metteholm

M&J's Bryllup - 25.06.11 - Få fingrene i en gratis taske

3,786 indlæg i dette emne

så for søren julemand jørgen, så var jeg på messen! Så hyggeligt :)

FIk besøgt en masse stande, set modeshow og været helt bryllupskulret igen :a1221:

er så småt begyndt at vise billeder på bloggen fra messen hvis nogen ikke var der til at se det :)www.toomuchtulle.dk

Men helt ærligt, så synes jeg det var lidt en grim hal de udstillede i i år, det var meget pænere sidste år. Selv udstillerne var vist heller ikke helt tilfredse med omgivelserne - det virkelide lidt rodet og åbent...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dejligt at høre du har været på en god messe....men ja omgivelserne gør også bare en masse....så det var da lidt ærgeligt..... :wink: Glæder mig til at se bileder på blogge....for jeg ville jo selv gerne have været afsted.....men med en lang dag i sverige i går har sat sine spor....og så er der langt fra Nordjylland til Vejle.... :blink:

0

Del dette indlæg

Giver dig helt ret i, at der var ret rodet (altså har dog ikke været til bryllupsmesse før, så indholdet var godt, men det så ufærdigt/rodet ud rundt omkring!

BTW så synes jeg dit blogindlæg om kjolerne er super fint!! Du er jo total prof-bryllups-ekspert! :cheerleader3:

Redigeret af Daniels brud
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flot hår, du har der.... :BKSTREET:

Ja så sidder man og læser Bruden og hvem kommer frem i bladet....... det gør du Mette.........super godt synes jeg GP

ja wee haha! Har endelig selv fået skaffet bladet så jeg også kan se det ;)

0

Del dette indlæg

omg! det absolut håreste ved at have sin egen blog er jo alt billedarbejdet! Har taget SÅ mange billeder på messen i går som skal klargøres så der kan komme et nyt indlæg ud i morgen. Farvel søndag aften i sofaen - god dag hygge foran computeren ;)

0

Del dette indlæg

omg! det absolut håreste ved at have sin egen blog er jo alt billedarbejdet! Har taget SÅ mange billeder på messen i går som skal klargøres så der kan komme et nyt indlæg ud i morgen. Farvel søndag aften i sofaen - god dag hygge foran computeren ;)

Haha, din stakkel!! :) Men sådan en fin blog som din kræver jo et kæmpe arbejde :BKSTREET:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har allerede læst dit første indlæg om messen, bliver spændende hvad du mere har at byde på. I øvrigt fedt at se hvor meget in det anderledes er mht. kjoler, så kan min vidst ikke være helt håbløs :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Har slet ikke fået skrevet det her, men KÆMPR stort tillykke med bloggen! Den er bare SÅ smuk i designet!

Er spændt på hvad du hiver ud af ærmet i den kommende tid! :wink:

Taaak Stine :) så glad for du følger med og kan lide den - det gør alt det arbejde værd som man ligger i den når I følger med :D

0

Del dette indlæg

Har allerede læst dit første indlæg om messen, bliver spændende hvad du mere har at byde på. I øvrigt fedt at se hvor meget in det anderledes er mht. kjoler, så kan min vidst ikke være helt håbløs :thumbsupsmileyanim:

Haha nej vil faktisk sige man kan tillade sig alt, det er jo skønt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det sidste indlæg fra Bryllupsmessen I Bella Centret uploadet på bloggen. denne gang i form af en bette video der dækker lidt af hvert. tænker det var lidt nemmere end 1000 billeder ;)

www.toomuchtulle.dk

Husk også det er muligt at følge med via facebook og få besked så snart der er nye indlæg :)

post-39268-0-64186400-1326747458.jpg

(tryk på billedet og vælg "synes godt om" på facebook)

0

Del dette indlæg

ej hvor flyver tiden bare afsted nogle dage, hvad sker der for det!!

synes lige det har været fredag eftermiddag og tog hjem fra arbejde for at holde weekenden, og nu er det skisme søndag aften! WTF!

Har siddet hele dagen og klargjort næste uges tema på bloggen nemlig "fotografering" - glæder mig rigtig meget til dette lille mini tema der handler om valg af fotograf, locationbilleder og ikke mindst et interview med skønne skønne Tina Liv! men puha, sikke et arbejde det kræver. Nu tror jeg snart jeg vil slappe lidt af og nyde de sidste par timers weekend!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja jeg synes også at den weekend er fløjet afsted.. Kan godt mærke at jeg har en krævende skole og har en søn der er præ-teenager (2½ år og i selvstændighedsfasen) Er total smadret ved spisetid.. Puhaa..

Jeg glæder mig rigtig meget til denne uges tema, jeg sidder klar :)

0

Del dette indlæg

Ja jeg glæder mig også meget til netop dette tema :) skønt du også gør!! Især i morgen når interviewet med Tina liv kommer, det er jo meget sjovt at læse hvis man har eller overvejer at booke hende ;)

Haha præ-teenager, godt ord ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

yay, har lavet det første Real Wedding indslag på bloggen! I kender sikkert hovedpersonen ganske godt hvis I har været her på BK et stykke tid ;) Har prøvet at lave det lidt anderledes end andre real weddings man ser på blogge med bl.a. lidt fakta om brylluppet og en masse spørgsmål til brudeparret :)

0

Del dette indlæg

Ih det er så vigtigt for bryllupsblogs med real weddings. :) er ikke det nemmeste at finde middelalderbrude til min blog, men det er jo også noget mere begrænset pga af temaet :)

Synes det er rigtig fint som du har lavet det og et smukt bryllup ikke mindst :)

1

Del dette indlæg

Virkelig godt indslag om Real Weddings :) Jeg glæder mig til at læse mange flere med tiden.

Mette jeg synes du har fået den blog startet op SÅ godt, og det er stylish og lækkert! Fortsæt med det flotte arbejde :)

1

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer