Guest Tina+Daniel

Tina og Daniel

657 posts in this topic

Nu begynder jeg snart at grine ad mig selv :thumbsupsmileyanim:

der er vist heller ikke andet at gøre *GG* du må sove godt

Tak Søde :thumbsupsmileyanim: Og tak for støtten ;) Glæder mig til at se flere kjoler ;)

Jeg skal nok vise flere kjoler men det bliver ikke før til efteråret.. og der er du jo blevet gift *S*

0

Annonce ♥

Nu begynder jeg snart at grine ad mig selv :thumbsupsmileyanim:

der er vist heller ikke andet at gøre *GG* du må sove godt

Tak Søde :cheerleader3: Og tak for støtten ;) Glæder mig til at se flere kjoler ;)

Jeg skal nok vise flere kjoler men det bliver ikke før til efteråret.. og der er du jo blevet gift *S*

HA! Jeg tager da bare med dig derind og så vil jeg påberåbe mig, at være en gift kvinde -og dermed naturligvis vide bedst! :thumbsupsmileyanim:

0

-det hjalp at få sovet ;)

Jeg har snakket med kordegnen og han mente det var den anden kordegn, der har prøvet at ringe om mit navneskift. Dét skulle jeg slet ikke tænke på, hun ringede nok igen og der var jo masser af tid til :thumbsupsmileyanim: Pyha... :thumbsupsmileyanim: Og om lidt skal jeg ned til boghandlen og bestille grønt papir til kirkehæfter. Har stadig ikke lokket gemalen til at ville vælge salmer -jeg foreslog at vi så bare sang 10! -det mente han dog, var i overkanten -vi skulle jo også gerne nå at få taget billeder... Men så kan jeg få det hjem og så er dét klaret :cheerleader3: Og jeg skal vist lige ha printet huskeliste ud og krydse lidt af :angry: Så skal jeg til frisøren og så ind til byen og hygge og spise frokost med 2 veninder :angry: Har ikke set pigerne i 2-3 måneder, så der er MEGET vi lige skal nå ;) Og så skal jeg lige ha tjekket det dét undertøj jeg har købt... ;)

0

Annonce ♥

Har haft den hyggeligste dag med tøserne! Vi sad hele dagen på en super hyggelig café på Amager og fik ordnet hele verdens situationen :thumbsupsmileyanim: Og og og... Min veninde har sagt ja til at være toastmaster og jeg er bare så glad :thumbsupsmileyanim: Hun har arbejdet på forskellige restauranter og har styr på, hvordan ting kører i et køkken og har respekt for det, så det er bare perfekt! Er rigtig glad for, hun sagde ja. Hun blev rigtig glad for at jeg spurgte hende :cheerleader3: Så der blev lige super-krammet :angry:

Må hellere hoppe i seng nu, ferien er nemlig slut nu :angry: Skal på arbejde igen i morgen. Øv...

0

Jeg overvejer gaveæsker -men hvad i alverden skal jeg dog komme i??? :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::angry:

Hihi, der er rigtig mange forskellige ting, du kan komme i. Der er vist en tråd herinde, hvor folk har skrevet, hvad de har kommet i deres æsker. Bare pas på, det kan hurtigt løbe op.

Har haft den hyggeligste dag med tøserne! Vi sad hele dagen på en super hyggelig café på Amager og fik ordnet hele verdens situationen :angry: Og og og... Min veninde har sagt ja til at være toastmaster og jeg er bare så glad :angry: Hun har arbejdet på forskellige restauranter og har styr på, hvordan ting kører i et køkken og har respekt for det, så det er bare perfekt! Er rigtig glad for, hun sagde ja. Hun blev rigtig glad for at jeg spurgte hende :angry: Så der blev lige super-krammet :cheerleader3:

Må hellere hoppe i seng nu, ferien er nemlig slut nu :biggrin: Skal på arbejde igen i morgen. Øv...

Det lyder som en rigtig hyggelig dag med tøserne. Elsker sådanne dage :thumbsupsmileyanim:

0

Har haft den hyggeligste dag med tøserne! Vi sad hele dagen på en super hyggelig café på Amager og fik ordnet hele verdens situationen :thumbsupsmileyanim: Og og og... Min veninde har sagt ja til at være toastmaster og jeg er bare så glad :cheerleader3: Hun har arbejdet på forskellige restauranter og har styr på, hvordan ting kører i et køkken og har respekt for det, så det er bare perfekt! Er rigtig glad for, hun sagde ja. Hun blev rigtig glad for at jeg spurgte hende :angry: Så der blev lige super-krammet :angry:

Må hellere hoppe i seng nu, ferien er nemlig slut nu :biggrin: Skal på arbejde igen i morgen. Øv...

Lyder som en total tøse hygge tur.. :angry: Og hvor fedt at din veninde vil være toastmaster :angry::thumbsupsmileyanim:

Mht. gaveæsker, så har de fleste herinde valgt at putte "de nødvendige" ting man ikke kan undvære til en fest i æskerne. Tandstik, tyggegummi, plaster, hovedpine piller osv.

Vi har gjort en anden måde.. Vi giver en æske til pr. familie, hvor vi har puttet ting som minde fra vores dag.. :cheerleader3: Den får gæsterne når de tager hjem..

0

Har haft den hyggeligste dag med tøserne! Vi sad hele dagen på en super hyggelig café på Amager og fik ordnet hele verdens situationen :thumbsupsmileyanim: Og og og... Min veninde har sagt ja til at være toastmaster og jeg er bare så glad :cheerleader3: Hun har arbejdet på forskellige restauranter og har styr på, hvordan ting kører i et køkken og har respekt for det, så det er bare perfekt! Er rigtig glad for, hun sagde ja. Hun blev rigtig glad for at jeg spurgte hende :angry: Så der blev lige super-krammet :angry:

Lyder som en total tøse hygge tur.. :angry: Og hvor fedt at din veninde vil være toastmaster :angry::thumbsupsmileyanim:

Mht. gaveæsker, så har de fleste herinde valgt at putte "de nødvendige" ting man ikke kan undvære til en fest i æskerne. Tandstik, tyggegummi, plaster, hovedpine piller osv.

Vi har gjort en anden måde.. Vi giver en æske til pr. familie, hvor vi har puttet ting som minde fra vores dag.. :cheerleader3: Den får gæsterne når de tager hjem..

Uhh... God idé!!!!!!

0

Annonce ♥

Det er da helt vildt, så meget der sker herinde, når man vender ryggen til i 10 minutter! Men øv, at systemet er langsomt for tiden :bearhug: Men jeg har jo tid nok... :cheerleader3: Har været på hygge-shopping med kæresten i dag. Fik købt lidt nyt tøj, så jeg ikke er helt umoderne sommeren over og så gik vi ind og fik frokost. Super hyggeligt og virkelig lækker mad! Anede ikke man kunne få SÅ god mad her i byen :cheerleader3:

I går var jeg i teatret og se The Phantom of the Opera. Den er virkelig god. Det var vores fødselsdagsgave til min mor, så vi var afsted 3 søstre og mor. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ hyggeligt! :thumbsupsmileyanim::loveboard::iloveyou::griner:-

Ellers står alt helt stille mht. bryllup for tiden -vi venter på papir fra boghandleren og det er så dét lige nu. Så er de små ting vist også købt. Og så kan jeg koncentrere mig om de "vigtigere" ting, fx opsparingen ;)

Det vi har styr på nu er:

• Tinas kjole -tilretning er 4. august, begge mine dejlige søstre skal med -SUPER tøsehyggedag! :boohoo:
  • Daniels tøj -mangler dog vesten, venter på, butikken ringer :cheerleader3:
  • Kirken + navneændring. Ægteskabserklæring ligger klar til underskrift i skuffen :rolleyes:
  • Kagen -den laver min søster :respekt:
  • Deko -invitationer, bordkort, risposer, bordpynt -både og...

Det vi mangler nu er:

• Ringe -har en guldsmed i gang med noget idéoplæg... MEGET spændende! GP
  • Fotograf -skal lige ha foretaget et opkald... ;)
  • Blomster -skal ud og kigge på blomsterbutikker og se deres mapper
0

Det er da helt vildt, så meget der sker herinde, når man vender ryggen til i 10 minutter! Men øv, at systemet er langsomt for tiden :fløjt: Men jeg har jo tid nok... :cheerleader3: Har været på hygge-shopping med kæresten i dag. Fik købt lidt nyt tøj, så jeg ikke er helt umoderne sommeren over og så gik vi ind og fik frokost. Super hyggeligt og virkelig lækker mad! Anede ikke man kunne få SÅ god mad her i byen :cheerleader3:

I går var jeg i teatret og se The Phantom of the Opera. Den er virkelig god. Det var vores fødselsdagsgave til min mor, så vi var afsted 3 søstre og mor. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ hyggeligt! :loveboard::iloveyou::griner:-

Ellers står alt helt stille mht. bryllup for tiden -vi venter på papir fra boghandleren og det er så dét lige nu. Så er de små ting vist også købt. Og så kan jeg koncentrere mig om de "vigtigere" ting, fx opsparingen ;)

• Tinas kjole -tilretning er 4. august, begge mine dejlige søstre skal med -SUPER tøsehyggedag! :boohoo:
  • Daniels tøj -mangler dog vesten, venter på, butikken ringer :rolleyes:
  • Kirken + navneændring. Ægteskabserklæring ligger klar til underskrift i skuffen :respekt:
  • Kagen -den laver min søster :bearhug:

Det vi mangler nu er:

Det lyder som en rigtig hyggelig dag med kæresten og noget af en oplevelse i går i teatret. Synes selv, det er en smuk forestilling :cheerleader3:

De vigtige ting er der da næsten helt styr på. Det ser godt ud :thumbsupsmileyanim:

0

Det er da helt vildt, så meget der sker herinde, når man vender ryggen til i 10 minutter! Men øv, at systemet er langsomt for tiden :fløjt: Men jeg har jo tid nok... :cheerleader3: Har været på hygge-shopping med kæresten i dag. Fik købt lidt nyt tøj, så jeg ikke er helt umoderne sommeren over og så gik vi ind og fik frokost. Super hyggeligt og virkelig lækker mad! Anede ikke man kunne få SÅ god mad her i byen :cheerleader3:

I går var jeg i teatret og se The Phantom of the Opera. Den er virkelig god. Det var vores fødselsdagsgave til min mor, så vi var afsted 3 søstre og mor. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ hyggeligt! :loveboard::iloveyou::griner:-

• Daniels tøj -mangler dog vesten, venter på, butikken ringer :rolleyes:
  • Kirken + navneændring. Ægteskabserklæring ligger klar til underskrift i skuffen :respekt:
  • Kagen -den laver min søster :bearhug:

Det vi mangler nu er:

Det lyder som en rigtig hyggelig dag med kæresten og noget af en oplevelse i går i teatret. Synes selv, det er en smuk forestilling :cheerleader3:

De vigtige ting er der da næsten helt styr på. Det ser godt ud :thumbsupsmileyanim:

Meget meget smuk forestilling! Er VILD med musikken!

Kom lige i tanke om en ting, jeg skulle skrive på min huskeliste, men kender du det -nu er den bare VÆK! Ih.......

Sjovt at vi lige skrev samtidig.

0

Annonce ♥

I går var jeg i teatret og se The Phantom of the Opera. Den er virkelig god. Det var vores fødselsdagsgave til min mor, så vi var afsted 3 søstre og mor. SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ hyggeligt! :thumbsupsmileyanim::loveboard::iloveyou::griner:-

• Daniels tøj -mangler dog vesten, venter på, butikken ringer :cheerleader3:
  • Kirken + navneændring. Ægteskabserklæring ligger klar til underskrift i skuffen :rolleyes:
  • Kagen -den laver min søster :respekt:
    Edit: Har også booket kroen jo :bearhug:

Det vi mangler nu er:

0

Jeg fik lige kigget på huskeliste og jeg troede jeg var godt med... Men nej... Dog er de fleste ting noget jeg ikke kan kaste mig over endnu.

Men jeg var hos boghandleren i dag og fik købt grønt papir til kirkehæfterne :cheerleader3: De har rigtig mange sjove ting til indpakning og scrapbooking, så der var en masse dimse-ting at se på. Me like! :)

Fandt en tang, som jeg allerede æææææælsker... Den kan klippe et enkelt hul på den nederste del (den nederste mund) og så kan den sætte ringe i med den øverste mund. Så jeg har bestilt guld-nitte-ringe (sejlerringe) til at hæfte kirkehæfterne med og så det grønne bånd igennem. Tangen kan indstilles, så man får samme afstand. Dejligt at slippe for at sidde og fedte med afstand og måle og hulle forkert ()()

Så fik jeg købt små nummerlabels. Der er 5 ark i og tallene går op til 108, så der burde være nok til at mærke gaver og kort op :)

Fik købt en KÆMPE guld gavepose, med mønster, der passer i stil med bordkortene. Min plan er at skrive Daniels og min historie som et eventyr, jeg vil læse op ved festen. Det skal jo så også samles med guldringene og ligge i den store gavepose. I den posen skal der også være 2 bøger jeg lige har købt -min idé er at ruste ham til livet som ægtemand og så skal han jo ha lidt hjælp ;) Så han får en bog af Maren Uthaug (som er genial!) ""Nej, jeg er ikke tyk -det er kjolen, der får min røv til at se stor ud" -og 101 andre ting mønd bør vide om kvinder" og en bog af Allan & Barbara Pease "Hvorfor mænd ikke hører efter & kvinder ikke kan læse kort" -begge dele passer SÅ godt på Daniel og jeg :) Og så vil jeg naturligvis understrege at jeg -kun for at hjælpe ham- har givet ham bøger, som jeg også gider læse :) Jeg synes selv jeg er sindsygt morsom med det her og jeg sidder virkelig og godter mig over at skulle lave den pose til ham. Jeg elsker at sende sjove kort og købe små gaver til folk, så det hér er toppen! Jeg skal også have købt den dér BULLSHIT-knap til ham, den kan jo bruges af begge ;) Og så måske et par boxershorts med MIT navn på -HAHA-

Skifter det råhvide "ruskinds" bånd på bordkortene ud med det grønne, som også bliver brugt på kirkehæfter og risposer og der er en lille guld sejlerring på bordkortet, så nu går det hele (snart) op i en højere enhed :cheerleader3::denmarkflag::cheerleader3: Lucky me!

post-37375-1240923386.jpg

post-37375-1240923413.jpg

0

Og her kommer så billeder af bøgerne og lige en reminder på vores bordkort. Båndet bliver skiftet ud med det grønne satinbånd :cheerleader3:

Edit: Bordkortene er stemt hjem! Og klistermærkerne blev ikke brugt. Men idéen med hjælp-til-selvhjælp til gemalen er stadig i gang... ;)

post-37375-1240923747.jpg

post-37375-1240923759.jpg

Edited by Tina+Daniel
0

Annonce ♥

Annonce ♥

For tiden er vi på "stand by" -der er ikke så meget vi kan lave ligenu. Vi kan først komme ud på kroen om en måned og der er en måned til vi kan sende papirer. Skal snart tjekke med min huskeliste igen, for at se hvad vi kan gøre her og nu.

Så det er super dejligt at komme herind og se, at I tæller uger for mig :thumbsupsmileyanim: Tak piger :cheerleader3:

0

Og her er mine sko og min cape -jeg har dog valgt den i sort, for at give en fræk kontrast og dermed lidt kant. Kan jo altid snuppe den med en tur i Operaen eller noget ;) Jeg skal kun bruge cape under transport, ikke i kirke eller fest. Udelukkende pga årstiden.

Vi har lige haft samme tanke i forhold til cape, lidt pudsigt - særligt når vi har samme bryllupsdag :cheerleader3: . Jeg har så valgt min i hvid - havde slet ikke tænkt på at det kunne være fedt med sort, men det tror jeg helt sikkert giver en kant som du beskriver :thumbsupsmileyanim:

0