har drømt alverdens mærkelige ting og min mor og svigermor drømmer også om brylluppet hele tiden.

I nat drømte jeg at vi var helt håbløse til at lære brudevalsen så vi endte med at stå og træde rundt i en firkant fordi vi ikke kunne andet... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg har egentlig ikke rigtig haft drømme om brylluppet indtil igår nat, for der havde jeg vidst mit først bryllupsmareridt...

Jeg drømte, at hende som skal sætte mit hår og lægge min make up, havde skoddet mig, så jeg stod der og lignede noget der var løgn. men ikke nok med det så skulle jeg åbentbart giftes i min natskjorte med nuser på, og at præsten ikke synes, der var nogen grund til, at jeg kom op ad kirkegulvet eller noget, det eneste jeg egentlig skulle være med til, var at sige ja, og ellers skulle jeg være ude bag ved. meget mystisk drøm...

0

Del dette indlæg

Selvom der er længe til mit bryllup har jeg også haft min første drøm forleden. Det var vist også en klassiker, der var ikke købt kjole, så jeg måtte blive gift i en jeg netop har købt til en almindelig fest, og der var ikke nogen til at sætt ehår og lægge makeup, havde ingen sko og gæsterne kom alle sammen for sent, så de måtte liste ind, mens vi stod i våbenhuset og ventede på at gå ind! :cheerleader3:

Det eneste der klappede var, at jeg drømte, at min far havde lejet en fin karet til at køre til kirken i :denmarkflag: Hmm, kunne være jeg skulle snakke med ham om at gøre det i virkeligheden, kunne da være super romantisk :cheerleader3:

Ud fra jeres erfaringer kan jeg se, at det kun bliver værre, når jeg kommer tættere på dagen :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Jeg havde en drøm for et stykke tid siden, som havde flere elementer med. Der var blandt andet noget med at jeg fik em forkert brudekjole på, men der var ikke tid til at skifte. Det gik så helt galt da vi kom til skoene. Hver gang jeg stak hånden ned i skoæsken, så kom der forkerte sko op. Det endte med jeg måtte op ad kirkegulvet i et par gamle sorte kondisko... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:denmarkflag:

Det er nogle "sjove" drømme i har.. Tjo altså jeg drømmer da også

-sådan noget med at min kjole er for lille, at jeg skal gå op og ned ad trapper i min kjole og mine brudesko -nu er jeg altså ikke helt letpåtå på trapper...

-At min far går for hurtigt op ad kirkegulvet, og at jeg får ondt i armen af at trække ham ned i tempo..

-At frisøren skal ordne mit hår på et luset badeværelse på en lejrskole (som så viser sig at være mit job... :denmarkflag: )

Men det værste er at min kæreste "drømmer" om dagen??!! Han følger HELT VILDT med i vejrudsigten og går og gætter på vejret d. 9. Maj.. Helt ærligt, igår måtte jeg bare fortælle ham at jeg på ingen måde gider beskæftige mig med dèt! :denmarkflag: Vi kan jo OVERHOVEDET ikke gøre en disse alligevel. Vil virkelig hellere bruge min energi på noget jeg kan påvirke.. :cheerleader3:

Nå det var lige mit lille indspark, sov godt allesammen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Synes også jeg har en del drømme, om det foregående bryllup. De er bare ikke nået så langt... Jeg stresser stadigvæk over, hvad vi skal have og spise, hvordan gaveæskerne bliver osv. Ting som stadigvæk kan nå og ske. Så det er nok mere spekulationer jeg har, men har sovet af H til længe.

Karina

0

Del dette indlæg

Jeg har også drømt alt muligt.

Men den værste var dog forleden.

20 dage før mit brylup skal jeg ind og have lavet en kikkertundersøgelse af HELE mit tarmsystem. Øv. Har ellerede fået undersøgt noget af den en gang,og det gjorde helt vildt ondt. :cheerleader3: Drømte så forleden at der var et eller andet galt, men at de stadig ikke kunne finde ud af hvad, så de ville indlægge mig 1 måned, hvilket så ville betyde at jeg ikke kunne komme til mit eget bryllup. Var lige ved at melde afbud på sygehuset da jeg vågnede dagen efter.

Det er sært som ens dagligdag kan præge ens drømme

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har haft 3-4 drømme om brylluppet, men den jeg husker bedst foregik i min gamle lejlighed -som pludselig lå på Ærø, hvor vi har familie. På dagen ville mon mor og begge ine søstre så lige ud at se på byen... Så jeg skulle selv ha kjolen på -svært med snørreliv, men det klarede jeg vist ok alene... Og mit hår og makeup blev slet ikke til noget, for søstrene skulle jo hjælpe mig, så jeg stod der med morgenhår. Da jeg så kommer ud fra badeværelset, ser jeg til min skræk at bryllupskagen med 5 lag står midt på bordet og den skal jeg så balancere med i favnen ned til kirken, en kirke jeg aldrig har set før, men som lignede fællesrummet fra min folkeskole??? Meget meget drøm og jeg var temmelig forvirret da jeg vågnede.

Måtte lige samle mig og så ringe til Daniel for at få rede på det hele. Han smågrinede lidt kunne jeg høre, men tog det rigtig fint og sagde, at vi (jeg) jo havde styr på det hele.

0

Del dette indlæg

Der er længe endnu til vores bryllup, men jeg er også begyndt at have drømme/mareridt.

Jeg drømte forleden at bryllupsfesten skulle holdes i min fasters gamle (ikke særlig store) lejlighed på Frederiksberg. Der var slet ikke plads og vi fór rundt for at blive færdig med at pynte bordene. Der var kun en halv time til gæsterne skulle komme og jeg havde slet ikke fået skiftet tøj, lagt makeup eller sat hår... Panik! :thumbsupsmileyanim:

Idet jeg løber afsted for at gøre mig klar kommer en mand ind ad døren med den glædelige besked at vi kan få lov at bruge fællesrummet, hvor der faktisk er plads til alle gæsterne. Så pludselig skal vi i gang med at flytte alle borde, stole osv. op ovenpå, for fællesrummet ligger selvfølgelig øverst i lejlighedskomplekset, så jeg nåede hverken at blive gjort i stand eller at få orden på festlokalet før gæsterne væltede ind.

Af en eller anden grund var kirken slet ikke med i drømmen, men det kan være det er fordi vi har styr på den og vi har besvær med at finde lokaler der er store nok.

0

Del dette indlæg

ARGH!!!!!!!!!!! bryllups"drømme" det er nu mere mararidts... jeg har haft alt for mange drømme.

alt for ofte har vi glemt at inveterer overes gæster, så vi prøver at inviterer dem over facebook, en time før...

forleden var det at jeg ikke havde en kjole endnu og vi skulle giftes samme aften og det kunne bare ikke rykkes. så mens jeg er ude for at finde en kjole, for det er jo det vigtigste... :S blev min kæreste gift med en anden og da jeg så kom tilbage (uden en kjole) blev ægteskabet overført til mig. so wird...

det drømmene bliver bare ved og ved... hehe... men man vender sig ikke til det.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer