Posted September 8, 2009 · Report post Dagens to-do:Op til Citroën og spørge, hvorfor min sprinkler nu har brug for savlesmæk... Det når kun lige ud af dyssen, der er slet ikke gang i den Jeg skal ud i Kagebutikken med Daniel og min søster. Da det jo er hende, der laver kagen, så er det jo også meget smart, at hun ved, hvad der skal på Så skal jeg høre massøren og han har en akut-tid. Højre skulder driller Jeg skal have lavet en ekstra nøgle. Skal helst lige ha afleveret en frakke til rens. Og så skal jeg i skole Fedt at ha fridag... *host* ;) HA!!!!!!!! Triumf til mig! Jeg nåede sgu det hele på listen! Fik bare ikke den nye nøgle, da nøglemanden ikke ringede tilbage... Men man kan jo ikke få det hele. Var i Kagebutikken og fik kigget lidt og så blev jeg sendt i skole. For pynten på kagen er hemmelig for mig... Daniel har en plan om at min buket skal gengives (vist kun en del af den) på toppen af kagen... Så jeg er spændt Min søster skrev bagefter, at jeg helt sikkert ville være godt tilfreds Og så købte min søde kæreste papir muffinforme derude til mig. Jeg ville gerne ha en pakke -han har så købt 4 til mig... Og nægter pure at fortælle mig prisen... Og så har han købt en ca. 18 cm høj udstiksform til mine elskede julesmåkager -en julegås! Forestil jer lige en honningkage og så med rød sløjfe om halsen ;) Så jeg skal da bage honningkager i år! ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 8, 2009 · Report post Dagens to-do:Op til Citroën og spørge, hvorfor min sprinkler nu har brug for savlesmæk... Det når kun lige ud af dyssen, der er slet ikke gang i den Jeg skal ud i Kagebutikken med Daniel og min søster. Da det jo er hende, der laver kagen, så er det jo også meget smart, at hun ved, hvad der skal på Så skal jeg høre massøren og han har en akut-tid. Højre skulder driller Jeg skal have lavet en ekstra nøgle. Skal helst lige ha afleveret en frakke til rens. Og så skal jeg i skole Fedt at ha fridag... *host* ;) Hulk hulk!!!! Jeg græder af grin- hvilken fantastisk kommentar omkring sprinkleren. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 8, 2009 · Report post Dagens to-do:Op til Citroën og spørge, hvorfor min sprinkler nu har brug for savlesmæk... Det når kun lige ud af dyssen, der er slet ikke gang i den Jeg skal ud i Kagebutikken med Daniel og min søster. Da det jo er hende, der laver kagen, så er det jo også meget smart, at hun ved, hvad der skal på Så skal jeg høre massøren og han har en akut-tid. Højre skulder driller Jeg skal have lavet en ekstra nøgle. Skal helst lige ha afleveret en frakke til rens. Og så skal jeg i skole Fedt at ha fridag... *host* ;) Hulk hulk!!!! Jeg græder af grin- hvilken fantastisk kommentar omkring sprinkleren. Tak tak, jeg prøver at entertaine, når jeg kan ;) Den sådan spyttede, ligesom små børn gør, der endnu ikke helt har lært tricket med fart, så det bare løber ned ad hagen. Så det løb bare ned ad køleren. Det kan jeg jo ikke køre rundt med Men han fik den i gang igen. Og jeg fik besked om, at hvis den gjorde igen, skulle jeg bare ringe, så ville den naturligvis blive lavet på garantien. JA tak! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2009 · Report post Sig noget ;) I kommer nærmere dagen, sker der slet ikke noget? ... Skal vi snart drikke noget kaffe/the? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 11, 2009 · Report post Ja, jeg vil også høre nyt... Er sprinkleren holdt op med at sprutte??? Må indrømme at jeg flere gange, er lusket tilbage i din tråd, for at se smukke dig i din smukke kjole. Glæder mig til at se flere billeder. Der kommer vel flere billeder, gør der ikke??? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2009 · Report post Sig noget ;) I kommer nærmere dagen, sker der slet ikke noget? ... Skal vi snart drikke noget kaffe/the? Hullubulu... ;) JO!! -vi skal snart ha den kop ét-eller-andet! ;) Ja, jeg vil også høre nyt... Er sprinkleren holdt op med at sprutte??? Må indrømme at jeg flere gange, er lusket tilbage i din tråd, for at se smukke dig i din smukke kjole. Glæder mig til at se flere billeder. Der kommer vel flere billeder, gør der ikke??? Sprinkleren arter sig rigtig pænt nu, den ved jo også, at den ryger ud til fordel for en yngre model, hvis den skaber sig og laver flere scener Jeg har lagt alle billeder af kjolen ind... Men skal snart til at lave mere krea... Har fri i dag, men sjovt nok er dagen gået med at hente rensetøj, vaske tøj og købe ind... Hmm... Ok, fair nok, jeg sov også til kl 10 ;) Og så er det utaknæmmelige bæst af en bærbar gået HELT i selvsving! Og her mener jeg altså i yderste konsekvens... Den skulle lige opdatere... Yeah right! Den bliver ved at konfigurere 3. del og har gennemført 0% ud af 100... Man kan ikke komme til andre funktioner eller komme ud af opdateringen... Hmm... Det gad jeg så ikke se på i går, så jeg slukkede for det lille krapyl... Daniel kæmpede bravt i aftes og ALLE mine zilla-ting ligger jo på den. En lynsnap gennemgang i hovedet fortalte mig, at jeg faktisk har lagret alt -enten på bk eller på min hotmail. Så intet er tabt, hvis den ryger ud fra altenen om 10 minutter... Men jeg er jo så engleagitg tålmodig og har god karma, så jeg laver den passe sig selv og så må jeg jo bare sætte printer og installere kameraet til Daniel computer... ;) I WILL be back! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2009 · Report post Så er der ikke længe til du skal op ad kirkegulvet ) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2009 · Report post Jeg skal giftes om 4 uger!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det er så vildt!!!!! Og så uendeligt vidunderligt!!!!! Jeg går bare og smiler hele tiden, så hvordan jeg mon smiler på dagen?? Forstrækker da ansigtsmuskulaturen... Mon jeg får en fiber?? I dag skal jeg have kigget på bordkort og menukort Det er vist planen... Og så skal jeg nok have hygge-bage lidt til dagen derpå Og så har jeg vasket 1 kg ris. De ligger til tørre og har gjort det siden i går. Tak til skaberen af bradepande med rist Dejligt redskab Så nu smider jeg så lige afsnit 1 af Matador på og så går det ellers derud af med klippe-klistre-krea ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2009 · Report post Glæder mig til at se resultatet Jeg synes risene tørrede total hurtigt. Lagde bare et lag på et viskestykke og VUPTI - 10 minutter og de var knas tørre 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2009 · Report post Glæder mig til at se resultatet Jeg synes risene tørrede total hurtigt. Lagde bare et lag på et viskestykke og VUPTI - 10 minutter og de var knas tørre Jeg har rodet en del i risene, mens de lå til tørre. Synes det gik helt vildt langsomt. Hvordan gjorde du? Hvor stor en portion lavede du? Jeg lavede af 1 kg. Mon der er forskel på typen? Min store skræk er, at jeg laver dem og de så klistrer sammen til små kanonkugler eller at de rådner. Begge dele ville jo være ret uheldige... Men nu tror jeg, at de er tørre og at det er sikkert at lave poser 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2009 · Report post Jamen sådan en almindelig pose grødris lavede jeg af 3 omgange. Så der kun lå et tyndt lag på viskestykket 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2009 · Report post Jamen sådan en almindelig pose grødris lavede jeg af 3 omgange. Så der kun lå et tyndt lag på viskestykket Så meget tålmodighed havde jeg ikke! Det må være sådan noget man lærer som mor ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2009 (edited) · Report post Så har jeg lavet det allerførste kirkehæfte færdigt! Og det første bordkort! SÅ skal vi bare lige have godkendt salmerne af præsten og jeg skal have købt noget andet guld til bordkortene... Det jeg have købt var hvidt på den ene side Så på den igen... Men så ligner det også snart noget... Har lavet hjerterne i forskellige størrelser, så de skal også bruges som bordpynt og så er stort som menukort. Det skal så lige passes ind, så det kan være der. Skal lige lege lidt med det, så det ikke kommer til at dominere hele bordet ;) Og om et øjeblik laver jeg min første rispose Vil lige sige, til den kvikke zilla, at det grønne bånd på kirkehæftet er meningen, da en anden farve ville ta' for meget opmærksomhed ;) Og i dagslys er papiret og båndet perfekt tonede. Kunstigt lys snyder ;) Edited September 12, 2009 by Tina+Daniel 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 12, 2009 · Report post Så har jeg lavet første rispose Den er godkendt hos kæresten ;) lavede en masse til min søsters bryllup, men det er nogle år siden, så jeg skulle lige rode lidt, før jeg kom i tanke om størrelsen på tyllet 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 13, 2009 · Report post Det ser bare rigtig godt ud!!!! Hvis jeg lige må spørge...... er det tyl cirkler du bruger? Og hvor store er de? knus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 13, 2009 · Report post Det ser godt ud Tina Jeg synes den grønne farve er så smuk - den er fanget bedst på båndet til risposen, ikke!? *kram* 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 13, 2009 · Report post Super flot arbejde... Flotte kirkehæfter. Og jeg er vild med det billede I har sat på. Det ser meget personligt ud Og fine risposer også... Måske man kan få lusket størrelsen ud af dig, når det bliver min tur? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 13, 2009 · Report post Dine ting er bestemt godkendt her, men måtte også lige kommentere billedet på jeres kirkehefte - LOVE IT! Så personligt og kærligt! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 13, 2009 · Report post Hej piger Opgiver lige at quote ;) Tyllet... He he.. Det er frihåndsklip... Der blev sakset sådan lidt løst, det er kvadrater ca. 20x20 cm og båndet er ca. 30-35 cm. Har brugt et æggebæger til hjælp, har 2 spsk. ris i hver Farven på båndet er perfekt fanget på risposen, jo ;) Jeg er glad for at I kan li vores forside billede. Historien bag billedet er, at vi sidder på gulvet i vores lejlighed, da vi lige har ovetaget den og så hvisker han noget til mig, for min mor vil ta billeder af os i den nye lejlighed I får lige det originale billede... Og bagefter får I lige et billede af bagsiden af hæftet... ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 13, 2009 · Report post Det er så bagsiden af kirkehæftet. Daniels far har taget billedet, vi står bag Hammershus, hvor vi var på tur med Daniels forældre sidste sommer Og så nogle flere risposer ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 13, 2009 · Report post Åhrrr manner!! 4 uger... Jeg er helt vild med dine bordkort, enkeltheden stråler ud af dem og giver dem en særlig klasse! Billedet på kirkehæftet er BEDÅRENDE!! Selvom vi ikke selv skal have den slags, så NYDER jeg at se andres kreativitet! Knus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 13, 2009 · Report post Åhrrr manner!! 4 uger... Jeg er helt vild med dine bordkort, enkeltheden stråler ud af dem og giver dem en særlig klasse! Billedet på kirkehæftet er BEDÅRENDE!! Selvom vi ikke selv skal have den slags, så NYDER jeg at se andres kreativitet! Knus Tak Begge billeder, især det første af dem, betyder meget for os. Og så jeg er helt forelsket i formen på hjerterne. Jeg har brugt den form før, på et lille rødt hjerte, jeg havde lagt til Daniel, en aften jeg skulle ud med tøserne og så MÅTTE jeg jo bare have den form med. Har så leget med printeren for at få den gjort større, så formen er den samme på det grønne og det guldfarvede hjerte 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 13, 2009 · Report post Hvor er det bare nogle dejlige billeder. De er bare så ægte... Kærligheden til hinanden lyser bare ud af jer 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 13, 2009 · Report post Hvor er det bare nogle dejlige billeder. De er bare så ægte... Kærligheden til hinanden lyser bare ud af jer Tak 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 13, 2009 · Report post Jeg er så fuld af kærlighed og lykke, at jeg får tårer i øjnene, når jeg ser jeres billeder. Hvor er det fantastisk, at man kan finde sin eneste ene. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites