Miss-Lena

Du er den eneste...

222 indlæg i dette emne

Vi snupper os lige et kort øjeblik alene sammen, hvor vi får skålet og set hinanden lidt i øjnene - og spist lidt kage

_DSC0115.JPG_DSC0122.JPG

_DSC0116.JPG

Vi fik selvfølgelig en masse fine gaver. Bl.a. dette maleri af vores naboer. Vi fik også gavekort til www.boernekunst.dk, så nu kan vi slippe af med Ilva-masseproduktions-kunsten. Vi fik også en masse penge, der primært skal gå til en ny seng.

(Ihhh, bliver så glad over at se hvor smukt mit hår sad)

102.jpg

101.jpg

99.jpg

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fotografering...

Efter små 2 timer begav vi os fra receptionen ud for at blive fotograferet. Vi valgte at tage op på Dan’s arbejde, da det nu var mørkt og det ville være for besværligt med udendørsbilleder.

Et par billeder fra fotograferingen...

94.jpg93.jpg

90.jpg89.jpg

88.jpg86.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Billederne jeg har vist indtil nu har primært været fotografens. På lørdag eller søndag får vi dog en masse flere billeder taget af min svigerindes kæreste, der også er en ørn med et kamera, så jeg vil nok poste en masse flere billeder.

Jeg vil fortsætte i morgen med lidt om festen... Der var rigtig god og sjov.

Håber det var nok for nu :cheerleader3:

Beretningen fortsætter her

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Han var meget overrasket over hvor stor kjolen var - på den positive måde. Han har faktisk forbudt mig at sælge den :cheerleader3: Da han så monogrammet på sløret sagde han at det var vildt at det hele var så gennemført og med tanke på detaljer.

Redigeret af Miss-Lena
1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke nogle fantastiske billeder; man fornemmer virkelig stemningen og specielt du ser så smuk ud!! Kjolen, makeup´en, og stolaen er helt fantastiske, men må også sige at smykket i håret bare er med til at fuldføre looket - Wauw!

Jeg fik også vildt mange kommentarer for smykkerne - både ved frisøren og af de fleste kvindelige gæster. Alle mente det var så anderledes og smukt at de ikke kunne tro de "kun" havde kostet 1300 (altså for dem alle).

0

Del dette indlæg

Hvor er jeg glad for jeres kommentarer. Og jeg kan kun sige til jer alle: Glæd jer... I vil føle jer helt særlige den dag. Synes ikke det var sådan at man gik i en lyserød drøm, men det var bare den hjertelige varme trods efteråret og de glade smil, man husker...

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej så er du igang. Hold da op hvor er det bare fantastisk. Man er slet ikke i tvivl om varmen og omsorgen på billederne hold da op.......

Og hvor er det bare fantastiske billeder. det er jo simpelthen et helt eventyr vi følger... og vi vil ha mere......

Forresten nu hvor dit eget er overstået, slår du dig vel ned som bryllupsdetaljeplanlægger så vores andres kan blive lige så gennemførte som dit :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer