Posted September 18, 2009 · Report post Så gjorde jeg det!!!!Jeg har bestilt til at prøve kjoler d. 28. oktober i House of Brides i Taastrup. Er bare vildt spændt på, hvordan det kommer til at gå. Har inviteret to veninder med, mine brudepiger (terner), og de kunne heldigvis godt, selvom vi på dette tidspunkt alle 3 knokler med vores Bachelor. UHA - det bliver spændende..... Har selv købt kjole i HOB i Taastrup - fantastisk god betjening - de kan virkelig deres kram..... Håber du får en lige så god oplevelse som jeg. Hvor er det dejligt at høre med din far!!!! Knus Jeg har også købt min i HOB i Tåstrup og var også ovenud glad for behandlingen derinde. Så det bliver rigtig spændende om du finder KJOLEN derinde. I kan sikkert også trænge til et afbræk i jeres bachelor ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 20, 2009 · Report post Så gjorde jeg det!!!!Jeg har bestilt til at prøve kjoler d. 28. oktober i House of Brides i Taastrup. Er bare vildt spændt på, hvordan det kommer til at gå. Har inviteret to veninder med, mine brudepiger (terner), og de kunne heldigvis godt, selvom vi på dette tidspunkt alle 3 knokler med vores Bachelor. UHA - det bliver spændende..... Har selv købt kjole i HOB i Taastrup - fantastisk god betjening - de kan virkelig deres kram..... Håber du får en lige så god oplevelse som jeg. Hvor er det dejligt at høre med din far!!!! Knus Jamen jeg glæder mig også bare helt vildt meget. Ved mit sidste bryllup prøvede jeg ingen kjoler, fordi budgettet desværre ikke kunne bære en ny kjole. Så denne gang skal jeg rigtig ud og lege prinsesse. Så gjorde jeg det!!!!Jeg har bestilt til at prøve kjoler d. 28. oktober i House of Brides i Taastrup. Er bare vildt spændt på, hvordan det kommer til at gå. Har inviteret to veninder med, mine brudepiger (terner), og de kunne heldigvis godt, selvom vi på dette tidspunkt alle 3 knokler med vores Bachelor. UHA - det bliver spændende..... Har selv købt kjole i HOB i Taastrup - fantastisk god betjening - de kan virkelig deres kram..... Håber du får en lige så god oplevelse som jeg. Hvor er det dejligt at høre med din far!!!! Knus Jeg har også købt min i HOB i Tåstrup og var også ovenud glad for behandlingen derinde. Så det bliver rigtig spændende om du finder KJOLEN derinde. I kan sikkert også trænge til et afbræk i jeres bachelor ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 20, 2009 · Report post puhaa det var en rigtig dejlig nyhed. Det er jeg super glad for at hører.Kæmpe Hvor er det bare rigtig dejligt at hører. Så skinner solen lidt igen ... Tillykke med det gode resultat Dejligt at høre det går den rigtige vej igen Tusind tak i dejlige tøser! I skal vide det varmer rigtig meget. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 20, 2009 · Report post Vil da lige komme med en opdatering på min fars undersøgelse.Han har idag været inde og få fjernet endnu 2 polypper, men så skulle der heller ikke være flere - heldigvis! Der var celleforandringer i de, som allerede er fjernet, men på skalaen lå de i den nedeste ende - det vil sige ikke særlig farlige. Så nu kan vi slappe af igen og trække vejret. Min far skal så bare til kontrol igen om 2 år. Hvor er livet dog bare dejligt :cheerleader3: Hvor er jeg glad og lettet på dine / jeres vegne Hvor er det dejlige nyheder Nu er der kun et lille år til... ;) Nice med uniform... Tror da liiiiiiiiiiiiiige jeg skal med på en kigger........... Sidder nu med et lidt smørret grin... ;) He he... *ahem* Jeg mener, min mand skal bare være i jakkesæt og det er da heller ikke værst... ;) Dejligt at han er hjemme hele næste år ;) Tak for omsorgen for min far - det varmer rigtig meget! Jep det bliver uniform og du skal være hjertelig velkommen både herinde og også i kirken. Jeg tror der bliver plads nok, når nu det bliver i Holmens kirke. Jeg mener, hvis der var plads til Dronningens gæster er der vel også plads til mine. Og ja det er super dejligt at have ham hjemme helt indtil august, men så rejser han også til Frederikshavn i 4 måneder, hvor han kun er hjemme i weekenden. Så det sidste stykke tid inden brylluppet skal jeg klare en del selv, men mon ikke jeg kan få el den opbakning jeg har brug for herinde? Jakkesæt er da ikke at kisme af, jeg glæder mig da i hvert fald til at se jeres billeder, når den store dag oprander lige om lidt!!