Guest Tina+Daniel

Tina og Daniel

657 posts in this topic

Så kom dagen, hvor jeg skulle ind i Lilly med mine 2 dejlige søstre og have rettet min kjole til :thumbsupsmileyanim::balloons::biggrin:

Jeg fik kjole på og syersken kom og spurgte så om hvorfor jeg ikke ville have et skørt mere under? :cheerleader3: Den mulighed kendte jeg jo ikke, men vi fik en skørt mere under og det blev kjolen kun meget mere perfekt af! Så alle billeder af "slasket" kjole blev straks slettet og min søster sprang rundt som superfotograf ;) Jeg spammer lige ;)

Og ja -jeg ER vild med min kjole! ;) Smilet afslører mig ;)

post-37375-1250527574.jpg

post-37375-1250527584.jpg

post-37375-1250527598.jpg

post-37375-1250527607.jpg

Edited by Tina+Daniel
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Vidunderlig ser du simpelthen ud :balloons: Glæder mig helt ekstrem til jeg skal til syerske - hvilket jeg så først skal d. 30 og 31. september, men det er så maven kan være i kjolen :thumbsupsmileyanim:

Men fantastisk, vidunderlig og perfekt :biggrin:

0

Åhhh... hvor ser du dejlig ud! Og så lykkelig! Og hvad er det for noget med, at du har taget på? Det ved jeg jo selvfølgelig ikke, om du reelt har, men kjolen giver dig i hvert fald en dejlig slank talje! Og det er så fedt med capen! :thumbsupsmileyanim:

Det er bare den mest fantastiske følelse at stå der og vide, at det er den helt rigtige kjole!!!

Har du sko også?

:balloons:

0

Kære Tina

Hvor er du bare smuk og kjolen klær dig også ;) ..

Jeg kan også rigtig godt lide den sorte til din kjole.. Du har bare valgt den rigtige kjole.. Jeg glæder mig til at se billeder af dig hvor håret osv er på.

Daniel vil helt sikkert lave en Frederik.

Kh

Anette

0

Annonce ♥

Hello... :balloons::biggrin::cheerleader3:

Nøj hvor ser du bare smuk, selvsikker og super glad ud dejlige Tina - det er jo bare vidunderligt at se! :thumbsupsmileyanim:

Jeg er dog ikke helt tilfreds med den måde hun har snørret dig i ryggen! Det ser mig noget snørrebåndsagtigt ud og det kan gøres meget bedre!!! :ban: Kan også lige se hun ikke har brugt alle øskner! hva filan!

Jeg har ikke rigtig billeder af hvordan man gør, men måske kan jeg prøve at forklare det, så det i hvert fald ser noget bedre ud...

Er bare SÅ vild med dit smykke - det ligner lidt en slange, som den snor sig ned der, så jeg sku lige kigge en ekstra gang... virkelig fedt!

Edited by AgnetheV
0

ja jeg må også tilslutte mig din egen lille fanklub, du ser godt ud i den kjole WAUW..... :thumbsupsmileyanim:

Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiifffffffffffffffffffffffffffffffff

ffffffffttttttt!!!!!!!!

0

Annonce ♥

TAK piger :) Bliver jo helt genert... :cheerleader3:

TAK for jeres søde ord :) Jeg er SÅ glad for mig kjole. Jeg måtte faktisk ta mig sammen, for ikke at smile for voldsomt, for så forsvinder øjnene i smilerynker :loveboard: jeg prøver lige at samle op på alle jeres søde beskeder ;)

Hun lyn-snørrede mig lige i ryggen, det bliver selvfølgelig anderledes på dagen :) Mine søstre fik også alt at vide om, hvordan skørterne lige skal "strækkes" forneden, inden jeg får kjolen på. Jeg er virkelig glad for, jeg fik et ekstra skørt under. Så kommer kjolen meget mere til sin ret.

Både Daniel og jeg vil nok skulle tørre øjne nogle gange undervejs. Daniel taler meget om, når jeg kommer ind i kirken. Han ser mig nemlig først fra siden, og så kommer jeg rundt om hjørnet og op ad gulvet. Skoene er købt i Lilly, helt plain med en lille rem og spids snude.

Mit halssmykke er lånt fra min mor. Det er et ginko biloba-blad fra Flora Danica. Min søster bar det også til sit bryllup og hun havde så fået ørestikker, der passer til i fødselsdagsgave et par måneder før, så dem låner jeg også ;) Havde taget bedde dele med, så jeg kunne se om det passede til kjolen.

Der hvor jeg har taget på er i ansigtet, på maven og så på måsen. Jeg har fået at vide, at mine 10 ekstra kg har sat sig pænt. Men det har været svært for mig at finde ud af, at det er ok, at jeg vejer mere og fylder mere. Har måttet skifte ALLE bukser ud :balloons: men hey -fed undskyldning for at shoppe! :loveflag: Daniel er simpelthen så sød, forleden talte vi om, at jeg var blevet tungere og hans stille kommentar var bare "du var altså også meget tynd, da jeg mødte dig...". Ikke noget med "du var slank dengang", super dejlig kæreste, jeg har :biggrin: men jeg VAR også meget markeret overalt. Billeder lyver ikke og jeg kan selv se det nu, et år efter. Tænk hvad rigtig mad kan gøre :oops:

Jeg havde hårbøjle på i dag, for at få en fornemmelse af, om det ville være go eller no-go, men det var faktisk rigtig fint. Det er fordi, at jeg om 2 uger får mit diadem hjem :thumbsupsmileyanim: Har købt det af søde Agnethe og får det overbragt af søde Louise -HAHA- Så det var planen, at det skulle i håret -HAHA- Og så skal jeg havde fundet en frisør :oops:

Så jeg har sådan en god følelse i kroppen nu -og er løbet tør for smileys... Så I må tænke jer til en masse kramme-smileyer... Ha ha!

Edited by Tina+Daniel
0

Ej søde, hvor er du bare smuk..

sorry, det ikke bliver til den store skrivning, men har intet net efter vi er flyttet, får jeg nok først efter weekenden.. OMG!! Så står lige og skriver hurtigt fra arbejdet.. FYYY!

0

Ej søde, hvor er du bare smuk..

sorry, det ikke bliver til den store skrivning, men har intet net efter vi er flyttet, får jeg nok først efter weekenden.. OMG!! Så står lige og skriver hurtigt fra arbejdet.. FYYY!

Tak :thumbsupsmileyanim: Godt I fik flyttet ;)

0

Daniel er simpelthen så sød, forleden talte vi om, at jeg var blevet tungere og hans stille kommentar var bare "du var altså også meget tynd, da jeg mødte dig...". Ikke noget med "du var slank dengang", super dejlig kæreste, jeg har :thumbsupsmileyanim:

Hvor er han bare dejlig, din kommende mand. Det er næsten en af de bedste måder, han kan få det sagt! :balloons:

0

Annonce ♥

Så har jeg været til massør igen. I dag var det slet ikke så slemt. Jeg nåede faktisk at forsvinde ind i min egen verden, så da jeg blev talt til, da jeg var færdig, måtte jeg lige ta mig sammen for at svare med en nogenlunde vågen stemme :thumbsupsmileyanim: Det var bare sååååååååå lækkert :balloons:

Og så var jeg til styre-gruppe-møde i Julemarked gruppen i kirken. Vi skal lave en masse hjemmegjort julehygge :biggrin: (læs: jeg kan sy-amok og så får vi penge ind til at lave sjov og ballade for ;) ) Så hvis nogen har hobbyting af nogen art, som han/hun gerne vil af med, så send løs ;) Alt kan bruges :cheerleader3:

Og så var jeg lige forbi Daniels butik, de er jo ved at bygge om, så min søde mand arbejder rigtig meget lige nu. De skal åbne igen på mandag, så de har nok at se til ;) Det var sjovt at se, for jeg er udlært deroppe, så det er jo stadig lidt "min" butik :loveboard: Og så skulle jeg jo liiiiiiiiige en tur i Panduro... Altså bare en lille tur... *host* :loveflag: Men så kommer jeg jo ikke til at kede mig i de mørke vinteraftner ;)

0

Daniel er simpelthen så sød, forleden talte vi om, at jeg var blevet tungere og hans stille kommentar var bare "du var altså også meget tynd, da jeg mødte dig...". Ikke noget med "du var slank dengang", super dejlig kæreste, jeg har :thumbsupsmileyanim:

Hvor er han bare dejlig, din kommende mand. Det er næsten en af de bedste måder, han kan få det sagt! :balloons:

Ja jeg blev simpelthen så glad helt ind i hjertet, da han sagde det på den måde :biggrin:

0

Jeg blev meget overrasket, da jeg så billederne af dig i din smukke kjole. Med alt den snak om træning og bolde og hvad ved jeg og så stod der bare sådan en slank - ja slank!!! brud og strålede på side 21 :thumbsupsmileyanim:

Du og kjolen er et super match og du ser fantastisk ud, hvilket jeg håber, du også selv kan se!

Edited by pilgrim
0

Jeg blev meget overrasket, da jeg så billederne af dig i din smukke kjole. Med alt den snak om træning og bolde og hvad ved jeg og så stod der bare sådan en slank - ja slank!!! brud og strålede på side 21 :balloons:

Du og kjolen er et super match og du ser fantastisk ud, hvilket jeg håber, du også selv kan se!

Lige mine ord - hvor ser du bare fantastisk ud - og ja perfekt med mere fylde under kjolen....

:thumbsupsmileyanim: thumbs up herfra :biggrin:

0

Annonce ♥

Jeg blev meget overrasket, da jeg så billederne af dig i din smukke kjole. Med alt den snak om træning og bolde og hvad ved jeg og så stod der bare sådan en slank - ja slank!!! brud og strålede på side 21 :)

Jeg blev meget overrasket, da jeg så billederne af dig i din smukke kjole. Med alt den snak om træning og bolde og hvad ved jeg og så stod der bare sådan en slank - ja slank!!! brud og strålede på side 21 :)

Lige mine ord - hvor ser du bare fantastisk ud - og ja perfekt med mere fylde under kjolen....

:cheerleader3: thumbs up herfra :)

:thumbsupsmileyanim::cheerleader3::cheerleader3: Hvor er I altså søde :hug::hug::hug: Bliver helt genert...

0

*SUK* Hvor ser du altså bare super smuk ud i din skønne kjole... :thumbsupsmileyanim:

Kan godt forstå, hvis Daniel fælder en tåre eller to, når du kommer ind i kirken...

Og kappen til, er også meget smuk til.

:cheerleader3:

PS. Når man har haft sin kjole på, og der er billeder, så bliver man nød til at skrive det ordentlig i sin overskrift :cheerleader3: Eller kan det jo være det bliver helt overset, som jeg var næsten lige ved... :) Så får du og din kjole jo slet ikke al den ros du/I har fortjent... :)

0