Guest luklau

Betina & Claus' Bryllup 02.10.2010

1,146 indlæg i dette emne

Annonce ♥

jeg er helt vild med den to-delte, må man spørge hvor den er fra?

Så fandt jeg det tiara du efterspurgte. Søg på: Bridal Wedding Veil Swarovski Crystal Pearl Tiara HT275 på Ebay

Tak det må jeg hellere lige se på :thumbsupsmileyanim:

God weekend

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg modtaget min stofprøve fra HOB, jubiii.

Et dejligt gensyn med stoffet, så nu kan jeg kigge efter tilbehør, da jeg nu har farverne. De havde vedlagt et rigtig sødt kort, som jeg ville dele med jer.

Hej Betina

Her er din stofprøve

Solhilsen fra Karina

Ikke et fint og stort brev, men en sød lille hilsen, som altså varmer rigtig meget, når man ligger syg :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

KOM DER EN OVERRAEKELSEELLER EJ?????????

ja jeg er super nysgerrig...

Jep, der kom en lille overraskelse, men først to dage senere, altså i dag....

Vi har 2 års dag i dag, men da han har 48 timers eksamen i disse dage, tænkte jeg, at hvis der kom en lille ting, ville det blive i weekenden, men igen tog jeg fejl.

Han har inviteret mig ind i det nye skuespillerhus på lørdag, hvor vi skal se et stykke som hedder 'Bygmester Solness' skrevet af Henrik Ibsen. Ih hvor jeg glæder mig, så nu skal jeg bare blive rask, og så skal vi ellers have en rigtig kæresteweekend uden børn.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder rigtig dejligt med en kærestedag :thumbsupsmileyanim:

Jeg er helt vild med de biler du har kig på, eller det er jo nok nærmere automobiler ;) Det bliver bare så elegant

Jeg glæder mig også rigtig meget, for med 2 på skolebænken og dertilhørende lektier, og en dreng, som jeg render til møder omkring, så er der bare ikke mange timer tilbage i ugen.

Jeg er meget spændt på, hvad kæresten ender med at bestille, men jeg er meget glad for mit valg af, at det skal være en automobil :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hej.

Sikke nogle biler du har fundet frem til. Det er sjældent at jeg vil kalde en bil smuk, men den du selv har som favorit må være lige på grænsen. :cheerleader3: :carrot:

Dejligt at du også kan lide inspirationen :thumbsupsmileyanim: Min favoritbil er fra Matador!!! Det er Direktør Varnæs bil... Det giver det lige en ekstra tand, synes jeg.

0

Del dette indlæg

Det er nogle flotte biler du har samlet, jeg har også overgivet transporten til min kommende mand, jeg vil bare gerne køre i limo, når nu der er for langt med heste, han er typen der godt kunne finde på noget vildt, så nu må vi se, han har overrasket mig med en helikoptertur, det var ikke så godt nøj hvor blev jeg syg... :cheerleader3: så det bliver det ikke..

Kærstetur det er godt :thumbsupsmileyanim: håber i får en god dag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er nogle flotte biler du har samlet, jeg har også overgivet transporten til min kommende mand, jeg vil bare gerne køre i limo, når nu der er for langt med heste, han er typen der godt kunne finde på noget vildt, så nu må vi se, han har overrasket mig med en helikoptertur, det var ikke så godt nøj hvor blev jeg syg... :cheerleader3: så det bliver det ikke..

Kærstetur det er godt :thumbsupsmileyanim: håber i får en god dag.

Det er da også den bedste opgave for en mand, og det er da godt i har prøvet helikoptertur, så du ikke bliver dårlig på bryllupsdagen - puhaaa

Tak, glæder mig også helt vildt til kæresteturen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Vi har 2 års dag i dag, men da han har 48 timers eksamen i disse dage, tænkte jeg, at hvis der kom en lille ting, ville det blive i weekenden, men igen tog jeg fejl.

Han har inviteret mig ind i det nye skuespillerhus på lørdag, hvor vi skal se et stykke som hedder 'Bygmester Solness' skrevet af Henrik Ibsen. Ih hvor jeg glæder mig, så nu skal jeg bare blive rask, og så skal vi ellers have en rigtig kæresteweekend uden børn.

ej hvor godt.... (sidder lige og kommer i tvivl om de har et fag på skolen der hedder kom med overraskelser til konen/kæresten, for R er også super til det)

(det kunne jo være for at kompencere for den tid de ikke er hjemme)

men god tur og nyd kæreste weekenden... :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

ej hvor godt.... (sidder lige og kommer i tvivl om de har et fag på skolen der hedder kom med overraskelser til konen/kæresten, for R er også super til det)

He he, jeg tror det er en kombination... Men nu er det jo Søværnet, og jeg ved at de 'i gamle dage' lærte takt og tone, og gad vist om ikke det hænger lidt ved. Jeg har efterhånden mødt en hel del af dem, og flertallet er absolut Gentlemen. Me like

Tak, jeg glæder mig rigtig meget, og som en ekstra bonus overnatter vi i hans lejlighed i Nyboder, så nu kan vi også dele en flaske boblevand :cheerleader3::cheerleader3::super:

0

Del dette indlæg

He he, jeg tror det er en kombination... Men nu er det jo Søværnet, og jeg ved at de 'i gamle dage' lærte takt og tone, og gad vist om ikke det hænger lidt ved. Jeg har efterhånden mødt en hel del af dem, og flertallet er absolut Gentlemen. Me like

Tak, jeg glæder mig rigtig meget, og som en ekstra bonus overnatter vi i hans lejlighed i Nyboder, så nu kan vi også dele en flaske boblevand :cheerleader3::cheerleader3::super:

HEHE..

Jeg ved at R og nogle af hans venner blev af deres "chef" sendt på havreholm slot en hel weekend sammen med koner /kærester.

For at lære takt og tone af inge courell. (stave plade) om det hjalp har jeg dog stadigvæk mine tvivl om engang imellem.. hehe...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå nå, helt omme på side 3...

Men sådan går det, når der ikke sker så meget på planlægningsfronten :thanks:

De sidste 10 dage har gået med sygdom og jeg er endnu ikke kommet ovenpå. Derfor har alle de bedste timer været brugt på BA, og jeg er da også kommet så langt, at jeg nærmer mig en problemformulering med hastige skridt.

Jeg kigger meget i jeres andres tråde, når nu der ikke sker så meget i min egen :denmarkflag:

Under hele denne sygdomsperiode har et spørgsmål omkring bryllup dog luret....

Skal jeg tage min kærestes efternavn eller skal jeg beholde mit eget?

Jeg har været gift før, og tog dengang hans efternavn Larsen, som også mine to børn har. Da jeg blev skilt slettede jeg efternavnet og brugte mit mellemnavn som efternavn - Billenberg. Nu er det så sådan, at jeg ser mit efternavn som en milepæl på, at jeg gjorde noget for mig selv, og jeg havde modet til det. Noget jeg ellers ikke er god til.

Min kæreste og jeg overvejer at få barn sammen, og det skal selvfølgelig bære begge vores navne, men skal jeg også?

Jeg er meget i vildrede, for på den ene side vil jeg gerne beholde mit efternavn, og hvad det står for, men på den anden side, vil jeg gerne have kærestens efternavn, som derved vil betyde et nyt kapitel i min livshistorie.

Kærestens efternavn er Brink, så jeg vil ende med BBB, hvis jeg vælger hans. Mit eget vil nemlig under alle omstændigheder blive bibeholdt, da det er et familienavn.

Kom gerne med indspark, da jeg selv er kørt fast. Jeg vil rigtig gerne høre hvad i selv vælger og hvorfor :biggrin:

0

Del dette indlæg

Jeg kan godt forstå dine tanker. Jeg har haft de samme tanker. Jeg har selv både et mellemnavn og et efternavn, men jeg bruger næsten aldrig mit efternavn. Min familie hedder Balling (mellemnavn) og det hedder jeg også. Det er være en Balling er en stor del af mig og fdet er min familie også. Så det holder jeg ihvertfald fast i. Jeg er også temmelig stædig og har det lidt sådan at, hvorfor er det kun kvinden, der skal ændre sit navn? Hvis jeg skal skifte navn, så skal min kæreste også, og det vil han ikke. Så det er faktisk det, der har gjort udslaget.

Desuden virker det til at være lidt af et besvær at skifte navn og jeg er også lidt doven :biggrin: så jeg gider ikke rigtig besværet.

Hvad siger din kæreste til det hele? Betyder det meget for ham, at du tager hans efternavn?

Håber det gav lidt indput. Glæder mig til at høre, hvad du finder ud af

0

Del dette indlæg

Jeg kan godt forstå dine tanker. Jeg har haft de samme tanker. Jeg har selv både et mellemnavn og et efternavn, men jeg bruger næsten aldrig mit efternavn. Min familie hedder Balling (mellemnavn) og det hedder jeg også. Det er være en Balling er en stor del af mig og fdet er min familie også. Så det holder jeg ihvertfald fast i. Jeg er også temmelig stædig og har det lidt sådan at, hvorfor er det kun kvinden, der skal ændre sit navn? Hvis jeg skal skifte navn, så skal min kæreste også, og det vil han ikke. Så det er faktisk det, der har gjort udslaget.

Desuden virker det til at være lidt af et besvær at skifte navn og jeg er også lidt doven :biggrin: så jeg gider ikke rigtig besværet.

Hvad siger din kæreste til det hele? Betyder det meget for ham, at du tager hans efternavn?

Håber det gav lidt indput. Glæder mig til at høre, hvad du finder ud af

Min kæreste er så dejlig.... Han siger det er helt min egen beslutning, og han vil støtte den hundrede procent. Han siger dog, at hvis jeg tager hans efternavn, vil han selvfølgelig tage mit som mellemnavn, og det er jo noget som også er med i overvejelserne.

Tak for dine tanker, er faktisk lidt glad for at jeg ikke er den eneste :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

jeg synes du kan tage det hvis du havde lyst..

da vi bliev gift (i 2004) havde jeg allerede meldt ud at jeg ikke ville have hans eftenavn, så der var det min mand der skiftede til mit... (til stor besvær for forsvaret, her kalder de ham stadigvæk ved hans gamle efternavn)

men vi har så snakket om når vi skal i kirke næste gang så skifte Det efternavn vi har nu ud med et som min oldemor havde med sig oppe fra det nordlige findland..

men jeg glæder mig til at høre hvad du finder uda f..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men sådan går det, når der ikke sker så meget på planlægningsfronten :birthday:

De sidste 10 dage har gået med sygdom og jeg er endnu ikke kommet ovenpå. Derfor har alle de bedste timer været brugt på BA, og jeg er da også kommet så langt, at jeg nærmer mig en problemformulering med hastige skridt.

Jeg kigger meget i jeres andres tråde, når nu der ikke sker så meget i min egen :denmarkflag:

Jeg har været gift før, og tog dengang hans efternavn Larsen, som også mine to børn har. Da jeg blev skilt slettede jeg efternavnet og brugte mit mellemnavn som efternavn - Billenberg. Nu er det så sådan, at jeg ser mit efternavn som en milepæl på, at jeg gjorde noget for mig selv, og jeg havde modet til det. Noget jeg ellers ikke er god til.

Min kæreste og jeg overvejer at få barn sammen, og det skal selvfølgelig bære begge vores navne, men skal jeg også?

Jeg er meget i vildrede, for på den ene side vil jeg gerne beholde mit efternavn, og hvad det står for, men på den anden side, vil jeg gerne have kærestens efternavn, som derved vil betyde et nyt kapitel i min livshistorie.

Kærestens efternavn er Brink, så jeg vil ende med BBB, hvis jeg vælger hans. Mit eget vil nemlig under alle omstændigheder blive bibeholdt, da det er et familienavn.

Kom gerne med indspark, da jeg selv er kørt fast. Jeg vil rigtig gerne høre hvad i selv vælger og hvorfor :biggrin:

Kære Betina

Hmmmm.... Det lader til at du og jeg på mange punkter står i samme situation.....

Jeg har været gift før og valgte uden tøven at tage min ex-mands efternavn (Jeg har efter skilsmissen "købt" mit pigenavn tilbage - tænk, det koster f..... 400 kr når man skal have sit eget efternavn tilbage :thanks: ). Denne gang er jeg ikke så sikker.....

Da jeg blev gift sidste gang var det åbenbart MEGET vigtigt for mig at signalere, at jeg var gift - jeg tænker ens efternavne og faktisk også ens vielsesringe.

Denne gang beholder jeg mit eget navn OG vi skal heller ikke have ens ringe. Dette udspringer nok af, at jeg stadig vil bibeholde mig selv som et individ med egne holdninger og egen selvstændighed.

Min tilkommende og jeg har allerede fået et barn sammen og han har fået begge vores navne - igen har jeg åbenbart været MEGET opslugt af alt det "fælles" med min ex-mand, så min søn jeg har med ham kun har hans efternavn, hvilket piner mig en del i dag! Så vores dørskilt er i dag en blandet landhandel :grin2: Der er en Bonde, en Skov, en Askholm og en Skov Askholm..... Fire individer i én familie :loveboard:

Håber I finder ud af det!

Knus Lene

Redigeret af skrubbeherta
0

Del dette indlæg

Hvor ser det bare godt ud jakkesættet, og dejligt at høre, at kvaliteten er i top - kæresten er meget varm på idéen, så han har fået til opgave at sende en mail snarest.

Åh ja Maldiverne. Det har været en drøm siden jeg gik i gymnasiet (12 år siden). Der var min veninde nemlig afsted, da hendes far arbejdede dernede...

Vi tager først på bryllupsrejse et år efter brylluppet, så vi kan nå at spare op, og Maldiverne er nok mit højeste ønske efter jeg så deres bungalow ud over det azurblå hav. WAUUUUW.

hihi... R har også fået besked på at kontaket skrædderen snarest... sant at samle flere der skal have syet...

0

Del dette indlæg

Men sådan går det, når der ikke sker så meget på planlægningsfronten :balloon:

Jeg kigger meget i jeres andres tråde, når nu der ikke sker så meget i min egen :thanks:

Kære Betina

Hmmmm.... Det lader til at du og jeg på mange punkter står i samme situation.....

Jeg har været gift før og valgte uden tøven at tage min ex-mands efternavn (Jeg har efter skilsmissen "købt" mit pigenavn tilbage - tænk, det koster f..... 400 kr når man skal have sit eget efternavn tilbage :loveboard: ). Denne gang er jeg ikke så sikker.....

Da jeg blev gift sidste gang var det åbenbart MEGET vigtigt for mig at signalere, at jeg var gift - jeg tænker ens efternavne og faktisk også ens vielsesringe.

Denne gang beholder jeg mit eget navn OG vi skal heller ikke have ens ringe. Dette udspringer nok af, at jeg stadig vil bibeholde mig selv som et individ med egne holdninger og egen selvstændighed.

Min tilkommende og jeg har allerede fået et barn sammen og han har fået begge vores navne - igen har jeg åbenbart været MEGET opslugt af alt det "fælles" med min ex-mand, så min søn jeg har med ham kun har hans efternavn, hvilket piner mig en del i dag! Så vores dørskilt er i dag en blandet landhandel :grin2: Der er en Bonde, en Skov, en Askholm og en Skov Askholm..... Fire individer i én familie :birthday:

Håber I finder ud af det!

Knus Lene

Tusind tak for din egen historie. Vi deler rigtig meget i denne situation. Jeg vælger at sige, at jeg er blevet voksen, moden og selvstændig, og det er derfor disse tanker er der.

Meeeen samtidig vil jeg gerne være som i et eventyr, hvor man selvfølgelig starter et helt nyt kapitel... læs: hans efternavn.

Mine børn fra tidligere ægteskab fik mit "Billenberg" med i deres navne, og det er jeg glad for i dag, men lige meget hvad det ender med, vil det blive en lige så broget postkasse, vi får :denmarkflag: Hurra for vores generation!

0

Del dette indlæg

Hvor ser det bare godt ud jakkesættet, og dejligt at høre, at kvaliteten er i top - kæresten er meget varm på idéen, så han har fået til opgave at sende en mail snarest.

Åh ja Maldiverne. Det har været en drøm siden jeg gik i gymnasiet (12 år siden). Der var min veninde nemlig afsted, da hendes far arbejdede dernede...

Vi tager først på bryllupsrejse et år efter brylluppet, så vi kan nå at spare op, og Maldiverne er nok mit højeste ønske efter jeg så deres bungalow ud over det azurblå hav. WAUUUUW.

hihi... R har også fået besked på at kontaket skrædderen snarest... sant at samle flere der skal have syet...

Skal R også have skræddesyet derfra? C siger, at han vil skrive til dem en af de nærmeste dage, for at høre, hvornår de er i DK næste gang.

0

Del dette indlæg

jeg synes du kan tage det hvis du havde lyst..

da vi bliev gift (i 2004) havde jeg allerede meldt ud at jeg ikke ville have hans eftenavn, så der var det min mand der skiftede til mit... (til stor besvær for forsvaret, her kalder de ham stadigvæk ved hans gamle efternavn)

men vi har så snakket om når vi skal i kirke næste gang så skifte Det efternavn vi har nu ud med et som min oldemor havde med sig oppe fra det nordlige findland..

men jeg glæder mig til at høre hvad du finder uda f..

He he, ja forsvaret er vist ikke så kvikke og up to date :biggrin:

Det lyder spændende med din Oldemors efternavn, kan i få lov til det?

Jeg er også spændt på, hvad det ender med. Det er helt min egen beslutning og jeg skal skrive, når jeg beslutter mig.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer