Guest Tina+Daniel

Tina og Daniel

657 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

:cheerleader3: Hold da op :yeah: :hug:

Hvor ser du godt ud!

*mangler et billede af den der ulv der pifter af Betty Boob* Ha ha! Jeg vidste lige præcis hvad for en ulv du mente! ;)[/font]

Jeg synes også det er nogle smukke smykker du skal have på. Halssmykket er dejligt anderledes. Tak :cheerleader3: Jeg er helt vild med det.Panduro er et farligt sted!

Waaaaooooo hvor er du smuk ud. Den kjole passer perfekt til dig....

Skøn skøn skøn...din kommende mand bliver blød i knæene. Tak :)

Hvor ser du godt ud i den kjole, og hvor er den smuk! :cheerleader3::) Tak, bliver jo helt genert over de pæne ord :thumbsupsmileyanim:
0

I dag greb jeg telefonen og ringede til rådhuset... Fik en meget venlig dame i røret, da fandt mig i bunken og oplyste mig om, at jeg ikke har grund til bekymring. Vi modtager prøvelsattesten ca. en måned før vielsen. Det var rart at høre :cheerleader3:

Og så meldte endnu et vennepar tilbage at de kommer :)

0

Annonce ♥

Tiiinaa! :cheerleader3:

TaRk fordi du og din tilkommende kom og kiggede i kirken på min store dag.. Blev jeg meget overrasket over og glad for.. :)

Men hold da k*ft du ser bare overskøn ud i din kjole.. Sikke en figur du får dig i den.. Den passer jo perfekt til dig! Så må vi se om jeg kan komme og se dig blive gift i den.. Har jo termin d. 7. oktober og skal til 70 års fødselsdag kl 17 på din store dag.. Så må vi se om det hele flasker sig..

Smid endelig de billeder du har af os ind i min tråd eller send dem til mig på min mail.. :thumbsupsmileyanim:

Kæmpe :) til dig min søde!

0

Hej Tina

så er jeg lige tilbage efter brylluppet og en tur i sommerhus...

og hva møder mig, en køn Tina i en flot kjole... Hvor bliver du bare flot den store dag...

De 10 kg er altså svær at finde for mit vedkommende, for jeg synes at du ser så køn ud. Nu har jeg også haft fornøjelsen af at se dig en gang.

0

Kede kede kede... Kan I huske det afsnift af Omsen & Momsen, hvor de keder sig? Kede kede kede...

Jeg keder mig lidt, for lige nu kan jeg ikke rigtig lave noget til brylluppet, men så kan jeg jo sy gardiner... :bearhug: Får jo fint besøg om 6 dage... :bearhug::c166: :17:

Og om en uge begynder jeg i skole igen :bearhug: Skal læse organisation fra september til december :bearhug: Jeg er RET spændt :bearhug:

Og Daniels ombygning er veloverstået, så nu kan vi forhåbentlig snart komme ud og se ringen og vælge hans :):rolleyes::)

0

Annonce ♥

Nå?? Hvem kommer på besøg???

:bearhug:

Nååååååååååååååh ja - det gør jeg jo!!! :c166:

Du skal ikke kede dig! Synes du skal hoppe om bord i Polo'en og sætte kursen mod Nordjylland. Så kan du hjælpe mig med aaaaaaalle mine arbejdsopgaver - det skal ikke komme an på det da ;)

Nå ikke? Jamen ok. Så ses vi bare om 6 DAGE!!

Det er jo lige dét du gør! :17: Meget uselvisk tilbud, du kom med dér. Det sætter jeg skam stor pris på :bearhug:

Først så skal jeg lige ned og tæve biblioteket ;) Og så skal jeg ned i banken -for anden gang i dag og tale tydeligt ;) På en pæn måde ;) Er jo en pæn pige... :bearhug: Og så er der fri leg indtil kl 19.00, hvor jeg skal til haste bestyrelsesmøde... Interessant :bearhug: Men så kan jeg jo lige nå at gøre rent... Alt skal jo gerne skinne på mandag ;) Og jeg skal høre ALT om Kronborg og Shakespeare :):rolleyes::) Uh det bliver så godt!! :bearhug:

Edited by Tina+Daniel
0

Annonce ♥

Nå?? Hvem kommer på besøg???

:rolleyes:

Nååååååååååååååh ja - det gør jeg jo!!! :c166:

Du skal ikke kede dig! Synes du skal hoppe om bord i Polo'en og sætte kursen mod Nordjylland. Så kan du hjælpe mig med aaaaaaalle mine arbejdsopgaver - det skal ikke komme an på det da ;)

Nå ikke? Jamen ok. Så ses vi bare om 6 DAGE!!

Det er jo lige dét du gør! :17: Meget uselvisk tilbud, du kom med dér. Det sætter jeg skam stor pris på :bearhug:

Først så skal jeg lige ned og tæve biblioteket ;) Og så skal jeg ned i banken -for anden gang i dag og tale tydeligt ;) På en pæn måde ;) Er jo en pæn pige... :) Og så er der fri leg indtil kl 19.00, hvor jeg skal til haste bestyrelsesmøde... Interessant :bearhug: Men så kan jeg jo lige nå at gøre rent... Alt skal jo gerne skinne på mandag ;) Og jeg skal høre ALT om Kronborg og Shakespeare :) Uh det bliver så godt!! :bearhug:

Ih ja - Jeg glæder mig til at se Hamlet. Jeg skal vist lige læse lidt om handlingen igen - det er dælme længe siden, vi gennemgik den i engelsk i gym. ;)

MEN det er jo slet ikke det vigtige - det vigtige sker jo på mandag! :D

Hvis der er noget, du ikke kan huske fra Hamlet, så spørger du bare -jeg var en BLÆNDENDE Ofelia i 7. klasse... Jo jo, der findes skam billeder... ;)

0

Om 6 uger sidder jeg til bords midt i bryllupsmiddagen... Så har jeg fået mig en mand, en ring og en kage :) Og sidder midt i en oplevelse for livet... :)

Puha får helt kriller i maven... :thumbsupsmileyanim: Jeg må lige i gang med huskelisten igen...

Og så fik jeg endelig mine bordkortholdere uden fod i Panduro :fløjt: De var ellers umulige at skaffe i Rødovre, men Hillerød kunne godt bestille dem :super: Så kan KLART anbefalde Panduro Hillerød. De er allesammen SÅ søde :cheerleader3: Meget rolig butik. Uh I låååååååve it! Kortholderne skal i kagerne dagen derpå ;) Og så kan jeg snart gå bordkort-amok ;) På den stille måde, naturligvis ;)

I morgen skal der gøres rent og jeg skal til åbningsfest i Daniels butik. Mandag kommer skønne Louise og hendes tilkomne ;) Og tirsdag... Uha... Der starter jeg dagen med at være hos kosmetolog og blive nusset om og SÅ skal jeg starte i skole! :cheerleader3: Ved pludselig ikke helt om jeg synes det var så lys en idé jeg fik dér... :cheerleader3: Så det bliver interessant................ :cheerleader3::cheerleader3:-HAHA-

0

Bliver da lige nød til at skrive til dig i dag, hvor der kun er

40 dage

til vores store dag. :thumbsupsmileyanim:

Det ser rigtig godt ud de ting du har fået ordnet efterhånden. Er du ellers ved at have styr på det hele?

Jeg føler faktisk jeg er ved at have overblik over det hele - dejligt.

0

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: Har først set dine kjolebilleder i dag.. og hold da op en lækker kjole du har fundet!! Det er lige sådan noget jeg overvejer og den minder liiiiiiidt om den, som jeg har forelsket mig i hos Lilly.

Flot flot blir du!

0

:thumbsupsmileyanim: Har først set dine kjolebilleder i dag.. og hold da op en lækker kjole du har fundet!! Det er lige sådan noget jeg overvejer og den minder liiiiiiidt om den, som jeg har forelsket mig i hos Lilly.

Flot flot blir du!

Tak :) Min er jo en Lilly model... ;) Hvilken er du faldet for? :)

0

Flot flot blir du!

Tak :) Min er jo en Lilly model... ;) Hvilken er du faldet for? :)

Den ligner vist lidt din, der er bare færre perler og de sidder lidt mere tilfældigt.. men ellers ligner den ret meget :kiss:

Men jeg kan ikke rigtigt finde ud af, hvilken det er på deres hjemmeside... men håber de har en lignende, når jeg skal på lagersalg til oktober :D

0

Hej ven :)

Selv tusind mange tak for i går - det var vel nok hyggeligt!! :thumbsupsmileyanim: Total vellykket blind date dér :kiss: Jeg håber, at i har tid og lyst til at komme til Aalborg en tur efter brylluppet :)

Kram :)

Hej skønne ;)

Jamen vi er næsten allerede på vej ;) Super fin netdate vi fik lavet dér ;) Drengene legede da helt fint sammen :)

Knus :)

0

Åh, Tina! Altid en fornøjelse at læse din tråd :thumbsupsmileyanim: Der er humor, der er tårer (over din smukke smukke kjole og smukke figur) og interessante kommentarer. Jeg må se at holde mig til her op til jeres store dag! Hvor bliver det bare skønt! Glæder mig til at se selve bryllupsdags-billederne med hele stadset og pivetøjet! (elsker det ord)

:) Eva

0