Guest Tina+Daniel

Tina og Daniel

657 posts in this topic

Første efter-sol billede. Min hals ser godt nok hvid ud... Det er en blanding af vinkel, lys, spejl og blits ;) Men striberne er da ved at være ok tonet ud... Vil hellere give den lidt rigeligt nu, end at give den alt for meget dagen før. Dét ville være katastrofalt!! :balloons:

post-37375-1254512697.jpg

0

Annonce ♥

Er det kun striberne man sprayer? eller...? Jeg har nemlig også lidt lysere striber efter sommeren.

Jeg har forsøgt at spray PRIMÆRT på striberne, meeeeen... Skal da lige øve mig lidt. Det er nemt at tørre af med det samme, hvis der kommer for meget. Du skal ikke spraye ret "hårdt", bare sådan som en let deodorant.

Der står at man kan gentage dagen efter for det bedste resultat. Så jeg har en uge til at lege lidt. Og bare lige info -det dufter IKKE af roser. Føj... Så husk god udluftning ;)

Det er sådan en sag her:

post-37375-1254514098.jpg

Edited by Tina+Daniel
0

Er det kun striberne man sprayer? eller...? Jeg har nemlig også lidt lysere striber efter sommeren.

Jeg har forsøgt at spray PRIMÆRT på striberne, meeeeen... Skal da lige øve mig lidt. Det er nemt at tørre af med det samme, hvis der kommer for meget. Du skal ikke spraye ret "hårdt", bare sådan som en let deodorant.

Der står at man kan gentage dagen efter for det bedste resultat. Så jeg har en uge til at lege lidt. Og bare lige info -det dufter IKKE af roser. Føj... Så husk god udluftning ;)

Hmm... Jeg tænker afdækningstape? Så kan du sætte det på ved siden af striberne og så sprayer du inden for???

Men resultatet ser rigtig flot ud :balloons:

0

Annonce ♥

Hmm... Jeg tænker afdækningstape? Så kan du sætte det på ved siden af striberne og så sprayer du inden for???

Men resultatet ser rigtig flot ud :balloons:

Jeg overvejede det faktisk... Ha ha.

Jeg synes også det ser rigtig godt ud :cheerleader3: Og man skal godt nok ikke trykke ret hårdt... :cheerleader3:

0

Hey hey labre Tina :balloons: Synes du har fået et rimeligt godt resultat af første gang at være... Man skal også huske ikke at komme for tæt på med sprayen, for så danner den cirkler og det begynder at løbe. De siger gerne 20 cm væk og så risikere man at få det ud over det hele (men gør nu heller ikke noget at være dejlig chokoladebrun over det hele...) - det er lidt svært at punkt-brune sig med en spray, men hvis resultatet ikke bliver tilfredsstillende, kan resten dækkes med makeup...

Så er der skisme ikke længe til den store dag nu... uhh det bliver SÅ spændende :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: Jeg tror faktisk at du, Lena og Stine Helene er de sidste, jeg mangler at få fulgt til "kirkedørs" herinde og så bliver min gang herinde jo nok noget minimal derefter... Det er lidt en mærkelig følelse at sidde her og have det hele "overstået" og se jer andre, der stadig planlægger og forbereder... Jeg lever gennem jeres glæde i det her grå og triste vejr. Glæder mig til at se mere den kommende uge :cheerleader3:

Edited by AgnetheV
0

Hey hey labre Tina :balloons: Synes du har fået et rimeligt godt resultat af første gang at være... Man skal også huske ikke at komme for tæt på med sprayen, for så danner den cirkler og det begynder at løbe. De siger gerne 20 cm væk og så risikere man at få det ud over det hele (men gør nu heller ikke noget at være dejlig chokoladebrun over det hele...) - det er lidt svært at punkt-brune sig med en spray, men hvis resultatet ikke bliver tilfredsstillende, kan resten dækkes med makeup...

Så er der skisme ikke længe til den store dag nu... uhh det bliver SÅ spændende :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: Jeg tror faktisk at du, Lena og Stine Helene er de sidste, jeg mangler at få fulgt til "kirkedørs" herinde og så bliver min gang herinde jo nok noget minimal derefter... Det er lidt en mærkelig følelse at sidde her og have det hele "overstået" og se jer andre, der stadig planlægger og forbereder... Jeg lever gennem jeres glæde i det her grå og triste vejr. Glæder mig til at se mere den kommende uge :cheerleader3:

Hej du ;)

Jeg tænker lidt "hvad skal jeg dog lave, når jeg har skrevet beretning?" :) Men så er det jo godt, det er tæt på jul, så kan jeg få brugt noget energi dér ;)

Ja det er faktisk pæææææænt svært at spraye ensartet :shooter:

Knus

0

Så er der kun én uge til! Og for første gang havde jeg lidt sommerfugle i maven i morges, da jeg kørte på arbejde... :balloons:

Nu har jeg ferie! Det har Daniel også, lige nu er han på PA ;) Men nøj hvor er jeg træt... Skal bare have benene op... Når jeg lige har fået ryddet op og cleanet køkkenet, for i morgen kl 8.00 skal jeg hente min kagekyndige søster og så kal vi bage bunde til kagen. Kl. 14.00 skal vi til børnefødselsdag og så fortsætter vi med bunde-bagningen, hvis vi ikke blev færdige i første runde :cheerleader3:

Så lige nu har jeg frikvarter og har købt ind til kagen og drikkevarer til receptionen :shooter: Så skal spisebordet bare ryddes for alle mine bryllups-hobby-ting, så der kan blive masser af kageplads :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: Og så tror jeg, at det var dén dag ;)

0

Annonce ♥

Så er der kun én uge til! Og for første gang havde jeg lidt sommerfugle i maven i morges, da jeg kørte på arbejde... :balloons:

Nu har jeg ferie! Det har Daniel også, lige nu er han på PA ;) Men nøj hvor er jeg træt... Skal bare have benene op... Når jeg lige har fået ryddet op og cleanet køkkenet, for i morgen kl 8.00 skal jeg hente min kagekyndige søster og så kal vi bage bunde til kagen. Kl. 14.00 skal vi til børnefødselsdag og så fortsætter vi med bunde-bagningen, hvis vi ikke blev færdige i første runde :shooter:

Så lige nu har jeg frikvarter og har købt ind til kagen og drikkevarer til receptionen :) Så skal spisebordet bare ryddes for alle mine bryllups-hobby-ting, så der kan blive masser af kageplads :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: Og så tror jeg, at det var dén dag ;)

Lyder som om I får en både travl og hyggelig dag imorgen. Nyd nu resten af din weekend og sov godt så du er frisk og frejdig til morgendagens strabadser. :cheerleader3:

0

Så er der skisme ikke længe til den store dag nu... uhh det bliver SÅ spændende :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: Jeg tror faktisk at du, Lena og Stine Helene er de sidste, jeg mangler at få fulgt til "kirkedørs" herinde og så bliver min gang herinde jo nok noget minimal derefter... Det er lidt en mærkelig følelse at sidde her og have det hele "overstået" og se jer andre, der stadig planlægger og forbereder... Jeg lever gennem jeres glæde i det her grå og triste vejr. Glæder mig til at se mere den kommende uge :shooter:

Hej du ;)

Jeg tænker lidt "hvad skal jeg dog lave, når jeg har skrevet beretning?" :rolleyes: Men så er det jo godt, det er tæt på jul, så kan jeg få brugt noget energi dér ;)

Ja det er faktisk pæææææænt svært at spraye ensartet :loveboard:

Knus

Hehe du kan jo bare trække tiden godt og grundigt ud ligesom Lus har gjort det... Kan faktisk ikke huske om hun overhovedet er blevet færdig med beretningen endnu... :)

Øvelse gør mester, så du skal bare øve dig i at spraye... hehe du kan bare give Daniel en ordentlig tur... det er altid godt at øve sig på andre først :cheerleader3:

0

Du kan jo altid bruge den undskyldning, at du lige skal følge resten af brudene til dørs - det slutter jo aldrig. :)

Ellers glæder jeg mig til at se billeder af kagebagning og solspraying. Indtil videre ser det jo super ud. Glæder mig så meget til at høre hvordan dagen kommer til at gå på lørdag - nu er der jo kun 6 dage tilbage!

0

Du har bare at følge mig til dørs... Hører du?!! Men nu er det ok, at du lige selv bliver gift først og får den bedste dag ever :) Jeg har i øvrigt mødt hende der købte min ene smukke kjole herinde (Summerbird - der bare bliver en SMUK brud). Hende bliver jeg nok også nødt til at kigge ind til lige som Louise og et par enkelte andre.

Hvordan går det med sprayen og striberne. Jeg er begyndt at smøre mine med sådan en let selvbrunende lotion. Ved ikke om det hjælper? Måske skal jeg tage lidt sol også, selvom det er mod mine principper.

Håber I nyder den sidste uge med planlægning og at I er parat til den store dag

Klem Lena

0

Annonce ♥

Hello Ladies ;)

Så kommer jeg lige springende en sen tirsdag aften for at bringe en lille update -og at bedyre, at jeg skam ikke forlader jer! Det kunne jeg ikke drømme om! ;)

På lørdag, på lørdag, på lørdag... :)

Spraytan update: Jeg er heller ikke meget for solarie. Men nød lærer solbrændt pige med striber at overvinde det... Desværre er jeg ikke lige blevet bff med spray... Endnu... Det har sat sig lidt vel rigeligt i porrene i huden :) Så jeg har købt en backup creme fra Rimmel, som jeg har fået anbefalet. Og ellers skal jeg bare lige have sprayet lidt på armene, så jeg matcher ;)

Og så hentede jeg kjolen i går... ;) Den skulle lige lægges yderligere en cm op mens jeg ventede. Så nu er den helt perfekt. Virkelig PERFEKT! Den falder super flot nu! Jeg er bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ glad for min kjole!!! Men hold da op, hvor er sådan en dragtpose med kjole og to skørter dog tung! :) Men jeg kom også i Pure Shop og fik lækkerheds-shoppet ;) Og så mødtes jeg med min veninde og så fik jeg hentet grønt bånd og Daniels morgengave :cheerleader3:

I morgen skal vi hente kagestativ og købe servietter og engangsglas. Vi skal på kroen med bordplan og bordkort og vi skal ned i Præstegården og snakke om bordopstilling. Og så er vi ved at være der ;)

I søndags bagte vi kagebunde og på fredag har begge mine dejlige søstre taget fri for at lave kage og hjælpe til :) Min mor har ferie og hun og kæresten hjælper også til. Daniels familie begynder at ankomme fredag formiddag og så kommer de også, så vi får vist samlet rigtig mange på fredag :)

I får lige et billede af kagerne ;)

post-37375-1254866339.jpg

Edited by Tina+Daniel
0

Annonce ♥

hmmm.. ikke for at være lyse slukker men...... :)

tror du ikke jeres gæster ville blive rigtig glade hvis i nu lige ventede de sidste 3dage med at blive gift????? :):)

arj.. kan godt forstå at du glæder dig.. jeg håber at i får den bedste dag man kan ønske sig....

0

Uhhhhh nu er det lige om lidt :):):)

Glæder mig vildt til at se dig i kjolen og selvfølgelig den fine kage, som snart er lagt sammen.

Hvordan er status med solmærkerne?

Solmærkerne: De skulle skamme sig! Men se om de gør det!? Nej da. Der er stadig striber, men det må klares med lidt spray ;) Tager lige en tur senere i aften (nat?) ;)

hmmm.. ikke for at være lyse slukker men...... :)

tror du ikke jeres gæster ville blive rigtig glade hvis i nu lige ventede de sidste 3dage med at blive gift????? :cheerleader3::)

arj.. kan godt forstå at du glæder dig.. jeg håber at i får den bedste dag man kan ønske sig....

Jo det ville være lidt snyd, at sige "ved I hvad, vi blev gift i onsdags, så vi har spist kagen, men det var da hyggeligt I kom..." :) Det kunne man nok godt blive idømt en time i dummepose for... ;)

0

Onsdags update:)

Vi har nået at hente kagestativ, været i Ikea uden at købe noget (krise??? :) Det ligner BARE ikke os, at gå fra Ikea uden at have haft Dankortet oppe og køre...), vi har ledt efter bordløber og servietter og engangs champagneglas til receptionen og har vedtaget at vi ikke vil købe plastikglas for 350 kr. som bare bliver smidt ud og bruger hvide servietter, da vi ikke kan få nogle i den rigtige grønne farve. Så har vi hentet de sidste bordkort hos min søster, hun har klippet alt i guld og sat dem sammen ;) Fik lige sat bånd i, så de også er klar. Vi har fået købt fløde osv. til kagen. Fik købt printerblæk og printet kirkehæfter, de skal bare have ringe og snor i. Skal have fundet en god bordplan skabelon herinde, vi skal sidde i hestesko. Når jeg printer fra planlægningsværktøjerne kommer det ud på 7 sider i alt. Det er lige vel rigeligt papir at sidde og fedte med, synes bruden altså ;) Fik også lige lavet flere risposer, er nu udgået for ris. Igen... Har 71 poser og jeg vil gerne have 100 :) Men det tager jo ikke så lang tid, så det er fint :)

Så var vi til fællesspisning i Præstegården og fik lige hyggesnakket lidt med præsten og så hjem og slappe af. I morgen skal jeg hente min armring hos guldsmeden, den skal lige fixes op inden lørdag ;) Og så skal jeg passe mine nevøer, den yngste har mellemørebetændelse :cheerleader3: Så moster og onkel tager derud og hygger med drengene ;)

Må lige få tager blærebilleder af mine kreating ;)

Og så har jeg besluttet at droppe selvhjælpskassen til Daniel, så mange sjove idéer har jeg heller ikke, og jeg vil ikke stå med en halv idé, der så falder til jorden med et klask. Kan I følge mig? Men har fået skrevet eventyr færdigt. Synes delen om mig er meeeeeega kedelig, men jeg er vist færdig, for der kommer ikke mere frem, når jeg graver i kreaskuffen inde i hovedet ;)

0

Hey IKEA uden at sige hej ;) ... Nåh nej jeg lå under dynen og plejede min influenza ... Men hvis i skal impulsshoppe idag, så er jeg på arbejde fra 13-21 ;)

Uhh Tina, så er det lige om lidt ... Det er bare så drøn spændende syntes jeg ... Fantastisk faktisk :)

0

Annonce ♥

Hey IKEA uden at sige hej ;) ... Nåh nej jeg lå under dynen og plejede min influenza ... Men hvis i skal impulsshoppe idag, så er jeg på arbejde fra 13-21 ;)

Uhh Tina, så er det lige om lidt ... Det er bare så drøn spændende syntes jeg ... Fantastisk faktisk :)

Jeg vidste jo, at du var syg ;) Er der bedring på vej? Eller er du syg helt til lørdag, hvor du så genopstår og kommer og ser mig blive Fru Nielsen? ;)

0

Tyvär ... Jeg var på job idag ... har dog almindelig vagtplansfri i morgen og så skal jeg på arbejde igen lørdag og til noget mad/drikke arrangement med alle mine nye kollegaer om aften. Så desværre kan jeg ikke komme :) Ville ellers rigtig gerne !

0

Så samles trådene, kan jeg høre :) Det må være en fantastisk følelse, når man nu har været i gang længe. Kan godt følge dig med selvhjælpskassen; det skal være enten eller - ikke halvt!

På lørdag :) På lørdag :) På lørdag :) På lørdag :cheerleader3:

Ja, det er alt eller intet -har dog fået flettet tingene sammen, så vi begge får lidt hjælp :)

0

Med fare for at lyde som en dårlig Nik & Jay sang, så...

1 dag tilbage....!

Jah ok, måske snarere halvanden - men altså - TINA SKAL GIFTES NU PÅ LØRDAG :) :) :):cheerleader3::) :)

Skattepige -om du så synger Nik & Jay, så ødelægger det hverken humøret eller tanken :cheerleader3:

Og jeg GLÆDER mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :):cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0