Miss-Lena

Du er den eneste...

222 posts in this topic

Hej Lena,

Er lige blevet færdig med at læse hele din tråd og jeg har NYDT det! Hvor er du god til at skrive/fortælle og hvor var jeres bryllup bare perfekt. Du er ufattelig smuk og jeg er vild med din stil, både i kjole, sko, smykker, hår, bordpynt....det hele..! Wow. Jeg ville slet ikke have fantasi til så meget, men i mit næste liv (skal kun giftes een gang i dette liv, har jo fundet THE ONE) vil jeg gøre præcis som dig :thumbsupsmileyanim:

Tak fordi du vil dele det hele - er vild med alle billederne - vi kan da sagtens tåle at se flere :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Lena

Hvor er det da et fantastisk bryllup og hvor var du smuk...

Jeg kan se at I brugte ***Udelukket på grund af dårlige forretningsmetoder***, som fotograf.

Billederne ser jo rigtig gode ud, men hvad var din erfaring med ham?

Var det ham, som også tog jeres location-billeder?

0

Annonce ♥

Mange tak Vanni :thumbsupsmileyanim: Vi var ude og spise i går på sådan en ret fancy restaurant - 7 retter incl 7 retters vinmenu. Hold op hvor var jeg mæt bag efter. Det var super rart at kunne gå ud alene (uden børnene) og virkelig slappe af - det gør vi ret sjældent, så vi var enige om at det ikke gjorde så meget at det kostede en lille formue på den restaurant.

Det er lidt svært med det nye hår, for forfra ser det langt ud. Men det er fordi det er en lang page. Jeg så faktisk at en af dem fra Topmodel havde samme frisure (kender dog ikke pigernes navne).

Nå, men her et par billeder fra vi skulle ud af døren i går.

post-36326-1288528967.jpg

post-36326-1288528973.jpg

post-36326-1288528977.jpg

Edited by Miss-Lena
0

Jamen hvad kan jeg sige... Han er en sær snegl, men tager fine og anderledes billeder til en fornuftig pris. Mange af billederne er taget af ham - også på location. Mange af de andre tog min svoger.

Er han en sær snegl.. hvordan.. egentlig, hvis man må spørge??

Vi havde faktisk overvejet ham, men han skal fotografere til min kommende svoger/svigerinde's bryllup kun 1 måned efter vores, så derfor valgte vi en anden fotograf... men havde nemlig også hørt at han skulle være dygtig, men ikke så gammel vel?

0

Først og fremmest vil jeg lige sige at du smuk smuk ud i din store kjole og skoene...uuuhh ja det fryder jo et pigehjerte....de er bare SÅ lækre dertil!

Elsker blå og hvid sammen! Nå men jeg må i tænkeboks.....blå eller guld....blå eller guld..... :loveboard:

0

Annonce ♥

hej smukke

1000 tak for det fantastiske billede :)

Og jeg lover dig en invitation til vores kommende barns barnedåb eller hjemkomst fest, hvis du så lover at komme i din smukke festkjole :)

0

hej smukke

1000 tak for det fantastiske billede :)

Og jeg lover dig en invitation til vores kommende barns barnedåb eller hjemkomst fest, hvis du så lover at komme i din smukke festkjole :)

Det ville være en fantastisk ære at fejre jeres kommende guldklump

0

Så fandt jeg jeres budget. Hvordan gjorde I med mad?

Og undskyld hvis det faktisk står et sted ;)

Jeg synes, jeg har læst din tråd fra stat til slut.

Hvor fik I det fra? Og hvad gjorde I med personale? Oprydning osv.

Vi har ikke lokaleleje, men til gengæld tænker jeg vi neder med 5000 i personale... :-S

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Se min fine fine buket.... Den kom op på Dan's fars grav om mandagen.

76.jpg

Det kan godt være du har skrevet det et sted, er bare ikke faldet over det indtil nu - så er nødt til at spørge, hvad var din smukke buket lavet af? Den er så unik og enkelt! :loveboard:

0

Mange tak Vanni :thumbsupsmileyanim: Vi var ude og spise i går på sådan en ret fancy restaurant - 7 retter incl 7 retters vinmenu. Hold op hvor var jeg mæt bag efter. Det var super rart at kunne gå ud alene (uden børnene) og virkelig slappe af - det gør vi ret sjældent, så vi var enige om at det ikke gjorde så meget at det kostede en lille formue på den restaurant.

Det er lidt svært med det nye hår, for forfra ser det langt ud. Men det er fordi det er en lang page. Jeg så faktisk at en af dem fra Topmodel havde samme frisure (kender dog ikke pigernes navne).

Nå, men her et par billeder fra vi skulle ud af døren i går.

waw du er virkelig køn med håret nede. Og så måtte jeg lige se dine bryllups billeder, den kjole klæder dig bare så godt :thumbsupsmileyanim:

0

Det kan godt være du har skrevet det et sted, er bare ikke faldet over det indtil nu - så er nødt til at spørge, hvad var din smukke buket lavet af? Den er så unik og enkelt! :loveboard:

Buketten er lavet af Jonas Jensen, der er blomster designer i Aalborg. Det er en syet lilje dvs en stor lilje syet sammen af kronbladene fra mange liljer

www.jonas-jensen.dk

0