Guest Tina+Daniel

Tina og Daniel

657 posts in this topic

Annonce ♥

Hvor dejligt med et frieri i julen og hvor sødt af din veninde at hvine hihi. :)

Kirken er super smuk. Den kan jeg godt forstå, I er glade for :):)

Og tillykke med de 180 dage i dag :)

Tak :bearhug: Vi er rigtig glade for at komme i kirken og i morgen skal jeg derned og høre om vi kan få datoen :bearhug: Jeg tror nu ikke det bliver svært, for sidste år, var det 18 vielser fordelt på hele året og oktober er jo ikke ligefrem højsæson :bearhug: Såååå mon ikke det går? :)

0

Jeg lægger lige lidt tirdags-hygge-deko ind, så I også kan se, hvad jeg har gang i :) Jeg ville gerne selv lave det hele, men... Ville slet ikke være tilfreds med mit eget arbejde, er super kritisk overfor mig selv, ligesom de fleste andre og så kunne jeg slet ikke bestemme mig, for hvilken retning vi skulle gå i. Vi havde snakket om noget gul, gylden, brændt efterårsfarve-agtigt noget og så stod jeg en dag i fakta og så skete miraklet (midt i fakta! -stik dén!!) -der var et store display me dforskellige kort og dekoting, så jeg gik lige på rov og scorede rigtig meget forskelligt og mere end vi behøver, men "just in case", så købte jeg lidt mere end nødvendigt. Måtte af med ca 1.200 kr, så det synes jeg da var super billigt. Et kort koster hurtigt 6-8 kr. og det samme for kuverten, så jeg er godt tilfreds :) Manden er også vild med det :)

Så jeg lægger lige et par billeder ind :)

Invitationerne :bearhug:

Manillamærke-bordkort og adresselabel :bearhug:

Adresselabel, større billede :bearhug:

Takkekort, stor :)

Takkekort, lille :(

Edit: Det er kun invitationer og de gyldne kort vi bruger :bearhug:

post-37375-1239703555.jpg

post-37375-1239703589.jpg

post-37375-1239703621.jpg

post-37375-1239703647.jpg

post-37375-1239703654.jpg

Edited by Tina+Daniel
0

Annonce ♥

Genialt at du lige kunne klare skærene med en tur i Fakta.

Det er om at tænke i anderledes baner... Tillykke med det :)

Ja det var simpelthen SÅ heldigt! Stod der med min fyldte kurv med mælk og franskbrød og ris og hvad har vi -og så stod alle mine invitationer lige linet op... Det var bare at ta dem med :)

0

Kære Tina

1000 tak for dit søde indlæg på min tråd og til mit 'Jeg er i panik'-indlæg.

Det lyder bare som et skønt bryllup i er ved at planlægge, og hvor er det bare nogle fine invitationer! Glæder mig meget til at se hvad der ellers sker, og så må vi jo følge med i hinandens planlægning :)

Mange hilsner, Sara

0

Annonce ♥

Genialt at du lige kunne klare skærene med en tur i Fakta.

Det er om at tænke i anderledes baner... Tillykke med det :)

Ja det var simpelthen SÅ heldigt! Stod der med min fyldte kurv med mælk og franskbrød og ris og hvad har vi -og så stod alle mine invitationer lige linet op... Det var bare at ta dem med :)

Hi hi...kan lige se billedet for mig... Og ja - om at gribe chancen, mens den er der!!

0

Og her er mine sko og min cape -jeg har dog valgt den i sort, for at give en fræk kontrast og dermed lidt kant. Kan jo altid snuppe den med en tur i Operaen eller noget ;) Jeg skal kun bruge cape under transport, ikke i kirke eller fest. Udelukkende pga årstiden.

post-37375-1239748210.jpg

post-37375-1239748218.jpg

Edited by Tina+Daniel
0

Annonce ♥

Halløjsa søde... hold op hvor ser jeres krea-ting bare fine ud!!! :) Er vild med farvesammensætningen :)

Jeg kan jo ikke sige andet end smuk smuk kjole og du skal også have de bedste sko i verden :) Men er det sløret du har valgt også eller var det bare for at vise ryggen? Personligt synes jeg sløret ville passe rigtig godt sammen med stenene på kjolen...

Glæder mig til at se hvad du ellers finder på af ting og sager :)

0

Gitte- hvor arbejder du? Jeg er i butik og vil jo gerne lige vide om du arbejder for konkurrenten... Og jeg føler med dig, mht din ryg. jeg har for nylig fået skubbet 3 ryghvirvler på plads... Har siddet ved et rigtig dårligt bord på arbejdet i ca 6 mdr og det hævner sig nu, halvandet år efter. Næsten kronisk hovedpine HELDIGVIS kunne fysioterapeuten skubbe dem på plads over nogle gange og nu får jeg massage en gang om ugen. Det hjælper MEGET og jeg har (7-9-13) næsten ikke hovedpine mere

Hejsa, svarer lige inde i din egen tråd i stedet :)

Jeg arbejder i HorZe, det er en rideudstyrsforretning i Århus :)

