Guest Tina+Daniel

Tina og Daniel

657 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Allersødeste Tina.. Jeg ville ønske jeg kunne have været der - men må nu nøjes med at sende dig mine kærligste og varmeste "tillykker" fra den mørkeste del af Jylland (men du skulle se en stjernehimmel ;))!

:thumbsupsmileyanim: TILLYKKE :cheerleader3:

Jeg bliver varm og glad inden i når jeg tænker på dig - og det er sq din egen skyld *g*

Pas godt på jer selv og hinanden - lykken kan være en flygtig følgesvend, så glem alt om "med måde" og giv den hele armen ;)

*kærlige kram*

Oldie

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg håber at I havde den dejligste dag i lørdags og alt bare gik som det skulle. Jeg er helt sikker på at du var smuk (med dit sind kunne du nok komme i et lagen og stadig lyse kirken op). Jeg glæder mig virkelig virkelig meget til atse lidt billeder og høre om hvordan det hele var.

TILLYKKE SØDE

Klem fra

Lena

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Tina!

Jeg har været helt væk fra BK her i weekenden, men jeg tænkte på jer flere gange i lørdags! Jeg håber inderligt, at I har haft en fabelagtig dag - og mon ikke I har det?

Glæder mig meget til at se et par billeder fra dagen!

Knus Line

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer