Posted May 12, 2009 · Report post Og her er mine sko og min cape -jeg har dog valgt den i sort, for at give en fræk kontrast og dermed lidt kant. Kan jo altid snuppe den med en tur i Operaen eller noget ;) Jeg skal kun bruge cape under transport, ikke i kirke eller fest. Udelukkende pga årstiden. Vi har lige haft samme tanke i forhold til cape, lidt pudsigt - særligt når vi har samme bryllupsdag . Jeg har så valgt min i hvid - havde slet ikke tænkt på at det kunne være fedt med sort, men det tror jeg helt sikkert giver en kant som du beskriver Ja jeg synes det sorte bryder det hvide prinsesse look på en fed måde Hvor er det sjovt, at vi har tænkt så ens. Og så til samme dag! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2009 · Report post Jeg følger meget med i circlet-forløbet... Synes de er SÅ flotte! Og det med kort hår er jeg jo også interesseret i... Mit er ikke længere helt super kort, men mange hårsmykker og hårpynt-ting er oftest til piger med lange lokker =snyd!! Tror dog ikke det ville passe til min kjole, men man kan jo altid have smykker ;) Så jeg lurer lige med ;) Men du har jo masser af tid ;) Tak for din hilsen Tina Jeg tror egentlig ikke man kan sige at circlets som sådan ikke passer til den ene eller anden kjole - men det er selvfølgelig vigtigt at du finder LIGE DEN der gør ;) Så du må i gang på google!! *g* Cape lyder også som en nice idé... Hmmm... Det må jeg lige overveje! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2009 · Report post Jeg følger meget med i circlet-forløbet... Synes de er SÅ flotte! Og det med kort hår er jeg jo også interesseret i... Mit er ikke længere helt super kort, men mange hårsmykker og hårpynt-ting er oftest til piger med lange lokker =snyd!! Tror dog ikke det ville passe til min kjole, men man kan jo altid have smykker ;) Så jeg lurer lige med ;) Men du har jo masser af tid ;) Tak for din hilsen Tina Jeg tror egentlig ikke man kan sige at circlets som sådan ikke passer til den ene eller anden kjole - men det er selvfølgelig vigtigt at du finder LIGE DEN der gør ;) Så du må i gang på google!! *g* Cape lyder også som en nice idé... Hmmm... Det må jeg lige overveje! Har kigget på google og ebay -synes ikke de har nogle sjove circlets Må lige kigge videre. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2009 · Report post Prøv at kigge nogle af disse steder: http://www.medievalbridalfashions.com http://www.sapphireandsage.com/circlets.html http://gothicweddingdresses.webs.com/ http://www.camiasdesigns.com/pages/circlets Og så lige en masse smukke kamme og diademer... http://marketplace.burdafashion.com/shop/T...page=3#products Måske er der noget imellem ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2009 · Report post Prøv at kigge nogle af disse steder:http://www.medievalbridalfashions.com http://www.sapphireandsage.com/circlets.html http://gothicweddingdresses.webs.com/ http://www.camiasdesigns.com/pages/circlets Og så lige en masse smukke kamme og diademer... http://marketplace.burdafashion.com/shop/T...page=3#products Måske er der noget imellem ;) Har kun fået kigget på den første -den havde jeg set før, men slet ikke at de havde SÅ meget! og nu tør jeg slet ikke kigge på de andre sider! Det bliver SÅ DYRT!!!!! Tak 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 13, 2009 · Report post 150 DAGE 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 13, 2009 · Report post Kan slet ikke forstå, der kun er 150 dage tilbage! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 14, 2009 · Report post Hej Måtte lige kigge din tråd igennem og se de fine ting og opsnuse inspiration. Jeg er enig med dig i rigtig mange ting bl.a. at snørreliv (eller lace-up) bare er praktisk og SUPER smukt. Jeg kan se at du allerede har tænkt over oktober kulden kan være en dårlig combo med en brudekjole og købt en cape. Den er SÅÅÅÅ flot. Jeg overvejer netop du noget lignende, men skal lige være 100% sikker på hvilken kjole jeg vælger. Og det er også et flot farvetema du har valgt - eller I har valgt Skal I også have blomster på bordene og hvad har I tænkt på? Klem Lena *HURRA for oktober brude* 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 14, 2009 · Report post Tillykke med de 149 dage Nu hvor jeg lige missede milepælen i går 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 14, 2009 · Report post HejMåtte lige kigge din tråd igennem og se de fine ting og opsnuse inspiration. Jeg er enig med dig i rigtig mange ting bl.a. at snørreliv (eller lace-up) bare er praktisk og SUPER smukt. Jeg kan se at du allerede har tænkt over oktober kulden kan være en dårlig combo med en brudekjole og købt en cape. Den er SÅÅÅÅ flot. Jeg overvejer netop du noget lignende, men skal lige være 100% sikker på hvilken kjole jeg vælger. Og det er også et flot farvetema du har valgt - eller I har valgt Skal I også have blomster på bordene og hvad har I tænkt på? Klem Lena *HURRA for oktober brude* Jeg ææææææææææælsker snørreliv og har altid drømt om en brudekjole, med snørrer i ryggen og så hang den dér og var bare PERFEKT da den kom på... Og ja, min cape bliver uundværlig! Er godt nok også vild med den du har kig på ;) Vi skal have blomster på bordene, men... Det er vist kroen der bestemmer, skal derud og snakke med ham engang i juni. Bord deko er med i prisen, meget fedt, men ikke fedt, hvis det de har er lige til at... smide ud... ;) Og ja -hurra for oktoberbrude! Der er godt nok ikke mange af os ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 14, 2009 · Report post Tillykke med de 149 dage Nu hvor jeg lige missede milepælen i går Tak søde Pernille Det er tanker, der tæller ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 14, 2009 · Report post Må konstatere, at min status vist passer rigtig godt til mig... Burde gå i seng... Men hvad kan jeg sige..? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 15, 2009 · Report post Nej, der er godt nok ikke mange oktoberbrude - vi har jo så oven i købet valgt datoen den 31. oktober, som vi senere har fundet ud af jo er allehelgensaften. Det kan man jo fortolke meget på ;) Klem Lena *Hurra for min Rancilio Silvia, der redder mig her til morgen* 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 16, 2009 · Report post Jeg har "frikvarter" i aften, så jeg skal være på BK, se lidt MGP med et halvt øje og så bare benene op og lave... Ingenting... Kæresten er hos en kammerat og spille computer, så jeg har paladset (hele 59 kvm) helt for mig selv ;) *halvanden time senere* Har lige snakket med min søster! Hun har da lige bagt en prøvekage med hindbær- og choko/moccafyld! Jeg blev bare så glad!! Så i morgen eftermiddag skal vi ud til hende og spise kage Tror liiiiiiiiige jeg skal huske kameraet i morgen... ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 16, 2009 · Report post Må konstatere, at min status vist passer rigtig godt til mig... Burde gå i seng... Men hvad kan jeg sige..? hihi Jeg har "frikvarter" i aften, så jeg skal være på BK, se lidt MGP med et halvt øje og så bare benene op og lave... Ingenting... Kæresten er hos en kammerat og spille computer, så jeg har paladset (hele 59 kvm) helt for mig selv ;)*halvanden time senere* Har lige snakket med min søster! Hun har da lige bagt en prøvekage med hindbær- og choko/moccafyld! Jeg blev bare så glad!! Så i morgen eftermiddag skal vi ud til hende og spise kage Tror liiiiiiiiige jeg skal huske kameraet i morgen... ;) Det lyder super lækkert og sødt af hende 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 16, 2009 · Report post Mmmm, kagen lyder lækker (hvis man kan lide mokka) hehe.. Og hvor dejligt at have paladset selv... hehe... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 16, 2009 · Report post Må konstatere, at min status vist passer rigtig godt til mig... Burde gå i seng... Men hvad kan jeg sige..? hihi Jeg har "frikvarter" i aften, så jeg skal være på BK, se lidt MGP med et halvt øje og så bare benene op og lave... Ingenting... Kæresten er hos en kammerat og spille computer, så jeg har paladset (hele 59 kvm) helt for mig selv ;)*halvanden time senere* Har lige snakket med min søster! Hun har da lige bagt en prøvekage med hindbær- og choko/moccafyld! Jeg blev bare så glad!! Så i morgen eftermiddag skal vi ud til hende og spise kage Tror liiiiiiiiige jeg skal huske kameraet i morgen... ;) Det lyder super lækkert og sødt af hende Ja, jeg blev også bare SÅ glad! Min søster er en wizz til det dér med kager -ligesom dig ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 16, 2009 · Report post Jubiiii, jeg fik dig om på side 8!!!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 16, 2009 (edited) · Report post Mmmm, kagen lyder lækker (hvis man kan lide mokka) hehe.. Og hvor dejligt at have paladset selv... hehe... Jubiiii, jeg fik dig om på side 8!!!!! Ja du gjorde!! Tak Og ja det er lidt fedt at være sig selv og bare... Stene... Men jeg kan selvfølgelig -TYPISK mig!!- ikke lade være med at vaske tøj... Føler mig effektiv, mens maskinen snurrer ;) Men ellers har jeg også cola fremme og har slet ikke fået fundet mit hygge-guf frem endnu... Stor fejl Mht kagen -jeg er ikke til kaffe, men kan godt li moccachokolade, så jeg er spændt på kagen. Ellers må vi digte noget andet fyld. Det ene lag skal være hindbær. Og så det med choko/mocca og hvad skal 3. lag så være? Hmm... Nogle forslag? Edited May 17, 2009 by Tina+Daniel 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 17, 2009 (edited) · Report post Så er der prøvekage! Jeg har lovet at præcisere, at kagen er pyntet kl. 0.30 om natten, derfor er den ikke så super festlig, men der er der dog ;) Der er et lag choko/mocca, et lag hindbær og så choko/mocca igen. Vi er på jagt efter en opskrift på appelsincreme, der IKKE er en smørcreme. Den skal gerne indeholde husblas. Anyone?? Edited May 17, 2009 by Tina+Daniel 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 17, 2009 · Report post Mere kage 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 17, 2009 · Report post Hold da op søde..... er det din første kage??? Den er viiiildt flot.... og kl. 0.30.... zzzzz... så havde min ikke set sådan ud... Haha... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 17, 2009 · Report post Og så er der serveret ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 17, 2009 (edited) · Report post Mums filibaba siger Jeg bare Edited May 17, 2009 by Mette & Lars 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 17, 2009 · Report post Hold da op søde..... er det din første kage??? Den er viiiildt flot.... og kl. 0.30.... zzzzz... så havde min ikke set sådan ud... Haha... Det er ikke mig, der har begået kagen. Det er min søster Hun var gået i gang fredag og har brugt hele lørdagen på kagen. Det fik jeg at vide i aftes Så vi kom til kagespisning Den er SÅ god!! Vi har så aftale, at hun skal komme og bage alle bundene hos os, da vores køkken er ligt større og hun skal bruge en bage-stabil ovn. Og så tager jeg alle bundene med på arbejde og låner plads i fryseren Og så skal hun lægge dem sammen hos os dagen før brylluppet Til den tid er det koldt udenfor, så måske kan vi udnytte det lidt ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites