Guest Tina+Daniel

Tina og Daniel

657 indlæg i dette emne

Egentlig er det ikke rigtig migræne, men spændinger i skulder- og nakkeparti, det virker ligesom migræne siger doktoren -HAHA- Migræne er noget Fanden har skabt i vrede!!!!!! :pokey::cheerleader3::cheerleader3:

Er selv en anelse rødhåret og ja, den ene fordom er nok ligeså god som den anden :cheerleader3: Og ingen undskyldning hér, tak! Nogen skal jo holde liv i min tråd, mens jeg selv er sendt til tælling ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor trælst...!!! Har din læge, så sagt noget om, hvad du kan gøre ved det? Har været meget hos fysioterspeut og har fået strækøvelser og har faktisk heller ikke haft ondt i 3-4 måneder, men så går det jo godt og så glemmer jeg mine øvelser og så... Har vi balladen! :cheerleader3: Så i aftes blev jeg lagt i seng ved 21-tiden og kæresten blev hos mig, til jeg faldt i søvn -HAHA- Dejligt -HAHA- Og nu har hovedet det fint, men kan mærke en smule i skulderen, så skal snart til massør, har jeg lovet mig selv. René kan udrette mirakler med mine skuldre! :pokey:

Hvad er man så, hvis man bare har kommunefarvet hår? Kommunefarvet! :cheerleader3::cheerleader3:

Og Line: Beklage Blondine kommentaren, men det rimede... ;) Og det tæller!

0

Del dette indlæg

Oldiedamen er blondine, men farvede håret rødti mere end 10 år - det andet var sq falsk varedeklaration (bare spørg ham hvis lejlighed jeg (i mine unge år) smadrede da jeg fangede ham på stuegulvet med en anden!! *fnis* ;))

Well... Blondine er vel i øvrigt så meget sagt - det bliver lidt grumset med årene *g*

Og ja, - ondt ER ondt! :cheerleader3: Håber du får fat i din massør og får lettet det lidt..

Jeg går selv på en smerteklinik i Horsens; var i starten henvist til Ålborg sygehus - så revisiteret - og går der nu blot på lægens henvisning, men har bare fundet fyssEN der er værd at køre tværs gennem landet for! Det er sådan en lettelse når man har fundet noget der kan lindre :pokey:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Oldiedamen er blondine, men farvede håret rødti mere end 10 år - det andet var sq falsk varedeklaration (bare spørg ham hvis lejlighed jeg (i mine unge år) smadrede da jeg fangede ham på stuegulvet med en anden!! *fnis* ;))

Well... Blondine er vel i øvrigt så meget sagt - det bliver lidt grumset med årene *g*

Og ja, - ondt ER ondt! :loveboard: Håber du får fat i din massør og får lettet det lidt..

Jeg går selv på en smerteklinik i Horsens; var i starten henvist til Ålborg sygehus - så revisiteret - og går der nu blot på lægens henvisning, men har bare fundet fyssEN der er værd at køre tværs gennem landet for! Det er sådan en lettelse når man har fundet noget der kan lindre :cheerleader3:

TOTALT I ORDEN at vandalisere en lejlighed så! Undskyld mig, men der er altså i orden!

Ja, når man har fundet en med magi i hænderne (på den non-seksuelle måde), så bliver man bare gladere -HAHA- Så jeg skal have ringet i morgen og fået tigget mig til en tid asap. Den første gang jeg var dernede er et års tid siden. Kæresten og jeg skulle i Operaen lørdag aften og jeg havde BARE HOVED (det er udtrykket i min familie, min mor har det også), så Daniel ringede rundt til massører i byen og fik en tid hos René. Jeg blev lagt i seng, vækket og sendt i bad en halv time før og da vi kom derned kiggede ham bare på mig og sagde "du har det ikke godt". Nej det må jeg sige... :cheerleader3: Så jeg fik frem, at jeg skulle havde lavet højre skulder og at vi skulle i Operaen om aftenen og jeg skulle bare lige ha en halv time. Den flinke mand havde ondt af mig, så jeg fik 45 min. og en tid mandagen efter og da jeg rejste mig havde jeg det MEGET bedre! Så har jeg været der nogel gange, indtil min læge så mente, jeg lige skulle til fys. Det kom jeg så i 3 mdr. og fik bla. skubbet 3 ryghvirvler på plads (de har skubbet sig pga. mit job :loveboard: ), det gjorde naller, men det har hjulpet meget -HAHA- Og så skal jeg lade være med at være sådan en klods til at huske! :cheerleader3: Så til massør med mig! :pokey:

0

Del dette indlæg

Går her og synes at det er lidt kedeligt, at jeg ikke selv har noget bryllups-sjov at lave, men så får jeg da bare bryllups-stress-mareridtsagtig-drøm i stedet for... Drømte i nat, at vi skulle giftes i dag og jeg havde ikke fået rettet kjole til og vi havde ingen skjorte til Daniel. Ingen var klar med noget, nogen steder og min familie havde ikke tid til at hjælpe mig i kjolen og sådan :iloveyou: Great! Så vil jeg altså hellere lave bordplan! :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Jeg har også sådan gået og savnet dig Tina... Der sker jo slet ikke noget her i din tråd... Mangler du noget at lave? Hvad med mine bordkort? Få styr på min præst? Få styr på strømper til mig? Blomster? Og en helt masse andre ting, jeg ikke rigtig kan snøvle mig sammen til... Jeg kan sagtens finde noget at lave til dig...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er I søde, sådan at finde på ting, jeg kan ta mig til, så jeg ikke ender i noget snavs pga. lediggang :iloveyou: Ej, jeg ligger vandret på jobbet pt og så skulle vi jo lige holde gemalens fødselsdag også :heart: Og så er jeg bare helt vildt træt for tiden :/ Super spøjst. Må vist i posen med gulerødder og se om jeg kan finde mere peps... :iloveyou:

0

Del dette indlæg

kan ikke lige finde på noget kreativt at sætte dig til men kan da se om jeg ikke skal forvilde mig til frederikssund om lidt over 2mdr, man kan jo altid besøge familien....

men sørg nu for at få samlet kræfter så du kan klare det hele...

0

Del dette indlæg

Århhhh din stakkel er du nu også med i klubben af mærkelige drømme. :iloveyou:

Altså kreativ opgave er:

1 Servietter der skal bages

2 Risposer

3 Begynde at lave layout til en fotobog (du ved dem man bestiller on-line)

Alternativt er det fedt bare at surfe... Du skal starte med at google: Bridal blog og så tage den derfra :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

kan ikke lige finde på noget kreativt at sætte dig til men kan da se om jeg ikke skal forvilde mig til frederikssund om lidt over 2mdr, man kan jo altid besøge familien....

men sørg nu for at få samlet kræfter så du kan klare det hele...

Århhhh din stakkel er du nu også med i klubben af mærkelige drømme. :iloveyou:

Altså kreativ opgave er:

1 Servietter der skal bages

2 Risposer

3 Begynde at lave layout til en fotobog (du ved dem man bestiller on-line)

Alternativt er det fedt bare at surfe... Du skal starte med at google: Bridal blog og så tage den derfra :heart:

Dejligt med kreative indslag -risposer -ja!!!! For sørensen da... Jeg skal huske at spørge præsten, om der må kastes med ris... Og så ved jeg ikke helt om jeg tør lade folk kaste ris efter bilen... Den er kun et år gammel og SORT... Så alle ridser vil jo kunne ses :heart: Hmm... Måske burde jeg bare ta det roligt og huske på, at det jo trods alt kun er en bil... :iloveyou: Men men men... Jeg har da fået printet kirkehæfterne :heart: Nu skal de bare samles :heart:

0

Del dette indlæg

Så har jeg endelig fået fat i en træningsbold! :iloveyou::iloveyou::heart::heart::heart: NU skal maven ha-da-da! :heart::rolleyes::iloveyou:

Og så købte jeg i går -i et anfald af jeg ved ikke hvad- en badevægt! Den blev pakket ud og både jeg og kæresten var på den og nu har vi så fundet ud af at den er defekt. Fedt nok!! For det MÅ da altså helt sikkert være... Tror jeg... HÅBER jeg....... Den vejer jo både 10 og 20 kilo for meget... :) Det er jo ikke til at arbejde med! :griner:- Så piger -NU skal der løbes!! Hvor var den plan jeg skulle have lavet??

0

Del dette indlæg

Så har jeg endelig fået fat i en træningsbold! :iloveyou::iloveyou::heart::heart::heart: NU skal maven ha-da-da! :heart::rolleyes::iloveyou:

Og så købte jeg i går -i et anfald af jeg ved ikke hvad- en badevægt! Den blev pakket ud og både jeg og kæresten var på den og nu har vi så fundet ud af at den er defekt. Fedt nok!! For det MÅ da altså helt sikkert være... Tror jeg... HÅBER jeg....... Den vejer jo både 10 og 20 kilo for meget... :) Det er jo ikke til at arbejde med! :) Så piger -NU skal der løbes!! Hvor var den plan jeg skulle have lavet??

Det lyder som en sej plan. Min skal du nok ikke følge, for jeg har vist misforstået et eller andet med alt det chokolade, jeg får spist i denne uge :griner:-

0

Del dette indlæg

Så har jeg endelig fået fat i en træningsbold! :thumbsupsmileyanim::griner:-:heart::cheerleader3::cheerleader3: NU skal maven ha-da-da! :denmarkflag::blush::blush:

Og så købte jeg i går -i et anfald af jeg ved ikke hvad- en badevægt! Den blev pakket ud og både jeg og kæresten var på den og nu har vi så fundet ud af at den er defekt. Fedt nok!! For det MÅ da altså helt sikkert være... Tror jeg... HÅBER jeg....... Den vejer jo både 10 og 20 kilo for meget... :biggrin: Det er jo ikke til at arbejde med! -HAHA- Så piger -NU skal der løbes!! Hvor var den plan jeg skulle have lavet??

Det lyder som en sej plan. Min skal du nok ikke følge, for jeg har vist misforstået et eller andet med alt det chokolade, jeg får spist i denne uge :blush:

Pernille -du er jo lovligt undskyldt ;) Du skal jo giftes lige om lidt og med alt det du skal nå og holde et vågent øje med på dagen, så når du slet ikke at spise noget :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg endelig fået fat i en træningsbold! :thumbsupsmileyanim::griner:-:heart::cheerleader3::cheerleader3: NU skal maven ha-da-da! :denmarkflag::blush::blush:

Og så købte jeg i går -i et anfald af jeg ved ikke hvad- en badevægt! Den blev pakket ud og både jeg og kæresten var på den og nu har vi så fundet ud af at den er defekt. Fedt nok!! For det MÅ da altså helt sikkert være... Tror jeg... HÅBER jeg....... Den vejer jo både 10 og 20 kilo for meget... :biggrin: Det er jo ikke til at arbejde med! -HAHA- Så piger -NU skal der løbes!! Hvor var den plan jeg skulle have lavet??

Det lyder som en sej plan. Min skal du nok ikke følge, for jeg har vist misforstået et eller andet med alt det chokolade, jeg får spist i denne uge :blush:

Pernille -du er jo lovligt undskyldt ;) Du skal jo giftes lige om lidt og med alt det du skal nå og holde et vågent øje med på dagen, så når du slet ikke at spise noget :)

Det lyder godt for i dag er det is, der er røget ned i mavsen. Men mine bukser kan jeg stadig passe, så helt galt kan det ikke være.

Hvordan går det så med planen? Hvis der er lavet en.

0

Del dette indlæg

Og så købte jeg i går -i et anfald af jeg ved ikke hvad- en badevægt! Den blev pakket ud og både jeg og kæresten var på den og nu har vi så fundet ud af at den er defekt. Fedt nok!! For det MÅ da altså helt sikkert være... Tror jeg... HÅBER jeg....... Den vejer jo både 10 og 20 kilo for meget... :) Det er jo ikke til at arbejde med! :biggrin: Så piger -NU skal der løbes!! Hvor var den plan jeg skulle have lavet??

Det lyder som en sej plan. Min skal du nok ikke følge, for jeg har vist misforstået et eller andet med alt det chokolade, jeg får spist i denne uge -HAHA-

Pernille -du er jo lovligt undskyldt ;) Du skal jo giftes lige om lidt og med alt det du skal nå og holde et vågent øje med på dagen, så når du slet ikke at spise noget :lol:

Det lyder godt for i dag er det is, der er røget ned i mavsen. Men mine bukser kan jeg stadig passe, så helt galt kan det ikke være.

Hvordan går det så med planen? Hvis der er lavet en.

Jeg har ikke lavet en plan, men jeg burde... Ligesom jeg burde droppe colaen... ;) Men bolden skal i gang, det plejer at gå hurtigt med mig og bolden :blush:

0

Del dette indlæg

Super med bold - i gang med dig :thumbsupsmileyanim:

Jeg troede, det var helt "ok" at drikke cola, bare det var zero (mit mærke) eller light???

Det er det også, men jeg drikker "børne cola"... Dvs. den røde med ALT det gode snask ;) Light er til kvinderne, zero er til mændene og den almindelige er til børnene, siger vi i min branche :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hahah, den med colaer bruger vi også... :thumbsupsmileyanim:

Men du rykker da for vildt nu... hehe..

nu er der heller ikke længe til!!!!!!!!!

DU SKAL SNART OP AD KIRKEGULVET!!!!!!!!!!!

Ja det er lige om lidt :griner:-:heart::cheerleader3: Jeg skal bare lige ta mig sammen... Er der én der gider ta mig sammen???

Jeg vil sindssygt gerne være den, der tager dig sammen!!! ;) :cheerleader3:

Jeg skal bare liiiiiiige lære at gøre det selv først ;)

Vi er desværre totalt afhængige af Pepsi Max herhjemme, og selvom der måske ikke er kalorier i, så er der masser af syre, som både er dårligt for mavens ph-værdi og tænderne! Men det lader ikke rigtig til at gå os på.. :denmarkflag:

GODT du lige sagde det!!!!! Tænk om jeg kun havde Coca Cola i huset, når I kommer :blush::blush: Ja, cola er noget værre noget... Men du må meget gerne ta mig sammen -pudsigt nok fungerede mine spisevaner MEGET bedre, dengang jeg en gang om ugen snakkede med en diætist-dame, der hed... Louise ;) Syg respekt, når hun spurgte til min mad-bog. Og jeg var ærlig. Det er jeg overfor andre, det er SÅ meget nemmere at svindle sig selv lidt og så ta den s**** cola... ;)

0

Del dette indlæg

NÅ - men vi kom fra, at jeg måtte tage dig sammen, og så kom jeg til at tænke på, om det involverede korporlig afstraffelse af nogen art?? For så vil jeg huske hjælpemidler, når jeg skal til staden og besøge MIN yndlings.. ;) ;)

Hjælpemidler?? -er det noget du ligger inde med..? :griner:- ;) Jeg skal bare have peptalk og det er da i øvrigt fuldstændig underordnet, hvad der står i nakken af din bluse! Det er jo ikke dén side, du vender udad. Eller gør du?? :thumbsupsmileyanim: Så f*** da det! Er du med!? :heart:

Knus

0

Del dette indlæg

NÅ - men vi kom fra, at jeg måtte tage dig sammen, og så kom jeg til at tænke på, om det involverede korporlig afstraffelse af nogen art?? For så vil jeg huske hjælpemidler, når jeg skal til staden og besøge MIN yndlings.. ;) ;)

Hjælpemidler?? -er det noget du ligger inde med..? :blush: ;) Jeg skal bare have peptalk og det er da i øvrigt fuldstændig underordnet, hvad der står i nakken af din bluse! Det er jo ikke dén side, du vender udad. Eller gør du?? :denmarkflag: Så f*** da det! Er du med!? :blush:

Knus

Ja!

Ja, jeg gør.. :blush:

Nej, det gør jeg ikke! :ban:

Og ja mor! -HAHA-

:cheerleader3::cheerleader3:

Hvor er det dog godt, at vi forstår hinanden så glimrende! :thumbsupsmileyanim::griner:-:heart:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer