Guest Tina+Daniel

Tina og Daniel

657 indlæg i dette emne

Jeg har faktik også en lidt spændende ting onsdag.. men det kan du høre mere om senere ;)

Jeg synes faktisk også, at det er en ualmindelig uudholdelig teaser, du der får fyret af, Louise! :bearhug::cheerleader3:

Er det... kan det mon være... brudekjolekiggeri?

Eller noget andet spændende??? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har faktik også en lidt spændende ting onsdag.. men det kan du høre mere om senere ;)

Jeg synes faktisk også, at det er en ualmindelig uudholdelig teaser, du der får fyret af, Louise! -HAHA-:)

Er det... kan det mon være... brudekjolekiggeri?

Eller noget andet spændende??? :cheerleader3:

Hallåååååååå Louise... Kom så med det! Vi er jo spændte hér!!!!! :bearhug::)

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For satan da...! Man kan da heller ikke gå nogen steder. Hvis jeg ikke vidste bedre, så ville jeg have forventet at blive efterlyst over Sallings radio. Jeg kan lige høre det for mig "De hører Sallings kunderadio, vi efterlyser Louise på 30 år, hun har knickers på og ser temmelig træt ud. Hun bedes henvende sig i Sallings kundeservice hvor Line og Tina venter!!" :cheerleader3:

Ja, jeg er vågen i hvert fald i praksis. Og nej, jeg har ikke lavet invitationer i nat. Jeg faldte fint i søvn kl. 23, men vågnede så kl 04, og så faldte jeg i søvn igen kl. 06 - vækkeuret ringede kl. 07. Vi er IKKE venner længere..! Har du NOEGENSINDE været venner med dét væsen!?!?!? :)

Jeg har været i byen og kigge papir, og det bliver vist desværre et værre drama! Det papir jeg troede jeg kunne lide, det kan jeg faktisk ikke rigtig lide alligevel! Så har de nogle fine kort i Sallin, men man kan kun få dem i al. A4 størrelse i alm. papir, ikke i karton (hvad sker der for det?????) KLAR fejl! Vi må gøer noget!

Og nej - jeg skal ikke kigge brudekjoler i morgen! Det er MEGET vigtigere.. Vi købte hus i december, og har renoveret det totalt. Men vi har ikke rigtigt taget lån hjem endnu, huset står bare på en kassekredit-agtig ting (Æh, det lyder lidt vildt, men det er også lidt specielt - gemalen arbejder i en bank..) Og i morgen kommer kreditforeningsvurderingensmanden (er det et ord?) og skal vurderer, hvor stort et beløb han mener huset er værd! Det skulle jo gerne vurderes mega højt, så vi skal tage mindst muligt banklån.. Så det er mega spændende. Først herefter ved vi faktisk hvordan vores økonomi ser ud fremover.. :pokey:Uh hvor lækkert! Kan din hr kæreste, så ikke liiiiiiiiige kigge på det hus, vi har forelsket os totalt i?? -HAHA-

OG - der er altså LANG tid til jeg skal giftes tøser - i må altså ikke stresse mig sådan.. :cheerleader3: Det ender bare med, at i skal ud på en eftersøgningsekspedition, hvorefter i finder mig liggende på en hylde i Salling, mens jeg siger om og om igen "jeg vil altså kun haø elegancepapapir, ikke karton, ikke plain, og ikke med perlemorseffekt" :)Udmærket mantra -jeg ser ikke problemet..? Line -ser du noget dér? ;)

;)

Jamen, hvornår skal jeg se vidunderhuset??? Ja, jeg tar jo så gemalen med, han er jo indfødt, så ham plejer jeg at bruge som skjold, når jeg tager over Lillebælt. Er halvt fynbo, så Storebælt rører mig ikke ;) Vi har selv forelsket os meget meget dybt i et hus her i byen... Det er bare stort og praktisk og anderledes og... *suk* Men når man bor i en andel som ingen gider røre pt, sååååååååå... Ja, så er udsigterne jo ligesom LIDT lange....... :bearhug: I øvrigt ser jeg altså virkelig ikke problemet i at vi efterlyser dig i Salling... Vi måtte engang efterlyse min far... Dét var pinligt! Jeg var 15 og ved at dø af skam.

Redigeret af Tina+Daniel
0

Del dette indlæg

Jamen, kære Louise, du må jo forstå, at vi savner dig, når du ikke er her. Og så er vi jo af natur meget nysgerrige... :bearhug:

Øvbøv med Salling. Har du været i papirhuset i Gravensgade? Eller Panduro?

Det bliver spændende med huset! Mon ikke det går godt, når nu du har sådan en tal-mand? :cheerleader3:

Fint, fint mantra... Er sikker på at du drømmer om det i nat... hvis du ellers kan sove :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hey, du kan da ikke bare skrive uden at give en update. Har manden ringet til stedet? Fortæl fortæl :cheerleader3::cheerleader3:

Årh ja, UNDSKYLD! :pokey:

Daniel ringede derud og havde en temmelig underlig samtale med manden... :) Noget i stil med:

-Hej det er Daniel, det er os, der har booket 10. oktober.

-Ja hej.

-Hvornår kan vi komme ud og se kroen og tale om menuen?

-Hvornår vil I?

-Så snart som muligt.

-Ok, jeg har på onsdag.

-Så kommer vi på onsdag.

-Ok farvel.

*klik*

Øhhh......??? Vi sidder og ligner :)-HAHA- sammen herhjemme :lol: Lidt surealistisk, men vi må jo arbejde med dét vi har... ;) Så jeg er spændt på onsdag... :bearhug:

Hmmmm det kan da ikke blive andet end spændende med det feststed. Jeg glæder mig til at høre nærmere efter på onsdag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der nogen der kan forklare mig, hvorfor man ikke længere går med hat her i landet? Bare en tanke... Og et savn... *suk* JA, ligesom postkasserne, ved det godt ;)

Forklare det kan jeg ikke - men jeg synes også, at det er synd! For det ser så lækkert ud! Jeg tror dog, at de ville glo lidt på mit arbejde, hvis jeg kom anstigende med sådan en... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Er der nogen der kan forklare mig, hvorfor man ikke længere går med hat her i landet? Bare en tanke... Og et savn... *suk* JA, ligesom postkasserne, ved det godt ;)

Forklare det kan jeg ikke - men jeg synes også, at det er synd! For det ser så lækkert ud! Jeg tror dog, at de ville glo lidt på mit arbejde, hvis jeg kom anstigende med sådan en... :cheerleader3:

De vænner sig til det ;) Men jo, folk kigger. Det er bare umuligt at finde hatte herhjemme :cheerleader3: Ha et par stykker, men ingen rigtig sjove. Ellers også er det bare fordi, jeg vil ha en ny. Eller to... Lidt ligesom sko for andre ;)

0

Del dette indlæg

Jamen, kære Louise, du må jo forstå, at vi savner dig, når du ikke er her. Og så er vi jo af natur meget nysgerrige... :)

Øvbøv med Salling. Har du været i papirhuset i Gravensgade? Eller Panduro?

Det bliver spændende med huset! Mon ikke det går godt, når nu du har sådan en tal-mand? :bearhug:

Fint, fint mantra... Er sikker på at du drømmer om det i nat... hvis du ellers kan sove :cheerleader3:

Det er også dejligt, at i savner mig! ;)

Jeg takker for tips - gad vide om Papirhuset er det sted, hvor jeg købte tapet i foråret? Hmm.. kan ikke huske gadenavne inde i centrum..! Og Panduro er selvfølgelig et must! Og den søde søde Tina er også på sagen, hun har hjulpet en masse med at forklare, hvordan alle mine ideer bliver til virkelighed ;)

Synes det er et sølle mantra - ville ønske, at jeg havde fundet det rigtige med det samme, så kunne jeg gå i gang med at hygge.. Men nej!

Kryds fingre for os i morgen, og send god karma til alle kreditrforeningsvurderingsmænd.. :cheerleader3:

panduro ligger ude i storcentre i aalborg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kro update:

Vi kom kl. 17.30 og var der i 20 min. Så hurtigt ind, hurtigt ud. og jeg må sige, at vi begge er meget meget opsitivt overraskede! :cheerleader3: Der var ikke problemer med noget overhovedet og vi har valgt at have bar efter forbrug. Under middagen er dr vin, sodavand og øl ad libitum :cheerleader3: Så vi er rigtig godt tilfredse :)-HAHA- Vi fik valgt vores menu, set hvor børnene kan hygge sig, de får et stort lokale for dem selv og der er ingen trapper nogen steder :pokey: Så det bliver rigtig godt :lol:

Vi fik i hvert fald ro i maven begge to :bearhug::)

0

Del dette indlæg

DET var dejligt! Ro i maven er nu en god ting! :cheerleader3:

Skal vi ikke høre, hvad menuen er, så vi ved om vi skal gatecrashe...?

Joooooo... :bearhug: Jeg var bare så optaget af at få tjekket alt det jeg ikke har fået læst det sidste døgn :):cheerleader3:

Vores menu er:

Velkomstdrink kl 18.00 -kan ikke huske det, men mener at have læst, at det er en Kir Royal. Så kan alle jo være med :)

Forret: Avocado m. kyllingebryst, bacon, ananas og karrydressing.

Hovedret: Oksemørbred Mexicane m. peperonata og krydret sauce.

Dessert: Nøddebund m. hvid chokoladecremé tilsmagt m. lime, dertil appelsinsorbet.

Natmaden bliver karrysuppe m. små kyllingestykker og asparges

Under middagen er der fri vin, øl og sodavand.

Line, du kan jo være turleder ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor godt - hvis maven er go er alting godt.

Og mums mums så er det hele ved at være på plads... eller hvordan...

Ja det er det -heldigvis :cheerleader3: Mangler bare bordplanen, vi venter jo på svarkort, Su er 10. september, bordkort, menuen (sådan i fysisk karton-form) og risposer :cheerleader3: Så jeg tror vi er ved at være der. Men vi venter stadig på prøvelsesattesten :bearhug:

Redigeret af Tina+Daniel
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det godt det hele er faldet godt ud.. Jeg skal ikke noget på jeres bryllupsdag og kommer gerne og spiser alt maden hehe..

Knus

Anette

Ja det er så dejligt :cheerleader3: Altså... Hvor meget spiser du? ;) For vi skal jo betale og hvis du nu spiser det hele... :cheerleader3:

Den dag vil jeg spise meget når det er så lækkert :carrot:

0

Del dette indlæg

Hej!

Dejligt at der kom styr på feststedet, er jo alt andet lige en temmelig vigtig faktor. ;)

Menuen lyder bestemt ikke dårlig. :cheerleader3: Personligt ville jeg nok ikke turde spise karrysuppe i min hvide kjole, men jeg er vist også mere klodset end gennemsnittet (siges der.) :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer