sarav

gæster

27 indlæg i dette emne

Hej piger

Min kæreste og jeg er ved at planlægge bryllup og vi er kommet til gæstelisten som volder os problemer.....

Sagen er den at vores bryllup er på lavbudget da jeg er nyuddannet pædagog og min kæreste er på SU. Vi betaler hele brylluppet selv.

Vi har lånt nogle lækre lokaler gennem mit arbejde helt gratis hvilket jo er fantastisk men lokalerne er ikke verdens største. Kombinationen af lavbudget og små lokaler sætter os så i det dilamma at vi max kan have en gæste liste på 50 personer. Og vi har mange venner...

Derfor er vi kommet frem til at vi er nødt til at invitere vores venner uden kærester - og kun inkludere de kærester vi virkelig har haft meget med at gøre. Denne beslutning er der blevet rynket næse af nogle steder fra, men hvad skal vi ellers gøre? Hvis folk skal inviteres som par bliver vi jo dobbelt så mange og det har vi altså hverken råd eller plads til.. What to do?

Kh Sara

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med kun at invitere de aller nærmeste til selve festen og så invitere de andre til reception?

Til det sidste bryllup jeg var til havde brudeparret inviteret ca. 40 gæster til festen og en del flere til receptionen og så fik vi bryllupskagen der så alle følte at de havde været en del af brylluppet! En super løsning til det lavere budget :thumbsupsmileyanim:

Håber det kan bruges.

Felixia

0

Del dette indlæg

Træls situation. Må indrømme, at selvom vores budget er lav, ville jeg ikke drømme om at invitere vores venner uden kærester! Det synes jeg simpelthen ikke man kan være bekendt. vi har i stedet valgt at invitere familie samt de aller nermeste venner i stedet - MED ledsager...

Ellers kunne I måske låne til det? Jeg er også på su så vi har ikke den største indkomst...

Hvad er JEres budget og hvor henne i landet er der? måske nogen kan hjælpe med forslag til at gøre der billigere...