Helena&Jakob

Boudoirbilleder

71 posts in this topic

Smiler - ja det har de selv valgt... grundet til jeg ikke helt ved hvor jeg har min kæreste er, at han selv er en dygtig, om end amatør, fotograf, og han ser billederne på en ganske særlig måde, som jeg dog ikke helt har luret endnu. Spørgsmålet er om vi rammer lige hans smag for hvad et godt billed er... Han er desværre ikke til redigerede billeder, så jeg bliver nød til at leve med at jeg ser ud som jeg gør... he... der er nok der min største overvindelse ligger når det lige er den type billeder.... :-D

0

Annonce ♥

hej girls

jeg har også fået taget nogle rigtig flotte billeder til min kommende mand, men nu er problemet at jeg ikke synes jeg kan finde nogle flotte album. Er der nogle af jer der kender til steder hvor man kan købe sådanne ?

Mine billeder er ca A4 str og vil gerne have et album i sort evt læder og der skal helst være papir ml billede og næste side

Camilla

0

Jeg har idag lavet aftale med www.fotobille.dk til fotografering en gang i juli.

Det er første gang jeg skal stille op til den slags fotorgafering, så jeg er meget spændt på hvordan det bliver... Jeg er en str. 44-46 så han skal godt nok være dygtig hvis han får noget smækkert ud af det *gg* Jeg har aldrig mødt ham, men har hørt mange og meget positiv respons fra folk han har fotograferet.

Aner ikke hvordan kæresten vil modtage dem, men det er sådan set også underordnet... Jeg rykker en grænse hos mig selv, og det har jeg det rigtig godt med. Jeg tror dog han vil blive glad for dem.

Hejsa :cheerleader3: Jeg har lige været inde og se fotobille's hjemmeside og syntes at hab tager nogle flotte billeder, men jeg kunne godt tænke mig at høre hvor meget du skal betale for at få taget billeder...... og hvor mange billeder du får ;)

Håber at høre fra dig ;)

Hilsen Anette

0

Jeg ville super gerne prøve det og det kunne være så fedt at have nogle smukke billeder af mig selv. Men jeg ved bare at min kæreste ikek ville nyde billederne fordi han ikke ville kunne tænke på andet edn at der er en eller anden fotograf der har set mig i meget lidt tøj og han vil overhovedet ikke kunne forestille sig at denne fotograf kunne være en kvinde...

Fin mand du har der... bliver han også mærkelig når du har været ved læge....

for de proffesionelle forografer er det jo bare et arbejde... de er vant til at se damer og mænd i undertøj eller mindre..

Gud ved om han så også ville kunne nyde dig i bryllups kjolen hvis han tænker på at nogle måske har hjulpet dig i i den kjole, og måske har set dit undertøj i den sammenhæng..

Se at komme afsted og få lavet de billeder, hvis det er det du har lyst til, og lad være med at tænke på hvad din mand måske vil tænke...

Gør det for dig selv, så skal han nok kunne lide dem bagefter...

Ved du hvad jeg synes ikke du på nogen måde har ret til at kritisere min kommende mand og hans grænser for den slags. Og hvad får dig til at tro at det på nogen måde kan være en god idé at starte et ægteskab med at bryde de grænser som man ved ens mand har? jeg er selv ret jaloux anlagt og vores grænser er ret ens så jeg respektere fuldt ud de ting han har det skidt med!

0

Annonce ♥

Jeg har fået taget billeder til min kommende mand :cheerleader3: Det var vildt sjovt og meget grænseoverskridende, jeg er bestemt ikke en str. 38 Men en str. 44 og har født 2 børn, så min mave er ikke den flotteste mere.

Men billederne blev bare rigtig gode :cheerleader3: kan desværre ikke ligge billeder ind, da de ikke er her hjemme ( har en kæreste der er nyskerige)

Men jeg kan anbefale det til alle jer, der går og overvejer det, jeg glæder mig SÅ meget til at han få billederne. jeg har så valgt at få 3 stk. fremkaldt i 18x13 (tror jeg det hedder) og så bliver de hængt på i soveværelsede :biggrin: Resten får han så på cdén ;)

Jeg fik dem taget af en kvindelig fotograf :thanks:

:cheerleader3:

0

Jeg har fået taget billeder til min kommende mand :cheerleader3: Det var vildt sjovt og meget grænseoverskridende, jeg er bestemt ikke en str. 38 Men en str. 44 og har født 2 børn, så min mave er ikke den flotteste mere.

Men billederne blev bare rigtig gode :cheerleader3: kan desværre ikke ligge billeder ind, da de ikke er her hjemme ( har en kæreste der er nyskerige)

Men jeg kan anbefale det til alle jer, der går og overvejer det, jeg glæder mig SÅ meget til at han få billederne. jeg har så valgt at få 3 stk. fremkaldt i 18x13 (tror jeg det hedder) og så bliver de hængt på i soveværelsede :biggrin: Resten får han så på cdén ;)

Jeg fik dem taget af en kvindelig fotograf :thanks:

:cheerleader3:

Hejsa Jeg kunne godt tænke mig at få en evt hjemmeside til din fotograf og evt få af vide hvad du har givet for dine billeder ;)

Knuzz Anette

0

Hejsa

Jeg har også fået taget billeder, men har så i stedet fået dem lavet til en bog. har selv udformet bogen, se evt. på denne hjemmeside Blurb.com tror jeg kom af med ca 250-300 kr

Har også fået lavet vores gæste bog derinde.

post-31304-1248844816.jpg

Edited by Pernille Soelberg Jensen
0

Hejsa

Jeg har også fået taget billeder, men har så i stedet fået dem lavet til en bog. har selv udformet bogen, se evt. på denne hjemmeside Blurb.com tror jeg kom af med ca 250-300 kr

Ejjj det ser ud til at være en rigtig flot bog :thumbsupsmileyanim: Jeg har gemt hjemmesiden og tror nok at jeg selv hopper til at få lavet sådan en ;) Må man spørge hvem der har fotograferet dig....og hvad det kostede?? Vil da også meget gerne have en hjemmeside til fotografen ....hvis det kan lade sig gøre ;) Du kan evt skrive en PM til mig så vil jeg blive rigtig glad :thumbsupsmileyanim:

Elsker det billede der er på forsiden af din bog ;)

Knuzz Anette

0

Annonce ♥

Hejsa

Ejjj det ser ud til at være en rigtig flot bog :thumbsupsmileyanim: Jeg har gemt hjemmesiden og tror nok at jeg selv hopper til at få lavet sådan en ;) Må man spørge hvem der har fotograferet dig....og hvad det kostede?? Vil da også meget gerne have en hjemmeside til fotografen ....hvis det kan lade sig gøre ;) Du kan evt skrive en PM til mig så vil jeg blive rigtig glad :thumbsupsmileyanim:

Elsker det billede der er på forsiden af din bog ;)

Knuzz Anette

Hejsa

Mange tak er selv meget godt tilfreds. :cheerleader3:

Fotografen er Rene Krogh, han er super dygtig og har været meget tilfreds.

Her er hans hjemmeside. http://www.ikola.dk/

0

Jeg er superglad for de billeder jeg har fået taget - de er ikke typiske boudoirbilleder - og min mand er fuldstændig vild med dem :griner:-

Var super nervøs inden da jeg ikke er verdens mindste, men de blev bare så gode, så gode at min mand gerne vil have lavet en forstørrelse af et af billederne som vi kan hæng op :thumbsupsmileyanim:

Så kan kun anbefale det

k-rena

Edited by k-rena
0

Er der nogen der har hjemmesider til en god Boudoir-fotograf? :heart: Det skal være en der er rigtig god til at få en lidt ældre (50 År) og ikke den slanke type til at se flot ud på billeder :thumbsupsmileyanim: Jeg tror der er mange der holder sig tilbage pga. alder og div alders tegn på kroppen.

Jeg kunne god tænke mig at glæde min kæreste, men fotografen skal være godt til at få div alderstegn på kroppen til ikke at være så synlige :griner:-

Håber der er nogen der kan hjælpe........ og fotografen skal være fra sjælland ;)

0

Så er jeg også hoppet med på vognen og har bestilt tid hos Helle Andersen (www.hellesandersen.dk) til boudoir fotografering. Det havde jeg eller troet at jeg ALDRIG ville gøre!!! Er slet ikke typen på det (eller det tror jeg da ikke), men hvis jeg nogensinde skulle gøre det, var det da som morgengave. Tror han bliver meget overrasket! Jeg får det gjort en formiddag, hvor jeg har aftenvagt på arbejde, så min tilkommende på ingen måde kan opdage det! :thumbsupsmileyanim: Nu håber jeg bare det bliver godt!!!!!!

0

Annonce ♥

Så er jeg også hoppet med på vognen og har bestilt tid hos Helle Andersen (www.hellesandersen.dk) til boudoir fotografering. Det havde jeg eller troet at jeg ALDRIG ville gøre!!! Er slet ikke typen på det (eller det tror jeg da ikke), men hvis jeg nogensinde skulle gøre det, var det da som morgengave. Tror han bliver meget overrasket! Jeg får det gjort en formiddag, hvor jeg har aftenvagt på arbejde, så min tilkommende på ingen måde kan opdage det! :thumbsupsmileyanim: Nu håber jeg bare det bliver godt!!!!!!

Jeg er bare så nysgerrig, da jeg selv går lidt og leger med tanken om at få taget nogen til min tilkommende :balloons: Må man spørge hvor mange billeder du får og hvad prisen er alt incl. ?

Knus Anette

0

Så er jeg også hoppet med på vognen og har bestilt tid hos Helle Andersen (www.hellesandersen.dk) til boudoir fotografering. Det havde jeg eller troet at jeg ALDRIG ville gøre!!! Er slet ikke typen på det (eller det tror jeg da ikke), men hvis jeg nogensinde skulle gøre det, var det da som morgengave. Tror han bliver meget overrasket! Jeg får det gjort en formiddag, hvor jeg har aftenvagt på arbejde, så min tilkommende på ingen måde kan opdage det! :cheerleader3: Nu håber jeg bare det bliver godt!!!!!!

Jeg er bare så nysgerrig, da jeg selv går lidt og leger med tanken om at få taget nogen til min tilkommende :) Må man spørge hvor mange billeder du får og hvad prisen er alt incl. ?

Knus Anette

Hej Anette.

Jeg ved det faktisk ikke helt med sikkerhed endnu. Kommer lidt an på hvad jeg også vælger i sidste ende. Men umiddelbart ser prislisten sådan ud: Og ellers kan du maile til hende jeg skal til på nedenstående adresse for at få en mere udførlig prisliste. Hun holder til i Fredericia. Jeg skal først afsted d. 1/9, så jeg ved det først derefter!

Enkel fotografering 3-5 varianter............kr. 995,-

Varieret forografering fx. til kalender mv..kr. 1195,-

Styling...........................................kr. 595,-

post@hellesandersen.dk

Knus Anita

0

hmmm.. ja den kunne jeg godt hoppe med på Christian04... men efter 2graviditeter og 4 operations ar er min mave en del som kun bliver set af mig.... (minder om en flæskesteg) nå men hvordan løser man den... jo man laver nogle anderledes billeder så i foråret til næste ær nå alle bladene er ved at blive grønne, de forskellige knopper springer ud og vandet er isende koldt så får jeg taget mine noget anderledes billeder.. kan nok bedst beskrives som find holger.... sexet undertøj og flot sminke bliver gemt væk til fordel for kammuflage der kan skjule mig eller dele af mig...

fotografen bliver Gokke fra fotograferne.com (har en åben aftale med ham)

og stedet bliver stignæs skanse....

jeg glæder mig helt vildt... (har altid ønsket mig at klatre i træer i højehæle.. hehe) :grin2:

0

Annonce ♥

hmmm.. ja den kunne jeg godt hoppe med på Christian04... men efter 2graviditeter og 4 operations ar er min mave en del som kun bliver set af mig.... (minder om en flæskesteg) nå men hvordan løser man den... jo man laver nogle anderledes billeder så i foråret til næste ær nå alle bladene er ved at blive grønne, de forskellige knopper springer ud og vandet er isende koldt så får jeg taget mine noget anderledes billeder.. kan nok bedst beskrives som find holger.... sexet undertøj og flot sminke bliver gemt væk til fordel for kammuflage der kan skjule mig eller dele af mig...

fotografen bliver Gokke fra fotograferne.com (har en åben aftale med ham)

og stedet bliver stignæs skanse....

jeg glæder mig helt vildt... (har altid ønsket mig at klatre i træer i højehæle.. hehe) :grin2:

En dejlig anderledes idé! Jeg tror I får noget helt unikt frem. God fornøjelse.

0

Uh jeg må sige, jeg tror ikke jeg ville have selvtillid til at få taget sådan nogle billeder... men havde jeg det ville jeg gøre det uden at blinke med øjnene.... I er alt for seje tøser...

Du må godt låne lidt af de tanker jeg har om dig. For de er høje så høje at selvtilliden helt bestemt må komme i top.

0

Jeg vil lige komme med en lille indskydelse. Jeg gav ikke min mand boudoirbilleder i morgengave, og har faktisk fortrudt det. Derfor har jeg valgt, at få taget nogle, som han får i julegave i stedet. Ved ikke om jeg tør, når det kommer til stykket, men har bestilt tiden hos Tosafoto, som også var dem, der tog billederne til vores bryllup

0

Jeg har gået og tænkt på at få lave disse boudoirbilleder, og her den anden aften siger J. at han da godt kunne tænke sig at få så nogle billeder af mig, helt ude af den blå luft næsten. Vi snakkede om hvad vi gerne ville have til morgen gaver. så jeg gør det!

Det eneste "problem" er så at finde en fotograf der kan gøre det. Så er der nogen der kan anbefale nogle i køge eller i nærheden af køge og som ikke koster en bundegård...

0

Annonce ♥

Har lige fundet inspiration i denne tråd til hvad morgengaven til manden kunne være - helt vildt fedt. Har ellers været lidt lost!

Det skal da prøves og super smukkde billeder!!

Dorthe

Edited by Ki Schou
0

Og et mere :kiss:

Ejj de er bare rigtig gode :) Hvor i landet har du fået dem taget? har du en hjemmeside eller andet? Og til sidst ....... hvad gav du for dem??

Jeg er virkelig imponeret over dem, da de er taget i lige præcis sådan en vinkel jeg gerne vil have taget dem i, da jeg ikke er så ung mere og alderen har sat sine spor, men sådan som dine billeder er taget vil det skjule de fleste af mine deller ;)

0

jeg vil da også gerne vise lidt af resultatet af de boudoirbilleder jeg fik taget til min mand i julegave. Jeg har endnu ikke fået billederne på en cd-rom, så jeg har taget billede af billedet, derfor er kvaliteten ikke den bedste

post-34886-1262193606.jpg

0