Guest luklau

Betina & Claus' Bryllup 02.10.2010

1,146 indlæg i dette emne

Hej!

Det er simpelthen en fantastisk kirke I skal giftes i. :blush:

Tror generelt at jeg skal følge lidt bedre med i din tråd, for her gemmer der sig godt nok mange lækre ting og sager, og jeg tror også at vores inspiration og idéer ligger forholdsvis tæt op af hinanden. :17: Jeg har f.eks også lavet små lys til vores gaveæsker. :)

Har lige kigget hele din tråd igennem og blev rigtig glad af at læse at din fars situation ikke var så slem som først antaget. :cheerleader3:

Skøn datter du har, hun ser lidt fræk ud? Kan byde ind med et stk. søn om ca. 20 år?

Aijjj en skøøøn knægt du har der - det er helt sikkert en date :cheerleader3:

Tusind tak for alle de søde ord, jeg bliver helt genert :unsure:

Jeg har været inde i din tråd, og de er altså super søde, de lys du har fået lavet - dem er jeg helt vilde med :)

Hvor har du fået geléen henne? Kæresten kiggede nemlig lige med hen over skulderen og han synes også de så så fine ud, så det arbdejder vi helt sikkert videre med. Vi tager til Sverige i næste uge store shoppingstur, så må vi se, hvad vi kommer hjem med!

Hep hey. :cheerleader3:

Har også svaret dig i min egen tråd, men geléen er fra Panduro. :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super flot undertøj du har fået købt! Det er bare en lækker farve :cheerleader3:

Tusind tak!

Super flot undertøj du der har fundet :cheerleader3: Det skal nok vække glæde på bryllupsnatten ;)

De charms du har købt, er også rigtig søde...

Rigtig god tur til Sverige, det lyder som om i rigtig skal hygge jer, håber i finder nogle lækre ting :cheerleader3:

Mange tak, charms overvejer jeg i øjeblikket om jeg skal støbe ind i lysene til gaveæskerne eller om de skal bindes i båndet omkring gaveæsken... hmmm alle de valg.

Vi havde en skøn ferie, og vi fik købt en masse tøj til børnene for meget få penge. Det blev dog ikke til så meget til brylluppet :cheerleader3: Men det må der jo rådes bod på. Ebay - here I come!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er vi vel ankommet fra Sverige og Jylland og det var en virkelig dejlig tur sammen med børnene. Vi fik købt en masse tøj bl.a. 12 par bukser og 5 tykke trøjer til Lukas og 6 par bukser, 5 par gemacher, 1 vinterjake og 6 kjoler/nederdele til Laura plus det løse til den nette sum af 3700 svenske kroner. Det var en vild følelse at få lov at svinge dankortet på den måde :cheerleader3: Loooove it.

Børnene nød også turen i Skandinavisk Dyrepark. Det kan varmt anbefales. Der er ikke så mange forskellige dyr, men man går inde imellem dyrene på sikrede stier. Børnene synes det var spændende at være på så tæt hold af isbjørne, ulve mm, og så kunne de fodre dådyrene, hvilket var ret morsomt, da dyrene kunne fiske poserne med mad ud af folks lommer.

Vi fik desværre ikke rigtig købt noget bryllupsrelateret. Jeg havde set at der var en Panduro outlet, men de havde næsten ingenting :cheerleader3:

Så jeg vendte hjem med - fotohjørner til gæstebogen hmmmm, jeg må vist tage lidt revanche på Ebay :cheerleader3:

Det var lidt herfra - nu skal jeg til dans, for der skal trænes intens, til vi skal til turnering på søndag. UUUhhhhh det bliver spændende - det er den første turnering sammen med kæresten!

Hav det allerbedst :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Børnene nød også turen i Skandinavisk Dyrepark. Det kan varmt anbefales. Der er ikke så mange forskellige dyr, men man går inde imellem dyrene på sikrede stier. Børnene synes det var spændende at være på så tæt hold af isbjørne, ulve mm, og så kunne de fodre dådyrene, hvilket var ret morsomt, da dyrene kunne fiske poserne med mad ud af folks lommer.

Skandinavisk Dyrepark er bare et fantastisk sted. Det er rigtig nok, at der ikke er så mange "eksotiske" dyr, men dyrene i Skandinavisk har det tilgengæld rigtig godt. Isbjørnene er fx de eneste isbjørne i verden, der har sin egen ismaskine...

Efter jeg havde været i Skandinavisk er alle andre dyreparker bare lidt fesne...

Så jeg kan godt forstå at børnene nød den fantastiske park og vel også de små bamseunger???

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Dejligt at høre, I havde en skøn tur til Sverige og fik brugt nogle penge fornuftigt :cheerleader3: Glæder mig dog også til at høre/se, hvilke "ufornuftige" ting, du finder på Ebay :cheerleader3:

God træning!

Jeg skal helt sikkert på Ebay, men der skal lige komme SU først :cheerleader3:

Tak, træningen gik godt, så nu bliver det spændende på søndag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Børnene nød også turen i Skandinavisk Dyrepark. Det kan varmt anbefales. Der er ikke så mange forskellige dyr, men man går inde imellem dyrene på sikrede stier. Børnene synes det var spændende at være på så tæt hold af isbjørne, ulve mm, og så kunne de fodre dådyrene, hvilket var ret morsomt, da dyrene kunne fiske poserne med mad ud af folks lommer.

Skandinavisk Dyrepark er bare et fantastisk sted. Det er rigtig nok, at der ikke er så mange "eksotiske" dyr, men dyrene i Skandinavisk har det tilgengæld rigtig godt. Isbjørnene er fx de eneste isbjørne i verden, der har sin egen ismaskine...

Efter jeg havde været i Skandinavisk er alle andre dyreparker bare lidt fesne...

Så jeg kan godt forstå at børnene nød den fantastiske park og vel også de små bamseunger???

Ja, sådan har jeg det også. Har været der 2 gange før, og jeg kommer helt sikkert igen. Vi så bamseungerne men kun på afstand. De slikkkede sol, og vi nåede ikke fodringen. Datteren kunne ikke holde til mere efter 4 timer. Hmmm egentlig okey, når hun kun er 4 år.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Velkommen hjem, skønt at I havde en dejlig tur. :cheerleader3:

Tak :cheerleader3:

Velkommen hjem igen :cheerleader3: Dejligt i havde en god tur :cheerleader3: Uhhh, på søndag... det bliver da rigtig spændende... håber det går godt :cheerleader3:

Tak! Vi glæder os også rigtig meget til søndag, men jeg er temmelig nervøs. Jeg skal forresten lige stene min kjole færdig inden. Jeg skal nok lægge et par billeder ind, når jeg kommer så langt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kigger lidt på brudebuketter, og selvom kæresten har fuldstændig vetoret, kan man vel godt drømme :)

Det er hans lillesøster, som skal lave den. Hun har stået i 'mesterlære' i en blomsterbutik, så jeg er helt tryg og glæder mig til at se resultatet. Kæresten siger han allerede ved, hvordan den skal se ud, meeeen måske kan man alligevel give et par ideer.

Det eneste jeg har gennemtrumfet er, at jeg vil have to gamle vielsesringe i - en fra hans mormor og en fra min mormor. (De er begge døde, så på den måde kommer de stadig med.) Samtidig har jeg så også det gamle på plads.

Nå men jeg sætter lige lidt billeder ind at det jeg tænker på.

post-34296-1256237557.jpg

post-34296-1256237635.jpg

post-34296-1256237603.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

...og de sidste i denne omgang...

post-34296-1256238153.jpg

post-34296-1256238167.jpg

post-34296-1256238176.jpg

Den kvikke har nok opdaget at jeg er fuldstændig blevet bidt af pomander buketter, og jeg vil allerhelst have den med lutter mørkerøde roser, da det er min ynglingsblomst. Derudover synes jeg, det ser sødt ud med bånd til at holde i, og en form for smykke under... Giver det mening? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jep, det giver fint mening. De er ret specielle (i hvert fald i mit univers), og jeg håber, kæresten er lydhør over for dit ønske, men mon ikke :)

Jeg synes bedst om den med de lyserøde bonderoser... Den er så fin!

Jeg er mest til de mørkrøde roser selv, og gerne med 'knopper' også (blomster, som ikke er udsprunget), men jeg er vild med 'snoren' i den med bonderoserne.

De er bare så søde den type buketter :) og ja perlesnoren på bonderoserne giver den lidt ekstra

Tak, det synes jeg nemlig også.

Fine buketter du har samlet, jeg elsker også bare roser jeg er bare til de hvide.

Håber på dine vegne at kærsten hører efter. :thumbsupsmileyanim:

Roser er bare romantiske! Jeg har vist min inspiration til kæresten, så må vi se, hvad det ender med.

Fine buketter :)

Han kan vel ikke gå helt galt i byen, hvis han ser de billeder ;) Men da spændede at se, hvilken ide, det er han har :cheerleader3: Måske får du en Mette Marit buket... :) (jo smag og behag, men ikke min stil)

Håber ikke det bliver en ala Mette Marit, det er altså bare ikke min smag.... Og heldigvis har kæresten sagt at det ikke bliver sådan en.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha det blev en lang aften, men endelig er jeg blevet færdig med at stene min standardkjole, som jeg jo skal have på på søndag. Jeg orker ikke at lægge billeder ind nu, men jeg lover at det nok skal komme.

Det er supernemt at stene og jeg vil tro jeg har sat omkring 5000 stk på ialt på kjole, armbånd, halsbånd og hårdims :)

Jeg skal nok prøve at få taget nogle billeder af mig i kjolen på søndag.

Nu må i alle sove godt :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hejsa og velkommen her :)

Tak fordi di skrev i min tråd.

Jeg glæder mig til at følge dig...

Ps: Kan se at du er til Mantilla slør!! :ditto:

Prøv at søge under indholdsfortegnelsen - led efter VEIL - hos **Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**, der er mit slør fra me like, me like weeeee

Og prisen er det bedste af det hele!! lige omkring 300 kr!!!!!!!!!!!! De koster op til 3000 kr herhjemme. Nok et klik værd :)

Kramz fra Lone

Jeg har været inde på hjemmesiden, og sløret ser rigtig fint ud. Har du fået dit eget hjem? Jeg godt tænke mig at se et par billeder af detaljerne :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Brugeren Birgitulla havde sådan en buket, som du ønsker dig, også med røde roser. Den adskiller sig ikke voldsomt meget fra dem, du har fremvist her, men du kan da tage et kig alligevel. Så er der et billede mere til samlingen :-)

Redigeret af IdaEmilie
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer