Guest Soon2be..

2009 brude

25 posts in this topic

jf. min tråd om at her er stille, blev jeg inspireret til denne tråd og har ikke kunne finde en tråd med 2009 brude. Så mit spørgsmål er, hvor mange 09 brude er vi tilbage og hvornår skal i vies?

Jeg selv skal vies den 5. December i Mørkøv kirke (Mørkøv Kirkeby) kl 14 og festen afholdes på Sonnerupgaard Gods :)

Så kom frisk alle i 2009 brude :ilovebryllupsklar:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg er her også stadigvæk - har simpelthen bare haft så meget om ørene her på det sidste, så tiden har ikke rigtig været til nettet desværre :ilovebryllupsklar:

Vi skal giftes d. 26 september, så det er jo lige om lidt.

Det bliver i Taulov Kirke - som ligger tæt ved Kolding/Fredericia :)

0

Jeg er ny 2009 brud :) Blev forlovet d. 23. august i år og skal vies i glostrup Kirke d. 21. november.

Det er fordi vi venter barn til marts, så jeg så helst det blev inden, da min kjole ikke vil være praktisk i forhold til amning, men det føles rigtigt og vi får det bryllup vi godt kunne tænke os. Så det er super dejligt!

0

Annonce ♥

OP MED DENNE TRÅD IGEN :cheerleader3:

Vi skal vies i Lyngby kirke d. 26. september 2009 så det er lige om lidt :cheerleader3: Og så skal vi efterfølgende holde festen i nogle lejede lokaler, også i Lyngby - 10 min gågang fra kirken.

Edited by lykke77
0

I specialeskrivningen og det efterfølgende pastoralseminaries stress og jag, eller bare uvant travlhed, har mine timer herinde været forsvindene få. Men jeg kigger stadig med og opdaterer lige så snart der er nyheder i min egen tråd.. Vi skal giftes i New York d. 21 oktober og velsignes herhjemme d. 30. oktober...

Til jer herneden under, hvad hedder jeres præster? Måske kender jeg faktisk dem begge, men kun måske, griner..

:cheerleader3:

jf. min tråd om at her er stille, blev jeg inspireret til denne tråd og har ikke kunne finde en tråd med 2009 brude. Så mit spørgsmål er, hvor mange 09 brude er vi tilbage og hvornår skal i vies?

Jeg selv skal vies den 5. December i Mørkøv kirke (Mørkøv Kirkeby) kl 14 og festen afholdes på Sonnerupgaard Gods :blush:

Så kom frisk alle i 2009 brude :cheerleader3:

Vi skal giftes den 19. september i Lynge kirke.. Glæææææder mig helt vildt.. :cheerleader3:
0

Jeg er her også stadig, er ikke super aktiv da der er så meget der skal forberedes, den 26/9 er jo lige om hjørnet. Vi skal vies i Sct. Johannes Kirken i Herning og efterfølgende have fest i lejede festlokaler www.bjerrely.dk

0

Annonce ♥

Jeg er her også endnu, også med bryllup lige om lidt... så stress for alle pengene og slet ikke tid til at opdatere planlægningstråd!!!

Men jeg læser med endnu!

0

I specialeskrivningen og det efterfølgende pastoralseminaries stress og jag, eller bare uvant travlhed, har mine timer herinde været forsvindene få. Men jeg kigger stadig med og opdaterer lige så snart der er nyheder i min egen tråd.. Vi skal giftes i New York d. 21 oktober og velsignes herhjemme d. 30. oktober...

Til jer herneden under, hvad hedder jeres præster? Måske kender jeg faktisk dem begge, men kun måske, griner..

:cheerleader3:

Jeg selv skal vies den 5. December i Mørkøv kirke (Mørkøv Kirkeby) kl 14 og festen afholdes på Sonnerupgaard Gods :blush:

Så kom frisk alle i 2009 brude :cheerleader3:

Vi skal giftes den 19. september i Lynge kirke.. Glæææææder mig helt vildt.. :cheerleader3:

Vores præst hedder Johannes Olav Kruse Kristensen - Mægtig sød gut ;)

0

Ja jeg er her også.....vi skal giftes PÅ LØRDAG.......puha det er vildt.

Vi skal vies i Skanderborg slotskirke og efterfølgende holde fest i Ry.

Er heller ikke den mest aktive og har heller ikke en planlægningstråd, men det kunne da være man skulle lave en beretning :-)

0

Annonce ♥

vi skal giftes den 31/10 i nr.søby kirke glæder mig helt vildt til den store dag

er ikke så aktiv da tiden går med planlægning

vi har været forlovet i 5 år

Jeg skal giftes 3 oktober :-) Er jeg den eneste der er ved at få stress af alle de forberedelser???

0