Posted September 13, 2009 · Report post Jeg er så fuld af kærlighed og lykke, at jeg får tårer i øjnene, når jeg ser jeres billeder. Hvor er det fantastisk, at man kan finde sin eneste ene. Det tror jeg uden sammenligning er den smukkeste besked jeg har fået herinde! Du var SÅ smuk! En drømmebrud! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 13, 2009 · Report post Hvor lærer vi at danse brudevals?? Er der bare youtube og så finde noget hæderligt? Har melodien på cd, så vi kan jo øve os lidt, men trinnene..? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2009 · Report post Hvor lærer vi at danse brudevals?? Er der bare youtube og så finde noget hæderligt? Har melodien på cd, så vi kan jo øve os lidt, men trinnene..? Trinnene ligger herinde på BK, har fundet linket til dig her 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2009 · Report post Hvor er de blevet gode dine/jeres kreative ting Som mange andre har rost, er det flot med enkeltheden (og sødmen). Ihhhh, det bliver så spændende 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2009 · Report post Hvor lærer vi at danse brudevals?? Er der bare youtube og så finde noget hæderligt? Har melodien på cd, så vi kan jo øve os lidt, men trinnene..? Hvis du/I har brug for hjælp, kan du bare sige til. Kæresten og jeg kan sagtens danse lidt med jer. Har lidt erfaring udi brudevalsen..... ca. 20 år 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2009 · Report post Hvor lærer vi at danse brudevals?? Er der bare youtube og så finde noget hæderligt? Har melodien på cd, så vi kan jo øve os lidt, men trinnene..? Trinnene ligger herinde på BK, har fundet linket til dig her Hvor lærer vi at danse brudevals?? Er der bare youtube og så finde noget hæderligt? Har melodien på cd, så vi kan jo øve os lidt, men trinnene..? Hvis du/I har brug for hjælp, kan du bare sige til. Kæresten og jeg kan sagtens danse lidt med jer. Har lidt erfaring udi brudevalsen..... ca. 20 år Tak for det, begge to Vi må lige øve os... ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2009 · Report post Hvor er de blevet gode dine/jeres kreative ting Som mange andre har rost, er det flot med enkeltheden (og sødmen).Ihhhh, det bliver så spændende Tak Sødme er et godt ord Jeg er helt vild med hjertet Ja det er rigtig spændende. Kan altså heller ikke vente længere... Men det er jeg jo nødt til ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 14, 2009 · Report post Hej du Undskylder jeg ikke fik svaret på din sms i lørdags ;) Håber i havde en hyggelig aften .. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2009 · Report post I morgen skal vi ned og tale med præsten kl. 10.00 Han skrev at det plejede at ta' halvanden time og så skal jeg på arbejde bagefter. Daniel har fri -øv for mig. Vi er ret spændte Men det er vi jo på alt for tiden :cheerleader3: Og så skal jeg hygge mere med bordkort og risposer 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2009 · Report post Se dét er da hygge ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2009 (edited) · Report post Altid dejligt med lidt små projekter Jeg burde arbejde lidt på menukort og evt. en kort beskrivelse af gæsterne... Tina. Dine svar står altid med en anden font og rødt. Er det noget du sætter den automatisk til? Edited September 16, 2009 by Miss-Lena 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2009 · Report post Se dét er da hygge ;) Det er TOTAL hygge Altid dejligt med lidt små projekter Jeg burde arbejde lidt på menukort og evt. en kort beskrivelse af gæsterne...Tina. Dine svar står altid med en anden font og rødt. Er det noget du sætter den automatisk til? Det er "håndholdt" font og farve. Markerer og ændrer teksten til sidst ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2009 (edited) · Report post ...er det muligt at få en klippeskade..? For jeg klipper og klipper, men holder pt pause fra at klippe kanterne rene, for det er jeg lidt for træt til ;) Men hvis man nu kan få en klippeskade, på linje med en museskade... Så kan jeg jo melde mig syg fra både job og skole... Og så kan jeg jo hygge med mere bryllups-hygge Og nu skal jeg vist også i seng... ;) Edited September 17, 2009 by Tina+Daniel 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2009 · Report post haha søde, du er simpelthen for funny.. - en klippeskade:) Vil bare sige at dine ting du har lavet er super smukke... og det bliver da spændende med mødet imorgen.. Knus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2009 · Report post I morgen skal vi ned og tale med præsten kl. 10.00 Han skrev at det plejede at ta' halvanden time og så skal jeg på arbejde bagefter. Daniel har fri -øv for mig. Vi er ret spændte Men det er vi jo på alt for tiden :cheerleader3: Og så skal jeg hygge mere med bordkort og risposer Glæder jeg mig til at hører mere om!! I dag skal jeg selv være med til en vielses samtale, som præstepraktikanten.. Vildt spændene!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2009 · Report post Jeg er helt sikker på at man kan få en klippeskade... noget med vinklerne og slidtage og overbelastning af led. Hvis man kan få tennisalbue, kan man vel også få saksehåndled? Jeg glæder mig til at høre om samtalen med præsten - vi skal nemlig have vores på besøg derhjemme i aften, m. praktikant og alting (Stine-Helene, er det dig der skal være vores praktikant - ÅH det ville være så hyggeligt hvis det var) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2009 (edited) · Report post Det bliver spændende med samtalen med præsten, glæder mig til at høre om det Edited September 17, 2009 by pilgrim 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2009 · Report post Tina Sisscorhands?? Så kan din tråd være bogen og vi kan sammen sætte os ned og vente på filmen ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2009 · Report post Tak for support ifm. klippeskade og saksehåndled, dejligt med support Og saksehånd... Ja det var tider... Saksehåndled -the movie! Starring Tina Saksehåndled Og så har vi jo været hos præsten... Det var bare SÅ hyggeligt Vi var der i 2 timer og fik snakket salmer og indgang og fotograf og vores historie Så nu glæder vi os bare til at høre, hvad Thomas har at sige til os Så jeg har fået mailet til fotografen, vi må ta alle de billeder vi overhovedet orker, vi kan bare ikke komme ind bag alteret. Det var deres eneste no go. Det har nogen gerne villet ved tidligere vielser, for at få det rigtige billede lige i "øjeblikket", men det er ikke tilladt. Og så fik Daniel endelig fat i krofatter -vi skal jo have noget musik... Det tog ti minutter! Så ringede han tilbage og havde en musiker til os. Helt perfekt! Så er det også styr på dét I dag var jeg jo så på arbejde efter vi havde været hos præsten og så ved 15-tiden fik jeg bare den værste hovedpine. Blev både svimmel og rystede. Var virkelig skidt. Så jeg sad bare og lavede lidt foran skærmen det meste af aftenen. Og så gav jeg nøglerne til en af de unge, der er vant til at lukke huset og så kom Daniel og hentede mig. Var skidt hele vejen hjem i bilen og fik blundet lidt. Da vi så kommer op ad trappen til opgangen havde jeg det bare helt fint igen. MÆRKELIGT!!! Men nu har jeg kun lidt svag hovedpine. Tror det er manglende søvn og så en masse jern i ilden. Så jeg skal i seng om lidt men måtte jo lige opdatere mine piger, når nu jeg sådan genopstod Fik i øvrigt meget ros af præsten for vores kirkehæfte Og var det så Stine-Helene der var praktikant for FrkK?? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2009 · Report post Man må bare elske når tingene falder på plads!!! Musikker på 10 min, jeg er sikker på at det er en slags rekord! Det var i øvrigt ikke skønne Stine Helene der var "min" praktikant, men derimod en meget sød og behagelig fyr fra hendes årgang. Og så er vi begavet med den mest fantastiske præst, jeg kan blive ved! Hvad er I endt med af salmer? Og præ + postludium? Krams og 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2009 · Report post Man må bare elske når tingene falder på plads!!!Musikker på 10 min, jeg er sikker på at det er en slags rekord! Det var i øvrigt ikke skønne Stine Helene der var "min" praktikant, men derimod en meget sød og behagelig fyr fra hendes årgang. Og så er vi begavet med den mest fantastiske præst, jeg kan blive ved! Hvad er I endt med af salmer? Og præ + postludium? Krams og Ja vi var også helt vildt lettere over at det gik så nemt med musik Er jeres præst mand eller kvinde? Og jeg tror faktisk godt, at mine to præster kan tage kampen op med din Men lad nu det ligge... ;) Vi skal synge: Op, al den ting, som Gud har gjort Lover den Herre, den mægtige konge med ære Du, som har tændt millioner af stjerner I blev skabt som mand og kvinde Præludiet arbejder vores søde og meget dygtige organist på pt... ;) Og så bliver postludiet muligvis, hvad han så synes passer til os Daniel synger lidt i kirkekoret (man får lov at være med ca en gang om måneden) og vi kommer der en del, så han kender os og han kan godt li' at der er lidt gang i det og det må gerne være lidt anderledes Og så har vi (jeg) bedt om, at Thomas (præsten) læser et stykke for os efter sin tale. Jeg er meget glad for Første Johannes Brev, kap. 4, 7-21. Det er så smukt, at jeg ikke kan læse det højt for Daniel uden at stemmen knækker Og så ændrer vi en enkelt linje i Du som har tændt... I andet vers synger vi "Tak for den lysende dag, der er gået" -det er jo egentlig en aftensalme. Det ændrer vi til "Tak for den lysende dag, vi har fået". Det er kun de hardcore kirkegængere, der vil lægge mærke til ændringen og de vil synes det er sjovt Hvad har I valgt? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2009 · Report post Hvor er det bare dejligt at sidde og læse hvordan det hele flasker sig for jer søde Tina - smukke salmer i har valgt... Glæder mig til at læse endnu mere i den korte tid der er tilbage, men nu sker der jo også en hel masse frem til dagen Knuzer herfra 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 18, 2009 (edited) · Report post Hvor er det bare dejligt at sidde og læse hvordan det hele flasker sig for jer søde Tina - smukke salmer i har valgt... Glæder mig til at læse endnu mere i den korte tid der er tilbage, men nu sker der jo også en hel masse frem til dagen Knuzer herfra Ja nu begynder der at ske noget På mandag ringer jeg og efterlyser... -NEJ! Jeg går på rådhuset og efterlyser vores prøvelsesattest! Heh!! De må da snart hoste op med den... Og i morgen skal jeg så lige 11 timer på arbejde og så skal vi op til nogle gode venner og spise Og gennemgå heeeeeeeeeele festen, for det er vores Toastmistress vi skal besøge ;) På tirsdag skal jeg til frisøren og klippes og have min perfekte hårøjle med! Den er jeg altså helt vild med Min min min! Så min huskeliste bliver mere og mere rød, det er så fedt! Knus Edited September 18, 2009 by Tina+Daniel 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 19, 2009 · Report post SKØNT! Det må da bare betyde meget, man ligesom er på bølgelængde med den præst, der skal vie én 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 20, 2009 · Report post Aiiiii Tina! Hold op du har været krea og det er bare SKØØØØNT at se.. WAAAAUUUW! Nu er jeg da næsten nødt til at troppe op og se dig blive viet med din prins på den hvide hest! Er ked af jeg ikke har været specielt aktiv herinde, siden mit eget bryllup.. MEN, nu tænkte jeg her, en søndag formiddag, at jeg måtte ind og lure hvor meget der er sket i din tråd! Det var så SKØNT at I kom og kiggede til vielsen og endnu en gang tak for billederne, du sendte til mig.. Det bar' dæjligt! Nu er der så under 3 uger til den fantastiske dag oprinder! Det er en vild følelse at stå med ik? Glemmer det aldrig selv, det er helt uvirkeligt at tiden pludselig er gået så stærkt og så er dagen oprindet.. Har det præcis sådan med mavsen nu.. 2½ uge til termin og muligvis noget under opsejling i denne (næste) uge.. (Tror nemlig ikke jeg holder ugen ud uden at tøsen er kommet til verden) Render rundt med vildt mange mens-lignende smerter og plukkeveer, som startede fredag aften og kommer interval på ca 10 min.. Manden min er lidt bekymret over om det sker nu, for det må allerhelst gerne først ske efter deres status på lørdag.. Men kææææmpe til dig skønne tøs! Hils gemalen! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites