Guest Tina+Daniel

Tina og Daniel

657 posts in this topic

Annonce ♥

hold da hel fast søde.. hvor har du fået en masse lavet manner.

waw det er super flot alle de ting du har lavet. manner. :cheerleader3: :cheerleader3:

Tak :denmarkflag: Det er også rigtig dejligt, at det hele er ved at tage form :denmarkflag:

Nu skal jeg bare finde ud af, hvordan jeg får ændret overskriften...

0

Tak :cheerleader3: Det er også rigtig dejligt, at det hele er ved at tage form :denmarkflag:

Du går ind i dit allerførste indlæg i tråden og trykker på edit og derefter på fuld redigering. Så kan du ændre overskriften og gemme igen :cheerleader3:

Edited by Pernille §:)
0

Tak :cheerleader3: Det er også rigtig dejligt, at det hele er ved at tage form :denmarkflag:

Du går ind i dit allerførste indlæg i tråden og trykker på edit og derefter på fuld redigering. Så kan du ændre overskriften og gemme igen :cheerleader3:

Tusind tak Søde :denmarkflag:

0

Annonce ♥

Tak :denmarkflag: Det er også rigtig dejligt, at det hele er ved at tage form :denmarkflag:

Tusind tak Søde :denmarkflag:

anytime, kan se, at du allerede er i fuld gang - super :cheerleader3:

0

Hejsa

Super fin kjole du har valgt. Og skønt med sko man kan holde ud en hel dag!

Jeg fik af en eller anden grund ikke gået mine sko til inden den store dag og var lidt bekymret over det. Men det gik. Ingen vabler eller noget. Så skoene er meget vigtige. :cheerleader3:

Glæder mig til at følge dine videre planer!

Kram

0

Annonce ♥

Fantastiske krea-indkøb, Fakta har tit gode sager lige for tiden. :cheerleader3:

Tror dog ikke at jeg har fået øje på "dine" invitationer i min Fakta, de bliver bare gode tror jeg. :cheerleader3:

Ja de har rigtig fede ting for tiden. De må ha scoret en dygtig indkøber ;)

0

Hejsa

Super fin kjole du har valgt. Og skønt med sko man kan holde ud en hel dag!

Jeg fik af en eller anden grund ikke gået mine sko til inden den store dag og var lidt bekymret over det. Men det gik. Ingen vabler eller noget. Så skoene er meget vigtige. :cheerleader3:

Glæder mig til at følge dine videre planer!

Kram

Tak :denmarkflag: Tænk om man havnede i sko, der bare var uudholdelige :cheerleader3: Det ville være frygteligt, for jeg er nemlig en værre dansemus ;)

0

Så var der dømt kæreste-hygge-være-sammen-dag... Vi startede med at sove lidt for længe......... :denmarkflag::denmarkflag: Men vi nåede i banken til tiden! Skulle være der kl 9.00. Vores søde bankrådgiver havde desværre misset et par temmeligt tunge poster i budgettet, både i januar og i februar, så jeg holder lidt øje med hende :cheerleader3: Nå, men det gik fint og alt er nu på skinner :denmarkflag: Og jeg kan sove roligt (læs: roligere (dømmer om bryllup for tiden)). Så var vi hos bageren og hente morgenbrød og hjem og hygge og planlægge lidt mere bryllup -jeg mener at blomster er ret dyre, men det er jo det de koster, når nu det er til bryllup og jeg ville jo også være ked af, ikke at ha friske blomster og de så blev trætte i løbet af dagen. Så vi må jo betale prisen og har kigget på lidt forskelligt :denmarkflag: Har vist, hvad jeg synes om ;) Vi er faktisk ret enige, men ham om det... :denmarkflag:

Så skulle Daniel lige til møde på jobbet og jeg kørte med og gik tur i gågaden og hyggede lidt alene. Ud fra mødet med ham og så ind til Lyngby med os... Jeg måtte jo lige i Panduro :denmarkflag: og har købt lidt mere grønt karton, tænk hvis jeg ikke havde nok!?!? Skræk og ve... Og så fik jeg købt noget guld karton -tanken er, at vi skal ha puslespilsbrikker rundt omkring i grøn og guld... Smider billeder senere ;) Har også købt noget grønt filt... Skal lige trylle lidt med det, så kommer der også billeder af det... ;) Og så fik jeg også købt elfenbensfarvet brudetyl til risposer. Så har jeg lidt at øve mig på :denmarkflag:

Jeg måtte jo også lige en tur i Inspiration og bruge et gavekort fra jul -det kan jo ikke bare ligge i pungen. Og så leder vi efter vinglas. Det er svært at vælge :cheerleader3:

Nu er der så afslapning og fri leg, så jeg kunne lige få lov at sidde med computeren og et halvt øje på TV-avisen.

Edited by Tina+Daniel
0

Annonce ♥

Ej altså, jeg glemte jo det allervigtigste i går! :denmarkflag: til mig... Vi var på kirkekontoret, da vi havde hyggeshoppet. Og vi kunne sagtens få datoen :cheerleader3::cheerleader3::denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag: Det er vores præst Thomas, der skal vie os. Så vi håber, på en personlig tale :denmarkflag: Det ville bare være SÅ dejligt med noget personlighed :)

0

Ej altså, jeg glemte jo det allervigtigste i går! :denmarkflag: til mig... Vi var på kirkekontoret, da vi havde hyggeshoppet. Og vi kunne sagtens få datoen :cheerleader3::cheerleader3::denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag: Det er vores præst Thomas, der skal vie os. Så vi håber, på en personlig tale :denmarkflag: Det ville bare være SÅ dejligt med noget personlighed :)

Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, det er da bare super fedt. Så er det jo virkeligt det hele og ikke bare et håb om den dato. Tillykke med bekræftelsen søde og dejligt, at det er jeres egen præst, der skal vie jer.

0

Annonce ♥

Ej altså, jeg glemte jo det allervigtigste i går! :denmarkflag: til mig... Vi var på kirkekontoret, da vi havde hyggeshoppet. Og vi kunne sagtens få datoen :cheerleader3::cheerleader3: Det er vores præst Thomas, der skal vie os. Så vi håber, på en personlig tale :denmarkflag: Det ville bare være SÅ dejligt med noget personlighed :denmarkflag:

Jubiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, det er da bare super fedt. Så er det jo virkeligt det hele og ikke bare et håb om den dato. Tillykke med bekræftelsen søde og dejligt, at det er jeres egen præst, der skal vie jer.

Ja vi er bare så glade :denmarkflag::denmarkflag: Vi er rigtig glade for Thomas og han kender os, så det kunne simpelthen ikke være bedre :denmarkflag::denmarkflag:

0

Årh hvor super dejligt for jer:)

Vi har også "bestemt" en præst og er spændt på at se om vi får ham... håber det... men vi får først svar i maj..

0

Vi har også "bestemt" en præst og er spændt på at se om vi får ham... håber det... men vi får først svar i maj..

Uh, det er længe at vente... Jeg krydser fingre for jer :) Vi kunne få svar med det samme, for vi skal giftes i uge 41, lige op til skolernes efterårsferie i uge 42 og de havde lavet ferieplanerne :(

0

Annonce ♥

Jeg har lige fået weekendens bedste nyhed!!!!!!!!

Min søster har sagt ja, til at lave vores bryllupskage! :cheerleader3::cheerleader3::denmarkflag:

Min søster er en wizz til at lukke et tomt køleskab op og så lave mad til 12 personer -kender I sådan en type?? Jeg er selv håbløs til det, så jeg er jo fuld af beundring. Min søster lavede også kagen (3 stk.) til vores ældste søsters bryllup for 9 år siden. Hun er super dygtig og virkelig kreativ :( Jeg var lige ved at tude, da hun sagde ja. Min søster arbejder meget og sidder med et tungt ansvar, så jeg var lidt nervøs for at spørge, for jeg ville jo ikke stresse hende med en kage. Men det ville hun meget gerne, som hun siger "det er jo din..." Så jeg er bare SÅ glad!!!!!

:denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag::):)

Edited by Tina+Daniel
0

Ej altså, jeg glemte jo det allervigtigste i går! :denmarkflag: til mig... Vi var på kirkekontoret, da vi havde hyggeshoppet. Og vi kunne sagtens få datoen :cheerleader3::cheerleader3::denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag: Det er vores præst Thomas, der skal vie os. Så vi håber, på en personlig tale :denmarkflag: Det ville bare være SÅ dejligt med noget personlighed :denmarkflag:

Uh, det er længe at vente... Jeg krydser fingre for jer :denmarkflag: Vi kunne få svar med det samme, for vi skal giftes i uge 41, lige op til skolernes efterårsferie i uge 42 og de havde lavet ferieplanerne :denmarkflag:

Jaaa, det er... vi skal til september, men de havde kun lagt plan til og med aug. da vi ringede... Men i maj måned skulle vi få svaret...

Håber så meget vi får ham... det er nemlig ham der konfirmerede mig...

Hvor dejligt at din søster vil lave kagen.. :)

Jeg laver vores selv... hehe.. :)

0

Ej de må lige skynde sig, at lægge planer så du kan få svar. Har I sagt, hvem I ønsker?

Ja jeg blev så glad for, at hun vil lave den. Jeg er SÅ dårlig til sådan noget. Jeg er meget bedre til at spise det :cheerleader3: Så hun må jo også lige lave prøvekage :cheerleader3:

0

Ej de må lige skynde sig, at lægge planer så du kan få svar. Har I sagt, hvem I ønsker?

Ja jeg blev så glad for, at hun vil lave den. Jeg er SÅ dårlig til sådan noget. Jeg er meget bedre til at spise det :cheerleader3: Så hun må jo også lige lave prøvekage :cheerleader3:

Ja, for kan ikke sende navneændringen ind før de har sagt hvilken præst vi får...

Ja, det gjorde vi da vi bookede kirken.. der skrev hun ned hvilken præst vi helst ville have... hun spurgte selv om der var en vi helst ville have... :denmarkflag:

Hehe, dejligt.. :denmarkflag:

0

Ja, for kan ikke sende navneændringen ind før de har sagt hvilken præst vi får...

Ja, det gjorde vi da vi bookede kirken.. der skrev hun ned hvilken præst vi helst ville have... hun spurgte selv om der var en vi helst ville have... :denmarkflag:

Hehe, dejligt.. :denmarkflag:

Ja det skrev han også, men det var svært at vælge, for vi kan rigtig godt li' begge præster. Jeg fik lige ordnet det med navnet med det samme. Skal bare ansøge om Nielsen, så det burde der ikke være nogen ben i. Måtte også lige fodre printeren med ny blæk, for jeg ville gerne lige ha ægteskabserklæringen ud. Bare for at ha den, du ved. Selvom jeg først kan sende den afsted om 2 måneder. Har også fået printet alle kuverterne, både for og bag, så nu er de også klar :denmarkflag: Det er rigtig dejligt at få ordnet alle de "små ting", som pludselig kan blive store, hvis de ikke er i orden ;) Det tog lidt tid og tog lidt på printeren ;)

0