Posted September 24, 2009 · Report post Du er godt nok kommet langt med planlægningen allerede! Og sikken en masse du har været igennem med både veninde og far. Håber det ser lysere ud for dig nu igen så du bare kan gå og glæde dig til næste år Og sikken nogle fine ringe i har kig på! Det er lige præcis sådan nogle kæresten og jeg også vil have og også uden sten til mig Glæder mig til at følge dig herinde. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2009 · Report post Det ser bare rigtig godt ud med dine æsker og bånd Det er bare nogle rigtig lækre ringe dem der, og sikke da en sød veninde Tusind tak, og ja hun er dejlig og virkelig dygtig. Det ser sødt ud med de bitte klokker Mange tak. Hvor er det nogle fine ting du har købt Æskerne er bare rigtig fine...Og smukke ringe du/i har fundet inspiration fra... Dejligt din vendine laver dem, det blir meget mere personligt på den måde ... Tak, jeg er også rigtig glad for dem. Det er nu kærestens veninde, som skal lave dem Men det bliver det ikke mindre personligt af. Det var også hende jeg fik til at lave nogle andre smykker. Min gamle vielsesring mm, og det blev super godt. Så jeg er helt tryg ved denne beslutning. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2009 · Report post Du er godt nok kommet langt med planlægningen allerede! Og sikken en masse du har været igennem med både veninde og far. Håber det ser lysere ud for dig nu igen så du bare kan gå og glæde dig til næste år Og sikken nogle fine ringe i har kig på! Det er lige præcis sådan nogle kæresten og jeg også vil have og også uden sten til mig Glæder mig til at følge dig herinde. Mange tak - jeg er af den overbevisning, at hvis jeg klarer en del nu, bliver jeg ikke så stresset senere Jeg er glad for, at du kan lide ringene, bliver spændende hvad det ender med. Vil også rigtig gerne følge din planlægning, men har vist ikke set nogen tråd endnu.... Kommer der en? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2009 · Report post Du er godt nok kommet langt med planlægningen allerede! Og sikken en masse du har været igennem med både veninde og far. Håber det ser lysere ud for dig nu igen så du bare kan gå og glæde dig til næste år Og sikken nogle fine ringe i har kig på! Det er lige præcis sådan nogle kæresten og jeg også vil have og også uden sten til mig Glæder mig til at følge dig herinde. Mange tak - jeg er af den overbevisning, at hvis jeg klarer en del nu, bliver jeg ikke så stresset senere Jeg er glad for, at du kan lide ringene, bliver spændende hvad det ender med. Vil også rigtig gerne følge din planlægning, men har vist ikke set nogen tråd endnu.... Kommer der en? Ja det gør der bestemt.. jeg ville bare lige vente til jeg kunne sidde i ro og mag og starte på den 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2009 · Report post Sidder du så og bimler?? ;) Søde klokker og jeg er ret pjattet med jeres ringe Jeg kan godt li at du har 2 slags bånd på æskerne 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2009 · Report post Sidder du så og bimler?? ;) Søde klokker og jeg er ret pjattet med jeres ringe Jeg kan godt li at du har 2 slags bånd på æskerne Bimler - svæver....tja jeg glæder mig i hvert fald til mit eget bryllup og er slet ikke misundelig fordi det er din tur lige om lidt... buhuuuu Takker for alle komplimenterne, jeg er også selv mest glad for, at det er 2 bånd, som er på æskerne - dejligt at du også kan lide det. Er du selv ved at svæve/bimle væk? - der er jo kun 13 dage tilbage 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2009 · Report post Så er endnu en pakke landet og denne gang er det mine guldhjerter som skal bruges i forbindelse med bordplanen. Jeg har tænkt mig at male et lærred med guldmaling og sætte bordene med navne derpå. Disse skal sættes på med nåle, som lige stikkes igennem hjertet først. - Giver det overhovedet mening Nå men her er i hvert fald hjerterne. Vi kommer højst sandsynligt til at sidde enten 7,8 eller 9 omkring runde borde, og jeg har fundet nogle skitser, som jeg vil printe ud og bruge. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2009 · Report post Bordplan videre... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2009 · Report post Her er et eksempel fra en anden Zilla, og det er her, jeg har fundet inspirationen. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2009 · Report post Endnu et kapitel i serviettens verden Denne gang tror jeg faktisk, det er lykkedes at finde en, som jeg er helt tilfreds med. Tanken er så, at jeg sætter en rose i midten. Hvad synes i? Inspirationen er fundet hos en med-zilla 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 27, 2009 · Report post Sidder du så og bimler?? ;) Søde klokker og jeg er ret pjattet med jeres ringe Jeg kan godt li at du har 2 slags bånd på æskerne Bimler - svæver....tja jeg glæder mig i hvert fald til mit eget bryllup og er slet ikke misundelig fordi det er din tur lige om lidt... buhuuuu Takker for alle komplimenterne, jeg er også selv mest glad for, at det er 2 bånd, som er på æskerne - dejligt at du også kan lide det. Er du selv ved at svæve/bimle væk? - der er jo kun 13 dage tilbage Jeg er nærmest ved at lette... Tænker at han hellere må tøjre mit højre ben til bordet, så jeg ikke hænger oppe under loftet som en lille zeppeliner... Så vi kan ikke lufte ud, så blæser jeg jo bare væk! Men jeg må nok også hellere mobilisere lidt styrke og få skrevet totalt-dum-ligegyldig-opgave-som-jeg-slet-ikke-gider-skrive-fordi-jeg-vil-lave-bryllupsting... ;) Men skrives skal den jo og printeren har tilladt sig den uforskammethed at løbe tør for sort blæk. Hmpf!!!! Men jeg er stadig rimeligt overskudsagtig, kan jo nå at købe mere blæk og så printe, det klarer den jo heldigvis selv. Har jo designet det hele Og så skal jeg lige have opdrevet guldkarton og SÅ er vi vist ved at være der... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 28, 2009 · Report post Sidder du så og bimler?? ;) Søde klokker og jeg er ret pjattet med jeres ringe Jeg kan godt li at du har 2 slags bånd på æskerne Bimler - svæver....tja jeg glæder mig i hvert fald til mit eget bryllup og er slet ikke misundelig fordi det er din tur lige om lidt... buhuuuu Takker for alle komplimenterne, jeg er også selv mest glad for, at det er 2 bånd, som er på æskerne - dejligt at du også kan lide det. Er du selv ved at svæve/bimle væk? - der er jo kun 13 dage tilbage Jeg er nærmest ved at lette... Tænker at han hellere må tøjre mit højre ben til bordet, så jeg ikke hænger oppe under loftet som en lille zeppeliner... Så vi kan ikke lufte ud, så blæser jeg jo bare væk! Men jeg må nok også hellere mobilisere lidt styrke og få skrevet totalt-dum-ligegyldig-opgave-som-jeg-slet-ikke-gider-skrive-fordi-jeg-vil-lave-bryllupsting... ;) Men skrives skal den jo og printeren har tilladt sig den uforskammethed at løbe tør for sort blæk. Hmpf!!!! Men jeg er stadig rimeligt overskudsagtig, kan jo nå at købe mere blæk og så printe, det klarer den jo heldigvis selv. Har jo designet det hele Og så skal jeg lige have opdrevet guldkarton og SÅ er vi vist ved at være der... Jeg kan lige se det hele for mig Ondt i maven af grin :grin2: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 28, 2009 · Report post Den nye serviet er wauw!! Den kan jeg vildt godt lide.. synes den er lidt efterårsagtig, og det passer jo fremragende med jeres bryllupsdato :D 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 28, 2009 · Report post Sikke nogle fine ting, du har købt! Du har da virkelig øje for detaljen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 30, 2009 · Report post Hejsa! Tror at de bliver rigtig fine jeres æsker, det er så hyggeligt at gå og hitte på små ting at fylde i dem. Spændede med jeres ringe, må være dejligt at kende en der kan skabe dem for jer, så det bliver en rigtig personlig gestus. Og lækker bordplansinspiration, det er noget ligende jeg har i tankerne til vores bryllup i december. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 30, 2009 (edited) · Report post Det er virkelig flot med servietterne... og så med en rose i, det sætter da lige prikken over i´et Rigtig god ide med hjerterne til bordplanene... det bliver da bare så fint Edited September 30, 2009 by LeneBak 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 30, 2009 · Report post Den nye serviet er wauw!! Den kan jeg vildt godt lide.. synes den er lidt efterårsagtig, og det passer jo fremragende med jeres bryllupsdato :D Tak, det er dejligt at høre at andre også synes den er fin, og det er præcis efterår, som var inspirationen. jubiiii det lykkedes. Sikke nogle fine ting, du har købt! Du har da virkelig øje for detaljen Tusind tak, bliver helt rørt. Det er virkelig flot med servietterne... og så med en rose i, det sætter da lige prikken over i´et Rigtig god ide med hjerterne til bordplanene... det bliver da bare så fint Mange tak, jeg er meget spændt på om det kan lade sige gøre med roserne. Bliver jo nok nødt til at have rosen i vand i en lille beholder... Og ja, jeg tror også hjerterne bliver rigtig fine, og så passer de fint med papiret til indbydelserne, menukort mm. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 30, 2009 · Report post Hejsa!Tror at de bliver rigtig fine jeres æsker, det er så hyggeligt at gå og hitte på små ting at fylde i dem. Spændede med jeres ringe, må være dejligt at kende en der kan skabe dem for jer, så det bliver en rigtig personlig gestus. Og lækker bordplansinspiration, det er noget ligende jeg har i tankerne til vores bryllup i december. Ja, vi har snakket lidt om at putte en lille lysestage i, som gæsterne så kan gemme og huske brylluppet, når de tænder lys. Super inspirationsbillede af bordplan - er straks gemt i inspirationsmappen. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 30, 2009 · Report post I skal da lige se mine nye dansesko som jeg har bestilt. Umiddelbart har de intet med bryllup at gøre, men hvis jeg bliver rigtig glad for dem, kunne jeg godt finde på at bestille et par til brylluppet Vi skal til vores første turnering d. 25 okt, og jeg er super nervøs. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 30, 2009 · Report post I skal da lige se mine nye dansesko som jeg har bestilt. Umiddelbart har de intet med bryllup at gøre, men hvis jeg bliver rigtig glad for dem, kunne jeg godt finde på at bestille et par til brylluppet Vi skal til vores første turnering d. 25 okt, og jeg er super nervøs. Hvor er de fiiiiiine! Kan rigtig godt li farven ;) Turnering hvorhenne? Ikke fordi jeg er nysgerrig da... Må også ha øvet os på dén brudevals! Men gemalen mener åbenbart det er noget, vi først skal se på fra ferien går i gang lørdag kl. 18.00. Han ved jo bare ikke, at han bliver poltet på lørdag... Så jeg planlægger jo planlægningsaften på lørdag. Ved godt hvad JEG skal lave... Jeg skal nemlig tøsehygge og nyde at jeg har alle 59 kvm for mig selv og skrive eventyr ;) Føler mig i øvrigt stadig zeppeliner-agtig... Knus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 1, 2009 · Report post Hvor er det bare nogle fine sko... Kan da godt forstå du vil bruge dem, hvis du bliver glad for dem... eller et par magen til Det bliver da spændende med en turnering for første gang... Men kan godt forstå at du er nervøs... Hvor længe har i danset? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 1, 2009 · Report post Har læst herinde på BK, hvor behagelige og lette dansesko er, så jeg overvejer også, om jeg skal have sådan et par til vores store dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 1, 2009 · Report post I skal da lige se mine nye dansesko som jeg har bestilt. Umiddelbart har de intet med bryllup at gøre, men hvis jeg bliver rigtig glad for dem, kunne jeg godt finde på at bestille et par til brylluppet Vi skal til vores første turnering d. 25 okt, og jeg er super nervøs. Hvor er de fiiiiiine! Kan rigtig godt li farven ;) Turnering hvorhenne? Ikke fordi jeg er nysgerrig da... Må også ha øvet os på dén brudevals! Men gemalen mener åbenbart det er noget, vi først skal se på fra ferien går i gang lørdag kl. 18.00. Han ved jo bare ikke, at han bliver poltet på lørdag... Så jeg planlægger jo planlægningsaften på lørdag. Ved godt hvad JEG skal lave... Jeg skal nemlig tøsehygge og nyde at jeg har alle 59 kvm for mig selv og skrive eventyr ;) Føler mig i øvrigt stadig zeppeliner-agtig... Knus Uhhh det bliver spændende med PA for gemalen. Glæder mig til det engang bliver min tur... Du må gerne være nysgerrig. Turneringen er i Ravnsborghallen i Køge. Det er en mindre turnering, hvor vi kun skal danse 3 danse Engelsk Vals, Tango og Quickstep. Lidt blidt at starte op sådan. Glæder mig for vildt til at mine nye dansesko kommer hjem fra England. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 1, 2009 · Report post Hvor er det bare nogle fine sko... Kan da godt forstå du vil bruge dem, hvis du bliver glad for dem... eller et par magen til Det bliver da spændende med en turnering for første gang... Men kan godt forstå at du er nervøs... Hvor længe har i danset? Taaaak, overvejer om brudeskoene evt. skal være i hvide, det findes de nemlig også i. Vi har danset sammen et enkelt år, men C har danset i 21 år, mens jeg har danset i 27. Så lidt er det da blevet til ;) Har læst herinde på BK, hvor behagelige og lette dansesko er, så jeg overvejer også, om jeg skal have sådan et par til vores store dag Det er fuldstændig rigtig at dansesko er lette og behagelige, men de skal ligesom alle andre sko også gåes eller danses til. Du kan evt. se flere modeller hos www.supadance.com. God jagt. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted October 1, 2009 · Report post Så er datterens hårbøjle kommet, og selvfølgelig skal i da lige se et par billeder af hende med bøjlen på. Det nederste passer meget godt med hendes temperament 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites