Dbrix

Dorthe & Lars 28.08.2010

557 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

SÅ fine billeder!!

He he - jeg har også det sorte sæt undertøj - har købt det i Newcastle :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at se om der kommer flere op? Har du besluttet dig for om det skal være en kalender - eller?

Tak!! Skal det være den s/h udgave eller farve eller en kombination?

Ja det er lækkert, elsker deres slogan, feel it, touch it, love it - og det er virkelig lækkert at røre ved.

Og har ikke besluttet mig, blev henvist til noget der hedder blurb.com, der kan man lave bøger af rigtig god kvalitet... Jeg er meget ubeslutsom....

Og der skal nok komme flere op, jeg skal bare lige beslutte mig for hvilke og de 4 der ligger nu skal jeg 99,9% have.

Redigeret af Dbrix
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fantastiske billeder, Dorthe!

Jeg er især vild med dem i #310 - synes det er super fedt i sort/hvid. Du ser glad, naturlig og ikke mindst stang-lækker ud! :thumbsupsmileyanim:

Jeg er overbevist om manden synes om dem!

Tak Susanne!!

Tror også manden vil holde meget af billederme i #310, mangler bare puden og dynen, så ligner det rigtig godt. Han har erkendt, at han ikke er min 1. elsker, men i skarp konkurrence med dyne og hovedpude - jeg har et kæmpe sovehjerte og elsker at putte under dynen.

Lige det her ville jeg også vælge det s/h, men er i tvivl om det sidste billede, synes skyggerne inkl. bryster tager sig bedre ud i farve..

Men jeg kan jo lave en kombination...

0

Del dette indlæg

SÅ fine billeder!!

He he - jeg har også det sorte sæt undertøj - har købt det i Newcastle :heart:

Glæder mig til at se om der kommer flere op? Har du besluttet dig for om det skal være en kalender - eller?

Tak!! Skal det være den s/h udgave eller farve eller en kombination?

Ja det er lækkert, elsker deres slogan, feel it, touch it, love it - og det er virkelig lækkert at røre ved.

Og har ikke besluttet mig, blev henvist til noget der hedder blurb.com, der kan man lave bøger af rigtig god kvalitet... Jeg er meget ubeslutsom....

Og der skal nok komme flere op, jeg skal bare lige beslutte mig for hvilke og de 4 der ligger nu skal jeg 99,9% have.

Jeg synes ikke alle billeder skal være i sort/hvid. Enten skal de alle være i farve, eller så skal du lave en kombi. Her er mine tanker:

Ternet undertøj:

I farve - mere romantisk, da man kan se de lyserøde detaljer.

Der hvor du ligger ned:

Lige så godt i farve som sort/hvid.

Rygbilledet:

Pænest i farve - synes du virker lidt bleg på det sort/hvide.

Der hvor du kigger ned:

Bedst i farve, da man bedre kan se din brystvorte.

Men tror også jeg generelt er mest til farvede billeder... De sort/hvid der blev lavet i min kalender, er dem jeg er mindst glad for...

0

Del dette indlæg

Superflotte billeder!!!! :heart::blush::)

Jeg vil sige stort set det samme som PiaK mht. farverne, bortset fra med billedet, hvor du ligger ned. Jeg ved ikke helt hvorfor, men der kan jeg bare lide det sort-hvide en lillebitte smule bedre end det med farve. Måske er det fordi, jeg synes der næsten bliver noget "engleagtigt" over det sort-hvide? Hehe, jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det, men synes alle billeder er superflotte i hvert fald :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres kommentarer det varmer og hjælper mig i min beslutningsproces, som ikke er nem, kan jo desværre ikke spørge manden til råds :heart:

Ved af erfaring at han foretrækker s/h billeder, men jeg er enig i at nogen af dem er bedre i farve....

Jeg får snart fotografen til at smide flere billeder ind, jeg synes det er fedt med jeres meninger og det er jo set med kvindeøjne, hvilket jeg bestemt ikke tror er nogen ulempe!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer