Posted September 8, 2009 · Report post jf. min tråd om at her er stille, blev jeg inspireret til denne tråd og har ikke kunne finde en tråd med 2009 brude. Så mit spørgsmål er, hvor mange 09 brude er vi tilbage og hvornår skal i vies? Jeg selv skal vies den 5. December i Mørkøv kirke (Mørkøv Kirkeby) kl 14 og festen afholdes på Sonnerupgaard Gods Så kom frisk alle i 2009 brude 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 8, 2009 · Report post Jeg er her også stadig. Vi skal giftes d. 10. oktober 2009 Jeg er ikke så aktiv herinde, men følger da med på sidelinien 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 8, 2009 · Report post Jeg blev viet d. 10. oktober sidste år, men på vores 1 års bryllupsdag skal vi i kirke og velsignes, så jeg må vel godt være med i denne tråd... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 8, 2009 · Report post Jeg skal giftes på lørdag Festen skal holdes i lejet lokaler midt i København. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2009 · Report post Ja, jeg er her også endnu :-) Vi skal giftes den 19. september, så det er jo efterhånden lige om hjørnet. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2009 · Report post Jeg er her bestemt også. Jeg skal giftes den 5. december ligesom dig. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2009 · Report post Jeg er herinde endnu, og stadig aktiv - måske ikke helt så meget som før, men er her da :-) og vi blev gift d. 22 august 09 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2009 · Report post Hejsa Jeg skal giftes på lørdag i Filips Kirke på Amager, så jeg følger stadig med på sidelinien og finder gode tips til dagen. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2009 · Report post [ Jeg er her skam også stadig. Er ikke så aktiv herinde, men kigger da tit herinde.. Jeg skal giftes 26 sept. så der er ikke længe til... SKal giftes i Røsnæs kirke.. Glæder mig helt vildt.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2009 · Report post Vi skal giftes den 19. september i Lynge kirke.. Glæææææder mig helt vildt.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 9, 2009 · Report post Jeg er her også stadigvæk - har simpelthen bare haft så meget om ørene her på det sidste, så tiden har ikke rigtig været til nettet desværre Vi skal giftes d. 26 september, så det er jo lige om lidt. Det bliver i Taulov Kirke - som ligger tæt ved Kolding/Fredericia 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 10, 2009 · Report post Jeg er ny 2009 brud Blev forlovet d. 23. august i år og skal vies i glostrup Kirke d. 21. november. Det er fordi vi venter barn til marts, så jeg så helst det blev inden, da min kjole ikke vil være praktisk i forhold til amning, men det føles rigtigt og vi får det bryllup vi godt kunne tænke os. Så det er super dejligt! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 13, 2009 (edited) · Report post OP MED DENNE TRÅD IGEN Vi skal vies i Lyngby kirke d. 26. september 2009 så det er lige om lidt Og så skal vi efterfølgende holde festen i nogle lejede lokaler, også i Lyngby - 10 min gågang fra kirken. Edited September 13, 2009 by lykke77 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 13, 2009 · Report post I specialeskrivningen og det efterfølgende pastoralseminaries stress og jag, eller bare uvant travlhed, har mine timer herinde været forsvindene få. Men jeg kigger stadig med og opdaterer lige så snart der er nyheder i min egen tråd.. Vi skal giftes i New York d. 21 oktober og velsignes herhjemme d. 30. oktober... Til jer herneden under, hvad hedder jeres præster? Måske kender jeg faktisk dem begge, men kun måske, griner.. jf. min tråd om at her er stille, blev jeg inspireret til denne tråd og har ikke kunne finde en tråd med 2009 brude. Så mit spørgsmål er, hvor mange 09 brude er vi tilbage og hvornår skal i vies? Jeg selv skal vies den 5. December i Mørkøv kirke (Mørkøv Kirkeby) kl 14 og festen afholdes på Sonnerupgaard Gods Så kom frisk alle i 2009 brude Vi skal giftes den 19. september i Lynge kirke.. Glæææææder mig helt vildt.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 13, 2009 · Report post Vi skal giftes her d. 17/10-09 og holder barnedåb på samme tid.. i birkerød kirke 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2009 · Report post Jeg er her også stadig, er ikke super aktiv da der er så meget der skal forberedes, den 26/9 er jo lige om hjørnet. Vi skal vies i Sct. Johannes Kirken i Herning og efterfølgende have fest i lejede festlokaler www.bjerrely.dk 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2009 · Report post Jeg er her også endnu, også med bryllup lige om lidt... så stress for alle pengene og slet ikke tid til at opdatere planlægningstråd!!! Men jeg læser med endnu! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2009 · Report post I specialeskrivningen og det efterfølgende pastoralseminaries stress og jag, eller bare uvant travlhed, har mine timer herinde været forsvindene få. Men jeg kigger stadig med og opdaterer lige så snart der er nyheder i min egen tråd.. Vi skal giftes i New York d. 21 oktober og velsignes herhjemme d. 30. oktober...Til jer herneden under, hvad hedder jeres præster? Måske kender jeg faktisk dem begge, men kun måske, griner.. jf. min tråd om at her er stille, blev jeg inspireret til denne tråd og har ikke kunne finde en tråd med 2009 brude. Så mit spørgsmål er, hvor mange 09 brude er vi tilbage og hvornår skal i vies? Jeg selv skal vies den 5. December i Mørkøv kirke (Mørkøv Kirkeby) kl 14 og festen afholdes på Sonnerupgaard Gods Så kom frisk alle i 2009 brude Vi skal giftes den 19. september i Lynge kirke.. Glæææææder mig helt vildt.. Vores præst hedder Johannes Olav Kruse Kristensen - Mægtig sød gut ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2009 · Report post Ja jeg er her også.....vi skal giftes PÅ LØRDAG.......puha det er vildt. Vi skal vies i Skanderborg slotskirke og efterfølgende holde fest i Ry. Er heller ikke den mest aktive og har heller ikke en planlægningstråd, men det kunne da være man skulle lave en beretning :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2009 · Report post Vi skal giftes den 31. oktober... Så er stadig med 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 15, 2009 · Report post Jeg er her også, men dog ikke så aktiv for tiden. Vi skal giftes den 26. september... om 11 dage!!!!!! Så her er lidt travlt 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 16, 2009 · Report post Vi er da ikke så få enda!!! Jeg er også med, skal giftes d. 10/10-09 i Veng kirke.. Glæder mig helt vildt!!! Knus Mie 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2009 · Report post vi skal giftes den 31/10 i nr.søby kirke glæder mig helt vildt til den store dag er ikke så aktiv da tiden går med planlægning vi har været forlovet i 5 år 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2009 · Report post vi skal giftes den 31/10 i nr.søby kirke glæder mig helt vildt til den store dager ikke så aktiv da tiden går med planlægning vi har været forlovet i 5 år Jeg skal giftes 3 oktober :-) Er jeg den eneste der er ved at få stress af alle de forberedelser??? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 17, 2009 · Report post Vores præst hedder Johannes Olav Kruse Kristensen - Mægtig sød gut ;) Jeg tænkte det nok! Ham kender jeg !! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites