starshwip

Eget barn til Bryllup??

27 indlæg i dette emne

Hej

Jeg vil meget gerne have min dejlige dreng med til vores bryllup, men ved ikke om han skal være der hele aften og så bare sove i en gæsteseng der oppe eller om jeg skal få en til at hente ham, og passe ham til næste dag.

Hvad gør I andre med jeres børn???

Hilsen Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved godt at der er meget delte meninger om hvorvidt børn skal med til bryllupper eller ej.

Vi har valgt at have familiens børn med (vi har selv tre sammenbragte) - dvs 9 i alt med - i alderen 4 til 18 år.

De får noget forskelligt at uderholde hinanden med samt et fjernsyn stillet op.... tror dog at de fleste af dem vil nyde at deltage mest muligt og længst muligt sammen med os andre i selve festlokalet.

KH

Connie

0

Del dette indlæg

Vi har 3 piger, der til den tid vil være snart 5 år, 2½ år og snart 1 år. De kommer med i kirke og til reception, men ikke til selve festen. Jeg kan simpelthen ikke overskue at skulle rundt i tylskrud med 3 trætte tøsepiger hængende på mig (moooar, mooooar, MoOOOOOaaAAAR!!!).

Jeg ved dog at vores pige på 4 år glæder sig til brylluppet og at kaste ris :pokey:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores søn på 5½ år og datter på 1½år, er med til vielsen og receptionen (som bliver holdt hos min mor) og der fra bliver de hantede af vores søns, legekammerats mor og der skal de så sove til dagen efter :pokey:

Vi vil gerne have festen for os selv, så vi ikke skal gå og tænke på at de bliver trætte/keder sig eller andet. :cheerleader3:

Regina

Redigeret af Regina_lady
0

Del dette indlæg

Hej

Jeg vil meget gerne have min dejlige dreng med til vores bryllup, men ved ikke om han skal være der hele aften og så bare sove i en gæsteseng der oppe eller om jeg skal få en til at hente ham, og passe ham til næste dag.

Hvad gør I andre med jeres børn???

Hilsen Louise

Hej Louise

Det er vores plan, at vores datter (som er 2,5 år, når vi skal giftes) skal med i kirken, men derefter bliver hentet og passet hjemme hos os selv af en af pædagogmedhjælperne fra hendes vuggestue. Næste formiddag tager en af bedsteforældrene hjem og afløser pædagogmedhjælperen, indtil vi kommer hjem.

Vi tror ikke, at vi kan nyde middagen og festen fuldt ud, hvis hun er med, for sådan en lille trold kræver jo altså noget opmærksomhed :pokey:

Af samme grund har vi valgt, at der heller ikke skal andre børn med til brylluppet - uanset alder.

Mvh. Tanja

0

Del dette indlæg

Vores dejlige basse på 4 år skal være med i kirken og til receptionen og derefter bliver han hentet og overnatter hos nogle gode naboer som han er tryg ved og rigtig glad for. Jeg orker heller ikke at have ham hængende i mine skørter den dag :pokey:

0

Del dette indlæg

Vores søn på 2,5 år skal med til vielsen og receptionen, men når vi sætter os til bords, bliver han hentet og passet af hans dagplejemor.
Vi har 3 piger, der til den tid vil være snart 5 år, 2½ år og snart 1 år. De kommer med i kirke og til reception, men ikke til selve festen. Jeg kan simpelthen ikke overskue at skulle rundt i tylskrud med 3 trætte tøsepiger hængende på mig (moooar, mooooar, MoOOOOOaaAAAR!!!).

Jeg ved dog at vores pige på 4 år glæder sig til brylluppet og at kaste ris :pokey:

Den hopper vi med på med vores 2(på det tidspunkt)årige

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores søn på 1 år var både med i kirken om eftermiddagen og til selve festen- Min mor og far var så hovedsagelige som som skulle passe ham. Vi holte festen på en kro hvor vi skulle sove om natten så de puttede ham klokken 8 og han sov til næste morgen- der var slet ikke nogen problemer- han legede og havde de sjov med de andre børn- JEG VILLE IKKE HAVE UNDVÆRET HAM.. det var djlig at se ham hygge sig, og han tod det hele pænt han sat ved siden af min mor ved hoved bordet- ellers kravelde han lidt rund og mange gæster vill ejo gerne passe, sidde med ham.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke læst nogle af besvarelserne, så undskyld hvis jeg gentager...

Vores datter var dengang 10½ måned, og hun var kun med i kirken og til receptionen. Derefter blev hun hentet af min mands kusine, hvor hun blev passet til dagen efter. Jeg er (og var) SÅ glad for ikke at skulle koncentrere mig om hende den dag, og med den alder hun havde, ville hun jo ikke have haft det mindste ud af festen alligevel.

Der var (og er) ikke andre børn i familien end vores, så det var ikke en svær beslutning.

0

Del dette indlæg

nu har jeg jo ikke selv børn, man kan kun fortælle, hvad min mors veninde gjorde, de havde en 10 mdrs baby, da de blev gift for efterhånden 13 år siden. Der var jeg sat til at passe babyen efter kirken og frem til sidst på aftnen, hvor en af barnets bedsteforældre tog over og jeg var bartender til selve festen :-)

0

Del dette indlæg

Vi skal have vores 2 børn på 4 og 1½ med hele dagen. Derudover er den yngste gæst 14 og der er vel en 5-7 teenagere med. Vi har så valgt at have noget udendørs legeting til store ala, fodbold, rundbold, kubb o.l. med da det selv for store børn/teenagere kan være svært at sidde stille i måske 5 timer. Til vore egne børn har vi min søsters veninde som også er pædagogstud. med til at lege og hygge om lige som alle bedste- og oldeforældre samt onkler og tanter nok også træder til og vores unger elsker dem. Den lille puttes til normal sengetid og veninen har så ansvaret for babyalarmen og til at se til ham indimellem, den store puttes alt efter hvornår hun er træt, men kender jeg hende ret vil hun have det hele med og jeg håber da også på en lille dans med hende

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores søn på 2,5 år skal med til vielsen og receptionen, men når vi sætter os til bords, bliver han hentet og passet af hans dagplejemor.

Den hopper vi med på med vores 2(på det tidspunkt)årige

Også her. Vores børn vil være lidt over 1½ og 3 år. Skønt at deres kære dagplejemor vil træde til - hende er de super glade for, så vi kan nyde aftenen i fulde drag.

0

Del dette indlæg

Vi har 5 sammenbragte "børn" i alderen 8-18, når vi skal giftes :cheerleader3:

Det er meningen, at de 2 ældste - 18 og 15 - bliver så længe de vil, men de 3 "små" tager med morfar og bedstemor hjem, når de forlader festen og bliver der til dagen efter.

Natten vil vi gerne have for os selv :cheerleader3: og så bliver ungerne først "leveret" sent næste dag, så vi også kan have morgenen og formiddagen alene til at fordøje alle indtrykkene.

Christina :pokey:

0

Del dette indlæg

vores datter på 2 skal være brudepige i kirken og så med til kaffe på fest stedet, så bliver hun hentet af dem der skal passe hende om aften, synes hun skulle være med til at være med på dagen for hun er jo en rigtig rigtig stor del af vores liv så hun skal være med, men ikke om aften det kan jeg ikke overskue....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Da vi blev gift, havde vi vores datter på da 2,5 år med hele dagen. Der var andre børn med til festen.

Hun blev dog passet af en veninde under festen, da vi ikke ville undvære hende på vores store dag - det var jo også hendes dag..hun sagde nemlig: jeg er giftet med far og mor i dag!!

Da hun blev træt, stod en weekend seng til hende, hun puttede lidt - men ikke meget, der skulle jo leges.

Da vi havde danset brudevals og et par danse, tog min veninde hende med hjem til overnatning.

Ingen problemer med at have vores datter med, hun nød dagen og opmærksomheden

0

Del dette indlæg

Vi har valgt at vores piger 4 og 9 skal med i kirke og til receptionen. Ved festen om aftenen er der ingen børn. Alle vores venners børn der er med til receptionen bliver passet hos os (hvor receptionen holdes) af en barnepige. Der bliver redt op til dem alle i vores store stue, så kan de dejse omkuld når de ikke gider mere :-)

Vi har valgt at gøre det sådan fordi den yngste på 4 er MEGET mor-syg og ikke bryder sig om larm ;-) og for en gangs skyld vil jeg have lov til at nyde at være i centrum.

Katja

0

Del dette indlæg

Jeg har også været meget i tvivl om hvorvidt vores datter på 2 skal med til vores bryllup om 1 mdr.

Jeg tror det ender med at hun skal med hele dagen, :cheerleader3: Jeg tror ikke vi kan undvære hende på en af de vigtigste dage i vores liv, hendes 2 kusiner som hun leger SÅ godt med skal også med til brylluppet. Der er derudover en hel masse der kan tage sig af hende :cheerleader3:-HAHA-:pokey: Vi tager barnevognen med hvor hun evt kan sove lidt, en masse legesager og så håber vi det kommer til at gå godt. -HAHA-

Planen er så at hun tager med mine forældre hjem og sover.

Hvis hun skulle blive totalt morsyg har jeg en livline i en fra håndboldholdet som kan komme og hente hende, men håber ikke det bliver nødvendigt. :loveboard:

:cheerleader3:

Jeg får helt ondt i maven af at tænke over at hun ikke skulle være der, men kan da og¨så godt frygte hvordan det kommer til at gå. Men vi har lige en mdr til at overveje det igennem igen :loveboard: :loveboard: :loveboard:

0

Del dette indlæg

Vi har den holdning at når man bliver en familie inviteres man som familie og så kan man som forælder selv vurdere om ens barn vil have bedst af at blive hjemme eller komme med til fest - altså er alle gæster inviteret med børn, og selvfølgelig skal vores egen lille knægt, der til den tid vil være knap 10 mdr. også være med hele aftenen.

Han er til den tid endnu ikke startet i dagpleje og da alle potentielle barnepiger (jeg synes det er vigtigt at det er nogen han kender der passer ham , da især vhis det drejer sig om flere timer) er inviteret med til festen kommer han til at deltage. Pt. går han dog i seng mellem 19 0g 20, og bliver det det samme på vores bryllupsdag bliver det jo alligevel ikke meget vi ser ham. Vi er begge enige om at hvis der ikke er plads til Alexander på vores store dag, så er den dag slet intet værd - den dag handler om kærlighed, vores kærlighed til hinanden og ja, der er Alexander jo det største og vigtigste 'bevis' for det.

Vores bryllup skal dog også kendetegnes ved at være afslappet og meget som en alm havefest/grill-aften (dog på kro og i oktober måned), men vi er bare ikke til en masse opstyltet og højbordsmiddag osv. så selvfølgelig skal han med, og der er jo tre hold bedsteforældre og et par onkler og en moster der hellere end gerne vil tage ham hvis han skulle få brug for at komme lidt væk fra festen - og ja, vi har værelse på kroen hvor han kan sove, og hvor vi selv skal overnatte så vi kan vågne op sammen næste morgen alle tre :pokey: Lige som vi gerne vil have det :cheerleader3:

- Tina

0

Del dette indlæg

Vi skal have alle vores børn med i kirken og til spisningen,

efter spisningen vil de to små på 15 mdr og 3½ år blive hentet af dagplejemor,

de to mellemste bliver hentet af deres mor og de 2 store deltager i festen,

de må dog invitere en ven hver med.

Vi har valgt alle andres børn fra osse familiens da vi ønsker en voksen fest.

Vi er endnu ikke blevet helt enige om de to store skal blive eller ...

MizzT

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer