Miss-Lena

Du er den eneste...

222 posts in this topic

Wahooo hvor er du smuk.. Jeg vil lige rose din frisør samt make up stylist. da jeg selv er det.. hun er dygtig, og det er super flot lavet.

hvor har du købt de smukke smykker hen..

Knus Anita

0

Annonce ♥

Lena..... Hvor er det bare SÅ dejligt at læse din beretning!!!!! Det hele er bare så super gennemført...... Og du er bare SÅ smuk!!!!

0

Fotografering...

Efter små 2 timer begav vi os fra receptionen ud for at blive fotograferet. Vi valgte at tage op på Dan’s arbejde, da det nu var mørkt og det ville være for besværligt med udendørsbilleder.

Et par billeder fra fotograferingen...

94.jpg93.jpg

90.jpg89.jpg

88.jpg86.jpg

Iiiiihhhhh, Miss-Lena, der var de jo!!!!! :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

De super-smukke "something blue"-SATC-sko :thumbsupsmileyanim:

Hvor må det være super-skønt med så flotte billeder og endda et med skoene!

Du er så smuk!

Nyder at læse din beretning om den fantastiske dag!

0

Ihh hvor dejligt at vi ikke skulle vente længere på din beretning, Lena :-)

Det lyder som en skøn dag og jeg glæder mig til at se mere!

0

Annonce ♥

Festen kan starte

Efter fotograferingen ankommer vi til feststedet, der er et lille intimt fælleshus. Vi kommer ca. 15 minutter efter vores gæster, så der er en summen af snak og hygge, da vi træder ind. Igen er det den varme følelse, det gyldne skær fra stearinlysene og hyggen der slår mig.

Inden vi går ind får jeg lige hægtet slæbet op i min George Gearløs krog og sat sløret op i en broche på siden af hoften, så jeg er mere mobil. Det fungerer bare super godt.

Vi kommer ind og får en velkomstdrink og snakker lidt inden kokken giver tegn til at maden er klar og vi derfor godt kan byde velkommen og bede folk sætte sig til bords. Og det er her forkælelsen kan starte.

74.jpg

0

Føde for guder...

Jeg forstår det stadig ikke helt, men i et lille køkken, med næsten ingen bordplads og et helt almindeligt gammelt komfur lykkedes det kokken at fremtrylle det mest fantastiske måltid. Vi startede med en tallerkenanretning med 3 tapas, så kalvesteg med fantastisk garniture og til sidst Gateau Marcel.

I kan se menuen her:

Forret:

Grillet tun anrettet på artiskokcreme hertil en lille salat af rødløg og brøndkarse.

Terrin af unghane og serranoskinke hertil en tapanade af aubergine, peberfrugt og oliven.

Bagte tigerrejer og jomfruhummer med en mild beurre blanc med smag af kokos og chili.

Tallerkenen anrettes endvidere med en lille salat med krydderurter og saltbagte mandler.

Retten serveres med brød og smør.

Hovedret:

Filet af ungkvæg. Hertil serveres en kartoffelrôsti og rødvinsglace.

Endvidere serveres der til hovedretten 3 slags garniture.

Ovnbagte rodfrugter med citrontimian.

Dariole af jordskokker.

Grønne asparges og forårsløg bagt i ovnen med honning.

Dessert:

Gateau Marcel chokolade pave.

Anrettes med marinerede bær og mango sorbet.

Det hele smagte bare så fantastisk og det var lige det vi drømte om. At kunne give folk en kulinarisk oplevelse, der var lidt ud over det sædvanlige.

65.jpg62.jpg

60.jpg

Edited by Miss-Lena
0

Taler og underholdning

Under middagen var der også taler. Det varheldigvis på et moderat plan og de var alle rigtig gode, søde, sjove og følsomme. Jeg vil ikke forsøge at gengive dem her, da det vist ikke yder det retfærdighed.

På et tidspunkt under hovedretten kommer der en ”mand” ind med hængerøv, dåseøl og fedtet hår (det viser sig at være en kvindelig komiker, der holder tale på Dan’s søstres vegne). Det var simpelthen så sjovt og jeg skiftede mellem at grine, kigge på Dan og så overveje om det var en ægte ”numse” der stak op over livremmen :thumbsupsmileyanim: Det var en super succes, der satte lidt ekstra gang i festen efter alle de mere seriøse taler.

Prikken over i’et på underholdningsskalaen var min musikvideo fra min polterabend, hvor jeg synger: I will always love you. Den hurtige læser vil vide at den er på YouTube, og at jeg synger helt vildt dårligt. Uha, jeg blev noget rød i kinderne og drak en ekstra slurk rødvin.

Der var selvfølgelig også kys stående på stolene og under bordet. Noget jeg fra start af ikke ønskede, men under hele denne planlægningsproces besluttede var en del af de traditioner, der skulle holdes fast ved. Der blev også råbt på strømpebånd, det havde Dan så i lommen :cheerleader3:

20.jpg18.jpg

14.jpg

13.jpg

5.jpg

1.jpg

Edited by Miss-Lena
0

Kysserunde...

blandede%20billeder%20fra%20aab%20241.JPGblandede%20billeder%20fra%20aab%20234.JPG

blandede%20billeder%20fra%20aab%20242.JPG

Op på stolene og kysse...

blandede%20billeder%20fra%20aab%20196.JPG

blandede%20billeder%20fra%20aab%20198.JPG

My precious...

Ringene er helt enkle, glatte guldringe, der dog er lidt tykkere og mere chunky end dem vores bedsteforælder brugte.

9.jpg

10.jpg

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

HVor er det her bare god læsning, Miss-Lena :cheerleader3: ! Og lækre stemningsfyldte billeder!

Glæder mig til mere :thumbsupsmileyanim:

0

Wauuuuuuw hvor er det bare gennemført!!!!!!!!!!!

Du er fantastisk smuk i din kjole, og børnene er bedårende i deres matchende tøj. Fantastisk.

Jeg er vild med dine blå sko, stolaen og din buket er virkelig gennemført; og dine smykker er et helt kapitel for sig selv. Det er så smukt med dit hårsmykke til dit mørke hår.

Er vild med jeres billeder, som er super romantiske men samtidig ikke opstillede, præcis som jeg gerne vil have det.

Glæder mig allerede til at se flere billeder, men indtil da - tak fordi du vil lade os kigge med på din fantastiske bryllupsdag.

0

Hvor er I bare søde... Jeg ved selv hvor sjovt det er at læse om andres bryllupper, specielt når ens egen dag pludselig nærmer sig. Jeg har derfor gjort mig umage med at få lidt detaljer med.

0

Mmmmm dejlig læsning og fantastiske billeder, og ja, elefantmedleyet fra Moulin Rouge er super! Har godt nok set frem til denne beretning lææænge :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hvor er det bare en fantastisk beretning :thumbsupsmileyanim:

En fantastisk star på weekenden. Sidder her helt opfyldt af jeres kærlighed til hinanden og du smukke billeder. Tak :cheerleader3:

0

Kæreste Frue,

Så kom dagen som du så længe har ventet på...og vitterligt planlagt til mindste detalje... (Jeg synes nu, at det er lidt positivt - på den aller sødeste måde - at kagen ikke var helt, som du havde regnet med....for lidt uforudsigeligt må der godt være på ens bryllupsdag...forstå mig ret!!! For I kan ikke andet end være stolte over jeres dag).

Hvor er I smukke...hvor er du smuk... Du havde farvet håret ikke? Det er jo desværre "år" siden, jeg har været inde på bryllupsklar. Men uanset hvad så klæder det dig.

Og alle de lækre detaljer...hm...kan du huske, hvad du skrev i min beretning i sin tid? Det gør sig vist ikke kun gældende for mig - tror nok at du hører ind i kategorien af smukke kvinder!!!! (Og jer som par med ungerne....fine fine billeder).

Endnu en gang stort tillykke og tak for en fin beretning!!

0

Sikke en dejlig beretning, Lena.

Vi glæder os til der kommer endnu flere billeder, man sidder jo og sukker over alt det skønne :-)

0

fantastik neretninger med skønne billeder! Stort tillykke med så flot et bryllup :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg MÅ simpelthen skrive en lille hilsen til dig...

Sjældent har jeg set en SÅ smuk, gennemført brud, som dig :thumbsupsmileyanim:

Hold da op, hvor ser du bare fantastisk ud. Jeg har sådan nydt at læse din beretning fra jeres store dag og se jeres flotte, flotte billeder. Og sikke nogle skønne unger I har.

Tak for kigget...

Kærlig hilsen Louise

0

Brudevalsen

Middagen sluttede ca. klokken 23 og vi fik rykket bordene ud til siden og lavet små hyggekroge. Der kom kaffe, cognac mm frem og baren åbnede. Men inden at vi rigtig slog os løs skulle brudevalsen danses.

Brudevalsen gik rigtig fint og selvom vi ikke havde øvet vildt gav vores eneundervisning pote og ingen kom til skade.

Efter dansen blev gommens strømper klippet og ligeså mit slør. Jeg gemte den nederste del med monogrammet på selv, jeg håber nemlig at det måske kan bruges som noget lånt engang til vores piger, hvis de finder den eneste ene.

post-36326-1257619980.jpg

post-36326-1257619991.jpg

Edited by Miss-Lena
0

123 123 123 123....

post-36326-1257620157.jpg

post-36326-1257620167.jpg

0

Efter brudevalsen, fik ve klippet slør og strømper

blandede%20billeder%20fra%20aab%20254.JPG

Og der var meget slør at give af...

blandede%20billeder%20fra%20aab%20258.JPG

Mit lange slør var pludselig lidt nemmere at have på

_DSC0233.JPG

post-36326-1257620243.jpg

post-36326-1257620258.jpg

post-36326-1257620270.jpg

Edited by Miss-Lena
0

Annonce ♥

Ih yndlingstråd :thumbsupsmileyanim: Lækre billeder :cheerleader3:

Sjældent har jeg set en SÅ smuk, gennemført brud, som dig :cheerleader3:

Enig :carrot: Ikke siden dig og din toplækre brudefrisure har jeg set så meget perfektionisme og god smag på én gang :cheerleader3:

0

Da brudevalsens toner forsvandt satte DJ’en Elefant-medleyet på fra Moulin Rouge. Det er den skønneste skønne og mest romantiske sang. We looooooooooooved it.

blandede%20billeder%20fra%20aab%20263.JPGblandede%20billeder%20fra%20aab%20262.JPG

Her kommer der så lidt billeder fra kirken igen.... Jeg har også sat dem om i starten af beretningen.

Og så lige lidt ekstra billeder fra den lette gang til alteret. Ihhhh, jeg havde det fantastisk og kunne smilende se rundt på alle gæsterne - min far ser dog noget nervøs ud :thumbsupsmileyanim:

Edited by Miss-Lena
0

Og så de sidste skridt op til alteret... Uha, jeg elsker altså det slæb på kjolen.

0

Efter vielsen tager vi hinanden i hånden og går ud. Forsøgte at gå langsomt, men jeg kan simpelthen ikke sige om vi huskede det.

Edited by Miss-Lena
0