Guest Tina+Daniel

Tina og Daniel

657 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det fedt, at der er så meget på plads nu - og at I kan få en menu, der er lige jer! :cheerleader3:

Ja, jeg er da også lidt nysgerrig efter at høre, hvad der skete med priserne? Snage, snage... ;)

0

Del dette indlæg

Man kan ikke undvære bacon i en ordentlig, fornuftig, SUND husholdning! :cheerleader3:

Priserne er faktisk fine, for vi har valgt at have arrangement uden fri bar -dvs at vi skal give 475 kr. pr. couvert og der er øl, vin, sodavand med i prisen. Når vi når til kaffen skal vi så betale for øl og vand og hvad der ellers skal være af festlige paraplydrinks, men... ;) Vi har inviteret 54 gæster, heraf 16 børn, så vi regner ikke med at folk drikker sig helt i hegnet og børnene har fået så meget sukker i løbet af dagen, så de må nok ikke få mere eller også er de gået omkuld af træthed :cheerleader3: De venner, der kommer skal nok have noget fest-i-et-glas, men nok ikke i store mængder. Og på den måde skal vi kun give 1000 kr. pr ekstra time. Så det bliver faktisk til at have med at gøre. Vi regner med at "hele kroen" kommer til at ligge på 30.000.

Redigeret af Tina+Daniel
0

Del dette indlæg

Jeg vil så gerne dele min glæde med andre -og det har intet med bryllup at gøre :cheerleader3:

I dag blev jeg "mor" til en dreng fra Togo igennem Børnefonden. Jeg har i forvejen en pige dernede. Børnene bor i samme by og tilknyttet samme center. På den måde kan jeg bedst muligt hjælpe byen :cheerleader3: Så jeg er bare så glad :bearhug::) :) -HAHA-:pokey:

Jeg håber, at jeg om et par år, kan komme ned og besøge dem og se hvordan de lever.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil så gerne dele min glæde med andre -og det har intet med bryllup at gøre :cheerleader3:

I dag blev jeg "mor" til en dreng fra Togo igennem Børnefonden. Jeg har i forvejen en pige dernede. Børnene bor i samme by og tilknyttet samme center. På den måde kan jeg bedst muligt hjælpe byen :cheerleader3: Så jeg er bare så glad :bearhug::):)-HAHA-:pokey:

Jeg håber, at jeg om et par år, kan komme ned og besøge dem og se hvordan de lever.

Tillykke med dit nye barn og en masse respekt for at du hjælper 2 børn.

Kh

Anette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og Banjonetten har ret ;)

Må jeg så lige være her... Håber da ikke, det er mig du mener??? For jeg hedder BANJOTTEN

Undskylder mange gange på egne og min migrænes vegne. Magtede tilsynesladende ikke at skrive korrekt.

Så er du tilgivet... :cheerleader3: Jeg har måske også et lidt specielt brugernavn... ;)

Og rigtig god bedring... :pokey:

Redigeret af Banjotten
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og hvad er der så i vejen med "Banjonetten" om jeg må spørge?! Det lyder da som et rigtig smart og moderne band - you know - lidt som Kim Larsen og Kjukken...Hmm... "Kjukken"??? Ved nærmere eftertanke, sweetie, - hold du dig til Banjotten :pokey:

Er en Banjonet ikke et slags våben??? Eller måske er det en Bajonet??? Hmm :cheerleader3:

Jeg holder mig også til Banjotten... Det hedder vores hjemmeside nemlig også...

0

Del dette indlæg

Og hvad er der så i vejen med "Banjonetten" om jeg må spørge?! Det lyder da som et rigtig smart og moderne band - you know - lidt som Kim Larsen og Kjukken...Hmm... "Kjukken"??? Ved nærmere eftertanke, sweetie, - hold du dig til Banjotten :pokey:

Er en Banjonet ikke et slags våben??? Eller måske er det en Bajonet??? Hmm :cheerleader3:

Skal vi ikke blive enige om, at det er en bajonet, der er et våben...? ;)

Og en kommentar til Oldie - du joker selv med, at du er gammel, men når du kan sige: "et rigtig smart og moderne band - you know - lidt som Kim Larsen og Kjukken", så får du da sat streg under og slået det fast med 7-tommer-søm... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Er en Banjonet ikke et slags våben??? Eller måske er det en Bajonet??? Hmm :loveboard:

Og en kommentar til Oldie - du joker selv med, at du er gammel, men når du kan sige: "et rigtig smart og moderne band - you know - lidt som Kim Larsen og Kjukken", så får du da sat streg under og slået det fast med 7-tommer-søm... :loveboard:

Jeg beklager!! Men jeg kan kun sige.. :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:-HAHA-

Jeg tilslutter mig Louise! -HAHA- Men tænk, at man -bare fordi man har en ondskubfuld hovedpine og staver en ANELSE forkert, så tager resten af zillaerne over og holder liv i snakken, men en anden stakkel er på arbejde MED hovedpine -og pludselig er snakken på Kjukken og stikvåben fra krigens tid... Kan kun sige OMG!!! :denmarkflag::loveboard: Men jeg skal ha lidt hjælp nu -HVORFOR hedder du Banjotten??? Hvad dækker det over? Jeg mener -mit navn herinde er da til at gennemskue :loveboard:

0

Del dette indlæg

Er en Banjonet ikke et slags våben??? Eller måske er det en Bajonet??? Hmm :loveboard:

Og en kommentar til Oldie - du joker selv med, at du er gammel, men når du kan sige: "et rigtig smart og moderne band - you know - lidt som Kim Larsen og Kjukken", så får du da sat streg under og slået det fast med 7-tommer-søm... :loveboard:

Jeg beklager!! Men jeg kan kun sige.. :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:-HAHA-

Jeg tilslutter mig Louise! -HAHA- Men tænk, at man -bare fordi man har en ondskubfuld hovedpine og staver en ANELSE forkert, så tager resten af zillaerne over og holder liv i snakken, men en anden stakkel er på arbejde MED hovedpine -og pludselig er snakken på Kjukken og stikvåben fra krigens tid... Kan kun sige OMG!!! :cheerleader3::loveboard: Men jeg skal ha lidt hjælp nu -HVORFOR hedder du Banjotten??? Hvad dækker det over? Jeg mener -mit navn herinde er da til at gennemskue :denmarkflag:

:loveboard:

Håber du har fået det bedre???

Jeg hedder Banjotten, fordi min hund hedder Banjo (der er billeder af ham i min tråde). Det stammer fra en sommerhustur vi havde sidste år, hvor vi snakkede om sommerhusnavne, og hvad vores sommerhus skulle hedde, hvis vi fik et... Det skulle da hedde Banjo Hytten blev vi enige om... Men det lød lidt dumt... Hvis man træk det sammen, ville det blive til Banjotten... Synes det er et fantastisk navn og et fantastisk ord... :denmarkflag:

Så der, kære Tina+Daniel, kommer navnet fra :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og en kommentar til Oldie - du joker selv med, at du er gammel, men når du kan sige: "et rigtig smart og moderne band - you know - lidt som Kim Larsen og Kjukken", så får du da sat streg under og slået det fast med 7-tommer-søm... :cheerleader3:

GODT SÅ, Line - I dag skal vi lære om humor (sagt med min bedste knirkende overlærerinde-stemme) og vi starter med IRONI, siden du åbenbart ikke kender til dét :cheerleader3: /bonk

;)

0

Del dette indlæg

Hehe... :cheerleader3: den lå jo lige for, så jeg blev jo nødt til at skrive det... :pokey:

Og det dersens ironi og sarkasme, det er lissom bare alt for svært for mig... *sagt med blondine-stemme*... ;)

0

Del dette indlæg

Hehe... :cheerleader3: den lå jo lige for, så jeg blev jo nødt til at skrive det... :pokey:

Og det dersens ironi og sarkasme, det er lissom bare alt for svært for mig... *sagt med blondine-stemme*... ;)

Tak for info, oplysning og omsorg til Frk. B. (tør slet ikke skrive mere efterhånden :cheerleader3: ) -men totalt sød hund! Kan godt li, den lige måtte ind under jakken ;) Kan berette at hovedet efter at have sovet i ca 15 timer har det MEGET bedre og nu ikke længere brokker sig -HAHA- Hurra!!!!!!

Og Oldie -du lærer Line om ironi... Men ikke HVAD det er... Smager det ligesom is? :cheerleader3: *spørger med samme stemme som Line* ;)

0

Del dette indlæg

Tak for info, oplysning og omsorg til Frk. B. (tør slet ikke skrive mere efterhånden :cheerleader3: ) -men totalt sød hund! Kan godt li, den lige måtte ind under jakken ;) Kan berette at hovedet efter at have sovet i ca 15 timer har det MEGET bedre og nu ikke længere brokker sig :cheerleader3: Hurra!!!!!!

Og Oldie -du lærer Line om ironi... Men ikke HVAD det er... Smager det ligesom is? :pokey: *spørger med samme stemme som Line* ;)

Er glad for at du har det bedre... Kender godt selv det med migræne... Det er desværre også noget jeg døjer med nogen gange :cheerleader3:

Det kunne være man skulle starte en sarkastisk/ironisk sætning med at skrive IRONI!!! Så ved Line Blondine, hvad det er. Så akn hun måske lære det lidt efterhånden... Bare et forslag... ;)

0

Del dette indlæg

Ja, det ville da være dejligt! Det er nu rart at I tænker sådan på mig... :pokey:

Som indskudt bemærkning, så er jeg altså ikke blondine... DET vil jeg altså alligevel ikke have siddende på mig! Er mørkhåret (dog som farve) og oprindeligt rødhåret og dermed rimelig hysterisk... Det er vel lige så god en fordom som den med blondinerne...? :cheerleader3:

Nå, undskyld til Tina for at spamme hendes tråd med alt muligt ligegyldigt...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer