Posted August 26, 2009 · Report post Lidt mere kjoleinspiration... Jeg er vild med Lace up, og det kommer der helt sikkert på min kjole. Jeg overvejer så bare om ikke det skal være et mørkerødt bånd..... Den model af lace up er jeg helt vild med. Og de ærmer kunne snildt komme på min kommende kjole... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 26, 2009 · Report post Velkommen til endnu en 2010 brud. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 26, 2009 · Report post fantastiske kjoler. Synes kjole nr. 2 er helt vidunderlig :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 26, 2009 (edited) · Report post - og lige lidt ekstra kjoleinspiration.... Jeg er vild med empiresnit, da jeg godt kan lide tanken om det lidt græskinspirede pga af min storebror. Denne perlerække på kjolen er helt i min smag, da jeg sværger til det enkle, dog tænker jeg at de kunne blive i mørkerøde så de matcher vores farvetema. Edited August 27, 2009 by luklau 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 26, 2009 · Report post Det er nogle lækre kjoler, du drager inspiration fra Jeg glæder mig til at se, hvad du finder på i sidste ende.. Og så kan jeg ikke benægte, at det er lidt dejligt, at der kommer een mere, der skal giftes senere end mig ;) Så kan vi sammen synes, at der er laaaang tid til :fløjt: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 26, 2009 · Report post Det er nogle lækre kjoler, du drager inspiration fra Jeg glæder mig til at se, hvad du finder på i sidste ende.. Og så kan jeg ikke benægte, at det er lidt dejligt, at der kommer een mere, der skal giftes senere end mig ;) Så kan vi sammen synes, at der er laaaang tid til Tak, jeg er også spændt... Jeg spænder lige fra Ebay til syerske... så det kan blive alt mellem himmel og jord tror jeg :fløjt: Med hensyn til bryllupsdato synes jeg, det er lidt sjovt med jeres bryllupsdato, det er den vi gerne ville have haft, men vi kunne ikke få feststedet, derfor blev det den 02. oktober i stedet. Og ja, der er lææææææææææææææænge til, så vi må i hvert fald holde sammen. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 26, 2009 · Report post Hejsa og velkommen til Jeg hedder Betina, er 30 år og skal giftes med min sømand af verden 2. oktober 2010. Jeg er i gang med det sidste halve år af min uddannelse til sygeplejerske og min kæreste er officer i Søværnet. vi mødte hinanden på Internettet... Tro det eller lad være, romantik kan godt lykkes her! Efter at have skrevet sammen igennem forskellige medier i omkring to uger, syntes vi, at det var på tide, at vi fik sat ansigt og stemme på hinanden. En kold novemberaften anno 2007 kunne det hele lade sig gøre. Jeg havde fået afsat begge børn hos deres mostre, og C havde en vagtfri periode fra Frederikshavn. Vi mødtes i København... Fisketorvet... Okay, parkeringspladsen på Fisketorvet... Dette har naturligvis sin forklaring: Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg hverken kan lide at køre rundt i København eller er speciel god til at finde rundt derinde eller på vej dertil. Sidstnævnte gjorde da også, at jeg var forsinket, og min største bekymring var, om C ville vente på mig - jo, selvfølgelig ville han da det... C havde bestilt bord på en restaurant på Vesterbro, hvor vi fik lejlighed til at se hinanden lidt an. Et enkelt kys, måske to, okay måske lidt flere og en biograftur blev det til den aften. Det har så stille og roligt udviklet sig og den 27. juni 2009 blev vi forlovet. Dagen startede med, at jeg var lettere frustreret, da C havde været på sejlads i rigtig lang tid, og jeg mente, at han var så træt, at det blev endnu en dag med at lave ingenting... Vi var "børnefri", og havde derfor alle muligheder for at udfolde os. Hvad jeg ikke vidste var, at han havde afventet den helt rigtige lejlighed til at fri, hvilket jeg nu havde trillet hen til ham. Han havde dagen inden spurgt min far, om hans datters hånd :-), hvilket han med vanelig afslappethed nok mente, at der ikke skulle være nogen problemer i. Han valgte at fri om eftermiddagen i Dyrehaven med udsigt over Øresund, Erimitageslottet og dådyr.... - og en madkurv med italienske specialiteter. Meget romantisk og helt i vores ånd! Vi har allerede en del på plads og resten kommer løbende. Jeg skal nok lægge billeder ind af inspiration og det, som allerede er indkøbt og klaret Det er mine 2 dejlige unger fra tidligere ægteskab, som skal være brudepige og brudesvend - Laura på 4 år og Lukas på 7 år. Vores toastmaster er min storebror, som er bosiddende i Grækenland. Min kærestes forlover er hans bedste ven fra Nordjylland. KJOLEINSPIRATION FARVETEMA Hej Betina Velkommen til..... Straks jeg så "luklau" vidste jeg at det var dig...... Vi snakkes. knus fra Jannie 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 26, 2009 · Report post Hej Jannie! Jamen selvfølgelig er det mig og selvfølgelig er du også herinde Ja har kigget på jeres hjemmeside og den er rigtig fin. Jeg glæder mig til at komme til 'globryllup' og se din fine kjole! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 26, 2009 · Report post sikke nogle fine kjoler du har fundet frem.... Tegner godt!!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 27, 2009 · Report post Jeg sætter lige vores farvetema ind... Når jeg lige får lidt mere tid, skal jeg nok sætte lidt mere inspiration ind og vores indbydelse... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2009 · Report post IIIIIIHHHHHH jeg sidder og er ved at smide servietterne ud af vinduet..... Jeg er meget i tvivl om, hvordan vi skal have servietterne - altså de skal formes som et lys, men skal de være helt hvide eller skal jeg sætte en rosenserviet ind. Det er planen, at vi sætter en rose ned i servietten, og at vi laver manilakort med navn, som skal bindes om servietten. Hvilken ville i vælge? -og er der nogen, som har en god idé til, hvordan man ruller servietterne pænest? Jeg sætter lige et billed ind af dem, jeg har forsøgt mig med. Jeg håber i kan hjælpe 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2009 · Report post Hej Jeg er nok mest til den helt hvide, men det er lidt svært at bedømme, for det kommer jo an på, hvor meget andet farve og pynt, der er inden over... Jeg synes også denne servietfoldning er sød og lidt speciel... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2009 · Report post Tak for din hilsen i min tråd... Har jeg fået sagt velkommen til dig? Er lidt småforvirret for tiden :fløjt: Jeg kan ikke folde servietter, men jeg ville nok vælge den helt hvide udgave. Den røde kan meget let komme til at ligne en bolsjestang. Ellers har jeg fundet en hel masse vejledninger her. Det virker til at være nogle rigtig gode vejledninger 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 28, 2009 · Report post Er helt klart mest til den helt hvide - og foldet som det sidste billede.... /Lene 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 31, 2009 · Report post Tak for jeres dejlige meninger, det er nu besluttet helt at droppe 'lyset' jeg er aldrig blevet helt tilfreds med det! I stedet overvejer jeg nu operahuset, helt i hvid med en rose liggende i den ene side. Jeg vil stadig bruge manilakort, som bordkort og det vil jeg så nok binde om rosen.... Nu må jeg lige se, hvordan det kommer til at se ud. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 31, 2009 · Report post Så har kreativiteten været i gang igen.... Denne gang er det dekorationerne på bordet, som jeg har haft tanker om. Jeg er helt vil med ideen om de usynlige flydelys, så dem har jeg bestilt og fået hjem. Tanken var så at lægge sten i bunden, roser i midten og lyset foroven. Derudover vil jeg binde et guldbånd om, som skal ligge hen ad bordet med 3 hjerter i enden. Lidt kryptisk skrevet, men her er lidt billeder, som kan hjælpe. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 31, 2009 (edited) · Report post Borddekoration fortsat: Stenene er fra Vesterhavet og indsamlet i vores sommerferie i Juli. Min kæreste er fra den kant, og jeg synes, det kunne være lidt skægt at tage lidt af hans hjemstavn med til festen. Nu mangler jeg så kun roserne, men de må lige vente lidt endnu ellers bliver de vist lidt for tørre Edited August 31, 2009 by luklau 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 2, 2009 · Report post Jeg er så ked af det! For godt 3 uger siden sendte vi en mail rundt til de mennesker, vi gerne ville se til vores bryllup næste år. En slags 'save the day' mail. Rigtig mange skrev tilbage og bekræftede at de havde modtaget mailen, og at de selvfølgelig ville reservere dagen. Rigtig dejligt - og så langt så godt. Jeg synes dog det var lidt underligt at jeg intet hørte fra veninde gennem 25 år, men lavede undskyldninger i mit hovede. Så i går fik jeg så en mail fra hende, hvor hun skrev at hun ikke ville deltage i brylluppet og desuden synes hun ikke længere der skulle være et venskab! Havde jo lidt på fornemmelsen at der var noget galt, for jeg havde heller ikke modtaget nogen invitation til hendes 30 års fødselsdag i oktober, men hun havde inviteret mine forældre. Jeg er så ked af det og uforstående, for selvfølgelig har vi ikke været meget sammen på det sidste, da der er kommet geografisk afstand imellem os, men ligefrem opløse et 25 år gammelt venskab pga det, og så på en mail. Det skal lige siges, at hun også er gudmor til min ældste. Hvordan i alverden skal man reagere på det???????????????????????? Jeg ved ikke helt hvorfor jeg skriver dette, kun at jeg har brug for at få lidt luft og få det ned på skrift. Jeg tænker stadig, det er noget jeg har drømt, for jeg kan virkelig ikke forstå, at et venskab ikke er mere værd. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 2, 2009 · Report post Jeg er så ked af det!For godt 3 uger siden sendte vi en mail rundt til de mennesker, vi gerne ville se til vores bryllup næste år. En slags 'save the day' mail. Rigtig mange skrev tilbage og bekræftede at de havde modtaget mailen, og at de selvfølgelig ville reservere dagen. Rigtig dejligt - og så langt så godt. Jeg synes dog det var lidt underligt at jeg intet hørte fra veninde gennem 25 år, men lavede undskyldninger i mit hovede. Så i går fik jeg så en mail fra hende, hvor hun skrev at hun ikke ville deltage i brylluppet og desuden synes hun ikke længere der skulle være et venskab! Havde jo lidt på fornemmelsen at der var noget galt, for jeg havde heller ikke modtaget nogen invitation til hendes 30 års fødselsdag i oktober, men hun havde inviteret mine forældre. Jeg er så ked af det og uforstående, for selvfølgelig har vi ikke været meget sammen på det sidste, da der er kommet geografisk afstand imellem os, men ligefrem opløse et 25 år gammelt venskab pga det, og så på en mail. Det skal lige siges, at hun også er gudmor til min ældste. Hvordan i alverden skal man reagere på det???????????????????????? Jeg ved ikke helt hvorfor jeg skriver dette, kun at jeg har brug for at få lidt luft og få det ned på skrift. Jeg tænker stadig, det er noget jeg har drømt, for jeg kan virkelig ikke forstå, at et venskab ikke er mere værd. Hold da op da ... Måske du først og fremmest må komme lidt til bunds i hvorfor denne klare udmelding. Måske det så derved er nemmere for dig at forstå og reagere konstruktivt. Men det må og kan ikke være rart. Så du skal have en knuser 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 2, 2009 · Report post Det var da noget af en omgang Den eneste måde man kan komme videre ud fra det, må da være at få en forklaring på, hvorfor det skal være sådan, det virker da lidt underligt hvis det kun er på grund af afstanden... Håber du kommer igennem det 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 2, 2009 (edited) · Report post Der er vist ikke andet at gøre end at høre hende ad... Der må jo være noget, der har såret hende (måske er det bare en misforståelse). Edited September 2, 2009 by Miss-Lena 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 2, 2009 · Report post Aarghhh..... masser af knus til dig Synes bestemt du skal kontakte hende - om ikke andet, så på mail og høre hvad pokker det lige er for noget.... Knus 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 2, 2009 · Report post jeg stemmer i med resten af koret. Få spurgt til hvad problemet er siden hun reagerer så kraftigt. Krydser fingre og håber det hele kommer til at gå. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 2, 2009 · Report post Ih, hvor kan jeg godt forstå du er ked af det!! Synes det er en meget "kold" måde at meddele sig på.. Jeg kan kun være enig med de andre i, at det er langt det bedste at få hende i tale. Om ikke andet, så kan du måske få nogle svar, og skal ikke gå og gætte dig til tingene.. Men så skal man selvfølgelig også være forberedt på, at der kan komme ting på bordet, som man ikke bryder sig om at høre. Jeg må sige, at jeg synes, at det er en noget kølig måde at opløse et venskab på, især når hun nu er gudmor til din ældste.. Jeg ville også have helt ondt i maven over sådan en mail. Rigtig meget held og lykke med det hele Lad os håbe, at i bare er kommet skævt ind på hinanden på et tidspunkt, og at det kan løses.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 3, 2009 · Report post Okay - god karma til mig snart - tak..... Jeg troede, jeg havde nok at tumle med mht min veninde - men men jeg har lige talt med min far idag. Jeg var med ham til forundesøgelse i sidste uge pga mavesmerter. Han skulle have en kikkertundersøgelse, og man fandt en polyp på 5 cm i diameter (det er meget stort). De ville ikke fjerne den på klinikken, men henviste ham til hospitalet. Han havde så ondt, at han nær var besvimet derinde, og på vejen hjem med bil måtte vi standse, fordi han fik det endnu mere dårligt. Hospitalet var så i dag, og min mor tog med ham. Han fik fjernet polyppen, men fik at vide, at han skal komme igen om 14 dage, og så skal han igennem en ny kikkertundersøgelse, for at se om der er flere... Samtidig fik han at vide at der var celleforandringer i den, de fjernede. Nu ved jeg godt, det ikke behøver at betyde, han har kræft, men jeg får alligevel en klump i maven, og han får først svar om 14 dage, når han kommer ind igen. Det bliver en lang ventetid! Derudover vil jeg lige sige tak for alle de varme ord, det er rigtigt dejligt, og jeg vil nok sende hende en mail, når jeg er kommet mig lidt. Jeg er dog helt sikker på, at hun mener det, når hun siger at venskabet er slut. Hendes begrundelse var nemlig, at vi skulle være vokset fra hinanden. Men jeg vil bare gerne høre, hvorfor det skal være så drastisk. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites