Guest Tina+Daniel

Tina og Daniel

657 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Tina!

Det er vist første gang, jeg skriver i din tråd, men jeg har da fulgt lidt med.

Hold da op, hvor er du bare kreativ og produktiv! :thumbsupsmileyanim:

Dine invitationer er superflotte! Jeg glæder mig til at se mere!

Hvornår er det nu, at du skal ud at prøve kjolen igen? Jeg har læst det, men vist glemt det igen... :bearhug:

Kærlig hilsen

Line

Tak :boohoo: Og velkommen indenfor ;) Jeg skal tilrettes 4. august og jeg glæder mig bare SÅ meget! Jeg lægger flere billeder ind, så snart jeg har nogle klar...

Ja, det er da blær... Men super flot :cheerleader3:

Tak ;)

Det ser da bare super lækkert ud :bearhug:

Kunne også godt tænke mig at lave en "hvem-er-hvem" liste, men ved ikke om jeg magter det med alle de gæster :bearhug:

Tak :boohoo: Jeg kan ikke lige greje det, men lægger den ind, hvis det lykkes mig ;)

0

Del dette indlæg

Gæt i øvrigt lige, hvilken frøken, der lige scorede en ekstra uges sommerferie i næste uge... Yes -det gjorde jeg! Vi har ikke ret meget at lave på jobbet, så jeg holder en uges ferie mere, så jeg kan hygge og hygge om min mand, der arbejder meget for tiden og lave seriøse madpakker og være Hausfrau på fuld tid ;)

Så lige 3 arbejdsdage endnu, tror lige det går :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super lækkert kreativt blær og skønt, at du kunne opdrage på printeren med skammekrog og manglende strøm :thanks:

Hvor cool med mere ferie. Så er der da helt sikkert dømt ekstra hygge og forkælelse :biggrin::cheerleader3:

Forkælelse og hygge -oh yeah! Og ja, så kunne printeren lære det! Og nu har jeg efterhånden også fået grejet forside og bagside til kirkehæftet... Triumf igen! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Sikke nogle flotte svarkort du har fået lavet. Håber vi får svar fra vores gæster, selvom vi ikke har lavet sådan nogle fine nogle. Har du sendt dem sammen med invitationerne, eller sender du dem efterfølgende??

Og forresten, der er nu:

:biggrin: 3 MÅNEDER, til den store dag :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hvor er det nogle fine svarkort! Sejt...

Tak :biggrin: Det tog også LANG tid... Flere bøger måtte gennemgåes på biblioteket, før jeg kunne gå hjem og forstørre 5 gange og SÅ skulle jeg jo lige havde tegnet og visket ud og tegnet igen og korrigeret printet og... Pyha... ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I går var der 3 måneder til brylluppet! Så jeg ringede til kæresten og spurgte, hvad han skulle lave om 3 måneder og om vi skulle holde hyggeaften -sådan invitere nogle venner og smide noget mad sammen... Først lød han lidt forvirret -en date om 3 måneder??? Men så gik det op for ham... ;) Så vi aftalte at jeg lige ville skrive rundt i næste uge (sende invitationerne), så kunne vi lave lidt hygge (i kirken) og så smide noget mad sammen (på kroen) og så bare hygge (brudevals). Ja ja, vi går stadig og griner lidt af det... :biggrin:

0

Del dette indlæg

I går var der 3 måneder til brylluppet! Så jeg ringede til kæresten og spurgte, hvad han skulle lave om 3 måneder og om vi skulle holde hyggeaften -sådan invitere nogle venner og smide noget mad sammen... Først lød han lidt forvirret -en date om 3 måneder??? Men så gik det op for ham... ;) Så vi aftalte at jeg lige ville skrive rundt i næste uge (sende invitationerne), så kunne vi lave lidt hygge (i kirken) og så smide noget mad sammen (på kroen) og så bare hygge (brudevals). Ja ja, vi går stadig og griner lidt af det... :biggrin:

:cheerleader3: Ja, det kan jeg godt forstå! Det er sjovt!

0

Del dette indlæg

I går var der 3 måneder til brylluppet! Så jeg ringede til kæresten og spurgte, hvad han skulle lave om 3 måneder og om vi skulle holde hyggeaften -sådan invitere nogle venner og smide noget mad sammen... Først lød han lidt forvirret -en date om 3 måneder??? Men så gik det op for ham... ;) Så vi aftalte at jeg lige ville skrive rundt i næste uge (sende invitationerne), så kunne vi lave lidt hygge (i kirken) og så smide noget mad sammen (på kroen) og så bare hygge (brudevals). Ja ja, vi går stadig og griner lidt af det... :cheerleader3:

:thanks: Ja, det kan jeg godt forstå! Det er sjovt!

Ja jeg synes det er SUPER humor! :)

Avs :cheerleader3: 3 måneder... Det er godt nok "lige om lidt" :biggrin:

Hvordan er det... Inviterer du til globryllup? ;)

Ja da! Og hvis jeg får en adresse, så sender jeg en rigtig ægte håndgribelig live irl invitation! ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I går var der 3 måneder til brylluppet! Så jeg ringede til kæresten og spurgte, hvad han skulle lave om 3 måneder og om vi skulle holde hyggeaften -sådan invitere nogle venner og smide noget mad sammen... Først lød han lidt forvirret -en date om 3 måneder??? Men så gik det op for ham... ;) Så vi aftalte at jeg lige ville skrive rundt i næste uge (sende invitationerne), så kunne vi lave lidt hygge (i kirken) og så smide noget mad sammen (på kroen) og så bare hygge (brudevals). Ja ja, vi går stadig og griner lidt af det... :)

:) Ja, det kan jeg godt forstå! Det er sjovt!

Ja jeg synes det er SUPER humor! :)

Avs :thanks: 3 måneder... Det er godt nok "lige om lidt" :biggrin:

Hvordan er det... Inviterer du til globryllup? ;)

Ja da! Og hvis jeg får en adresse, så sender jeg en rigtig ægte håndgribelig live irl invitation! ;)

Det skal du ikke sige....ehm...skrive *g* 2 gange!! :cheerleader3:

I dare you! ;) :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så piger! Så skete miraklet! :biggrin::cheerleader3::cheerleader3::thanks::) Endelig efter lang lang lang tid og utallige forsøg lykkedes det endelig... Nej nej, jeg er ikke gravid, det er meget bedre! Jeg har fået styr på opsætningen af kirkehæftet! Endnu en sejr til mig på det layoutmæssige punkt! :):):) Nu skal vi så lige TRIPPEL tjekke salmerne med præsten. Selvom han jo bare kan lade være at synge med :cheerleader3: Vi er da ligeglade! :bearhug: Så nu går jeg ikke lige løs på printeren for at få dem ud, vi venter lidt. Nu er de klar og det er super lækkert.

Næste projekt (læs: kamp) er bordkort!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du går da helt amok! Hvem der bare havde ferie, så man kunne slappe af... eller bebyrde sig med en million bryllupsrelaterede projekter... :thumbsupsmileyanim:

Ja, kæresten er også RET misundelig ;) Men det er nu mest fordi, det er praktisk på jobbet -vi slås nærmest om kunderne, fordi de fleste er taget på ferie. Og vi holder 3 ugers ferie omkring brylluppet og så er der ikke mere ferie før jul. Og at klemme de sidste to uger ind imellem nytår og påske er lige optimistisk nok, derfor en uge nu og så en på den anden side :)

Så jeg skal have styr på flere af dimse-tingene. Og kagerne! Kagerne! Uha... Godt jeg har ferie :)

0

Del dette indlæg

Lige noget, der ikke handler om bryllup -hvad blev der af penneveninder? Kan I ikke huske, at det havde man for 20 år siden. Og man byttede brevpapir og klistermærker og fortalte om søde drenge, der gik en hel klasse over en selv i skolen... I dag er der mail og sms. Alt er instant og det er meget fint, men lidt kedeligt. Eller er det bare mig? Jeg synes i hvert fald ikke en email er ligeså sjov at gemme som et fysisk brev båret af Postmand Per :thumbsupsmileyanim: Det er noget, man går og glæder sig over. At nogen har taget sig tid til at skrive -i hånden (nærmest totalt uhørt i dag)- og så bevæge sig helt ned til postkassen. Som de jo i øvrigt er ved at nedlægge rundt omkring. Nå, men det er nok bare mig, der er tænksom en søndag aften ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det er rigtig nok, det er godt nok gået af mode. Jeg kan godt huske dagene med penneveninder; man mødte en pige på en sommerferie og aftalte, at man skulle skrive sammen, men så efter et eller to breve, så gled det ud i sandet. Eller dengang man kunne annoncere efter penneveninder i MIX-bladet...

Nu er jeg jo så flyttet på landet (og jeg mener virkelig landet) for herude bliver postkassen tømt en gang om ugen. EN GANG OM UGEN! Men det er nu nok mere symptomatisk for byens størrelse end det er for PostDanmark... Så er det godt at jeg kan tage ind på mit arbejde i det vilde pulserende Aalborg, hvor de frådser med postkasserne... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Ja, det er rigtig nok, det er godt nok gået af mode. Jeg kan godt huske dagene med penneveninder; man mødte en pige på en sommerferie og aftalte, at man skulle skrive sammen, men så efter et eller to breve, så gled det ud i sandet. Eller dengang man kunne annoncere efter penneveninder i MIX-bladet...

Nu er jeg jo så flyttet på landet (og jeg mener virkelig landet) for herude bliver postkassen tømt en gang om ugen. EN GANG OM UGEN! Men det er nu nok mere symptomatisk for byens størrelse end det er for PostDanmark... Så er det godt at jeg kan tage ind på mit arbejde i det vilde pulserende Aalborg, hvor de frådser med postkasserne... :)

Frådser med postkasserne! Hvilket godt udtryk! Jeg kan lige se Per Post springe ud af sin gule Renault og knalde postkasser i jorden, her og der, "midt i Gaden skal vi da også ha en... Nej vi skal ha TO! Det er dét de unge vil ha!"... Helt sikkert! :) Men men men :thumbsupsmileyanim: Jeg fik en penneveninde igemmen Familie Journalen kan jge huske. Vi skrev sammen i 7 år og hu var på sommerferie hos mig. Men så kom hun på ungdomsinstitution og så hørte jeg aldrig mere :tunge: Men det var da fedt at dele hemmeligheder, kan jeg huske ;)

0

Del dette indlæg

Hej Tina

Jeg synes at du har fat i noget rigtig omkring det med at sende håndskrevne breve og så det med post danmark, som åbenbart kalder sig eller skal kalde sig post norden nu..

Heldigvis kører min kære far på cykel og ikke på scooter, når han er ude med posten medmindre han skal køre med pakker, så er det de post-gule biler... Min kære svigerfar er såmænd også inde hos PostDK - kører de store lastbiler om natten, så posten kan komme rundt i det ganske land.

Men der er kommer nu også ind i mellem brok fra dem omkring PostDK... sådan er det... vi har trygt være enige om at breve og postDk er ikke hvad det har været...

Men vores invitationer røg med posten - synes ikke at man sender invitationer via mail... nææ det er med postmand per.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer