Posted April 17, 2009 · Report post Jeg har lige fået weekendens bedste nyhed!!!!!!!!Min søster har sagt ja, til at lave vores bryllupskage! Min søster er en wizz til at lukke et tomt køleskab op og så lave mad til 12 personer -kender I sådan en type?? Jeg er selv håbløs til det, så jeg er jo fuld af beundring. Min søster lavede også kagen (3 stk.) til vores ældste søsters bryllup for 9 år siden. Hun er super dygtig og virkelig kreativ Jeg var lige ved at tude, da hun sagde ja. Min søster arbejder meget og sidder med et tungt ansvar, så jeg var lidt nervøs for at spørge, for jeg ville jo ikke stresse hende med en kage. Men det ville hun meget gerne, som hun siger "det er jo din..." Så jeg er bare SÅ glad!!!!! Hvor er det bare en super dejlig nyhed. Det kan jeg godt forstå, at du er glad for søde 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 18, 2009 · Report post Ej de må lige skynde sig, at lægge planer så du kan få svar. Har I sagt, hvem I ønsker? Ja jeg blev så glad for, at hun vil lave den. Jeg er SÅ dårlig til sådan noget. Jeg er meget bedre til at spise det Så hun må jo også lige lave prøvekage Ja, for kan ikke sende navneændringen ind før de har sagt hvilken præst vi får... Ja, det gjorde vi da vi bookede kirken.. der skrev hun ned hvilken præst vi helst ville have... hun spurgte selv om der var en vi helst ville have... Hehe, dejligt.. Ja det skrev han også, men det var svært at vælge, for vi kan rigtig godt li' begge præster. Jeg fik lige ordnet det med navnet med det samme. Skal bare ansøge om Nielsen, så det burde der ikke være nogen ben i. Måtte også lige fodre printeren med ny blæk, for jeg ville gerne lige ha ægteskabserklæringen ud. Bare for at ha den, du ved. Selvom jeg først kan sende den afsted om 2 måneder. Har også fået printet alle kuverterne, både for og bag, så nu er de også klar Det er rigtig dejligt at få ordnet alle de "små ting", som pludselig kan blive store, hvis de ikke er i orden ;) Det tog lidt tid og tog lidt på printeren ;) Oki, vi kender så ikke den anden præst... hehe så det var et let valg for mig.. Vi sender vores ind med det samme vi har fået præsten af vide... De kan jo godt være lidt langsomme de kommuner... Den er rar at have printet ud, ægteskabs... det gjorde jeg også selv.. Okay, dejligt de ting er ordnet... vi mangler heller ikke det store... Vi er faktisk ved at være klar... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 18, 2009 (edited) · Report post 25 UGER Edited April 18, 2009 by AkaGitte 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 19, 2009 · Report post 25 UGER Årh hvor er du sød!!!! Havde slet ikke tid til at være på i går. Kæresten og jeg var ude at køre det meste af dagen. Vi kiggede ringe lidt forskellige tseder og jeg fik shoppet lidt og så kørte vi en tur op ad Strandvejen og spiste is ved vandet SÅ hyggeligt Det er virkelig længe siden vi har taget sådan en tur Om lidt skal jeg i kirke og høre min min mands smukke stemme fylde kirkerummet. ELSKER at høre ham synge 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 19, 2009 · Report post Jeg har lige fået weekendens bedste nyhed!!!!!!!!Min søster har sagt ja, til at lave vores bryllupskage! Min søster er en wizz til at lukke et tomt køleskab op og så lave mad til 12 personer -kender I sådan en type?? Jeg er selv håbløs til det, så jeg er jo fuld af beundring. Min søster lavede også kagen (3 stk.) til vores ældste søsters bryllup for 9 år siden. Hun er super dygtig og virkelig kreativ Jeg var lige ved at tude, da hun sagde ja. Min søster arbejder meget og sidder med et tungt ansvar, så jeg var lidt nervøs for at spørge, for jeg ville jo ikke stresse hende med en kage. Men det ville hun meget gerne, som hun siger "det er jo din..." Så jeg er bare SÅ glad!!!!! Nej hvor dejligt at din søster har tid og lyst til det. Det gør jo også kagen endnu mere speciel. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 19, 2009 · Report post 25 UGER Årh hvor er du sød!!!! Havde slet ikke tid til at være på i går. Kæresten og jeg var ude at køre det meste af dagen. Vi kiggede ringe lidt forskellige tseder og jeg fik shoppet lidt og så kørte vi en tur op ad Strandvejen og spiste is ved vandet SÅ hyggeligt Det er virkelig længe siden vi har taget sådan en tur Om lidt skal jeg i kirke og høre min min mands smukke stemme fylde kirkerummet. ELSKER at høre ham synge Hihi det var så lidt.. Oki, hvor en hyggelig dag.... Jeg var i Århus og hente min brude bh.. Den er SÅ behagelig at have på, købte den nemlig også i sort.. Og så købte jeg en gave til Jesper fordi han ikke var med Lidt svært for ham at komme med derind.. Så han skulle ikke snydes for en gave... Ellers hyggede vi også og så bagte jeg kage til en fra arbejdet, en heste-kage.. hehe... (kan ses i min tråd) Okayy, hvor fedt han synger i kirke.... Skal han også synge til jeres bryllupså maybe? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 19, 2009 · Report post Sløret er også mit, ja Prøvede også med et langt, men med mit korte hår virkede det bare helt forkert. Og det er simpelthen så fint med den perlekant. Ja, det er de bedste sko, der findes! Prøvede også med lidt lavere hæl og nogle perler på, men efter bare en time, havde jeg bare ømme fødder, så var egentlig ved at gå uden at købe sko. Kom heldigvis i tanke om nogle, jeg havde set på deres hjemmeside Og så havde jeg sko Kan godt forstå du ikke valgte et langt slør, det kan godt virke meget voldsomt når man har kort hår og jeg er 100% sikker på at det bare klæder dig så meget! Vi er faktisk begyndt at bruge de sko der som standard, når pigerne skal ind og prøve kjoler, netop fordi man står super godt i dem og man kan holde til at have dem på længe... Vi brugte dem med similistenene før, men mange klagede faktisk over at de ikke var vildt gode, selvom den har den der brede hæl, som faktisk skulle give bedre støtte... Godt at du huske at få dem med da! Så var der dømt kæreste-hygge-være-sammen-dag... Vi startede med at sove lidt for længe......... Men vi nåede i banken til tiden! Skulle være der kl 9.00. Vores søde bankrådgiver havde desværre misset et par temmeligt tunge poster i budgettet, både i januar og i februar, så jeg holder lidt øje med hende Nå, men det gik fint og alt er nu på skinner Og jeg kan sove roligt (læs: roligere (dømmer om bryllup for tiden)). Så var vi hos bageren og hente morgenbrød og hjem og hygge og planlægge lidt mere bryllup -jeg mener at blomster er ret dyre, men det er jo det de koster, når nu det er til bryllup og jeg ville jo også være ked af, ikke at ha friske blomster og de så blev trætte i løbet af dagen. Så vi må jo betale prisen og har kigget på lidt forskelligt Har vist, hvad jeg synes om ;) Vi er faktisk ret enige, men ham om det... Så skulle Daniel lige til møde på jobbet og jeg kørte med og gik tur i gågaden og hyggede lidt alene. Ud fra mødet med ham og så ind til Lyngby med os... Jeg måtte jo lige i Panduro og har købt lidt mere grønt karton, tænk hvis jeg ikke havde nok!?!? Skræk og ve... Og så fik jeg købt noget guld karton -tanken er, at vi skal ha puslespilsbrikker rundt omkring i grøn og guld... Smider billeder senere ;) Har også købt noget grønt filt... Skal lige trylle lidt med det, så kommer der også billeder af det... ;) Og så fik jeg også købt elfenbensfarvet brudetyl til risposer. Så har jeg lidt at øve mig på Jeg måtte jo også lige en tur i Inspiration og bruge et gavekort fra jul -det kan jo ikke bare ligge i pungen. Og så leder vi efter vinglas. Det er svært at vælge Nu er der så afslapning og fri leg, så jeg kunne lige få lov at sidde med computeren og et halvt øje på TV-avisen. Lyder altså også bare som om i havde en super dejlig afslappende dag... jeg ville skisme også være urolig, hvis jeg havde sådan en bankrådgiver - puhhh.... Blomster ER dyre, men det er jo også lidt af en nødvendighed som pynt, medminre man er lidt til det alternative... Jeg er bare SÅ glad for at blomster er med i prosen vi betaler ude på vores feststed... Glæder mig til at se hvad du finder ud af med det der "menuhæfte/bordplans" noget og se hvad du pusler rundt med :-D Uhh jeg har fået tyl af min mor til at lave risposer... det skal jeg da vidst også snart i gang med... har en hel pose grødris stående fra jul, som kan bruges.... tror jeg... hehe Årh... jeg vil også have gavekort til at købe ting for!!! Kunne godt lige bruge en masse fra inspiration - nye duge, dækservietter og jeg skal komme efter dig! Fik i så valgt noget? Håber i også fik nydt resten af aftenen :-D Ej altså, jeg glemte jo det allervigtigste i går! Vi var på kirkekontoret, da vi havde hyggeshoppet. Og vi kunne sagtens få datoen Det er vores præst Thomas, der skal vie os. Så vi håber, på en personlig tale. Det ville bare være SÅ dejligt med noget personlighed Hvor er det bare cool at i også har datoen og præsten på plads nu! Fedt at det så også er den præst i havde håbet på :-D Jeg er bare glad for at jeg kan forstå, hvad vores præst siger (han er polak) når vi nu ikke har en så stor tilknytning til kirken, at vi kender ham, men nu hjælper det selvfølgelig også at vi har været til forberedelse... Tillykke med det - dejlig nyhed! Jeg har lige fået weekendens bedste nyhed!!!!!!!!Min søster har sagt ja, til at lave vores bryllupskage! Hvor er du altså bare heldig at have sådan en dejlig søster! Så er det også på plads... Det går da fremad! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 19, 2009 · Report post Jeg har lige fået weekendens bedste nyhed!!!!!!!!Min søster har sagt ja, til at lave vores bryllupskage! Min søster er en wizz til at lukke et tomt køleskab op og så lave mad til 12 personer -kender I sådan en type?? Jeg er selv håbløs til det, så jeg er jo fuld af beundring. Min søster lavede også kagen (3 stk.) til vores ældste søsters bryllup for 9 år siden. Hun er super dygtig og virkelig kreativ Jeg var lige ved at tude, da hun sagde ja. Min søster arbejder meget og sidder med et tungt ansvar, så jeg var lidt nervøs for at spørge, for jeg ville jo ikke stresse hende med en kage. Men det ville hun meget gerne, som hun siger "det er jo din..." Så jeg er bare SÅ glad!!!!! Nej hvor dejligt at din søster har tid og lyst til det. Det gør jo også kagen endnu mere speciel. Ja det gør Jeg er så glad for, hun vil lave den 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 19, 2009 · Report post 25 UGER Hihi det var så lidt.. Oki, hvor en hyggelig dag.... Jeg var i Århus og hente min brude bh.. Den er SÅ behagelig at have på, købte den nemlig også i sort.. Og så købte jeg en gave til Jesper fordi han ikke var med. Lidt svært for ham at komme med derind.. Så han skulle ikke snydes for en gave... Ellers hyggede vi også og så bagte jeg kage til en fra arbejdet, en heste-kage.. hehe... (kan ses i min tråd) Okayy, hvor fedt han synger i kirke.... Skal han også synge til jeres bryllupså maybe? Fedt at du har undertøjet på plads nu. Eller har du kun halvdelen? Jeg gik lige shop-amok i Magasin i går -der var -25% på Triumph, som stort set er det eneste jeg bruger. Brugte lige 1.500 kr. Sparede 500 kr. SKulle egentlig ikke købe noget, men når jeg lige kunne spare så meget... Så jeg gik med 3 sæt og så to ekstra bher Tror muligvis jeg har fået købt undertøjet til brylluppet, men det var jo svært at stå derinde med Daniel på den anden side af forhænget. Så jeg købte det og ellers kan jeg jo returnere det på tirsdag, når jeg skal afsted med veninderne ;) Kan jo altid sige, at størrelsen var helt skidt ;) Og hvis jeg beholder det, siger jeg det samme og gemmer det ;) Så godt din hest -den er lige til at spise (<<< og det er mig, med min kage-spiser-mund ) Daniel har sunget i kirkekor fra han var 10 til han var 24, så han kan nogle tricks Han har faktisk nævnt, at han gerne ville synes et Bryan Adams-nummer for mig til brylluppet, et nummer vi begge holder meget af, det er bare så smukt. Sangen hedder I am ready og såger bare så meget om os og vores forhold. Men han siger selv, at han jo nok ville være alt for følelsesladet den dag, så han ville tude sig igennem den. Så bliver jeg jo helt blød Han har jo mest sunget tenor, men også bas og kan faktisk alle stemmerne. I dag i kirken fyrede han den så lige af med en solo. Jeg sad med ryggen til koret og tænkte "er dét MIN mand?????" Ræve stolt var jeg da lige!!! Det skal lige siges, at hele hans familie kommer meget i kirken, dog ikke vores, de bor i Jylland og på Bornholm, men hans far er organist og leder et pigekor og hans bror er super dygtig korleder og alle har de mest fantastisk sangstemmer. Så vi andre sidder og pipper lidt Men det er SÅ fedt at høre dem synge sammen. Uha... Håber de laver noget for os 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 19, 2009 · Report post Jeg kan godt forstå, at du er super stolt af ham, det ville jeg også have været 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 19, 2009 · Report post Sløret er også mit, ja Prøvede også med et langt, men med mit korte hår virkede det bare helt forkert. Og det er simpelthen så fint med den perlekant. Ja, det er de bedste sko, der findes! Prøvede også med lidt lavere hæl og nogle perler på, men efter bare en time, havde jeg bare ømme fødder, så var egentlig ved at gå uden at købe sko. Kom heldigvis i tanke om nogle, jeg havde set på deres hjemmeside Og så havde jeg sko Kan godt forstå du ikke valgte et langt slør, det kan godt virke meget voldsomt når man har kort hår og jeg er 100% sikker på at det bare klæder dig så meget! Blev helt tude-agtig, da jeg fik slør på. I dét sekund gik det op for mig, at jeg jo faktisk godt må være piget, selvom jeg altid mener tingene skal være enkle og går i det grimmeste arbejdstøj. Blev ret overrasket over mig selv. Vi er faktisk begyndt at bruge de sko der som standard, når pigerne skal ind og prøve kjoler, netop fordi man står super godt i dem og man kan holde til at have dem på længe... Vi brugte dem med similistenene før, men mange klagede faktisk over at de ikke var vildt gode, selvom den har den der brede hæl, som faktisk skulle give bedre støtte... Ja jeg havde også dem med similisten på. Godt at du huske at få dem med da! Ja det var rigtig heldigt. Så var der dømt kæreste-hygge-være-sammen-dag... Vi startede med at sove lidt for længe......... Men vi nåede i banken til tiden! Skulle være der kl 9.00. Vores søde bankrådgiver havde desværre misset et par temmeligt tunge poster i budgettet, både i januar og i februar, så jeg holder lidt øje med hende Nå, men det gik fint og alt er nu på skinner Og jeg kan sove roligt (læs: roligere (dømmer om bryllup for tiden)). Så var vi hos bageren og hente morgenbrød og hjem og hygge og planlægge lidt mere bryllup -jeg mener at blomster er ret dyre, men det er jo det de koster, når nu det er til bryllup og jeg ville jo også være ked af, ikke at ha friske blomster og de så blev trætte i løbet af dagen. Så vi må jo betale prisen og har kigget på lidt forskelligt Har vist, hvad jeg synes om ;) Vi er faktisk ret enige, men ham om det... Så skulle Daniel lige til møde på jobbet og jeg kørte med og gik tur i gågaden og hyggede lidt alene. Ud fra mødet med ham og så ind til Lyngby med os... Jeg måtte jo lige i Panduro og har købt lidt mere grønt karton, tænk hvis jeg ikke havde nok!?!? Skræk og ve... Og så fik jeg købt noget guld karton -tanken er, at vi skal ha puslespilsbrikker rundt omkring i grøn og guld... Smider billeder senere ;) Har også købt noget grønt filt... Skal lige trylle lidt med det, så kommer der også billeder af det... ;) Og så fik jeg også købt elfenbensfarvet brudetyl til risposer. Så har jeg lidt at øve mig på Jeg måtte jo også lige en tur i Inspiration og bruge et gavekort fra jul -det kan jo ikke bare ligge i pungen. Og så leder vi efter vinglas. Det er svært at vælge Nu er der så afslapning og fri leg, så jeg kunne lige få lov at sidde med computeren og et halvt øje på TV-avisen. Lyder altså også bare som om i havde en super dejlig afslappende dag... jeg ville skisme også være urolig, hvis jeg havde sådan en bankrådgiver - puhhh.... Ja, jeg blev LIDT nervøs for vores penge, men NU er det styr på alt. Pyha... Blomster ER dyre, men det er jo også lidt af en nødvendighed som pynt, medminre man er lidt til det alternative... Jeg er bare SÅ glad for at blomster er med i prosen vi betaler ude på vores feststed... Vores kro har heldigvis også borddeko med i prisen. og fik lige talt kirkebænke i dag og der kan kun stå 1 blpmst i hvert hul. Glæder mig til at se hvad du finder ud af med det der "menuhæfte/bordplans" noget og se hvad du pusler rundt med :-D Ja, nu ser vi lige, hvor godt det går... Vi kan først komme ud på kroen efter pinse........... Og jeg aner ikke, hvordan bordene kan/skal stå og jeg vil ikke lave en masse deko, for så at skulle lave det om igen. Uhh jeg har fået tyl af min mor til at lave risposer... det skal jeg da vidst også snart i gang med... har en hel pose grødris stående fra jul, som kan bruges.... tror jeg... hehe Jeg tror jeg skal i gang i aften. Vi vil bruge solsikkefrø i vores, da jeg regner med at vi skal rises udenfor vores receptions-lokale og der er på en stor grund med en masse græs. Tænker at fuglene så kan holde fest, år vi har holdt vores. Årh... jeg vil også have gavekort til at købe ting for!!! Kunne godt lige bruge en masse fra inspiration - nye duge, dækservietter og jeg skal komme efter dig! Fik i så valgt noget? Ja, gavekort til Inspiration og sådan kan man ALTID bruge!!!!! Vi fik købt 3 meter voksdug, en Eva Solo selvvandende potteskjuler og en kop + underkop til spisestellet. Måtte lægge lidt oveni, men det var fedt at kunne bruge penge, uden egentlig at bruge dem. Håber i også fik nydt resten af aftenen :-D Ej altså, jeg glemte jo det allervigtigste i går! Vi var på kirkekontoret, da vi havde hyggeshoppet. Og vi kunne sagtens få datoen Det er vores præst Thomas, der skal vie os. Så vi håber, på en personlig tale. Det ville bare være SÅ dejligt med noget personlighed Hvor er det bare cool at i også har datoen og præsten på plads nu! Fedt at det så også er den præst i havde håbet på :-D Jeg er bare glad for at jeg kan forstå, hvad vores præst siger (han er polak) når vi nu ikke har en så stor tilknytning til kirken, at vi kender ham, men nu hjælper det selvfølgelig også at vi har været til forberedelse... Tillykke med det - dejlig nyhed! Vores præst sagde faktisk i dag, at han havde hørt rygter om oktober. Det var rigtig hyggeligt. Jeg har lige fået weekendens bedste nyhed!!!!!!!!Min søster har sagt ja, til at lave vores bryllupskage! Hvor er du altså bare heldig at have sådan en dejlig søster! Så er det også på plads... Det går da fremad! Føler mig også heldig. Der er faktisk også styr på rigtig mange ting nu. Nu skal jeg bare hygge i aften med at lege med lidt ris/frøposer og lidt borddeko. Det bliver dejligt. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 19, 2009 · Report post 25 UGER Hihi det var så lidt.. Oki, hvor en hyggelig dag.... Jeg var i Århus og hente min brude bh.. Den er SÅ behagelig at have på, købte den nemlig også i sort.. Og så købte jeg en gave til Jesper fordi han ikke var med. Lidt svært for ham at komme med derind.. Så han skulle ikke snydes for en gave... Ellers hyggede vi også og så bagte jeg kage til en fra arbejdet, en heste-kage.. hehe... (kan ses i min tråd) Okayy, hvor fedt han synger i kirke.... Skal han også synge til jeres bryllupså maybe? Fedt at du har undertøjet på plads nu. Eller har du kun halvdelen? Jeg gik lige shop-amok i Magasin i går -der var -25% på Triumph, som stort set er det eneste jeg bruger. Brugte lige 1.500 kr. Sparede 500 kr. SKulle egentlig ikke købe noget, men når jeg lige kunne spare så meget... Så jeg gik med 3 sæt og så to ekstra bher Tror muligvis jeg har fået købt undertøjet til brylluppet, men det var jo svært at stå derinde med Daniel på den anden side af forhænget. Så jeg købte det og ellers kan jeg jo returnere det på tirsdag, når jeg skal afsted med veninderne ;) Kan jo altid sige, at størrelsen var helt skidt ;) Og hvis jeg beholder det, siger jeg det samme og gemmer det ;) Så godt din hest -den er lige til at spise (<<< og det er mig, med min kage-spiser-mund ) Daniel har sunget i kirkekor fra han var 10 til han var 24, så han kan nogle tricks Han har faktisk nævnt, at han gerne ville synes et Bryan Adams-nummer for mig til brylluppet, et nummer vi begge holder meget af, det er bare så smukt. Sangen hedder I am ready og såger bare så meget om os og vores forhold. Men han siger selv, at han jo nok ville være alt for følelsesladet den dag, så han ville tude sig igennem den. Så bliver jeg jo helt blød Han har jo mest sunget tenor, men også bas og kan faktisk alle stemmerne. I dag i kirken fyrede han den så lige af med en solo. Jeg sad med ryggen til koret og tænkte "er dét MIN mand?????" Ræve stolt var jeg da lige!!! Det skal lige siges, at hele hans familie kommer meget i kirken, dog ikke vores, de bor i Jylland og på Bornholm, men hans far er organist og leder et pigekor og hans bror er super dygtig korleder og alle har de mest fantastisk sangstemmer. Så vi andre sidder og pipper lidt Men det er SÅ fedt at høre dem synge sammen. Uha... Håber de laver noget for os Jeg har købt underdelen også, men ved ikke helt med den endnu... hehe... Oki, det var også billigt for bh'er i det mærke... Jeg købte mit i Change, de har jo 50 % på ALLE deres BH'er hele 2009 for deres medlemmer, og det er gratis at blive medlem... total nice!! Oki, det var længe han har sunget... Kan da godt forstå du er stolt af ham... og hvor fedt nærmest hele familien synger og kan det der, og mon ikke de nok liiige laver et nummer til jeres bryllup.... hehe... kunne da være vildt romantisk... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 19, 2009 · Report post Daniel siger, at de til bryllupper og fødselsdage gerne kommer med en sang hver... Eller også skriver de lige nogle noder og sådan... Jeg er ved at være rigtig spændt på, hvad de stiller op med Hans bror er korleder og synger selv i kor og det gør hans kone så også... Uha det kan blive godt! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 19, 2009 · Report post Man kan da heller ikke vende rygge til dig i 5 minutter... Hold da op, din tråd spurter derud ad, bare fordi jeg ikke har været her i en dag. Jeg synes, din hest var rigtig sød. Er spændt på at se poker-kager Jeg synes guld gjorde meget for dine sommerfulge Super god idé. Daniel siger, at de til bryllupper og fødselsdage gerne kommer med en sang hver... Eller også skriver de lige nogle noder og sådan... Jeg er ved at være rigtig spændt på, hvad de stiller op med Hans bror er korleder og synger selv i kor og det gør hans kone så også... Uha det kan blive godt! Hehe, uhhh det bliver spændende... mon ikke manden også synger en sang til dig.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 19, 2009 · Report post Han mener, han ville tude sig igennem en solo på dagen, fordi der er så mange følelser. Men man har da lov at håbe... ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 19, 2009 · Report post Han mener, han ville tude sig igennem en solo på dagen, fordi der er så mange følelser. Men man har da lov at håbe... ;) Hehe kan være det er for at du ikke skal "gætte" det.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 19, 2009 · Report post Jeg kunne jo ikke nære mig... Har udfyldt ægteskabserklæringen... Nu er den udfyldt for os begge med undtagelse af underskriften. Og når nu jeg er ved at gå i zilla-panik-mode, når jeg endelig skal bruge den, så ligger den i skuffen sammen med vores pas! Det kan godt være, jeg skal have lidt hjælp til at huske, når jeg kommer så langt, men jeg kan sikkert glemme en masse på de næste to måneder... Så hvis nogen lige kan være min attest-buddy ville det være super ;) I morgen skal jeg nyde min sidste feriedag og nok lige ha kigget på huskeliste... Tror faktisk jeg er ved at være rigtig godt med Det irriterer mig bare lidt, at vi først kan komme ud og se kroen efter pinse, dvs. i starten af juni. Jeg ville jo gerne ha set den NU! Har jo planer om at skulle være kreafil med mit menukort med bordplan på... Ih altså... til krofatter... Men man kan jo ikke vinde hver gang, så jeg må være tålmodig... *smiley-der-rækker-tunge-og-siger-plllt-lyd* 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 20, 2009 (edited) · Report post Er nu ved at blive godt gammeldags utålmodig! Synes der er MEGET længe til brylluppet Synes der er alt for kort til tid at spare sammen Synes det er rigtig øv, at vi ikke kan komme ind på kroen endnu Synes det er rigtig øv, at jeg ikke kan "bygge bordplan" endnu Kan ikke sende attesten endnu Kan ikke sende invitationer endnu Øv øv øv øv... Tror jeg går ind og surmuler under min dyne og glæder mig til, at kæresten kommer og holder mig helt tæt og hvisker, at jeg er dejlig, selvom jeg er møvset over at ting jo tager tid... Edited April 20, 2009 by Tina+Daniel 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 20, 2009 · Report post Er nu ved at blive godt gammeldags utålmodig! Synes der er MEGET længe til brylluppet Synes der er alt for kort til tid at spare sammen Synes det er rigtig øv, at vi ikke kan komme ind på kroen endnu Synes det er rigtig øv, at jeg ikke kan "bygge bordplan" endnu Kan ikke sende attesten endnu Kan ikke sende invitationer endnu Øv øv øv øv... Tror jeg går ind og surmuler under min dyne og glæder mig til, at kæresten kommer og holder mig helt tæt og hvisker, at jeg er dejlig, selvom jeg er møvset over at ting jo tager tid... Hvor lyder du bare kær nu.. Jeg tror vi er mange der har haft det på den måde.. Jeg er også utålmodig men tiden går jo stærk alligevel.. Håber kæresten forkæler dig i aften. Kh Anette 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 20, 2009 · Report post Er nu ved at blive godt gammeldags utålmodig! Synes der er MEGET længe til brylluppet Synes der er alt for kort til tid at spare sammen Synes det er rigtig øv, at vi ikke kan komme ind på kroen endnu Synes det er rigtig øv, at jeg ikke kan "bygge bordplan" endnu Kan ikke sende attesten endnu Kan ikke sende invitationer endnu Øv øv øv øv... Tror jeg går ind og surmuler under min dyne og glæder mig til, at kæresten kommer og holder mig helt tæt og hvisker, at jeg er dejlig, selvom jeg er møvset over at ting jo tager tid... Hvor er du bare sød Tina Jeg får tit at vide, at tålmodighed er en dyd. Bahhhhhhhhhh jeg kender godt dine følelser og deler mange af dem. Sidst jeg havde det sådan, fandt jeg en masse ting på ebay. Nogle købte jeg og andre kiggede jeg bare på. Jeg lavede også gaveæsker. Hvad med invitationsteksten. Har I en idé om den? Ellers kunne du tænke på det. Eller krydse ting af på en to-do liste, det er også lidt hyggeligt. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 20, 2009 (edited) · Report post Og hvad værre er............ Havde et ubesvaret opkald på mobilen... Ingen besked på svareren... Tjekker nummeret... Det er fra KIRKEKONTORET!!!!! Hmm... Må vist LIGE derop i morgen og høre, hvad han vil... Det er nok bare min navneændring, der er på plads. Skal jo "bare" hedde Nielsen, så det burde gå let. Og NU skal jeg snart i seng og ha kys af kæresten og i morgen skal jeg klippes OG på frokost-date med veninderne ;) Så måske er det ok alligevel... Edited April 20, 2009 by Tina+Daniel 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 20, 2009 · Report post Hvor lyder du bare kær nu.. Jeg tror vi er mange der har haft det på den måde.. Jeg er også utålmodig men tiden går jo stærk alligevel.. Håber kæresten forkæler dig i aften.Kh Anette Hvor er du bare sød Tina Jeg får tit at vide, at tålmodighed er en dyd. Bahhhhhhhhhh jeg kender godt dine følelser og deler mange af dem. Sidst jeg havde det sådan, fandt jeg en masse ting på ebay. Nogle købte jeg og andre kiggede jeg bare på. Jeg lavede også gaveæsker. Hvad med invitationsteksten. Har I en idé om den? Ellers kunne du tænke på det. Eller krydse ting af på en to-do liste, det er også lidt hyggeligt. ÅRH HVOR ER I SØDE MED INSTANT ZILLA-RESQUE! TAK PIGER!!!!!!! Kæresten kunne vist også lige høre på mig, at nu var jeg ved at lukke damp ud af ørerne herinde... Han kom lige og læste mig -besked. Jeg fik straks kys og nus Det er bare sådan en dejlig mand jeg får mig Jeg ventet på gaveæsker med posten -selvom jeg virkelig ikke ANER hvad jeg skal fylde i dem, men har sådan en æske-indpaknings-fetish... Kan slet ikke få nok! Og teksten til invitationerne ER forfattet... Må ha fat i min to-do-liste... Tsk tsk... Og i morgen skal jeg i Ordnung och Reda og forkæle mig selv med en afsindig dyr gæstebog... Må godt!!!!!! :P 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 20, 2009 · Report post OG OG OG OG.......... Var hos tandlægen i dag... Det gik ok og gjorde ikke så ondt -i munden... MEN... Måtte slippe 1.300 kr.!!!!! ØV!!! OG OG havde købt undertøj forleden som jeg nu synes er rigtig dumt!!! Tina 5 år: "Det gids jeg thihverttilfald ik ha på!" Nu begynder jeg snart at grine ad mig selv 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 20, 2009 · Report post Nu begynder jeg snart at grine ad mig selv der er vist heller ikke andet at gøre *GG* du må sove godt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 20, 2009 · Report post Nu begynder jeg snart at grine ad mig selv der er vist heller ikke andet at gøre *GG* du må sove godt Tak Søde Og tak for støtten ;) Glæder mig til at se flere kjoler ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites