Posted October 1, 2009 · Report post I skal da også lige se den buket kæresten havde med hjem i går - bare fordi han elsker mig - siger han. Han er altså bare dejlig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 1, 2009 · Report post Nej, hvor ser din datter sød ud og uh hvor er din kærestes handlinger søde 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 1, 2009 · Report post Sød datter og sød kæreste ;) Årh jeg ville så gerne prøve at blive ført i en tango... *suk* 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 2, 2009 · Report post Nej, hvor ser din datter sød ud og uh hvor er din kærestes handlinger søde Taaaaark Sød datter og sød kæreste ;)Årh jeg ville så gerne prøve at blive ført i en tango... *suk* Takker - det er fantastisk at blive ført på dansegulvet - jeg tror min ynglings er slowfox, men den skal vi altså ikke danse i denne omgang. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 2, 2009 (edited) · Report post Weeeeeeeee 1 år Edited October 2, 2009 by luklau 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 2, 2009 · Report post Dejlig datter du har Hun ligner en der er fuld af fis og ballade ;) Hvor er det dog en sød kæreste du har... Tillykke med milepælen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 3, 2009 · Report post Dejlig datter du har Hun ligner en der er fuld af fis og ballade ;) Hvor er det dog en sød kæreste du har... Tillykke med milepælen Tak søde Lene. Vores (min) datter er meget temperamentsfuld - men på den gode måde, man kan ikke lade være med at grine af hende, når hun bliver rigtig sur. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 3, 2009 · Report post Vi var børnefri igår på vores -1 års bryllupsdag og vi valgte derfor at tage til staden og kigge på kirken og Kastellet. Jeg havde helt glemt hvor smuk kirken er, og vi var så heldige kortvarigt at tale med den præst, vi gerne vil have til at vie os. Et meget levende menneske, som virker meget tiltalende. Vi fik taget en masse fine billeder af kirken, da vi gerne vil bruge det til kirkehæftet. Bagefter tog vi ud til Kastellet. Det er her, vi gerne vil have taget vores bryllupsbilleder. C har arbejdet herude, da han var i Livgarden, og derfor synes jeg, det kunne være sjovt med lidt historie i vores billeder derfra. Vi fik taget en masse spændende billeder, som der helt sikkert er potentiale i. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2009 · Report post et forsinket tillykke med milepælen! Skal vi ikke se de fine billeder fra kirken og kastellet?? Hvor er din datter bare skøn! Hun ligner en rigtig laban hehe.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2009 · Report post et forsinket tillykke med milepælen!Skal vi ikke se de fine billeder fra kirken og kastellet?? Hvor er din datter bare skøn! Hun ligner en rigtig laban hehe.. Mange tak, og ja datteren er en lille dejlig laban Jeg skal nok sætte lidt billeder ind, jeg skal bare lige komprimere dem først. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2009 · Report post Her er så først et par billeder fra Holmens Kirke, hvor vi skal vies. Vi talte kort med den præst, vi ønsker skal forestå vielsen, og han virker meget rar og veltalende, så jeg glæder mig til at høre ham til en gudstjeneste. Dette kunne sagtens blive det billede vi vil bruge til kirkehæftet. Døbefonten bliver flyttet på dagen, jeg havde ellers set det sjove, når min far og jeg skulle beslutte hvilken vej rundt om, vi skulle vælge. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2009 · Report post Dette er indgangen til kirken. Når man kommer gennem døren er der et rum på venstre hånd, hvor bruden (mig) kan gøre sig klar, og så er der ellers dobbeltdøre ind til selve kirken, som skal åbnes, så vi kan gå den smukke vej op til alteret og min kommende mand - altså hvor jeg glæder mig. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2009 · Report post Her er lidt billeder fra Kastellet, hvor vi gerne vil have taget de 'officielle' billeder, hvis vejret ellers tillader det. Det er trods alt først i oktober. C arbejdede blandt andet på Kastellet, da han var i Livgarden. Dette er grunden til at jeg gerne vil have taget billeder der. Jeg tænker lidt at baggrunden (den røde væg) vil være flot. Dette er romantik for mig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2009 · Report post Lidt flere billeder fra Kastellet. Jeg tror vi kan få nogle fine og anderledes billeder omkring dette træ. Dette er den ene indgang til Kastellet, og med det rette lysfald kan det blive rigtig godt, tror jeg. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2009 · Report post Flere.... Super lyst og romantisk! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2009 · Report post Flere... Jeg kan godt se nogle sjove billeder omkring denne eller ovenpå... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2009 · Report post .... og det sidste i denne omgang... Dette er også en mulighed, men nu må vi se hvad fotografen kommer med også. Jeg tror dog, det bliver en sjov oplevelse. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2009 · Report post Sikke en flot kirke og det er nogle spændende steder til fotosession 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2009 · Report post Sikke en flot kirke og det er nogle spændende steder til fotosession Tusind tak. Jeg har også set dine bud på fotolocation, og de ser bestemt lækre ud. De har det hele... vand - romantik og bygninger - rå by. Elsker kontrasterne. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2009 · Report post Dejlig datter du har Hun ligner en der er fuld af fis og ballade ;) Hvor er det dog en sød kæreste du har... Tillykke med milepælen Tak søde Lene. Vores (min) datter er meget temperamentsfuld - men på den gode måde, man kan ikke lade være med at grine af hende, når hun bliver rigtig sur. Hehe, ja det ku jeg forestille mig... Hvor er det en dejlig kirke, skønt at i fik snakket lidt med præsten, det er altså rart at man er "på bølgelængde"... Det er da nogle super gode steder i har fundet til jeres fotosession, der kan da både komme de romatiske og nogle lidt anderledes billeder ud af det 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2009 · Report post Flotte fotolocations! Det er jo et af de hyggeligste steder der findes i København 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2009 · Report post Dejlig datter du har Hun ligner en der er fuld af fis og ballade ;) Hvor er det dog en sød kæreste du har... Tillykke med milepælen Tak søde Lene. Vores (min) datter er meget temperamentsfuld - men på den gode måde, man kan ikke lade være med at grine af hende, når hun bliver rigtig sur. Hehe, ja det ku jeg forestille mig... Hvor er det en dejlig kirke, skønt at i fik snakket lidt med præsten, det er altså rart at man er "på bølgelængde"... Det er da nogle super gode steder i har fundet til jeres fotosession, der kan da både komme de romatiske og nogle lidt anderledes billeder ud af det Lige præcis min tanke. Jeg vil gerne have romantiske men ikke opstillede billeder, og så må der gerne være lidt sjove ind imellem. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 6, 2009 · Report post Flotte fotolocations! Det er jo et af de hyggeligste steder der findes i København Tak, det synes jeg nemlig også. - og samtidig får vi lidt historie med... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 7, 2009 · Report post hov her har jeg da slet ikke været for bi før.. ups..... og sorry..... lækker location, kirke og romantisk frieri... jeres planer ligner faktisk meget dem vi startede med at have i 2003, men slet ikke dem vi har nu... jeg glæder mig til at se mere 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 8, 2009 · Report post hov her har jeg da slet ikke været for bi før.. ups..... og sorry..... lækker location, kirke og romantisk frieri... jeres planer ligner faktisk meget dem vi startede med at have i 2003, men slet ikke dem vi har nu... jeg glæder mig til at se mere Tusind tak for de søde ord! Glæder mig også til at se, hvad det er endt med hos jer. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites