Posted October 8, 2009 · Report post Tyvär ... Jeg var på job idag ... har dog almindelig vagtplansfri i morgen og så skal jeg på arbejde igen lørdag og til noget mad/drikke arrangement med alle mine nye kollegaer om aften. Så desværre kan jeg ikke komme Ville ellers rigtig gerne ! Tyvär... International arbejdsplads?? ;) Men du har vist en sprogfordel, kan jeg forstå ;) Det må være tanken, der tæller Har du i øvrigt fået solgt de dér skønne skønne sko, som jeg absolut ikke har råd til? ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 8, 2009 · Report post Tyvär ... Jeg var på job idag ... har dog almindelig vagtplansfri i morgen og så skal jeg på arbejde igen lørdag og til noget mad/drikke arrangement med alle mine nye kollegaer om aften. Så desværre kan jeg ikke komme Ville ellers rigtig gerne ! Tyvär... International arbejdsplads?? ;) Men du har vist en sprogfordel, kan jeg forstå ;) Det må være tanken, der tæller Har du i øvrigt fået solgt de dér skønne skønne sko, som jeg absolut ikke har råd til? ;) Nåh ja et par år i Sverige har jeg vel brugt ;) ... Jamen de står stadigvæk og hvisker Tina inde fra æsken af ... Som tilmed står i en kommode, og jeg kan stadigvæk hører dem ;) Måske vi skal have den kaffe date når dit bryllup og rusen efterfølgende har lagt sig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 8, 2009 · Report post Tyvär ... Jeg var på job idag ... har dog almindelig vagtplansfri i morgen og så skal jeg på arbejde igen lørdag og til noget mad/drikke arrangement med alle mine nye kollegaer om aften. Så desværre kan jeg ikke komme Ville ellers rigtig gerne ! Tyvär... International arbejdsplads?? ;) Men du har vist en sprogfordel, kan jeg forstå ;) Det må være tanken, der tæller Har du i øvrigt fået solgt de dér skønne skønne sko, som jeg absolut ikke har råd til? ;) Nåh ja et par år i Sverige har jeg vel brugt ;) ... Jamen de står stadigvæk og hvisker Tina inde fra æsken af ... Som tilmed står i en kommode, og jeg kan stadigvæk hører dem ;) Måske vi skal have den kaffe date når dit bryllup og rusen efterfølgende har lagt sig Dét er en date! Glæder mig til at prøve mine nye og meget insisterende sko ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 8, 2009 · Report post Bordkort 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 8, 2009 (edited) · Report post Kirkehæfterne. Det er 100 stk. ;) Edited October 8, 2009 by Tina+Daniel 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 8, 2009 · Report post Ihh det hele ser bare så fint ud Tina ... Hvem der dog bare var en flue på lørdag! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 8, 2009 · Report post Risposer i kagedåse Historien er, at til min PA fik jeg denne kagedåse af min svigermor, for hun kunne ikke finde en i butikerne, der var stor nok. Så jeg fik hendes Så den skal rumme risposer 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 8, 2009 · Report post Torsdags update: Var på kroen med bordkort og bordplan, efter at have hygget med nevøerne. Hygget og hygget -tror nok, de syntes moster og onkel var ret kedelige i dag - for vi lavede kirkehæfter... ;) Men den ældste hjalp med at sætte ringe i og klipe huller Så vi har fået lavet 100 kirkehæfter og sat sløjfe i hver enkelt... Og så har jeg farvet håret, så man ikke kan se alt det grå... *host* Går og lurer på min sol-solarie-spray-farve og jeg skla vist bare lige have lidt søsterhjælp i morgen til at spraye Så er den der vist Og NU skal jeg sove! I morgen skal jeg hente min søster kl 8.00 og så lægger vi kagerne sammen. Hellere stå tidligt op og være tidligt færdige, end at risikere at det driller og vi kommer meget sent i seng ;) Vi kan komme ind og dække bord fra kl. 17.00 i morgen, så det ser rigtig fint ud 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 9, 2009 · Report post DU må undskylde jeg ikke sådan får skrevet så meget herinde i de her dage. Men jeg følger skam med i dine/jeres sidste forberedelser. Jeg synes det er så spændende at læse om Og så er det jo i morgen at finalen på de sidste mange måneders spænding og forberedelser skal stå. Og jeg er sikker på at det bliver helt enormt fantastisk. Der er ingen tvivl om at bruden er smuk ;) Klem Lena 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 9, 2009 · Report post Ihhhh nu er det altså lige om lidt Hvor er det hele bare blevet fint! Hvordan går det med kagen? Rigtig meget TILLYKKE med i morgen - glæder mig til at se billeder - kan desværre ikke komme forbi øv øv. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 9, 2009 · Report post Så er det lige om lidt - hvor bliver det bare spændende. Jeg er sikker på i får en helt igennem fantastisk dag med en masse dejlige minder. Husk at nyd det så længe det varer, sådan en dag forsvinder alt for hurtigt desværre. Desværre kan jeg ikke komme på nettet imorgen, så i får hermed mine varmeste ønsker om en dejlig dag, og et fantastisk ægteskab langt ud i fremtiden. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 9, 2009 · Report post Gud Tina... Er det allerede i morgen... Ja så kan man vist godt mærke at man er blevet frue, når man tænker sådan og ikke er her så meget mere.. Men vil da lige nå og ønske jer et kæmpe stort tillykke med dagen i morgen... Nyd den i fulde drag.... Håber at I får en dejlig dag helt i jeres ånd. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 9, 2009 · Report post Uha så er det i morgen --- håber det bliver alt hvad i overhovedet har drømt om. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 9, 2009 · Report post Åh Tina, vil give jer et af mine sidste indlæg for i aften, bare sende dig en hilsen og sige at jeg virkelig håber i får en fantastisk dag i morgen. Er virkelig uendelig ked af at jeg ikke kan komme og se dig gå op ad kirke gulvet. Glæder mig meget til at se billeder og høre om jeres store dag. Mange tanker og knus Camilla 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 9, 2009 · Report post Kære Tina Lige et tillykke med i morgen - håber I får en FANTASTISK dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 9, 2009 · Report post Tina, jeg vil også ønske jer en dejlig dag i morgen. Ham Daniel er en heldig fyr, men det ved han jo godt! Kan stadigvæk huske dit dejlige humør fra vores møde i Kongens Have, det sidder på en eller anden måde fast i hukommelsen. Nå men tænk dig lige til en super-zilla-krammer som fjerner alle nerver og gør dig i stand til at nyde den dejligste dag i hele dit liv! Når nu jeg ikke kan komme forbi og give dig den. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 10, 2009 · Report post Sødeste pige, så er det i dag.... hvor er det vildt at tænke på! Jeg ønsker jer en fantastisk vidunderlig og enestående dag!! S 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 10, 2009 · Report post Kære Tina Hjertelig tillykke med jeres bryllupsdag. Jeg kan slet ikke forstå det allerede er idag. Du vil være i mine tanker idag, dig med det dejlige humør. Jeg glæder mig så meget til din beretning. Kan I nu have den bedste dag nogernsinde.. Kh Anette 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 10, 2009 · Report post hej begge to. jeg håber i får en fuldstændig vidunderlig dag, og at den må opfylde alle jeres drømme ønsker og tanker.. jeg glæder mig til beretningen kommer med mange billeder ville have været møst op i kirken men da jeg var en klovn i går og ikke kan støtte på min fod i dag må jeg nøjes med dette... mange lykønskninger og knuzz sender jeg jer... p.s. idag må du gerne spise kagen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 10, 2009 · Report post Et stort tillykke med jeres brullupsdag Jeg håber den bliver alt hvad i har drømt om Og husk at nyd hvert et sekund for dagen går bare ALT for stærkt.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 10, 2009 (edited) · Report post Kære Tina Tillykke med jeres store dag, må den leve op til drømmene Glæder mig til at høre om og se billeder af alle jeres - garanteret - fantastiske oplevelser... Edited October 10, 2009 by pilgrim 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 10, 2009 (edited) · Report post Så kom dagen endelig smukke... Mange gange tillykke... Glæder mig meget til at se billeder af dig Edited October 10, 2009 by AkaGitte 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 10, 2009 · Report post Tusind mange gange tillykke med i dag søde smukke Tina. Min kæreste spurgte, "hvilken dato har vi i dag?" Jeg sagde "vi har den 10. for Tina skal giftes i dag" Jeg ved I får en helt fantastisk dag og du bliver fru Nielsen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 10, 2009 · Report post Et stort tillykke, håber at I får/har en fantastisk dag. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 10, 2009 · Report post Jøsses!!! Så er det allerede i dag du står for tur og skal gå fra frøken til fru.... Tiden er godt nok gået hurtigt. Tusind tak fordi jeg har fået lov til at følge dig og din planlægning af jeres store dag. Jeg håber bestemt den bliver alt, hvad i har drømt og ønsket. Tak for dit altid gode humør og dejlige måde at skrive på og se tingene på - har jeg været lidt mut, så skulle jeg bare kigge på dine indlæg og så er humøret hurtigt kommet i top igen. Jeg ønsker jer det allerbedste for fremtiden og al den kærlighed i overhovedet kan forestille jer... Stort tillykke med den fantastiske dag Jeg ser MEGET frem til beretningen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites