Guest Tina+Daniel

Tina og Daniel

657 indlæg i dette emne

Du skal skrive: "Kære Zillaer, - så er der gratis champagne og jordbær"! :o Ikke?!

Ellers er jeg sikker på at du finder MASSER af inspiration herinde ;)

KLART!!! Hvordan kunne jeg dog spørge SÅ dumt!?!?!?!?! :)

Det er lige gået op for mig, at vi skal invitere til reception. Jeg anede ikke, der skulle inviteres til det, men troede da bare, at folk gik med efter vielsen... :balloons: til mig, men vil lige sige til mit forsvar, at jeg ikke har været til mere end 2 bryllupper ;) Men så blev jeg da SÅ klog :boohoo: Så nu skal jeg lige ind og kigge på de andres receptions invitationer, for hvad skal vi lige skrive..? :cheerleader3::cheerleader3:

jeg vil lige sige, at vi ikke inviterer til reception. Der er arrangeret en bus der kører fra kirken til feststedet, så mens vi er ude og få taget billeder, er der kaffe/te og småkager derude. Og når vi så kommer tilbage fra fotografering hygger vi lidt med gæsterne inden vi tager velkomstdrinken.

Det kom sig af, at jeg siger til min chef "nu kommer du vel og ser mig i kjolen?"-og han svarer "ja da, hvis jeg får en invitation..." Og så stod jeg jo dér... :balloons: Her til aften var vi så hos min mor og jeg spørger hende -og ja, man skal invitere. Jeg troede bare flokken tullede med... Men det er jo selvfølgelig også meget rart at vide, hvor mange der kommer :) SÅ pinligt, hvis vi ikke havde kage nok :)

Det kan jeg godt følge, men sådan bliver det ikke for os. Vi inviterer de her 143 gæster, så hvis der er flere der kommer i kirken, må de nøjes med kirken. Kan ikke "finde plads" til flere. hvis du forstår. Men forstår godt dem der gør det.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du skal skrive: "Kære Zillaer, - så er der gratis champagne og jordbær"! :) Ikke?!

Ellers er jeg sikker på at du finder MASSER af inspiration herinde ;)

KLART!!! Hvordan kunne jeg dog spørge SÅ dumt!?!?!?!?! :)

Det er lige gået op for mig, at vi skal invitere til reception. Jeg anede ikke, der skulle inviteres til det, men troede da bare, at folk gik med efter vielsen... :balloons: til mig, men vil lige sige til mit forsvar, at jeg ikke har været til mere end 2 bryllupper ;) Men så blev jeg da SÅ klog :boohoo: Så nu skal jeg lige ind og kigge på de andres receptions invitationer, for hvad skal vi lige skrive..? :cheerleader3::cheerleader3:

jeg vil lige sige, at vi ikke inviterer til reception. Der er arrangeret en bus der kører fra kirken til feststedet, så mens vi er ude og få taget billeder, er der kaffe/te og småkager derude. Og når vi så kommer tilbage fra fotografering hygger vi lidt med gæsterne inden vi tager velkomstdrinken.

Det kom sig af, at jeg siger til min chef "nu kommer du vel og ser mig i kjolen?"-og han svarer "ja da, hvis jeg får en invitation..." Og så stod jeg jo dér... :balloons: Her til aften var vi så hos min mor og jeg spørger hende -og ja, man skal invitere. Jeg troede bare flokken tullede med... Men det er jo selvfølgelig også meget rart at vide, hvor mange der kommer :) SÅ pinligt, hvis vi ikke havde kage nok :)

Det kan jeg godt følge, men sådan bliver det ikke for os. Vi inviterer de her 143 gæster, så hvis der er flere der kommer i kirken, må de nøjes med kirken. Kan ikke "finde plads" til flere. hvis du forstår. Men forstår godt dem der gør det.

143 GÆSTER!!!!!

Hold da op... Vi bliver ca 55... :o Ja, så kan jeg godt forstå, I ikke sender invitationer ud til flere ;)

0

Del dette indlæg

På vores bryllupshjemmeside har vi skrevet:

Reception med bryllupskage og bryllupskram

Efter vielsen vil vi meget gerne se så mange som muligt af jer, der delte øjeblikket med os. Derfor holder vi en reception, hvor vi vil give knus, kram og byde på bryllupskage.

Vi ankommer selv efter at være foreviget af fotografen

Hvor der er hjerterum er der husrum

XXXXXX

XXXXX

(adresse)

Alle er meget velkomne!

Men det er jo en hjemmeside, men måske kan det sætte gang i nogle ideer?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

På vores bryllupshjemmeside har vi skrevet:

Reception med bryllupskage og bryllupskram

Efter vielsen vil vi meget gerne se så mange som muligt af jer, der delte øjeblikket med os. Derfor holder vi en reception, hvor vi vil give knus, kram og byde på bryllupskage.

Vi ankommer selv efter at være foreviget af fotografen

Hvor der er hjerterum er der husrum

XXXXXX

XXXXX

(adresse)

Alle er meget velkomne!

Men det er jo en hjemmeside, men måske kan det sætte gang i nogle ideer?

God tekst :) Det må jeg lige lege videre med. Tak :o

Hvor er det bare super fedt, at I kan låne lokaler af kirken og oven i købet også til dagen efter. Jeg kan godt forstå, at du ikke kan få armene ned, det ville jeg så absolut heller ikke kunne :):boohoo::cheerleader3:

Nej jeg var ikke til at skyde igennem! :cheerleader3::balloons::balloons: Det er jo simpelthen SÅ luksus!!

0

Del dette indlæg

Der er jo nogen der laver kirkehæfter, hvor de skriver i at alle er velkomne til reception efter vielsen.

Men hvis du har input til info i teksten og stilen, kan jeg da godt komme med et bud (arbejder lidt med tekster, dog inden for reklame).

0

Del dette indlæg

Der er jo nogen der laver kirkehæfter, hvor de skriver i at alle er velkomne til reception efter vielsen.

Men hvis du har input til info i teksten og stilen, kan jeg da godt komme med et bud (arbejder lidt med tekster, dog inden for reklame).

Hvis du har guldkorn, må du meget gerne byde ind :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde...

Håber du har det godt ? :)

Hvor ser hans tøj bare godt ud... og det klæder ham rigtig godt... Det er rigtig flot :)

Og lysene er søde, de er fra kvickly, er de ikke? Havde nemlig overvejet dem selv til udenfor... men de havde ikke lige vores farver :balloons:

og sejt horn... minder mig om at vi skal have fundet vores også... :)

Klem

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Tina!

Mange tak for din hilsen i min tråd, så fik jeg læst hele din tråd også. Der er SÅ mange dejlige tråde herinde, der er slet ikke timer nok i døgnet til at følge dem alle!

Men jeg skal bestemt følge mere med i din tråd, kan vildt godt lide måden du skriver på. :balloons: Har grinet mange gange (og fik lidt tårer i øjnene ved frieri-historien og historien om hvordan I mødte hinanden). Har du ikke et billede af kjolen med dig i? Eller er det først senere vi kan få det at se? Din mand ser rigtig godt ud. Tror Josh's vest kommer til at se lignende ud - jeg lægger billeder ind så snart den er syet færdig så vi kan sammenligne :)

Glæder mig til du skriver mere!

0

Del dette indlæg

Nej, hvor er din tilkomne bare super flot... :) I kommer til at se helt uforglemmelige ud sammen :balloons:

... skal vist lige have lirket billederne ud af min kæreste - de ligger på hans mobiltlf.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej søde...

Håber du har det godt ?

Hvor ser hans tøj bare godt ud... og det klæder ham rigtig godt... Det er rigtig flot

Og lysene er søde, de er fra kvickly, er de ikke? Havde nemlig overvejet dem selv til udenfor... men de havde ikke lige vores farver

og sejt horn... minder mig om at vi skal have fundet vores også...

Klem

Yes, det er en COOP-ting, både lys og horn. Skal ned i den lokale Kvickly og købe flere lys på lørdag ;)

Wow en lækker mand, ham kan jeg godt forstå du gifter dig med..hihi

Superflot sæt tøj, dog tænker jeg om hans bukser er for lange eller det bare er billedet? Men rigtig lækker mand du får dig der..

Knus

Tak :td: Hans bukser er lagt op efter de sko han har på. Men han mangler lige en livrem på billedet, så de slasker lidt :lol: Men totalt godt set!!

Hej Tina!

Mange tak for din hilsen i min tråd, så fik jeg læst hele din tråd også. Der er SÅ mange dejlige tråde herinde, der er slet ikke timer nok i døgnet til at følge dem alle!

Men jeg skal bestemt følge mere med i din tråd, kan vildt godt lide måden du skriver på. :balloons: Har grinet mange gange (og fik lidt tårer i øjnene ved frieri-historien og historien om hvordan I mødte hinanden). Har du ikke et billede af kjolen med dig i? Eller er det først senere vi kan få det at se? Din mand ser rigtig godt ud. Tror Josh's vest kommer til at se lignende ud - jeg lægger billeder ind så snart den er syet færdig så vi kan sammenligne GP

Glæder mig til du skriver mere!

Årh hvor er du sød! :) Bliver helt glad indeni :loveflag:

Jeg havde ikke kamera med, da jeg prøvede kjole, men skal helt sikkert ha det med, når jeg skal til tilretning. I august... Det er såååååååååååååå længe til...

Hej Tina

Er det ikke bare FEDT at se sin kommende mand stadset op i lækkert tøj? :) Man har så travlt med din egen kjole og pynt at man helt glemmer hvor lækker ens mand kan være

:td:

Ja, man er så fokuseret på kjolen og bordkort og invitationer og hvem der skal sætte håret... Men -OMG! -jeg synes han er SÅ lækker, når han tager det tøj på... Uh... ;)

Nej, hvor er din tilkomne bare super flot... :) I kommer til at se helt uforglemmelige ud sammen :)

... skal vist lige have lirket billederne ud af min kæreste - de ligger på hans mobiltlf.

Tak søde ;) Jeg glæder mig SÅ meget til at komme ind i kirken til ham :loveflag:

0

Del dette indlæg

Halløjsa søde Tina....

Hvor er det bare længe siden jeg har været i din tråd sidst og hvor er der bare sket meget! Jeg græmmes! :)

Hvor er manden bare flot i sit fine tøj - forstår udemærket at du er faldt for ham... :balloons:

Cool horn og super søde lys og hold op hvor er det en fin måde i vil holde reception på - total fedt med skattejagten til børnene og godt påfund til maden også :) Du har rigtig haft de små grå på arbejde der hva... ;)

Rigtig god idé med at tage gæsterne med i kirken dagen efter - det er da en rigtig god måde at slutte (eller fortsætte om man vil) festen på...

Fra nu af skal jeg i hvert fald nok sørge for at holde mig opdateret, så jeg ikke kommer på langt bagud igen :) Glæder mig til at høre om besøget på kroen...

Kram

0

Del dette indlæg

Halløjsa søde Tina....

Hvor er det bare længe siden jeg har været i din tråd sidst og hvor er der bare sket meget! Jeg græmmes! :td:

Hvor er manden bare flot i sit fine tøj - forstår udemærket at du er faldt for ham... :balloons:

Cool horn og super søde lys og hold op hvor er det en fin måde i vil holde reception på - total fedt med skattejagten til børnene og godt påfund til maden også :) Du har rigtig haft de små grå på arbejde der hva... ;)

Rigtig god idé med at tage gæsterne med i kirken dagen efter - det er da en rigtig god måde at slutte (eller fortsætte om man vil) festen på...

Fra nu af skal jeg i hvert fald nok sørge for at holde mig opdateret, så jeg ikke kommer på langt bagud igen :) Glæder mig til at høre om besøget på kroen...

Kram

Hej du ;)

Du har jo været lettere ophængt med kager og kjoler og kandidat... ;) Jeg håber skattejagten bliver til noget -må lige se at få udtænkt noget rigtig godt... :) Jeg glæder mig også rigtig meget til at ta gæsterne med i kirke dagen efter, for jeg hader at sige farvel til fester, så dagen efter fortsætter vi, bare i et lidt lavere gear :td: Men idéerne kom bare, nærmest oveni hinanden -må ha siddet rigtigt i solstrålerne eller noget :)

Jeg skal lige ind og snuuuuuuuuse mere bryllup hos dig ;)

Knus

Redigeret af Tina+Daniel
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ser han DEJLIG ud din mand (deeejligt glimt i øjet ;)) - og tøjet sidder bare supert på ham!! :balloons:

:):):) bliver jo helt genert... Men sjovt nok, så er jeg heeeeeeeeeeeelt vild med hans øjne... *suk* Han har en fantastisk evne til at fylde mig med en helt speciel ro, når jeg er ked eller når jeg er lige ved at gå spasmager over noget :)

0

Del dette indlæg

MILEPÆL!

Tro det eller ej, men nu er der faktisk kun 17 uger til vores store dag

:)

Er vi allerede så langt nede?? :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3: I dag skal vi til indvielse af den nye præstegård og vi glæder os. Det er der vi skal holde receptionen :rolleyes::cheerleader3::cheerleader3: Daniel er lige gået op til kirken, han skal synge i koret i deg :cheerleader3: Jeg elsker at høre ham synge :cheerleader3:

Redigeret af Tina+Daniel
0

Del dette indlæg

Så er teksten vedtaget til invitationerne :) Det tog lidt tid, men med hjælp fra Miss Lena, så gik det meget bedre :cheerleader3: TAK for hjælpen -HAHA- Ved ikke helt præcist endnu med SU dato og tid for middag, skal ud og snakke med kroen snart :cheerleader3::cheerleader3::blink:

I invitationerne til receptionen står:

Kære xxx & xxx

Vi har sagt ja til hinanden!

I den anledning vil vi gerne se jer til vores bryllup

lørdag den 10. oktober 2009 i Frederikssund Kirke kl. 14.00.

Efter vielsen er der bryllupskage og bryllupskram i

Præstegården, Kirkegade 7, Frederikssund.

De kærligste hilsner

Tina & Daniel

SU: 1. oktober 2009 Tina: xxxxxxxx Daniel: xxxxxxxx

Og i invitationerne til bryllup og middag står:

Kære xxx & xxx

Vi har sagt ja til hinanden!

I den anledning vil vi gerne se jer til vores bryllup

lørdag den 10. oktober 2009 i Frederikssund Kirke kl. 14.00.

Efter vielsen samles vi til reception i Præstegården.

Kl. 18.00 er der middag på Ølstykke Kro,

Københavnsvej 23, 3650 Ølstykke.

De kærligste hilsner

Tina & Daniel

SU: 1. oktober 2009 Tina: xxxxxxxx Daniel: xxxxxxxx

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer