Guest Tina+Daniel

Tina og Daniel

657 indlæg i dette emne

Kære Tina

Jeg er ked af at jeg ikke har fået svaret dig - men med et par eksamner at tænke på, bliver det kun til lidt løst svæven rundt herinde. Jeg har ikke glemt dig og skal nok vende tilbage i løbet af denne uge - I promise!

Jeg synes det er en mægtig fin kommende mand du har dig dér - rigtig lækkert tøj og så er der jo bare charme over hele linjen :)

Kh Sisse

Ps. Også fin invitationstekst!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hulubulu!!! TINA - hvor er du henne??????

Jeg er jo lige her! :cheerleader3: Dejligt at være savnet :griner:-

Lige for tiden er jeg faldet totalt af herinde. Har haft helt vildt travlt, bare fordi vi har en enkelt uges ferie i næste uge :cheerleader3::):) Men nu har vi ferie sammen og skal i den næste uge have kigget på:

Blomsterne -ved vist, hvem der skal lave dem. Hun lavede også til min veninde og de var fantastiske.

Kagestativet -skal ned til Kagebutikken i Albertslund og kigge pynt og har reserveret (pr mail) det stativ vi vil ha. Skal lige have målene og så købe en bagering :shooter:

Fotografen -vi har kontakt med en super dygtig fotograf, som vi så lige skal finde ud af med, hvor vi skal have taget billeder henne -og i tilfælde af dårligt vejr :)

Ringene -ja vi venter jo stadig på SP'en................. Og mit bestyrelses honorar....... Og min søndagsvagts betaling....... Ja ja, mange bække små... ;)

Kroen -vi skal snakke menu og ankomst tidspunkt, så vi kan få printet invitationerne og sendt dem. Jeg har printet alle svarkortene, de skal bare skæres ud, så er de også klar.

Og så roder jeg inde i hovedet med uddannelse... Har nemlig hørt fra den ene handelsskole, jeg skrev til og venter på en opringning fra den anden. Men lige nu har de nok rigeligt at se til, med alle huerne :heart: Føler mig gaaaaaammel, når jeg ser dem suse forbi... *suk*

Og nu tror jeg, jeg vil gå ind og sove lige så længe, jeg gider :blush:

Knus

0

Del dette indlæg

Lige for tiden er jeg faldet totalt af herinde. Har haft helt vildt travlt, bare fordi vi har en enkelt uges ferie i næste uge :cheerleader3::):) Men nu har vi ferie sammen og skal i den næste uge have kigget på:

Blomsterne -ved vist, hvem der skal lave dem. Hun lavede også til min veninde og de var fantastiske.

Kagestativet -skal ned til Kagebutikken i Albertslund og kigge pynt og har reserveret (pr mail) det stativ vi vil ha. Skal lige have målene og så købe en bagering :shooter:

Fotografen -vi har kontakt med en super dygtig fotograf, som vi så lige skal finde ud af med, hvor vi skal have taget billeder henne -og i tilfælde af dårligt vejr :)

Ringene -ja vi venter jo stadig på SP'en................. Og mit bestyrelses honorar....... Og min søndagsvagts betaling....... Ja ja, mange bække små... ;)

Kroen -vi skal snakke menu og ankomst tidspunkt, så vi kan få printet invitationerne og sendt dem. Jeg har printet alle svarkortene, de skal bare skæres ud, så er de også klar.

Og så roder jeg inde i hovedet med uddannelse... Har nemlig hørt fra den ene handelsskole, jeg skrev til og venter på en opringning fra den anden. Men lige nu har de nok rigeligt at se til, med alle huerne :heart: Føler mig gaaaaaammel, når jeg ser dem suse forbi... *suk*

Knus

Nå oki, det var bare længe siden du havde givet lyd fra dig :/

Hold da op, der er nok at se til i næste uge... Godt I har ferie begge to :)

Årh, du føler dig gammel mellem dem... Tænk på at her i Skanderborg, der er en dame på 62 år der har taget timerne sammen med de unge... Hun har lige fået hue på sammen med klassen... det er sq FRISK!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Knus

Nå oki, det var bare længe siden du havde givet lyd fra dig :/

Hold da op, der er nok at se til i næste uge... Godt I har ferie begge to :)

Årh, du føler dig gammel mellem dem... Tænk på at her i Skanderborg, der er en dame på 62 år der har taget timerne sammen med de unge... Hun har lige fået hue på sammen med klassen... det er sq FRISK!!!

Frisk dame! Hatten af for hende! Hvor er det fedt, at man har lyst til at lære mere i den alder, hvor de fleste ellers læner sig tilbage :)

0

Del dette indlæg

Lige for tiden er jeg faldet totalt af herinde. Har haft helt vildt travlt, bare fordi vi har en enkelt uges ferie i næste uge . Men nu har vi ferie sammen og skal i den næste uge have kigget på:

Så har vi fundet hende, der skal lave blomsterne og jeg er allerede meget glad for hende. Jeg var dernede i går og bladre alle bryllupsbillederne igennem, fra dem, hun har lavet blomster til. Hold da op........ Det har nok været 400 stk. Mindst! Både af buketter, dekorationer og kirkepynt. Og jeg fandt en jeg er heeeeeeeelt væk i, men som er temmelig pebret og så nogle andre rigtig fede, som også kalder på mig... I dag var vi så dernede sammen og jeg er helt tryg ved at lade Daniel vælge blomster sammen med hende. Så er det op til ham. Og så var hun i øvrigt lige med til "lidt blomster til det kongelige bryllup..." JA TAK!!

Kagestativet -skal ned til Kagebutikken i Albertslund og kigge pynt og har reserveret (pr mail) det stativ vi vil ha. Skal lige have målene og så købe en bagering :)

Vi var også i Kagebutikken i Albertslund og snakkede med Monika. Hun var simpelthen så sød og vi fik styr på størrelser og hvad vi kan få af pynt og så aftalte vi, at vi skal komme derud i slutningen af oktober/starten af september, så er højsæsonen overstået og der er mere ro på :denmarkflag: Så det glæder vi os til :)

Vi har ikke købt en bagering, for den største kage skal være 30 cm i diameter og det kan min søsters bagering lige klare :) Monika sagde, at vi ikke skulle købe en større, da det ville passe helt fint til stativet. Super service :) Og så fik jeg jo så også liiiiiiiiiige købt et par kageudstikkere........ Me like!

Fotografen -vi har kontakt med en super dygtig fotograf, som vi så lige skal finde ud af med, hvor vi skal have taget billeder henne -og i tilfælde af dårligt vejr :griner:-

Vi venter stadig... :)

Så kom den ENDELIG! Ikke en herregård, bevares, men jeg synes da, at 8.700 kr hjælper meget godt i ligningen :cheerleader3:

Daniel ringer derud og får et tidspunkt for middagen og så kan vi få sendt invitationerne ud :denmarkflag: Og så tager vi derud senere og vælger menu :)

Knus

I morgen skal jeg til brunch med mine piger, om eftermiddagen kommer mine dejlige svigerforældre og overnatter til fredag, så der bliver max hygge i morgen aften også og lækker mad :thumbsupsmileyanim: og på fredag tager vi med i Imerco og laver ønskeseddel. Den har vi haft klar længe, så det kan vi jo også ligeså godt få klaret, når nu var har ferie :)

Knus

Redigeret af Tina+Daniel
0

Del dette indlæg

Ønskeseddel er en god ting :thumbsupsmileyanim:

Men jeg har seriøst problemer med at finde mange meningsfulde ting fra Imerco/Inspiration og lignende, som vi har brug for (vi har jo boet sammen i mange år). Hvad ønsker I jer? Jeg kan kun komme i tanke om Ole krus fra Royal Copenhagen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ønskeseddel er en god ting :griner:-

Men jeg har seriøst problemer med at finde mange meningsfulde ting fra Imerco/Inspiration og lignende, som vi har brug for (vi har jo boet sammen i mange år). Hvad ønsker I jer? Jeg kan kun komme i tanke om Ole krus fra Royal Copenhagen :)

Jeg har også gravet dybt i idékassen, for at finde på noget at ønske os, men det er lykkedes meget godt synes jeg. Jeg sætter den lige ind nedenfor ;) Vi er så "heldige" at ingen af os havde vinglas, så den var nem. Men ellers er vi faktisk rigtig godt dækket ind. Er begyndt at ønske os salatskåle i vores stel, selvom vi har en del, det er altid godt at have ekstra, når vi skal servere noget. Og så gik vi simpelthen en tur i Georg Jensen damask. De har så mange skønne ting :cheerleader3: Vi har valgt 3 forskellige duge, bare for at have noget sjovt at vælge imellem. Den ene er en dark horse -den er petroleumsfarvet og vi tænker den som lidt ballade på bordet, når man bare er 4 mennesker. Ikke i lang 3 meters, det bliver for voldsomt. Og for ikke at få en stak gavekort, så har vi ønsket os penge på en kreativ måde, tyvstjålet idé herinde fra ;) Og så ønsker jeg mig sjovt nok 3 hvide vaser... Må ha en hvid periode..? :denmarkflag: Så dybest set er det kun hygge-luksus-ting, vi ønsker os. Burde man ønske sig tilskud til en velgørende organisation? Vi mangler jo egentlig ikke noget og har kun 59 kvm at gøre godt med... :thumbsupsmileyanim: Kan I ønske jer noget til haven? Frugttræer? Legehus? Gyngestativ? Eva Solo foderbræt? Havemøbler?

Bryllupsønsker

PH lampe, Mint Blue

Et bundt pengesedler.

Georg Jensen dug: Krystal, antracit, 160 cm x 220 cm.

Georg Jensen dug: Arne Jacobsen, hvid, 160 cm x 350 cm.

Georg Jensen dug: Metamorphology, ocean green 165 cm x 220 cm.

En fyldt sparegris.

Georg Jensen mundservietter, almindelige, 50 cm x 50 cm, hvide.

Georg Jensen påskeløber, gul, 50 cm x 160 cm.

Georg Jensen sengelinned: Facet, natur, 140 cm x 220 cm.

Georg Jensen sengelinned: Tangent, hvid, 140 cm x 220 cm.

En bøtte med 20’ere.

Stor røreskål til Kitchen Aid mixer, 4,83 l og ergonomisk håndtag.

Kitchen Aid blender, hvid.

Saftpresser.

En snor med mønter.

Pillivuyt ”Hvid bistro” Cecil kop.

Pillivuyt ”Hvid bistro” Cecil underkop.

Pillivuyt ”Hvid bistro” salatskåle, alle størrelser.

Pillivuyt ”Hvid bistro” serveringsfad, begge størrelser.

Raadvad ”Riva” kagegafler.

Eva Solo fad ”Ahornblad”.

Eva Solo vinglas, champagne, vand, dessert, bordeaux, sauvignon blanc. 12 af hver.

Eva Trio stegepande, 28 cm.

Forskærersæt.

Grillbestik ”Old farmer”, til 12 personer.

Piet Hein-vase, 25 cm, hvid.

Hvid Karen Blixen vase, ca. 30 cm??

Hvid Filigran vase, stor.

Salt/peber sæt.

Redigeret af Tina+Daniel
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Flere løse ender er nu bundet sammen :cheerleader3:

Kroen -vi holder middag kl. 18.00.

Ønskeseddel -er klaret i Imerco og via mail til Georg Jensen Damask.

Vi har valgt salmer og jeg skal bare have lavet et ordentligt layout til kirkehæftet, for- og bagside driller, for der skal være billeder :griner:-

Og det samlede budget ser rigtig godt ud :denmarkflag:

Ferie er godt! Men den er til gengæld også slut på mandag :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ok hvor sød er min mand lige!?

Jeg var gået omkuld på sofaen pga varmen og jeg sover skidt om naten, fordi her er varmt. Selv med åbne vinduer og gennemtræk :denmarkflag: Det er fordi hele ejendommen er så dårligt isoleret. Nå, men jeg ligger så der og sover som en lille gris i varmen og så bliver jeg vækket af nussen i håret og spurgt, om hvad jeg mangler til det jeg skal bage til zillaturen på søndag. Jeg får øjne og pludselig har han hentet opskriften -kunne høre han åbnede forskellige mapper, men han spurgte ikke om hjælp- og så tjekkede han skabene og kom frem til, at han skulle købe æg og mælk og kanel. Og så cola til min, fordi jeg sikkert gerne ville have det. Så da han gik, sad jeg bare og klistrede videre i sofaen og var lidt småforelsket -det er en af de små ting i hverdagen...

Og jeg har da slet ikke fået fortalt, at han i går, havde været nede hos den blomsterhandler, vi gerne vil bruge og få lavet en buket til mig, så vi lige kunne se, hvad hun kan. Må lige ta et billede............. Jeg havde nu temmelig stor tiltro til hendes evner, da hun havde været med til at lave blomsterne til Marys bryllup ;) Men hun bruger nogle super fede roser, som hun får hjem fra Eucador. Du dufter helt fantastisk, men man skal tæt på, for at kunne dufte dem, det er ikke sådan nogle kraftigt lugtende :thumbsupsmileyanim: Jeg er ellers ikke en rosepige... Men de er utroligt flotte og de holder efter sigende i op til 3 uger, hvis de bliver passet lidt.

Så nu sidder jeg igen og klistrer i sofaen, mens kæresten laver mad -brasede kartofler og bacon... Ja ja, man har jo ferie ;)

EDIT: Fik lige sat billeder ind :cheerleader3: Den orange rose er ca 10 cm i diameter ;)

post-37375-1246639662.jpg

post-37375-1246639683.jpg

Redigeret af Tina+Daniel
0

Del dette indlæg

Kære Tina

Jeg er ked af at jeg ikke har fået svaret dig - men med et par eksamner at tænke på, bliver det kun til lidt løst svæven rundt herinde. Jeg har ikke glemt dig og skal nok vende tilbage i løbet af denne uge - I promise!

Jeg synes det er en mægtig fin kommende mand du har dig dér - rigtig lækkert tøj og så er der jo bare charme over hele linjen :thumbsupsmileyanim:

Kh Sisse

Ps. Også fin invitationstekst!

Hej søde Sisse :griner:-

Tusind tak for svaret. Har skrevet til dig ;)

Ja, han er nice, ikke? ;) Jeg er helt pjattet med ham :denmarkflag: Han har givet mig og giver mig stadig så mange fede, dejlige og stærke oplevelser og så griner vi fantastisk godt sammen. He's a keeper ;) og tak for :cheerleader3: til teksten :)

Knus herfra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ååååårh, - en "forkælekæreste"! :thumbsupsmileyanim: Sådan én bliver min Prinsegemal også besat af et par gange om måneden :denmarkflag:

Og buketten er SKØN - er de virkelig så store de roser!? Det' jo for vildt!!

Ja de er virkelig SÅ store!! :) Det er helt vildt. Og de er skøøøøøøøøønne... :cheerleader3::denmarkflag::griner:-

0

Del dette indlæg

I dag har jeg så været hos min super skønne kosmetolog veninde og bliver sommer-lækker -og NEJ, der komme ikke billeder! ;) Det var virkelig fedt at blive shinet lidt op ;) Og så fik vi lige aftalt, hvad jeg skal have lavet op til brylluppet. Jeg bliver SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ lækker! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::bearhug:

Redigeret af Tina+Daniel
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Tina!

Det er vist første gang, jeg skriver i din tråd, men jeg har da fulgt lidt med.

Hold da op, hvor er du bare kreativ og produktiv! :thumbsupsmileyanim:

Dine invitationer er superflotte! Jeg glæder mig til at se mere!

Hvornår er det nu, at du skal ud at prøve kjolen igen? Jeg har læst det, men vist glemt det igen... :cheerleader3:

Kærlig hilsen

Line

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer