Guest Tina+Daniel

Tina og Daniel

657 posts in this topic

Annonce ♥

I lørdags tog jeg på arbejde, selvom jeg egentlig burde været blevet under dynen -egentlig kun fordi jeg selv mente, jeg ville have vældig godt af, at blive liggende, meeeeeeeen jeg havde jo ikke rigtig noget belæg for at blive liggende... Så jeg stod op 5.45 og tog på arbejde og "glædede" mig til at have vagt indtil kl. 18. :) Nå men jeg var godt i gang med både det ene og det andet... Så ringer en af de unge og siger, at der står en kunde til mig ude i afdelingen, jeg var liiiidt tid om at rejse mig, men kom da op af stolen... Så kommer kunden ud på lageret til mig, en 2 meter høj, 4 meter over skulderen mand med en kammerat, begge i læderveste... Kunden har en læderjakke og en styrthjelm med... Jeg når at tænke mit... ;) Så rækker han mig hånden og siger "Jeg hedder Kenneth -du skal med mig..." "Ja..." svarer jeg bare og så dukker min mor og min ene søster op... Og så var min PA i gang! :thumbsupsmileyanim:

Jeg fik jakken på og var ikke meget for at ta hjelmen på -når vi har folk med hjelm på i butikken, følger vi dem ret tæt, da det er en "typisk" røverbeklædning, så den ville jeg jo helst ikke ha på, for de andre skulle jo ikke forveksle mig. Men Kenneth insisterede og så gik jeg ud gennem butikken med kæmpe hoved på :) Det så sjovt ud, så videoovervågningen i dag. Vi kommer så ud til en KÆMPE motorcykel og så en magen til, bare i en anden farve, kaldet "de små cykler". Jeg opfatter noget med heste og kubik og 6 cylindre... Han starter og jeg sværger -den sang SÅ fint!!! Jeg var HELT væk i brølet... :griner:- Jeg kommer op og vi kører så afsted... Det var en fantastisk tur!! Vi kørte fra Smørum og mod Frederikssund, jeg valgte at jeg ikke ville se på hans GPS ;) og så drejede vi mod Ganløse, Søsum, Slagslunde og Slangerup. Havde ingen fornemmelse for tid eller fart, det var SÅ fantastisk! Sad bare og nød turen og skovens farver... Nåede også at blive helt rørt inde i hjelmen, tænk at tøserne var samlet for min skyld :hug: På det tidspunkt havde jeg kun set min mor og min søster.

Vi kørte og kørte og kom så til Frederikssund, hvor de så stod og ventede på mig. Der stod så mine 2 søstre, min mor, min svigermor, min svigerinde og mine to veninder. Der blev taget masser af billeder af mig ved "min" kværn og jeg var nærmest høj :bearhug: Har ikke fået billeder endnu, men de kommer snart! ;)

Edited by Tina+Daniel
0

Så gik vi op til mig og der var medbragt sandwich og sodavand og vand på flaske :bearhug:

Vi spiste og talte om min køretur.

Så blev jeg bedt om at skifte fra arbejdstøjet -medmindre jeg da meget gerne ville beholde det på... Nej tak, ind og skifte med mig... Jeg skulle ha en t-shirt med, jeg kunne svede i, én jeg kunne svine til og én til fint brug :griner:- Jeg var HELT blank på, hvad vi skulle.

Vi kørte til Frederiksværk og skulle så danse linedance! Jeg har sjældent grinet så meget! Og bedst som man troede, at NU var den der, så trampede man lystigt forkert :thumbsupsmileyanim: Jeg nåede også at danse min ene søster ud af banen, da jeg missede nogle trin og så fyrede en freestyle af... Nej hvor vi grinede! Det var SÅ sjovt -det kan varmt anbefales. Vi nåede at blive helt gode til det ;) Vi dansede i en time og jeg skal hilse og sige, at man får varmen!

Så kom vi ud i bilen igen og jeg var stadig blank og stadig spændt...

Næste sted havde jeg ALDRIG gættet!! Jeg anede ikke at man bare lige kunne sådan noget... Jeg skulle lave mit eget glasfad! Jeg fik en firkantet klar glasplade, som jeg så skulle lægge farvede, gennemfarvede eller klare glasstykker på. Det var tynde, tynde pinde at lægge på, små stykker, der ville blive til pletter, når de smeltede... Min ældste søster klippede et hjerte for mig i messingfolie og Daniels søster klippede et for ham i kobberfolie. Metallerne reagerer i varmen, kobber bliver gammelrosa og messing bobler op og beholder farven. Jeg lagde en masse blå og grønne farver og fik også lov at lave et hanskædevedhæng. Jeg får begge dele til brylluppet, min veninde henter det og tager det med :hug: Prøver lige at finde et link... Hun var Så sød og jeg måtte lege med lige hvad jeg ville. Jeg lærte at skære glas og at slibe det :)

Edited by Tina+Daniel
0

Annonce ♥

Så kørte vi til Helsingør og sad i gårdhaven hos min veninde. Fik asti og hyggede :bearhug: Så havde alle en gave med og skulle så fortælle en historie om mig ud fra den gave :hug: Det var SÅ hyggeligt! Vi fik mere asti og jeg fik lige skiftet t-shirt. Så tog vi ud og spise, super, super lækker mad!! Efter middagen tog vi tilbage til min veninde og hyggede lidt mere og legede lidt Sing Star :) Var hjemme ved 1.30 tiden og Daniel var oppe og havde glædet sig til at høre om min dag :)

Jeg har haft en super fantastisk dag :) Og jeg var bare så glad og rørt over, at de kom bare for mig :griner:-:thumbsupsmileyanim:

Hele dagen i butikken har jeg fortalt alle der gad høre, og sikkert også dem, der ikke gad høre det, om min dejlige dag :) I går var jeg bare helt blæst, jeg var totalt smadret, så jeg sov det meste af dagen :) Og jeg er bare så glad og glæder mig helt vildt til at se dem alle sammen igen til brylluppet!

Edited by Tina+Daniel
0

Hold da op en fantastisk PA. Det er jo lige sådan en jeg kunne tænke mig! Måske man lige skulle komme med en bemærkning i venindekredsen.... :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan godt forstå, du var rørt over al den kærlighed, og det giver jer en samhørighed nu, til brylluppet og bagefter.

Tak fordi du ville dele den med os :bearhug:

0

Annonce ♥

Ihh det lyder som en fantastisk PA ... Jeg har jo tidligere fået nævnt at jeg ikke vil have en PA ... Men er ikke helt sikker på at de hører efter ;) ... Men hvis jeg får én, så vil jeg syntes det er fantastisk hvis min emmer af lige så meget kærlighed som din Tina :thumbsupsmileyanim:

0

Sikke nogle fantastiske veninder og familiemedlemmer du er udstyret med smukke!

Det er en skøn beretning, fik nogle fantastiske billeder du fik malet for mit indre øje.

Nu er din dag også rigtigt tæt på, har du styr på det hele, og vigtigere, har vi fået anerkendt saksehåndled som en reel arbejdsfritagelses berettiget skade?

Krams

K

0

Hvor lyder det bare til at have været en fantastisk PA, du fik der. Dejlige venner og familie du har dig.

Da du skrev om den høje man, var jeg lige et kort sekund bange for at det var Stripper-Fabian!!! :bearhug: Men det var det jo heldigvis ikke :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

SKØNT! Det må da bare betyde meget, man ligesom er på bølgelængde med den præst, der skal vie én :cheerleader3:

Det betyder rigtig meget for os begge :)

Aiiiii Tina! :griner:-

Hold op du har været krea og det er bare SKØØØØNT at se.. WAAAAUUUW! Nu er jeg da næsten nødt til at troppe op og se dig blive viet med din prins på den hvide hest! :hug:

Er ked af jeg ikke har været specielt aktiv herinde, siden mit eget bryllup.. MEN, nu tænkte jeg her, en søndag formiddag, at jeg måtte ind og lure hvor meget der er sket i din tråd! :thumbsupsmileyanim:

Det var så SKØNT at I kom og kiggede til vielsen og endnu en gang tak for billederne, du sendte til mig.. Det bar' dæjligt! :)

Nu er der så under 3 uger til den fantastiske dag oprinder! Det er en vild følelse at stå med ik? Glemmer det aldrig selv, det er helt uvirkeligt at tiden pludselig er gået så stærkt og så er dagen oprindet..

Har det præcis sådan med mavsen nu.. 2½ uge til termin og muligvis noget under opsejling i denne (næste) uge.. :bearhug: (Tror nemlig ikke jeg holder ugen ud uden at tøsen er kommet til verden) Render rundt med vildt mange mens-lignende smerter og plukkeveer, som startede fredag aften og kommer interval på ca 10 min.. Manden min er lidt bekymret over om det sker nu, for det må allerhelst gerne først ske efter deres status på lørdag.. :)

Men kææææmpe :) til dig skønne tøs! Hils gemalen!

Du og gemalen er velkomne! Og hvis vandet går, så kan jeg love dig, at vi har mindst 2 sygeplejersker blandt gæsterne ;)

Så Tina, nu er der ikke længe til det er din tur.. :)

Er alt ved at være klar??

Det blider jeg mig ind... :) Jeg tror nok, vi er ved at have syet de løse ender godt sammen nu :)

0

Hold da op en fantastisk PA. Det er jo lige sådan en jeg kunne tænke mig! Måske man lige skulle komme med en bemærkning i venindekredsen.... :thumbsupsmileyanim:

Jeg kan godt forstå, du var rørt over al den kærlighed, og det giver jer en samhørighed nu, til brylluppet og bagefter.

Tak fordi du ville dele den med os :)

Jeg var -og er- meget rørt :)

Ihh det lyder som en fantastisk PA ... Jeg har jo tidligere fået nævnt at jeg ikke vil have en PA ... Men er ikke helt sikker på at de hører efter ;) ... Men hvis jeg får én, så vil jeg syntes det er fantastisk hvis min emmer af lige så meget kærlighed som din Tina :)

Hele dagen var simpelthen bare så god. Og jeg kunne ikke gætte nogle af tingene på forhånd :)

Sikke nogle fantastiske veninder og familiemedlemmer du er udstyret med smukke!

Det er en skøn beretning, fik nogle fantastiske billeder du fik malet for mit indre øje.

Nu er din dag også rigtigt tæt på, har du styr på det hele, og vigtigere, har vi fået anerkendt saksehåndled som en reel arbejdsfritagelses berettiget skade?

Krams

K

Anderkendelsen af saksehåndled ligger vist pt hos Arbejdsskadestyrelsen... Jeg venter på anderkendelse... Og naturligvis KÆMPE erstatning! Synes vi (jeg) har godt styr på det hele og jeg glæder mig til jeg kan lægge billeder ind, af min PA :hug:

Hvor lyder det bare til at have været en fantastisk PA, du fik der. Dejlige venner og familie du har dig.

Da du skrev om den høje man, var jeg lige et kort sekund bange for at det var Stripper-Fabian!!! :cheerleader3: Men det var det jo heldigvis ikke :bearhug:

Nej HELDIGVIS ikke!! Men er det ikke en meget god betegnelse? :) Sådan en jeg-er-lidt-for-lækker-til-at-kunne-være-i-min-egen-krop-agtig type... Ew ew ew!!!

Iiih søde Tina - det lyder som en skøn skøn dag :carrot: , - men nu gør det jo heller ikke historien værre at du fortæller så levende, så man nærmest synes man har været dig selv!! :griner:-

Det VAR en skøn dag. Jeg prøver at fortælle, som jeg oplever tingene ;)

Hold da op en god PA.. Er jo helt misundelig hihi.. Det er dejligt du havde en god dag..

Klem

Anette

Det var simpelthen SÅ fedt!! :)

Edited by Tina+Daniel
0

Annonce ♥

Da du skrev om den høje man, var jeg lige et kort sekund bange for at det var Stripper-Fabian!!! :bearhug: Men det var det jo heldigvis ikke :thumbsupsmileyanim:

ARGH... Stripper-Fabian, Nina altså... Nu fik jeg mentale billeder af Tina, på en kværn, m. Fabian foran i vest og olieindsmurt overkrop... :griner:-:hug:

Det er i øvrigt et piv godt navn han er blevet givet der.

0

I dag (kl. 9 i morges...) var jeg hos frisøren og blev klippet -SÅ dejligt at få løftet håret lidt. Er ret vild med min nye frisure og det bliver den samme frisør, der skal sætte det på dagen. Vi fik prøvet min hårbøjle på og den er bare perfekt! Det er rigtig dejligt :) Så er der også styr på dét! Hun mente det var lidt synd, at jeg skulle ha slør på, for det ville gøre mit hår fladt, men smag og behag... Lige præcis :cheerleader3:

Nu skal jeg så bare lave lidt lektier, så skal jeg forbi arbejdet en tur og så skal jeg i skole :) I dag skal vi have en hjemmeopgave med, bare i stikord... Jeg skal give ham stikord............ :) Ej det er jo spændende, det han lærer os! Så jeg tror nok, jeg snupper et fag mere i næste semester :)

Uh uh uh!!! I lørdags mens jeg var på PA har guldsmeden så haft ringet og indtalt på min svarer, at hun har fået herreringen og at begge ringe nu bliver sendt til gravøren og så ringer hun, når de er hos hende igen... Jeg glæder mig SÅÅÅÅÅÅÅ meget til at få ringene hjem!!!! :thumbsupsmileyanim::bearhug::griner:-:hug::):):)

0

Nej, hvor lyder det bare til at have været en helt fantastisk dag i lørdags, så kan man virkelig mærke at brylluppet nærmer sig. Hvis jeg/vi får en PA, så bliver det nok her i weekenden eller måske næste weekend, nu får vi se - håber virkelig at der er nogen der arrangerer et eller andet.

Glæder mig til at se billeder fra PA'en

Lækkert med frisøren og ringene - dejligt når det hele begynder at flaske sig :D Jeg skal selv til frisør d. 29. - glæder mig bare helt ekstremt, så begynder det virkelig at komme tæt på. Vores ringe fik vi i lørdags, så lækkert at have dem i hus - det endte jo med at vi bestilte dem fra Chanti, da vi aldrig modtog vores arveguld fra Norge.

Dejligt at se du/I er ved at have styr på det hele :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Det lyder bare som en super hyggelig og rigtig cool PA - hvem der dog havde været så heldig :thumbsupsmileyanim: Glæder mig i hvert fald til at se alle billederne...

Jeg er bare SÅ glad for at hårbåndet passer til din nye frisure og jeg er super spændt på at se det hele samlet... Er sikker på det nok skal se rigtig smukt ud :bearhug::griner:- og så er det også på plads med ringene - det er jo bare fedt at det hele går som smurt nu... Der er jo heller ikke længe til, så hvis det ikke flasker sig nu, så får du jo bare stress - det kan vi ik ha!

0

Nej, hvor lyder det bare til at have været en helt fantastisk dag i lørdags, så kan man virkelig mærke at brylluppet nærmer sig. Hvis jeg/vi får en PA, så bliver det nok her i weekenden eller måske næste weekend, nu får vi se - håber virkelig at der er nogen der arrangerer et eller andet.

Glæder mig til at se billeder fra PA'en

Lækkert med frisøren og ringene - dejligt når det hele begynder at flaske sig :D Jeg skal selv til frisør d. 29. - glæder mig bare helt ekstremt, så begynder det virkelig at komme tæt på. Vores ringe fik vi i lørdags, så lækkert at have dem i hus - det endte jo med at vi bestilte dem fra Chanti, da vi aldrig modtog vores arveguld fra Norge.

Dejligt at se du/I er ved at have styr på det hele :bearhug:

Det er sådan en dejlig følelse :cheerleader3: Har vist forsømt din tråd :)

Iiih.... Jeg havde slet ikke opdaget at du har været på PA. :)

Det lyder som om I havde en rigtig dejlig og sjov dag. Lige sådan noget jeg også godt kunne tænke mig. :griner:-

Synes ellers jeg havde skrevet det tydeligt :) Ellers får jeg jo smæk af Banjotten ;)

Det lyder bare som en super hyggelig og rigtig cool PA - hvem der dog havde været så heldig :thumbsupsmileyanim: Glæder mig i hvert fald til at se alle billederne...

Jeg er bare SÅ glad for at hårbåndet passer til din nye frisure og jeg er super spændt på at se det hele samlet... Er sikker på det nok skal se rigtig smukt ud :hug::) og så er det også på plads med ringene - det er jo bare fedt at det hele går som smurt nu... Der er jo heller ikke længe til, så hvis det ikke flasker sig nu, så får du jo bare stress - det kan vi ik ha!

Stress -hvad skal jeg med dét?? Nej vel ;) Jeg glæder mig SÅ meget til at få ringene hjem :)

Din PA lyder bare super god... Heldige dig (jeg går med en frygt om et tacky dildoparty). Synes at det er en fantastisk idé med at lave et glasfad - ret genialt faktisk.

Skal vi ikke se dit hår?

Klem Lena

Jeg synes også glasfadet er en fantastisk idé! Har aldrig hørt om det før. Har jo set rigtig meget af det, men vidste ikke, at man selv lige kunne lave det. Men det handler jo bare om at få idéen ;) Rigtig sjovt påfund og vi hyggede os :)

Håret... Altså det er jo mange timer siden og jeg har jo været i skole og alt muligt... :)

0

Jeg ringede til rådhuset i dag og fik, efter lidt venten, fat i en meget sød dame :) Hun kunne ikke forstå, vi endnu ikke havde modtaget vores prøvelsesattest -ja, det kunne jeg jo heller ikke, deraf opkaldet... Men efter et øjeblik fandt hun mig i bunken og og vi havde lidt sjov ud af, at ingen kan udtale mit mellemnavn... Pjat! Det siges som det staves! :) Nå, men hun ville lave den med det samme! -og om hun skulle sende den til mig eller til kirken. Til kirken, tak :) Så nu er dén også klaret :) Lister lige ind på min huskeliste og tjekker af... ;)

:thumbsupsmileyanim::bearhug::griner:-:hug::)

Edited by Tina+Daniel
0