Mange tak søde, det er rigtig træls med min ryg... må se om en omgang massage kan gå ind og lette trykket lidt.. Jeg synes overhovedet ikke fysioterapeuten hjalp mig... var derinde hver gang KUN 15 min. så var jeg færdig..!! Var dernede 5 gange så synes jeg det var ved at være spildt penge når det ikke hjalp :)

Men dejligt at du har fået det bedre med ryggen :)

0

Halløjsa søde... hold op hvor ser jeres krea-ting bare fine ud!!! :) Er vild med farvesammensætningen :)

Jeg kan jo ikke sige andet end smuk smuk kjole og du skal også have de bedste sko i verden :) Men er det sløret du har valgt også eller var det bare for at vise ryggen? Personligt synes jeg sløret ville passe rigtig godt sammen med stenene på kjolen...

Glæder mig til at se hvad du ellers finder på af ting og sager :)

Sløret er også mit, ja :bearhug: Prøvede også med et langt, men med mit korte hår virkede det bare helt forkert. Og det er simpelthen så fint med den perlekant :bearhug: Ja, det er de bedste sko, der findes! Prøvede også med lidt lavere hæl og nogle perler på, men efter bare en time, havde jeg bare ømme fødder, så var egentlig ved at gå uden at købe sko. Kom heldigvis i tanke om nogle, jeg havde set på deres hjemmeside :bearhug: Og så havde jeg sko :)

Edited by Tina+Daniel
0

Annonce ♥

Gitte- hvor arbejder du? Jeg er i butik og vil jo gerne lige vide om du arbejder for konkurrenten... Og jeg føler med dig, mht din ryg. jeg har for nylig fået skubbet 3 ryghvirvler på plads... Har siddet ved et rigtig dårligt bord på arbejdet i ca 6 mdr og det hævner sig nu, halvandet år efter. Næsten kronisk hovedpine HELDIGVIS kunne fysioterapeuten skubbe dem på plads over nogle gange og nu får jeg massage en gang om ugen. Det hjælper MEGET og jeg har (7-9-13) næsten ikke hovedpine mere

Mange tak søde, det er rigtig træls med min ryg... må se om en omgang massage kan gå ind og lette trykket lidt.. Jeg synes overhovedet ikke fysioterapeuten hjalp mig... var derinde hver gang KUN 15 min. så var jeg færdig..!! Var dernede 5 gange så synes jeg det var ved at være spildt penge når det ikke hjalp :)

Dumme fysioterapeut!!!

Jeg måtte lave MANGE forskellige øvelser, så hun kunne se, hvad jeg kunne. Hun tegnede mig rygsøjle op, så hun kunne se, hvornår den hoppede ludenfor linien og over 5 gange skubbede hun hvirvler. Og hver gang får jeg massage, det gør rigtig rigtig RIGTIG ondt, men det hjælper virkelig! Kan godt forstå, du føler det er spild af penge :bearhug:

0

Dumme fysioterapeut!!!

Jeg måtte lave MANGE forskellige øvelser, så hun kunne se, hvad jeg kunne. Hun tegnede mig rygsøjle op, så hun kunne se, hvornår den hoppede ludenfor linien og over 5 gange skubbede hun hvirvler. Og hver gang får jeg massage, det gør rigtig rigtig RIGTIG ondt, men det hjælper virkelig! Kan godt forstå, du føler det er spild af penge :bearhug:

Okay, sådan var mit overhovedet ikke....

jeg fik taget røtgen af min rygsøjle, men den var helt perfekt.. (dejligt) så jeg blev henvist til fys... første gang masserede han mig SÅ hårdt at jeg var helt blå på ryggen dagen efter... var fyldt med blå mærker... og de efterfølgende gange har jeg fået den der varmetingest kørt op ad ryggen og han har trykket... men intet har hjulpet... vågner stadig med smerter...

Hvor arbejder du henne? - kan regne ud vi ikke er konkurrenter siden du ikke nævnte noget, haha.. :P

0

Jeg er kun blever undersøgt "udefra", ikke noget med billeder her ;)

Nej vi er ikke ligefrem konkurrenter :) Jeg er i et supermarked, tog en lederuddannelse i COOP DK og min fagprøve ligger da også nogle år tilbage, men jeg kan udmærket huske, hvordan det var at skulle ind og forsvare den ;) Så al :) herfra ;)

Edited by Tina+Daniel
0

Har været afsted i dag og fik købt lidt grøn deko... Bånd til risposerne og evt. lidt bordpynt og grønt karton til menukort :cheerleader3: Havde været meget i tvivl om menukort, hvordan og hvilken farve, men i går så jeg en genial ting herinde -fik desværre ikke hapset billedet fra den anden tråd, men idéen er tyvstjålet! :cheerleader3: Et A4 ark deles op i 3 dele; første del er menu, anden del er bordplan med numererede pladser og tredje del er gæsterne med dertilhørende stolenummer :cheerleader3: Så kan alle se, hvem der er hvem :)

:):):):):bearhug::bearhug::bearhug::):(:bearhug::)

post-37375-1239806330.jpg

0

Annonce ♥