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 22, 2009 · Report post Vil da lige komme med en opdatering på min fars undersøgelse.Han har idag været inde og få fjernet endnu 2 polypper, men så skulle der heller ikke være flere - heldigvis! Der var celleforandringer i de, som allerede er fjernet, men på skalaen lå de i den nedeste ende - det vil sige ikke særlig farlige. Så nu kan vi slappe af igen og trække vejret. Min far skal så bare til kontrol igen om 2 år. Hvor er livet dog bare dejligt :) Hvor er jeg glad og lettet på dine / jeres vegne Hvor er det dejlige nyheder Nu er der kun et lille år til... ;) Nice med uniform... Tror da liiiiiiiiiiiiiige jeg skal med på en kigger........... Sidder nu med et lidt smørret grin... ;) He he... *ahem* Jeg mener, min mand skal bare være i jakkesæt og det er da heller ikke værst... ;) Dejligt at han er hjemme hele næste år ;) Tak for omsorgen for min far - det varmer rigtig meget! Jep det bliver uniform og du skal være hjertelig velkommen både herinde og også i kirken. Jeg tror der bliver plads nok, når nu det bliver i Holmens kirke. Jeg mener, hvis der var plads til Dronningens gæster er der vel også plads til mine. Og ja det er super dejligt at have ham hjemme helt indtil august, men så rejser han også til Frederikshavn i 4 måneder, hvor han kun er hjemme i weekenden. Så det sidste stykke tid inden brylluppet skal jeg klare en del selv, men mon ikke jeg kan få el den opbakning jeg har brug for herinde? Jakkesæt er da ikke at kisme af, jeg glæder mig da i hvert fald til at se jeres billeder, når den store dag oprander lige om lidt!!!! Hvor skal jeg dog breeeeeeeede mig i Holmens Kirke........ Og ja, det er jo lige om lidt at jeg skal giftes......... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 22, 2009 · Report post Lige nu har jeg fri i 3 dage, som jeg skal bruge på at gøre klar til to ugers kursus i Næstved. Meeeen jeg går og kigger langt efter postbudet, for nu må de pakker da være på trapperne..... Jeps har bestilt favourbokse, bånd og klokker - men der er altså ikke kommet noget af det hjem endnu. Hmmm. Derfor har jeg nu været rundt på nettet og fundet lidt inspiration og det skal I jo ikke snydes for Her er derfor lidt hårinspiration. Hvis i har andre i samme type, må i meget gerne sætte dem ind i tråden. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 22, 2009 (edited) · Report post Her er de sæbebobler, jeg overvejer til vores gæster ved kirken. Det er nemlig ikke tilladt at kaste med ris eller lignende ved Holmens Kirke. På disse vil jeg så sætte klokkerne. Jeg venter dog nok lidt med at købe dem, for jeg ved ikke om boblerne kan 'holde sig' til om et år... Edited September 24, 2009 by luklau 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 22, 2009 (edited) · Report post Jeg skal også, lige som mange andre herinde, have lavet et personligt strømpebånd. Inspirationen er Søværnet, og da min kæreste er ved at uddanne sig til kaptainløjtnant kunne det være skægt at følge denne tråd. Jeg tænker lidt at få et hvidt strømpebånd - symboliserer den hvide gallauniform med 3 guldbånd på ligesom billedet (det er de striber, han får på, når han bliver udnævnt) Derudover kunne jeg godt tænke mig at få skrevet på det øverste guldbånd 'SØMAND AF VERDEN' og på det nederste 'B & C 02.10.2010'. Tror i det kan lade sig gøre? Edited September 22, 2009 by luklau 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 22, 2009 · Report post Jeg vil gerne have tiara/diadem på og da jeg leger meget med tanken om noget mørkerødt på kjolen, har jeg fundet lidt inspiration med rødt på nettet. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 22, 2009 · Report post hvor er det nogle gode ideer du har... Glæder mig til at se hvad du finder ud af... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 22, 2009 · Report post Her er billeder af feststedet, som vi har valgt.Vores kriterier var: - Lyst og venligt - Romantik og natur - Må have egen mad og vin med - Overnatningsmuligheder - Og selvfølgelig pris Det er længen til venstre, vi skal være i, og som består af to sale med foyer imellem og værelser på 1. salen. Dette er den ene sal - det er her vi skal spise. Køkkenet ligger yderst i længen. Hvor ligger det sted henne? Er det evt en hjemmeside??? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 22, 2009 · Report post Her er billeder af feststedet, som vi har valgt.Vores kriterier var: - Lyst og venligt - Romantik og natur - Må have egen mad og vin med - Overnatningsmuligheder - Og selvfølgelig pris Det er længen til venstre, vi skal være i, og som består af to sale med foyer imellem og værelser på 1. salen. Dette er den ene sal - det er her vi skal spise. Køkkenet ligger yderst i længen. Hvor ligger det sted henne? Det ligger på Midtsjælland mellem Ringsted og Holbæk i Hvalsø.Er det evt en hjemmeside??? Jamen det har de da: http://www.sonnerupgaard.dk/ 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 22, 2009 · Report post Sikke en masse spændende ting du har gang i... og pakker på vej... vi kan næsten ikk vente med at se billeder 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 22, 2009 · Report post Sikke en masse spændende ting du har gang i... og pakker på vej... vi kan næsten ikk vente med at se billeder Tak søde Lene! Der kom så en pakke idag - og jeg blev så glad, indtil jeg fandt ud af, at den var til min kæreste (hans nye ur). Hold op hvor blev jeg skuffet. Nå men alt godt kommer til den, som er tålmodig Jeg vil prøve at være lidt tålmodig endnu, men den første pakke blev afsendt d. 7. sep, så den må da snart være her! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 22, 2009 · Report post Det hele ser bare så smukt ud og du er jo fyldt med ideer... Det bliver helt sikkert et smukt bryllup 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 22, 2009 · Report post hvor er det nogle gode ideer du har... Glæder mig til at se hvad du finder ud af... Tak Christina - Jeg skal nok sætte en masse billeder ind hen ad vejen. Det hele ser bare så smukt ud og du er jo fyldt med ideer... Det bliver helt sikkert et smukt bryllup Tak Lena - Jeg synes også der begynder at være en rød tråd. Glæder mig også til at se, hvordan det hele ender på den store dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 22, 2009 · Report post Sikke en masse spændende ting du har gang i... og pakker på vej... vi kan næsten ikk vente med at se billeder Tak søde Lene! Der kom så en pakke idag - og jeg blev så glad, indtil jeg fandt ud af, at den var til min kæreste (hans nye ur). Hold op hvor blev jeg skuffet. Nå men alt godt kommer til den, som er tålmodig Jeg vil prøve at være lidt tålmodig endnu, men den første pakke blev afsendt d. 7. sep, så den må da snart være her! Der kan da ikke komme pakker til ham, sådan midt i det hele, når du går og venter Ja, de må da være lige på trapperne... ens tålmodighed kommer på noget af en prøve, når man venter på posten 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 23, 2009 · Report post Hovsa kom så lige til at købe endnu en lille ting på Ebay Denne gang er det et børnetiara, som min datter skal have på. Roserne bliver i guld og mørkerød i stedet for. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 23, 2009 · Report post Jubiiii så var det min tur til at få pakke fra postbudet Skal i se? Her kommer den i hvert fald. Jeg har købt 60 favorbokse og mørkerødt bånd til at binde om. Jeg har så noget råhvidt og guld bånd liggende, som skal bruges til invitation og menukort, men der er også nok til at jeg kan binde dem om æskerne. Billedet kommer i næste indlæg. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 23, 2009 · Report post - Og her er så den færdige æske til gæsterne. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 24, 2009 · Report post Vores vielsesringe skal laves af min kærestes veninde som er guldsmed oppe i Frederikshavn. Det er også hende, som har lavet min forlovelsesring Vores ønske er 14 kt guldringe i alm. guld ikke hvid- eller rødguld. Vi vil gerne have en ridset overflade og jeg vil ikke have sten i min (Det er der jo allerede i min prinsessering). Her er lidt inspiration. Min skal være lidt smallere end kærestens - mine fingre er meget tynde, og vi plejer at joke med at min ring nok kan ligge inden i hans 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 24, 2009 (edited) · Report post Det ser bare rigtig godt ud med dine æsker og bånd Det er bare nogle rigtig lækre ringe dem der, og sikke da en sød veninde Edited September 24, 2009 by Soon2be.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 24, 2009 · Report post Så er der kommet endnu en pakke til mig Denne gang er det mine klokker til sæbeboblerne - vil i se? Sæbeboblerne, som de skal sidde på findes et andet sted i tråden. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 24, 2009 · Report post Det ser sødt ud med de bitte klokker 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 24, 2009 · Report post Hvor er det nogle fine ting du har købt Æskerne er bare rigtig fine... Og smukke ringe du/i har fundet inspiration fra... Dejligt din vendine laver dem, det blir meget mere personligt på den måde ... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites