Guest Tina+Daniel

Tina og Daniel

657 posts in this topic

Åh, Tina! Altid en fornøjelse at læse din tråd :kiss: Der er humor, der er tårer (over din smukke smukke kjole og smukke figur) og interessante kommentarer. Jeg må se at holde mig til her op til jeres store dag! Hvor bliver det bare skønt! Glæder mig til at se selve bryllupsdags-billederne med hele stadset og pivetøjet! (elsker det ord)

:) Eva

Tak :):)

Jeg glæder mig mere og mere for hver dag der går :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg glæder mig også.... Og tro mig, havde du boet i nærheden havde jeg siddet på bagerste bænk i kirken, med tårer i øjnene, når du træder ind i kirken.

Ihhhh, bliver helt rørt ved tanken (ja ja, hormon amme-hjerne mor-til-3)

0

Og tro mig, havde du boet i nærheden havde jeg siddet på bagerste bænk i kirken, med tårer i øjnene, når du træder ind i kirken.

Ja, helt ærligt, Tina! Hvorfor bor du egentlig så langt væk?! :) :)

:thumbsupsmileyanim::):):kiss:

0

Annonce ♥

Så rottede frøkenerne fra Ålborg sig da lige sammen der... :)

Jamen søde piger, de 3 L'er... Det er fordi, jeg er "the chosen one" til at passe på kronjuvelerne herovre, mens I andre føjter omkring på visitter hos hverandre... Hmpf! *smiley-der-rynker-munden-som-en-hønserøv* :) Ja, jeg ved ikke helt hvordan jeg havnede hér, men der var noget med at storken og jeg drejede af mod Sjælland, fordi der var så søde mennesker der ;) Og så er der jo oplagt mulighed for at føjte ;) Har faktisk lavet en date med Frk. eriksen om at komme over engang i november... Tør ikke love for meget, men drengene kan jo fint lege sammen, mens vi andre så kan zillasludre ;) Fælles hygge hos Louise??? Anyone?? ;) (synes selv jeg er sneaky, at prøve at lægge noget dér). Og så fik jeg lige inviteret mig selv... :kiss: I øvrigt bør man jo bære hat og handsker ved visitter... Det burde vi KLART indføre! Der er jo også det sundhedsmæssige... Smittefare... Har faktisk kunder, der mener vi burde dele engangshandsker ud ved indgangen :) Rolig nu!

:thumbsupsmileyanim:

Samling i Ålborg (zoo, Louise??) med medbragte billeder fra Frederikssund? :) Og så er Lena og Line jo også blevet fruer ;) Altså MASSER af billeder! (prøver VIRKELIG at sælge konceptet her...)

0

Annonce ♥

Zoo i november - et lille tæppe og en picnic-kurv, det lyder så absolut charmerende... :thumbsupsmileyanim: Men jeg er da klart med...

Og apropos handsker og hat, så har jeg for nylig købt en bog med vores allesammens Mary, som jo er så stilfuld og toplækker... Det har da ført til visse tanker her på kontoret, om hvorvidt man burde genindføre hatten - eller i hvert fald hattedage... Kunne også være, at man skulle møde op med en lille fiks buket, der matcher spadseredragten... Jeg ser muligheder i det!

0

Jeg sku lige til at markere mig her og sige at det der i har gang i ku i skisme godt lige lave til et zillamøde, så vi andre også kan være med!!! :kiss:

Hehe se selv... jeg følger stadig med Tina... :thumbsupsmileyanim::) :)

0

Lena -ja, det anede mig... ;)

Line -jeg synes KLART det skal genindføres!!!! Folk kigger SÅ underligt, når jeg går med hat. Mærkeligt, jeg mener, jeg går jo ikke med bar mås eller horn i panden. Men er åbenbart en attraktion... :)

Louise -ja var det ikke sneaky!? ;) Hvilken sms?? Jeg har da ikke fået en sms?? ;)

Agnethe... Kom endelig! Og TUSIND TAK for købet!! Det er simpelthen PERFEKT!!!!!!!!!! Skal til frisør den 22. september og tager det med dér, så vi kan prøve. Bruger det som hårbøjle ;)

Ellers må vi allesammen samles hos mig :) Hvor der er hjerterrum... Vi bor i en toværelses på 59 kvm :)

0

Annonce ♥

Agnethe... Kom endelig! Og TUSIND TAK for købet!! Det er simpelthen PERFEKT!!!!!!!!!! Skal til frisør den 22. september og tager det med dér, så vi kan prøve. Bruger det som hårbøjle ;)

Ellers må vi allesammen samles hos mig :cheerleader3: Hvor der er hjerterrum... Vi bor i en toværelses på 59 kvm :cheerleader3:

Åhh det er jeg super glad for at høre - glæder mig altså til at se billeder du :) Jeg vil også lige tilføje at jeg hjertens gerne vil lade alle jer dejlige tøser invadere min 88 kvm. lille lejlighed :) :) og så kunne der jo sagtens arrangeres en picnic på gulvet - lige foran min brudekjole :)

0

Ellers må vi allesammen samles hos mig :cheerleader3: Hvor der er hjerterrum... Vi bor i en toværelses på 59 kvm :cheerleader3:

Åhh det er jeg super glad for at høre - glæder mig altså til at se billeder du :) Jeg vil også lige tilføje at jeg hjertens gerne vil lade alle jer dejlige tøser invadere min 88 kvm. lille lejlighed :) :) og så kunne der jo sagtens arrangeres en picnic på gulvet - lige foran min brudekjole :)

Det lyder som en fantastisk udsigt ;)

0

Ej, jeg vil da også med i zoo, men er ikke sikker på at jeg kan komme over i november :cheerleader3:

Vi laver da bare vores helt egen zilla-zoo-picnic og snakker hatte og bryllup ;)

:cheerleader3:

Jeg er klar :cheerleader3:

Så mangler vi bare en dato ;) Og så skal jeg prøve lækkerheds-skoene :):):)

:)

0

Annonce ♥

Jeg prøver lige at lave et opsamlingsheat for at holde rede på trådene :cheerleader3: Nu er der kun 36 dage til :)

I tirsdags var jeg hos kosmetologen og blive dullet lidt. Skal derop igen og dulles som en heldagstur den 30. Bliver SÅÅÅÅÅ lækkert :) Hun havde den lækreste bodyscrub til mig i tirsdags... I låååve!

Har haft bilen til service i går, så den er topklar til dagen. Hvorfor i alverden har de pillet ved sprinkleren foran??? Hm! Det skal vi så lige ned med på søndag. Men ellers er den frisk og klar :cheerleader3: Regner med at Daniel bliver sendt ned for at vaske og støvsuge om torsdagen, altså den 8.

Den 15. skal jeg til massør :bearhug: Regner med også at skulle derop i ugen op til.

Den 22. skal jeg til frisøren og have mit hårbøjle-diadem med :cheerleader3: Så skal jeg klippes og tale med hende, der skal lave mit hår på dagen og aftale hvad tid og hvor meget. Diademet har jeg købt af AgnetheV. Prøver lige at finde et billede...

Den 27. satser jeg på selv at farve hår... :cheerleader3: Spændende projekt... Det har jeg godt nok ikke gjort i mange år :cheerleader3:

Og så skal vi have fundet ud af noget med hvilken og hvor meget kagepynt. Der skal vi have min yderst kagekyndige søster med ;)

Og i dag var vi så hos Dirks og se min ring og vælge Daniels... Den er PRÆCIS som jeg havde drømt om! Jeg var ret nervøs, for hvad nu, hvis jeg bare syntes den var totalt off!? :cheerleader3: Men jeg var fuldt tilfreds med den og nu har vi så valgt Daniels og så skal de bare lave den også og så gravere... :)

Så vi er lidt høje lige nu og har siddet og smilet fjollet til hinanden hele aftenen :)

Edited by Tina+Daniel
0

Århhhh, bare jeg var så organiseret. Synes tiden flyver med 3 børn og jeg står bare og klør mig i nakken :)

Organiseret???? :) Hvem?? Men tak :) Føler mig bare SLET ikke organiseret. Arbejder bare som en hest for tiden og er så lige begyndt i skole... Så der er gang i mange ting pt.

Vi har ikke talt med præsten og fået godkendt vores salmer, så dér kan jeg ikke lige komme videre. Så vi ved endnu ikke om der må fotograferes i kirken under vielsen og om vi må smide med ris efter receptionen... Og om vi kan ta "de officielle" billeder i Præstegården eller i kirken hvis vejret er skidt.

Og så skal jeg have fundet den HELT rigtige hjerteform til bordkort og menukort. Ved hvor formen findes, skal bare have min bog hjem fra udlån ;) Har droppet idéen om hvem er hvem-listen -80% af gæsterne er Daniels familiemedlemmer :) Og de har jo sådan riiiiiiiimeligt godt styr på hverandre ;) Har det inde i hovedet, men glæder mig til at få det ud. Så det bliver fysisk og håndgribeligt. Kender du det? :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Mit über wunderschöne diadem, som jeg har købt af Agnethe :) Den er tanken, at jeg skal bruge det som hårbøjle :)

Tak for handlen skønne ;)

:)

Jamen det var da så lidt søde og jeg er da bare ovenud glad for, at den lige var dig :)

0

Hey anstændigt Index ;)

Du bliver som Louise rigtig nok skriver bare så fin .. Glæder mig til at se dig svæve op ad kirkegulvet. Jeg er hende der står og tuder med hulkelyde nede til højre ;)

Tak tak :) Jeg synes nu også det er blevet helt godt :) Skal jeg lige sørge for at laminere dit kirkehæfte, så det ikke går til i snot og tårer? ;)

0

Dagens to-do:

Op til Citroën og spørge, hvorfor min sprinkler nu har brug for savlesmæk... Det når kun lige ud af dyssen, der er slet ikke gang i den :)

Jeg skal ud i Kagebutikken med Daniel og min søster. Da det jo er hende, der laver kagen, så er det jo også meget smart, at hun ved, hvad der skal på :)

Så skal jeg høre massøren og han har en akut-tid. Højre skulder driller :)

Jeg skal have lavet en ekstra nøgle.

Skal helst lige ha afleveret en frakke til rens.

Og så skal jeg i skole :)

Fedt at ha fridag... *host* ;)

0