Dbrix

Dorthe & Lars 28.08.2010

557 indlæg i dette emne

Annonce ♥

"Du som gir os liv og gør os glade"

"I blev skabt som mand og kvinde"

"Hil dig frelser og forsoner"

"se nu stiger solen" eller "du kom med alt det der var dig" som solo

Et tip er at gå ind på den danske salmebog på nettet, hvor du kan finde tekster OG lydklip på orgel og piano, hvis man ik liiiige kan huske sin salmelære! Det jorde vi og dte hjalp :thumbsupsmileyanim:

Fandt engang denne lange liste over bryllupssalmer her på BK, den kan du da få til inspiration, ellers har præsten helt sikkert nogle bud...

435 Aleneste Gud i Himmerig

290 I al sin glans nu stråler solen

441 Alle mine kilder skal være

706 I blev skabt som mand og

702 Alterlyset i Herrens hus

749 I østen stiger solen op

010 Alt, hvad som fuglevinger fik

700 Jeg ved en blomst så favr og fin

36 Befal du dine veje

704 Jert hus skal I bygge på

078 Blomstre som en rosengård

696 Kærlighed er lysets kilde

121 Dejlig er jorden

494 Kærlighed fra Gud

402 Den signede dag

292 Kærligheds og sandheds Ånd

403 Denne er dagen

041 Lille Guds barn, hvad skader dig

122 Den yndigste rose er funden

003 Lovsynger Herren, min mund

703 Det er så yndigt at følges ad

747 Lysets engel går med glans

728 Du gav mig, o Herre, en lod

370 Menneske, din egen magt

052 Du, Herre Krist

289 Nu bede vi den Helligånd

369 Du, som gir gir os liv og gør os

722 Nu blomstertiden kommer

291 Du, som går ud fra den levende

011 Nu takker alle Gud

117 En rose så jeg skyde

750 Nu titte til hinanden

726 Gak ud min sjæl, betragt

321 O' Kristelighed

004 Giv mig Gud en salmetunge

15 Op al den ting, som Gud har gjort

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I aftes fik vi lavet bordkortene, der blev klippet pg klistret til den store guldmedalje...

Vi har kørt videre med de samme materialer/farver, som i vores invitation og håber at gæsterne kan se den røde tråd....

Men er nu selv godt tilfreds med resultatet.

post-37401-1282278998.jpg

post-37401-1282279016.jpg

Redigeret af Dbrix
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Fine bordkort :thumbsupsmileyanim:

Nu er det om 8 dage :cheerleader3:

Ja, 8 dage... Det er så vildt...

Har kvalme hver morgen, når jeg skal til at spise morgenmad (jeg er IKKE gravid) og jeg er overbevist om at det er psykisk relateret til det forestående bryllup..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

5 dage til og føler mig helt teenage-agtig i osteklokke...

Kan ikke samle mig om mit arbejde, er træt, tankerne farer rundt i hovedet, er plaget af dårlig mave... Pu ha hvordan skal det ikke ende på lørdag?

Har dårlig mave om morgenen, alene i går morges var jeg på toilettet 5 gange i løbet af 1½ time (skal nok skåne jer for detaljer). Den dårlige mave har stået på i et par uger, men toppede igår...

Har også morgenkvalme og absolut ikke lyst til morgenmad og jeg er IKKE gravid..

Kan slet ikke overskue hvordan de næste dage skal udvikle sig...

Men når det så er sagt, så glæder jeg mig selvfølgelig ubeskriveligt meget - skal bare lige have kirkeseancen "overstået".

0

Del dette indlæg

Det lyder til du har det lidt ligesom jeg havde det... Jeg havde absolut ingen appetit de sidste par dage op til brylluppet. Og heller ikke på dagen. Selvom jeg ikke havde spist ret meget i løbet af dagen, kunne jeg kun lige kæmpe mig igennem forretten, en lille smule af hovedretten, samt halvdelen af desserten.

Natmaden sprang jeg pænt over!

Jeg fandt desværre ikke en mirakelkur. Frugt var dog noget af det der gled mest ned af i dagene op til. Men tror bare det er kulminationen af så meget planlægning og glæde... Nu er det jo lige om lidt :balloons:

0

Del dette indlæg

Uha, det er bare så fedt, men husk at nyde planlægningen - dagen går SÅ hurtigt!

Og det er fantastisk vidunderligt og mere til..

Mine sommerfugle toppede faktisk torsdag - lørdag var jeg bare helt rolig og nød det hele afslappet og spændt - kirkedelen er super og gik også meget hurtigt!

Håber maven arter sig og du får ro på nerverne..

0

Del dette indlæg

Hvor er de fine de bordkort :balloons:

Elsker de er så enkelte

Håber maven har det bedre sidste på ugen, ved afslappende massage og bananer og revne æbler hjælper på min venindes meget nervøse mave hver gang der sker noget stort i hendes liv. (Eksamen og hendes bryllup)

Kram herfra og glæder mig til at høre om din store dag :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder til du har det lidt ligesom jeg havde det... Jeg havde absolut ingen appetit de sidste par dage op til brylluppet. Og heller ikke på dagen. Selvom jeg ikke havde spist ret meget i løbet af dagen, kunne jeg kun lige kæmpe mig igennem forretten, en lille smule af hovedretten, samt halvdelen af desserten.

Natmaden sprang jeg pænt over!

Jeg fandt desværre ikke en mirakelkur. Frugt var dog noget af det der gled mest ned af i dagene op til. Men tror bare det er kulminationen af så meget planlægning og glæde... Nu er det jo lige om lidt :loveboard:

Min appetit fejler ikke noget fra frokost og frem.... Spiste faktisk en majskolbe allerede kl. 16.30 fordi jeg ikke kunne vente til aftensmad og spist 2 gode portioner paste med kødsauce med masser af fløde - dur ikke jeg taber mig op til brylluppet, har ikke tid til at få kjolen lagt yderligere ind. Og jeg er sulten igen!! Men kan normalt også spise hele tiden.

Uha, det er bare så fedt, men husk at nyde planlægningen - dagen går SÅ hurtigt!

Og det er fantastisk vidunderligt og mere til..

Mine sommerfugle toppede faktisk torsdag - lørdag var jeg bare helt rolig og nød det hele afslappet og spændt - kirkedelen er super og gik også meget hurtigt!

Håber maven arter sig og du får ro på nerverne..

Har måske fri torsdag, så det ville da være en fordel, hvis sommerfuglene toppede der.

Skal nok nyde dagen, alle aspekter af den.

Hvor er de fine de bordkort :balloons:

Elsker de er så enkelte

Håber maven har det bedre sidste på ugen, ved afslappende massage og bananer og revne æbler hjælper på min venindes meget nervøse mave hver gang der sker noget stort i hendes liv. (Eksamen og hendes bryllup)

Kram herfra og glæder mig til at høre om din store dag :ilovebryllupsklar:

Tak, vi er også tilfredse med dem.

Arbejder på at den skal blive bedre, og har spist 2 bananer i dag. Ellers må jeg spise de piller, man kan få i håndkøb, som stopper f.eks. en feriemave.

Glæder mig også til at smide nogle billeder ind, glæder mig til at se det færdige resultat.

0

Del dette indlæg

Ikke de store ændringer siden i går...

I dag er jeg dog hjemme med sløj knægt, hvilket både er godt og skidt...

Godt fordi jeg alligevel ikke kan samle mig om mit arbejde, skidt fordi så bliver dagen endnu længere end den var i går!

0

Del dette indlæg

Kan ikke samle mig om mit arbejde, er træt, tankerne farer rundt i hovedet, er plaget af dårlig mave... Pu ha hvordan skal det ikke ende på lørdag?

Har dårlig mave om morgenen, alene i går morges var jeg på toilettet 5 gange i løbet af 1½ time (skal nok skåne jer for detaljer). Den dårlige mave har stået på i et par uger, men toppede igår...

Har også morgenkvalme og absolut ikke lyst til morgenmad og jeg er IKKE gravid..

Men når det så er sagt, så glæder jeg mig selvfølgelig ubeskriveligt meget - skal bare lige have kirkeseancen "overstået".

Ih , det kender jeg jo kun for godt! Der er nok bare nogle ting, man ikke kan styre (spændingen, nervøsiteten...) og så kommer det til udtryk på andre måder. Det var også kirkeseancen, jeg var nervøs over, så var super glad og lettet derefter.

Hvor er det fedt, I har valgt "Lad mig være den" med Anne Linnet - den er altså bare så fantastisk smuk og egner sig til "et voksent forhold", hvis du forstår...

Godt at høre, du kan spise i løbet af dagen - så skal det nok gå :)

0

Del dette indlæg

Ihh, jeg håber virkelig, at du når at komme ovenpå!

Sender god karma din vej og et :)

Tak Rikke, karma modtaget, jeg SKAL sgu komme ovenpå :)

Ih , det kender jeg jo kun for godt! Der er nok bare nogle ting, man ikke kan styre (spændingen, nervøsiteten...) og så kommer det til udtryk på andre måder. Det var også kirkeseancen, jeg var nervøs over, så var super glad og lettet derefter.

Hvor er det fedt, I har valgt "Lad mig være den" med Anne Linnet - den er altså bare så fantastisk smuk og egner sig til "et voksent forhold", hvis du forstår...

Godt at høre, du kan spise i løbet af dagen - så skal det nok gå :)

Ja og når man mister kontrollen, så bliver det kun værre.

Glæder mig også helt vildt til at høre den. Havde jeres solist musik eller sang hun den bare?

Jeg synes ellers godt nok det er dyrt, at få sunget en sang i kirken. Vi skal betale 1.200 kr. og der har vi fået 300 kr. rabat, fordi hun i forvejen skal synge i kirken den dag - men det er nok prisen?!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer