Guest Tina+Daniel

Tina og Daniel

657 posts in this topic

SÅ ringede guldsmeden endelig i dag... Og nu er min ring færdig! :thumbsupsmileyanim::griner:-:heart:

Så nu skal vi ud og se den og vælge Daniels ring :balloons: Det bliver så først om 2-3 uger, for vi vil se den sammen og det kan vi først få til at passe sammen der. Jeg er spændt på, om den er som den ser ud i mit hoved, har jo kun set tegninger... :o Indrømmet -er lidt nervøs, hvis man kan kalde det det. Og enormt spændt!

:cheerleader3::cheerleader3::denmarkflag::blush::blush::blush:-HAHA-:biggrin::):lol:

0

Annonce ♥

WHAT?! To-tre uger!!! Det tror jeg ikke, jeg kunne holde ud at vente! Kan I i det mindste ikke få guldsmeden til at sende et par billeder på mail? (som du så naturligvis kan dele med os ;) )

Uhh, det er må være spændende!

Edited by pilgrim
0

Iiiihhh SÅ spændende :thumbsupsmileyanim:

Det kan jo endda være, at jeg kan få den af se LIVE ;) Det villa da være stort..

Ja, hvis du er en sød pige, så får du lov at se den ;)

WHAT?! To-tre uger!!! Det tror jeg ikke, jeg kunne holde ud at vente! Kan I i det mindste ikke få guldsmeden til at sende et par billeder på mail? (som du så naturligvis kan dele med os ;) )

Uhh, det er må være spændende!

Vi har valgt at vente med at se den, til vi kan ta derud sammen, for den betyder utroligt emget for os begge to. Og i de næste 3 uger arbejder Daniel rigtig meget, vi snakker 70-80 timer om ugen, så vores tid sammen kommer til at bestå af "godnat Skat" ;) Jeg skal så bare være den lille Hausfrau, der sørger for rene sokker og frisk mælk i køleskabet :balloons:

0

Annonce ♥

Hvad så skønne Tina. :)

Hvordan går det med bolden/badevægten, går du til makronerne eller har skidtet lavet en sammensværgelse imod dig? :)

Komplot! Det må være det rette ord! :badgirl::balloons: Jeg prøver og får det da også gjort... Men i aften er jeg alene hjemme og i morgen skal jeg til min søsters fødselsdag, så lidt guf må jeg godt få ;) Men derudover er det altså også slut! :rolleyes: Og jeg GLÆDER mig til at se forskellen på maveskindet ;) Og havde glemt, hvor hårdt det var at komme i gang. Puha......... Husker det jo som da jeg stoppede -og da havde jeg jo trænet 4-5 gange om ugen i 2 års tid, så da var det jo ingen sag, bare lidt hygge. Skal hilse fra de skrå mavemuskler og sige, at hyggen er blevet væk :thumbsupsmileyanim:

0

Hvad så skønne Tina. :badgirl:

Hvordan går det med bolden/badevægten, går du til makronerne eller har skidtet lavet en sammensværgelse imod dig? :balloons:

Skal hilse fra de skrå mavemuskler og sige, at hyggen er blevet væk :thumbsupsmileyanim:

Men det er da dejligt at vide, at de stadig er der ;)

0

NÅ - men vi kom fra, at jeg måtte tage dig sammen, og så kom jeg til at tænke på, om det involverede korporlig afstraffelse af nogen art?? For så vil jeg huske hjælpemidler, når jeg skal til staden og besøge MIN yndlings.. ;) ;)

Hjælpemidler?? -er det noget du ligger inde med..? :iloveyou: ;) Jeg skal bare have peptalk og det er da i øvrigt fuldstændig underordnet, hvad der står i nakken af din bluse! Det er jo ikke dén side, du vender udad. Eller gør du?? :rolleyes: Så f*** da det! Er du med!? :iloveyou:

Knus

Ja!

Ja, jeg gør.. ()()

Nej, det gør jeg ikke! :ban:

Og ja mor! ()()

:):)

Hvor er det dog godt, at vi forstår hinanden så glimrende! :thumbsupsmileyanim::balloons::badgirl:

Så holder man ferie en uges tid eller så - og straks er I forsvundet ind i en helt særlig verden... :loveflag:

0

Annonce ♥

Og tillykke med ringene! Bliver spændende at se dem! :thumbsupsmileyanim:

Var det i øvrigt ikke noget med, at du skulle prøve kjole den 4. august?

JO! Det skulle jeg! Du husker da godt!!! ;) Men jeg flyttede datoen, for begge mine søstre skal med :) Så det bliver mandag den 17. august kl. 15.30 :) Der har de begge fri, så jeg skal bare smutte tidligere fra arbejde :rolleyes: Den skal kun lige lægges op. Og jeg har lavet min Lilly-pose klar med undertøj, sko og smykkerne :loveflag:

Og Louise og jeg -ja vi har lige udvidet med lidt :badgirl: for hyggens skyld! :balloons:

Var det en god ferie? :iloveyou:

0

Hvad så skønne Tina. :)

Hvordan går det med bolden/badevægten, går du til makronerne eller har skidtet lavet en sammensværgelse imod dig? :badgirl:

Skal hilse fra de skrå mavemuskler og sige, at hyggen er blevet væk :thumbsupsmileyanim:

Men det er da dejligt at vide, at de stadig er der ;)

Helt sikkert, men synes bare det stadig er en ringe trøst :balloons::)

0

Annonce ♥

Så kom der lige 2 grønne kuverter mere :rolleyes: Denne gang en fra hver af mine søstre :loveflag: Så nu er vi oppe på 25 gæster :iloveyou:

I morgen skal jeg lige op til præsten og høre, om vi må smide med ris og ta billeder under vielsen. Og høre kommunen og vi er blevet lagt i måske-bunken med prøvelsesattester... Og så skal jeg til massør kl 11.00 :thumbsupsmileyanim::balloons::badgirl::):)

Edited by Tina+Daniel
0

Annonce ♥

Har været til massør -TOTALT wasted! Har ondt i hele ryggen, seriøst HELE ryggen :ilovebryllupsklar: Men det skal jo være skidt, før det kan blive godt ;) Skal derop igen i næste uge :thumbsupsmileyanim:

Til gengæld var jeg på hyggetur i Ikea med min søster og vi fik købt en masse, vi jo absolut ikke kunne undvære :thumbsupsmileyanim: Så jeg har haft en super dag, dog uden at have snakket med hverken præst eller kommune. Det må blive en anden dag ;)

0

Hej søde dig!

Godt at høre, at du har det godt - på trods af rygsmerter!

Uhhh... IKEA... det er ved at være længe siden... burde man? Ja, mon ikke snart man burde det... :thumbsupsmileyanim:

Knus

0

Hej søde dig!

Godt at høre, at du har det godt - på trods af rygsmerter!

Uhhh... IKEA... det er ved at være længe siden... burde man? Ja, mon ikke snart man burde det... :thumbsupsmileyanim:

Knus

Ikea -det bør man jo altid! Naturlov!! ;)

Og jeg er ved at være rigtig frisk igen ;)

0

Måske bunken :thumbsupsmileyanim:

Dejligt at du har det bedre, der er ikke noget som Ikea og vinduesspray ikke kan klare ;) Jeg har i øvrigt løbet en mini tur, havde ben som blyklodser og pustede som en gammel ølhest. Pinligt, men det er jo det jeg må igennem for at komme i bare en smule bedre form.

0

Annonce ♥

Måske bunken :thumbsupsmileyanim:

Dejligt at du har det bedre, der er ikke noget som Ikea og vinduesspray ikke kan klare ;) Jeg har i øvrigt løbet en mini tur, havde ben som blyklodser og pustede som en gammel ølhest. Pinligt, men det er jo det jeg må igennem for at komme i bare en smule bedre form.

Åh hvor jeg kender det!! :thumbsupsmileyanim: Man bliver så flov over sig selv. Men... Der er jo kun én vej frem... ;)

0

Lige lidt KOM SÅ TINA :thumbsupsmileyanim: ! (eller irriterende bedrevidende indslag ;))

Jeg begyndte at træne i fitness for et års tid siden efter at have holde (alt for) mange års pause. Og det var SÅ HÅRDT! Jeg troede jeg skulle dø i begyndelsen.

Men.. langsomt men sikkert begyndte jeg at se resultater. Man blev ikke forpustet af at gå op af trapper, man nåede faktsik bussen når man løb efter den, og aller bedst: kiloerne fordelte sig bare helt anderledes! Jeg bliver aldrig en sylfide, og har da også kun tabt 3-4 kilo, men jeg kan love dig for at jeg har tabt meget mere fedt! Og pludselig kan man se musklerne på sine arme, ben og mave!!

Jeg har brugt iform.dk rigtig meget. Her er motivationsfif, træningsguides og en masse gode råd til at få mere ud af sin træning!

Så.... du er lækker nøjagtig, som du er ligenu - men man har det bare så godt indeni når man får trænet!

:thumbsupsmileyanim:

0

Lige lidt KOM SÅ TINA :thumbsupsmileyanim: ! (eller irriterende bedrevidende indslag ;))

Jeg begyndte at træne i fitness for et års tid siden efter at have holde (alt for) mange års pause. Og det var SÅ HÅRDT! Jeg troede jeg skulle dø i begyndelsen.

Men.. langsomt men sikkert begyndte jeg at se resultater. Man blev ikke forpustet af at gå op af trapper, man nåede faktsik bussen når man løb efter den, og aller bedst: kiloerne fordelte sig bare helt anderledes! Jeg bliver aldrig en sylfide, og har da også kun tabt 3-4 kilo, men jeg kan love dig for at jeg har tabt meget mere fedt! Og pludselig kan man se musklerne på sine arme, ben og mave!!

Jeg har brugt iform.dk rigtig meget. Her er motivationsfif, træningsguides og en masse gode råd til at få mere ud af sin træning!

Så.... du er lækker nøjagtig, som du er ligenu - men man har det bare så godt indeni når man får trænet!

:hug:

Årh hvor er du bare sød!!!!! :ilovebryllupsklar: TAK! Det var lige hvad jeg havde brug for! :hug:

Man føler sig SÅ gumpe-tung i starten... Jeg må bare fortsætte :) jeg skal mere ind på iform.dk kan jeg se ;) Tak for tippet! Synes jo faktisk godt om mig selv som jeg er nu, men ville bare gerne liiiiiiiiiiige ha strammet maven ind. Den har været perfekt indtil jeg blev 26 og mødte Daniel... Og så begyndte jeg at spise... Og er vist ikke helt holdt op :thumbsupsmileyanim:

0

I går var jeg ude og løbe den samme lille bitte tur som første gang og det gik faktisk lidt bedre :thumbsupsmileyanim: Jeg følte mig i det mindste ikke som elefant hele vejen.

Det elefantede går af med tiden ;) Keep up the good work! :ilovebryllupsklar: NU må jeg selv i gang! :thumbsupsmileyanim:

0