Guest Tina+Daniel

Tina og Daniel

657 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej og velkommen til....

Og tillykke med jeres kommende bryllup...

Jaaa, man bruger mange timer herinde... Når jeg går ind på BK, siger min kæreste "vi ses om flere timer,skat" Haha... Ja ja, hyg dig...

Men forummet er jo fyldt med søde tøser der er klar til at hjælpe en.. :cheerleader3:

0

Så er det da vidst også lige på tide at jeg stikker hovedet herind og siger velkommen og tak for dine hilsner i mine tråde :cheerleader3:

Stort tillykke med det forestående bryllup og din helt egen tråd :cheerleader3:

Glæder mig bestemt til at følge din spændende planlægning og herinde er det jo tilladt at stjæle med arme og ben (sådan da...) så det er bare med at komme i gang... Siderne fylder jo ikke sig selv ;)

0

Annonce ♥

Har nu leget lidt med det hele herinde og har nu lavet mit første link -se lige i min signatur :bearhug::cheerleader3: Er da helt stolt :lol: Så skal jeg bare ha taget billeder af de forskellige ting, jeg har styr på -men det bliver nok ikke i dag, får snart gæster... :cheerleader3:

Tak for hilsnerne -send endelig flere :unsure:

0

Har nu leget lidt med det hele herinde og har nu lavet mit første link -se lige i min signatur :(:cheerleader3: Er da helt stolt :unsure: Så skal jeg bare ha taget billeder af de forskellige ting, jeg har styr på -men det bliver nok ikke i dag, får snart gæster... :bearhug:

Tak for hilsnerne -send endelig flere :cheerleader3:

Weeeee :cheerleader3:

- Kan godt huske at det var skønt da man fik skidtet til at virke første gang. :lol:

0

MÅ lige dele endnu en lille sejr med jer! Fik billede på!!!!!!!!!! Kan næsten ikke få armene ned! Den ville ikke, så jeg måtte maile billedet til mig selv og så gemme det, for at kunne lukke det op i et acceptabelt format! HA! Jeg fik den! :toot:

:cheerleader3::cheerleader3::lol::bearhug::unsure::(:cheerleader3::cheerleader3::denmarkflag:-HAHA-

Edited by Tina+Daniel
0

Hej Navne'søs

:lol:

Hvor er det super du har fået lavet din egen tråd ... :unsure: dejligt.. så kan jeg jo også følge jeres til den store dag.. :cheerleader3: :cheerleader3:

tusinde takker for din søde besked i min tråd... :bearhug:

glæder mig til og følge din tråd herinde.

under 6 måneder, de går så hurtige søde.. kan slet ikke forstå vores store dag allerede er meget snart hehe.

:smilie_oster02: :smilie_oster02: :smilie_oster02:

knuser Tina. :smilie_oster05:

0

Annonce ♥

Jeg hedder Tina og er 27, min kæreste er Daniel og er 28. Vi arbejder begge i butik og er begge helt vilde med det. Man skal være lidt skør :unsure: , for at kunne holde butikslivet ud, så det er rigtig godt, at vi begge er i det, for så kan man forstå, den andens dagligdag. Vi arbejder i samme kæde, men ikke i samme butik, da det ikke er tilladt i firmaet.

Det hele startede, da jeg var på besøg hos nogle tidligere kollegaer på min gamle arbejdsplads. De var ved at forberede julevarerne og vi snakkede og grinede meget. Havde godt set ham der Daniel før, men nå ja, han var jo bare ”den nye souschef”, så det var der jo ikke noget vildt i… Jeg var ikke imponeret. Nå men vi grinede og grinede og jeg lage mærke til hans blik, blå øjne, der blev ved at fange mine. Hmm… Ikke godt, tænkte jeg, for jeg havde slet ikke tid til noget roderi, for mit arbejde var på det tidspunkt temmelig krævende og jeg var meget stresset… Jeg spiste frokost med min tidligere kollega og hendes chef skulle sjovt nok spise samtidig, ja det måtte han da godt, jeg var bare meget optaget af at få en update på hendes børn, så jeg havde ikke rigtig tid til Daniel. Han blev ved at flagre i baggrunden og jeg synes han var lidt sød, men også lidt for opmærksom, til at det bare kunne være venlighed.

Jeg skulle låne noget inventar i deres butik og Daniel gik med ud for at finde det i containeren –jeg har selv indrettet den container, så jeg vidste udmærket, hvor besværligt det var at komme rundt derinde… He he… Men ridderlig som han er, så brokkede han sig kun lidt og fik slæbt to tunge kasser ud til mig. Jeg stod jo bare dér med min taske og i høje hæle og spillede dame-i-nød-tricket –det virkede vist meget godt… ;) Op til min bil med det hele, jeg spurgte om jeg ikke skulle ta’ den ene kasse, for jeg vidste hvor tungt det var –nej ikke tale om!!!!! Jamen godt så… Vi kom op til min bil, på det tidspunkt mente han så, at han nok skulle ha’ taget dem ad to omgange, men nu var vi jo fremme :bearhug: Nå, men så stod vi jo dér… På en parkeringsplads ved det lokale center med byggerod og kunder overalt… Jeg prøvede at spille cool og det lykkedes vist helt godt ;) Jeg inviterede ham og for at se min butik, men han kom ikke –troede jeg… Fik at vide i sommer, at han havde været der 3 gange for at se mig, men ikke kunne finde mig og ikke ville spørge efter mig –øv øv øv!!!!! Så jeg gik jo og troede at fyren var totalt ligeglad. Nå, men så var jeg da i hvert fald også bare ligeglad! Hmpf!

Så gik det sådan, at mit job gik hen og blev rigtig skidt og jeg gik hen og blev rigtig ked af det job… Og en lørdag aften i februar 08 skrev Daniel ud af det blå. Jeg havde hverken set eller hørt fra ham i 3-4 måneder, men pludselig var han i min mobil… Så vi skrev lidt og han mente, jeg skulle komme og arbejde i butikken igen. Skrev han ikke havde råd og at han jo allerede havde min kollega til dét job. ”Ja men jeg vil ha dig” skrev han… Hmm, tænkte jeg –det kan jo være en uskyldig sms og det er jo nemt at misforstå… Men hans øjne, havde ikke virket så uskyldige… Jeg skrev så lidt tilbage, med at han jo havde stadig havde min kollega ”ja, men jeg vil ha dig Søde…” –øh tænkte jeg så… Var ked af mit job, så besluttede at det måtte briste eller bære –skrev at jeg ville ha en skyhøj løn –fik svaret, at pengene var jo ikke hans ansvar, han VILLE bare ha mig ansat… Så gik jeg i seng og var lidt fortumlet… Vidste jo, at han sad til fest med nogle af mine tidligere kollegaer og vidste ikke helt om de lavede spas mig. :cheerleader3:

Som dagene gik, skrev vi mere og mere og jeg fik snakket med Daniels chef, som var min tidligere chef, og han ville meget gerne ha mig tilbage. Butikken var blevet bygget om og var blevet større, så de havde brug for mig –hurra hurra hurra! Jeg var ikke til at skyde igennem og følte, jeg kunne gå på vandet! Men… Jeg skulle jo så bare lige sige op, fra mit andet job… :cheerleader3: Dér var jeg jo så ikke helt så kæk… Var meget ked af det om søndagen, før jeg skulle sige op om mandagen, så jeg havde Daniel i telefonen i 4 timer søndag aften. Hver gang jeg blev ked igen, kom det fra den anden ende ”Nu tager vi det lige én gang til…” Han vidste jeg havde brug for at snakke om alt andet end job, så jeg hørte om hele hans liv, hans familie, dengang han gik på efterskole og smuglede sodavand til de andre på skolen og det kor han havde sunget i og deres koncerter og hans venner og familien og… På et tidspunkt løb jeg da også tør for strøm –der blev straks ringet op, da jeg havde fået strøm igen :(

Enden på det hele blev, at jeg sagde op mandag, havde sidste arbejdsdag torsdag og begyndte i den gamle butik om fredagen. Og så kørte toget ellers bare… Vi boede sammen fra første dag i hans lille lejlighed, så købte vi en lejlighed i maj og så friede han i december… :lol: Nu har vi været sammen i et år og vi skal giftes til oktober :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Frieriet... :)

Juleaften holdt vi hos os og det var en rigtig dejlig aften. Efter gæsterne var taget hjem og vi havde fået ryddet op og glædet os over alle gaverne, tullede vi lidt rundt og hyggede. Daniel var en rigtig hygge putte en og jeg tænkte, det nok var jul og stemning og sådan. Totalt blind var jeg jo :bearhug: Nå, men vi var på vej i seng og fik gjort os klar. Jeg var helt smadret ovenpå julesalget og mit livs første andesteg i egen ovn og var bare rigtig glad og træt. Men sove skulle vi åbenbart ikke... For pludselig ligger han på knæ for enden af sengen og iger, at han altså ikke lige har nogen ring på sig (jeg nåede at tænke, "nej hvor skulle du dog også kunne gemme dén???) og så siger han at den skal jeg selv vælge og jeg ville gifte mig med ham... :) Jeg svarede ja og kyssede og småtudede og smågrinede lidt på skift :) Og så kunne jeg jo absolut ikke sove! Jeg var mere vågen end nogensinde! Så kom der jo pludselig en masse spørgsmål om hvor og hvornår og hvordan og hvor mange og hvor vildt og hvor dyrt og... Ja, alle de spørgsmål I kender ;) Tror først jeg sov ved 3-tiden julenat... :)

Dagen efter fortalte vi min familie det, da vi var samlet hos min mor, så det var lige en super julenyhed oveni. En kær veninde ringede i starten af januar og spurgte til vores jul... "Ja det gik rigtig godt... Anden blev super lækker, fik rigtig gode gaver, så fik vi sagt glædelig jul hos min søster og så friede Daniel..." Det blev HELT stille i den anden ende af røret... Og der var stille længe! Så begyndte hun at hvine og så kunne jeg høre hendes mand i baggrunden "har han friet???" samtidig med at hun nærmest råbte tillykke og straks efter "det var han godt nok længe om!" Lidt efter kom det, i et mere afdæmpet og roligt toneleje, "-ja, altså vi er jo lidt pjattede med ham, men det ved du jo godt..." Ja det må jeg sige, jeg forstod :bearhug: Nu må vi så se, om de er så pjattede, at min veninde vil være toastmaster... :bearhug: De har spurgt til bryllup siden de mødte Daniel første gang, de har været meget bryllups-skruk begge to, så de synes det er rigtig godt, at vi nu "har taget os sammen" :)

Edited by Tina+Daniel
0