Guest luklau

Betina & Claus' Bryllup 02.10.2010

1,146 posts in this topic

Vi glæder os til at høre om kjoleprøvningen :-)

Jeg har i øvrigt tænkt på at spørge dig, om du tror at man kan købe fornuftige dansesko fra sælgere på ebay? Jeg har fx. kigget på sko hos den sælger som hedder noget i stil med terrierplaynet. Overvejer sådan et sæt som skiftesko, men det er jo spild af penge, hvis de er af ringe kvalitet. Du har jo masser af erfaring med dansesko :-)

0

Annonce ♥

Vi glæder os til at høre om kjoleprøvningen :-)

Jeg har i øvrigt tænkt på at spørge dig, om du tror at man kan købe fornuftige dansesko fra sælgere på ebay? Jeg har fx. kigget på sko hos den sælger som hedder noget i stil med terrierplaynet. Overvejer sådan et sæt som skiftesko, men det er jo spild af penge, hvis de er af ringe kvalitet. Du har jo masser af erfaring med dansesko :-)

Jeg skal nok lave en beretning i morgen, når jeg har behov for en pause med bachelor...

Mht dansesko er min erfaring at man skal holde sig langt væk fra efterligninger, da de ofte er behæftet med fejl og lign. Samtidig er kvaliteten ikke den samme. Når det er sagt er jeg nok også meget kritisk, men det er fordi jeg skal kunne holde ud at have dem på i mange timer ad gangen.

Overvej evt. at købe danseskoene via nettet på deres respektive hjemmesider, så sparer man faktisk en del penge, nogen gange op til 50% i forhold til de danske butikker.

Supadance er en rigtig god og behagelig sko til en fornuftig penge, og er den jeg bruger selv, men der findes mange andre mærker til alle slags fødder.

Held og lykke og skriv endelig hvis du har ydeligere spørgsmål :thumbsupsmileyanim:

0

Hej du ;)

Har ikke været herinde længe -fy til mig :thumbsupsmileyanim: Men hvor ser det godt ud med kirke og fotolocations og buket-inspiration og collage og dans... Tillykke med det! Det er da totalt godt gået i jeres første turnering sammen! :cheerleader3:

Og skulle vi så se at få kjolehistorier... ;) Kigger ind i morgen ;)

Knus

0

Annonce ♥

Hej du ;)

Har ikke været herinde længe -fy til mig :thumbsupsmileyanim: Men hvor ser det godt ud med kirke og fotolocations og buket-inspiration og collage og dans... Tillykke med det! Det er da totalt godt gået i jeres første turnering sammen! :cheerleader3:

Og skulle vi så se at få kjolehistorier... ;) Kigger ind i morgen ;)

Knus

Tak fru Nielsen! Jeg skriver en beretning lige om lidt.

0

Jeg godt tænke mig og hører hvordan din dag i går gik, fik du prøvet nogle kjoler, fande KJOLEN?? :thumbsupsmileyanim::cheerleader3: Glæder mig til at hører hvordan det gik :cheerleader3::)
Ja Betina, er det ikke snart tid til, du skal holde pause i bachelor-skrivningen? Og så i stedet stille vores nysgerrighed? :biggrin:
Ja, kom så med dem -HAHA-

Ihhh så utålmodige i skønne zillaer, jeg laver beretningen lige om lidt. -HAHA-

0

Annonce ♥

Kjoleberetning.

Nå, så kom dagen endelig hvor jeg skulle ud og prøve kjoler for første gang, og jeg glædede mig helt vildt. Min lillesøster havde meldt fra, da hun var blevet kaldt på arbejde pga sygdom, men jeg havde jo stadig mine to skønne veninder, som skulle hjælpe mig.

Jeg hentede dem på Taastrup station og så kørte vi lige det sidste stykke til butikken, hvor vi blev modtaget af ejeren, som fortalte at han helt sikkert havde booket os inde i København!!!! Hmmm i min mail havde jeg præciseret at jeg gerne ville i Taastrup, men der var åbenbart sket en misforståelse. Så nu var vi landet i Taastrup uden nogen til at hjælpe os. Øv øv tænkte jeg, så skal jeg nok ikke prøve kjoler idag.

Men men ejeren ringede ind til København, som meget gerne ville have os på besøg, så vi skulle 'bare' køre derind og oven i købet skulle han nok sige at jeg skulle have et nedslag i prisen, hvis jeg besluttede at købe en kjole, bare som en kompentation på at jeg var kørt forgæves i første omgang. Det lød da meget godt ik´?

Nå, men min lille C1 skulle så til hovedstaden, og hvis nogen kan huske tilbage til hvordan C og jeg mødtes kan de måske også huske at jeg overhovedet ikke bryder mig om at køre i København. Men min skønne veninde siger, at tja hun har ikke kørt derinde før, men en gang skal jo være den første, så hit med nøglerne. Skøn veninde.

Vi ankom da også i god behold hos HOB i København, og nu skulle der så prøves kjoler. Vi startede med at tage nogle ud, som jeg havde overvejet fra nettet, og nogle, som ikke var så omfangsrige og så skulle jeg bare i gang. Jeg havde fået den sødeste påklæderske, som samtidig var meget ærlig, og når man også har to meget ærlige veninder med, er man ikke i tvivl når det bare ikke er godt. De første mange kjoler var ikke gode. Alt det som jeg havde forestillet mig blev kaseret, og hvad gør man så?????

Man har en super påklæderske som kommer med 3 kjoler, som sidder godt og som er pyntet!!! Jamen jeg skal ikke have pynt, men jo det skal jeg!

For den ene af de kjoler var bare KJOLEN, og da jeg kom i den og veninderne så den var vi alle solgte. Jeg tror jeg alt i alt kom i 8-10 kjoler i mange forskellige snit og farver, men jeg vendte tilbage til kjolen, og nu skal i da se billeder af den :thumbsupsmileyanim:

Jeg sætter først lige billeder ind af den med model

post-34296-1256820370.jpg

post-34296-1256820383.jpg

post-34296-1256820391.jpg

0

Flere..

post-34296-1256820659.jpg

post-34296-1256820742.jpg

Kjolen er lidt for stor til mig, men jeg fik taget mål, så de bestiller en hjem i min størrelse. Jeg ved dog at jeg selvfølgelig skal have den lagt op, for med mine 160 cm, er tøj bare altid for langt til mig.

Edited by luklau
0

...flere endnu...

post-34296-1256820979.jpg

post-34296-1256820987.jpg

Sløret fik jeg gratis med, men nu skal jeg så have revideret mine smykker og tiara, for jeg kan ikke have noget med meget guld på til denne kjole.

De laver min kjole med snøreryg, så den fremhæver min svajryg endnu mere. Jeg er vild med snøre, men den bliver holdt i hvid, som resten af kjolen.

Edited by luklau
0

Annonce ♥

... og det sidste af kjolen...

post-34296-1256821207.jpg

Det er bare MIN KJOLE

Bagefter tog vi ud for at få lidt frokost, og jeg fik lov til at tage et billede af os alle tre, som jeg kunne vise jer. Jeg lovede dog at sige at Mette (i midten) er ved at gro sit hår, så det er langt til brylluppet. Det er defor det er sat op, som det er. Hun er ved at være fuldstændig vanvittig over at det ikke vil noget som helst. Margith er længst til højre og jeg har tiltusket mig til fotoplads til venstre.

post-34296-1256821342.jpg

Det var min kjoleberetning. Det er lidt sørgeligt at jeg ikke skal prøve kjoler mere, men på den anden side, tror jeg ikke, jeg vil kunne finde en bedre og lettere kjole end denne. Jeg skal nok få danset hele aftenen i denne fine sag.

Edited by luklau
0

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: IHHH, hvor er den flot til dig! :cheerleader3:

Udskæringen er så fin med den let smilende form, og pynten er med til at give kjolen "liv" uden at være for dominerende (også der måtte jeg justere mine forestillinger lidt)

Det bliver så fint, når du får den i rette størrelse - jeg er også kun 160, så kender til at tøj er for langt...

0

Stort tillykkemed købet! :cheerleader3:

Sikke en smuk kjole, den klæder dig virkelig - både i farverne og snittet...! Når den kommende brud har sådan et smil på læberne, ved man bare, at det er den helt rigtige kjole! :thumbsupsmileyanim:

Sløret står forresten også enormt godt til kjolen... Det giver en rigtig god helhedseffekt, at det næsten "smelter sammen med kjolen" - hvis du forstår hvad jeg mener..?

0

Annonce ♥

Nøj den er smuk til dig :cheerleader3::cheerleader3::) hvor fedt du fandt kjolen, det gir en god ro i maven. Du er bare så smuk. :biggrin:

Starten var da godt nok noget rod, men det gik jo alligevel. :thumbsupsmileyanim:

Tak Annika!

Jeg er også bare så glad for min kjole. Synes den understreger min talje rigtig godt, og ja nu er der en god ro i maven.

0

Stort tillykke med købet af kjolen!

Hvor er det bare dejligt for dig, at du har fundet lige den, det skulle være.

Det er en flot kjole, og for mig at se klæder den både din figur og din hud- og hårfarve. :thumbsupsmileyanim:

Ih, tusind tak, glæder mig til at skulle have den på igen.

ej hvor vildt tillykke.... :cheerleader3::)

Taaaaak :biggrin:

Du er meget smuk i kjolen.. Den klær dig rigtig godt.

Det er en fed følelse at have fundet kjolen...

Tillykke med at være blevet kjole-ejer

Tusind tak, det giver ro, når kjolen er på plads, en dejlig fornemmelse.

Tillykke med købet af din kjole og hvor er den bare smuk :cheerleader3:

Altså tusind tak, hvor er det dejligt at andre også synes den er smuk.

0

:cheerleader3: IHHH, hvor er den flot til dig! :cheerleader3:

Udskæringen er så fin med den let smilende form, og pynten er med til at give kjolen "liv" uden at være for dominerende (også der måtte jeg justere mine forestillinger lidt)

Det bliver så fint, når du får den i rette størrelse - jeg er også kun 160, så kender til at tøj er for langt...

Tusind tak, jeg er også vild med den lette hjertefacon, og jeg har overgivet mig til pynten. Nu skal jeg jo så bare finde tilbehøret, men det skulle jo kun blive sjovt. Dejligt med flere piger i de lavere luftlag :thumbsupsmileyanim:

Stort tillykkemed købet! :biggrin:

Sikke en smuk kjole, den klæder dig virkelig - både i farverne og snittet...! Når den kommende brud har sådan et smil på læberne, ved man bare, at det er den helt rigtige kjole! :)

Sløret står forresten også enormt godt til kjolen... Det giver en rigtig god helhedseffekt, at det næsten "smelter sammen med kjolen" - hvis du forstår hvad jeg mener..?

Taaaak, jeg kan vist ikke lyve mig fra at jeg elsker min kjole. Det bliver også det slør, jeg skal bære til kjolen 210 cm langt, og ja det passer til kjolen, hvor imod et blondeslør ville blive for meget til denne kjole.

0

Super flot kjole - og hvor dejligt med en god oplevelse og en der har styr på sit fag, så hun kunne hjælpe dig!

Tak skal du have! De kan varmt anbefales inde hos HOB. Min påklæderske vidste i hvert fald hvad der klædte mig, og hvad der bestemt ikke gjorde, og hun sagde det på en konstruktiv måde, så man stadig følte sig smuk.

0