bobo...

B & R.....

505 indlæg i dette emne

hvad er bedre på sådan en dag, med hele to milepæle, end at begynde at snakke bryllupsrejse...

den anden er bare lavetr om til en normal ferie, så vi skal finde på noget nyt..

tænke tænke tænke..

ønskerne kommer her

1: rundtur denver, solorado - rockey mountains - yellowstone national park. denver.

2 Australien.

3: krydstogt ved alaska for at se på hvaler.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvad er bedre på sådan en dag, med hele to milepæle, end at begynde at snakke bryllupsrejse...

den anden er bare lavetr om til en normal ferie, så vi skal finde på noget nyt..

tænke tænke tænke..

ønskerne kommer her

1: rundtur denver, solorado - rockey mountains - yellowstone national park. denver.

2 Australien.

He he, jeg ville jo vælge nr 2, da det er det fedeste land at rejse i. Der er så stor forskel på landet, så der er mange oplevelser tilgode, selvom man bruger et par måneder dernede. Og så er der altid varmt OG man kan også se hvaler dernede... :biggrin:

Kh Mille

Redigeret af Millstarn
0

Del dette indlæg

tænke tænke tænke..

ønskerne kommer her

2 Australien.

He he, jeg ville jo vælge nr 2, da det er det fedeste land at rejse i. Der er så stor forskel på landet, så der er mange oplevelser tilgode, selvom man bruger et par måneder dernede. Og så er der altid varmt OG man kan også se hvaler dernede... :biggrin:

Kh Mille

vi har faktisk på et tidspunkt kigget på en rejse hvor man først havde en uge ude på et luxus hotel der lå langt væk fra alt og bagefter en uges krydstogt for at se hvaler, og tilsidst en uges kør selv ferie på new zealand... men det var da vi planlagde et sommer bryllup og på det tidspunkt var det ikke sæcon for det krydstogt.. men det kunne da være at man skulle kigge efter det igen..

der gav du mig noget at tænke over.... tak

0

Del dette indlæg

tænke tænke tænke..

ønskerne kommer her

2 Australien.

He he, jeg ville jo vælge nr 2, da det er det fedeste land at rejse i. Der er så stor forskel på landet, så der er mange oplevelser tilgode, selvom man bruger et par måneder dernede. Og så er der altid varmt OG man kan også se hvaler dernede... :rolleyes:

Kh Mille

vi har faktisk på et tidspunkt kigget på en rejse hvor man først havde en uge ude på et luxus hotel der lå langt væk fra alt og bagefter en uges krydstogt for at se hvaler, og tilsidst en uges kør selv ferie på new zealand... men det var da vi planlagde et sommer bryllup og på det tidspunkt var det ikke sæcon for det krydstogt.. men det kunne da være at man skulle kigge efter det igen..

der gav du mig noget at tænke over.... tak

Nu ved jeg jo ikke, hvad tid på året at I vil afsted, men jeg ville da se Uluru, som er noget helt særligt, dykke ved great barrier reef og se hvaler på vestkysten og det behøver man altså ikke et krydstogt for - de svømmer vist langs kysten :biggrin::) Og så er der regnskoven, alle de fantastiske dyr, solen, de fantastiske strande, den alt for lækre mad og australierne's venlighed at opleve. Og så er det billigt at rejse og leve dernede ovenikøbet... HUUG:(:cheerleader3:

Vi tager derned til jul, hvor de har sommer. Og jeg glæder mig allerede... :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hmm... så går tankerne på PA, ikke fordi jeg er sikker på at jeg får en, overhovedet slet ikke..

men det kunne nu være meget rart..

men hvordan fortæller man hvad man godt kunne tænke sig den dag???

for at være helt ærlig så tror jeg kun at der er en af mine veninder der ville kunne arrangere den dag for mig som jeg ønsker, ikke at det er store vilde ønsker, emn hvad jeg kan lide og interessere mig for spænder næsten hlet fra A til Å

det her er nogle af de ting jeg kan komme på at jeg ville nyde skete den dag.

massage kursus.

køretur med karet,

en eftermiddag på travbanen, (kunne være rigtigt fedt hvis det er på derby dagen)

tur på bakken,

køretur i racerbil,

rapelle (stave fejl) ned ad noget,

danse kursus.

prøve en blow out med en ubåd (dette bliver lidt svært, så jeg finder en løsning en anden gang)

paint ball bane..

biograf tur, med mulighed for at se en af yndlingsfilmene.

teater tur..

Tror i man kunne overtale dem til det kunne vare en hel weekend????

post-35508-1263418720.jpg

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

hmm... så går tankerne på PA, ikke fordi jeg er sikker på at jeg får en, overhovedet slet ikke..

for at være helt ærlig så tror jeg kun at der er en af mine veninder der ville kunne arrangere den dag for mig som jeg ønsker, ikke at det er store vilde ønsker, emn hvad jeg kan lide og interessere mig for spænder næsten hlet fra A til Å

massage kursus.

køretur med karet,

en eftermiddag på travbanen, (kunne være rigtigt fedt hvis det er på derby dagen)

tur på bakken,

køretur i racerbil,

danse kursus.

prøve en blow out med en ubåd (dette bliver lidt svært, så jeg finder en løsning en anden gang)

paint ball bane..

teater tur..

Jeg synes at det lyder rigtig fedt og meget af det kunne jeg også godt selv tænke mig... MEN idéen er vel at vennerne overrasker én, så man har jo ikke rigtig noget at skulle have sagt selv.... (Tænker jeg)

0

Del dette indlæg

massage kursus.

køretur med karet,

tur på bakken,

køretur i racerbil,

danse kursus.

paint ball bane..

teater tur..

Jeg synes at det lyder rigtig fedt og meget af det kunne jeg også godt selv tænke mig... MEN idéen er vel at vennerne overrasker én, så man har jo ikke rigtig noget at skulle have sagt selv.... (Tænker jeg)

ved godt at vennerne skal overraske en, men man kunne vel godt bare give dem listen med forslag, og så kunne de evt videre udvikle nogle af tingene eller skrotte dem alle sammen...

med hensyn til bryllupsrejse, så har vi idag fået en besked som vi har gået og ventet på i nogle år, vi ønsker os en båd, men ikke en hvilken som helst båd, og helst en hvor vi selv kan istandsætte alt det indvendige, og her til aften har vi fået afvide af en af vores venners venner har sådan en til salg, motor og skrog fejler intet, men resten trænger til en kærlig hånd.. det er lige os så nu venter vi på en pris, også kan det være at vi skal på vores eget lille krydstogt som bryllupsrejse..

ja vi elsker begge havet,og ingen af os bliver søsyge, dvs jeg gør når jeg kommer i land, men det er en anden side af historien

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

hmm..

Betina jeg tror at de to herre har ret... men jeg nød ellers at have dem alle steder..

nå men idag er der kommet afklaring på kjolerne til mine store brudepiger..

jeg vil ikke byde dem at gå i kjoler der kun er knæ-lange midt i december måned, men er heller ikke meget for de kjoler jeg har kunnet finde endnu..

men nu er det sådan at jeg heldigvis ikke er den eneste med et par hænder og en maskine til at sy så min mor har sagt ja til at hjælpe mig med at sy deres kjoler, så de kommer til at minde om vores datters kjole..

:):rolleyes: weeeee HUUG:(

og så skal der jo vælges farver, så jeg lister på nettet og kigger, og HURRAAAAAAAA det stof jeg skal bruge 5m af til hver kjole er lige nu på tilbud til 40 istedet for 80kr/meter, så i morgen skal jeg ud og købe stoffet til deres kjoler. ved godt at jeg senere også skal have fat i 2 usynlige lynlåse, tråd der matcher stoffet, trykknapper og noget pynt, samt en lille tak for hjælpen gave til min mor. men så bliver de også syet på en weekend, hvis der ikke er de store problemer...

mønsteret er enkelt for der bliver overdelen klippet efter en af pigernes yndlings toppe og underdelen giver sig selv.

så jeg regner ikke med at mine brudepige kjoler komer til at koste mere end max 250kr pr stk. dejligt..

hov glemte da at fortælle jer farverne..

den ene bliver bordoux og den anden bliver en støvet petrol. vores datters er beige...

har også været inde og anskaffe os en hjemmeside så nu skal den bare designes.. bliver lidt sjovt, men det er en nemmere måde for os at få alle oplysningerne ud til gæsterne og for gæsterne at melde til bage..

så når den kommer op og køre må jeg få lavet et link til den her fra.

navnet holder vi hemmeligt lidt endnu, men det er R der har fundet på det.

Ej de bliver så fine.

Uha hjemmeseder den er jeg også igang med. Og det er min føste nogensinde. Så håber den bliver godt. Glæder mig rigtig meget til at se jeres.

vores figurere til kagen er også blevet en flere....

vi har fundet dykker smølf... så nu er vi oppe på 4 men der skulle gerne komme flere...

Fed idee. Legekæden i næstvedby - den der ligger ved siden af noa noa og summertimes har rigtig mange smøfler... hvis du alligevel er der oppe af.

Ihh, jeg er helt vild med dykker smølf, han er nu bare dejlig... :biggrin:

js også stod valget mellem det og en lille gummiand, (lille joke jeg har haft kørende med R og hans soldater venner siden 2001)

men ved i hvad tøser????????????

i dag

er der

:cheerleader3::loveboard:11måneder til :o:)

eller

:cheerleader3::cheerleader3: 333dage.. :cheerleader3::cheerleader3:

ihh hvor jeg glæder mig....

men keg har måtte konstatere at jeg ikke kan tælle mere kan ikke få dat samme tal på gæste listen 2 gange.... og det gør det lidt besværligt at bestille det rigtige antal overnatningspladser til gæsterne.

Kender rigtig godt de problemer... eller den glemsomhed. Brugte i går en halv time på arbejde for at finde mine bilnøgler - fendt dem også .... i køleskabet ja flot ikke hvem snakker stresset :denmarkflag:

massage kursus.

køretur med karet,

tur på bakken,

køretur i racerbil,

danse kursus.

paint ball bane..

teater tur..

Uha hvor er du modig. Jeg tør ikke engang tænke tanken om hvad jeg kunne tænke mig på min dag - har fået besked på at jeg slet ikke skal blande mig.. Og det passer jo lige ned i mit planlægnings og kontrol gen :shooter:

Men min kollega er ved at planlægge en pa foe hendes veninde og de tager afsted fredag og kommer hjem søndag det samme var gældende for min fætter så alt kan lade sig gøre.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå dine tanker om PA. Jeg ved, at jeg får en, og at de er mine to rigtig gode veninder, som kommer til at være tovholder. Dem er jeg tryg ved, for de ved hvad jeg absolut ikke har lyst til på denne dag. Jeg synes da sagtens, du kan give dem listen, som en slags brainstorming, så ka de jo selv tage, det som de har lyst til :biggrin:

Og så i øvrigt....

TILLYKKE MED MILEPÆLEN

0

Del dette indlæg

nå ja jeg har milepæl idag.... sorry man har så meget om ørene lige nu, at jeg ikke har tænkt over det....

det hus vi skulle flytte ind her i weekenden og derfor skal være ude af vores nuværende lejlighed senes mandag eftermiddag har udlejeren lejet ud til to familier og da den anden familie stod for at hente nøglen på kontoret, så de fik huset...

derfor står vi nu uden et sted at bo fra mandag...

fedt.... men vi har fundet nogle steder vi ringer på / skriver til, og et af dem har meldt ud at de nok helt sikkert kan hjælpe så vi senest får nøglen mandag formiddag..

men nu må vi se hvad der sker.

Rikke...: smølferne finder jeg enten i br i centeret eller i toy's R us, der er et stort udvalg, je ghar også kigget hos legekæden..

Gæstelisten er der styr på: der bliver inviteret så vi (hvis alle kommer) bliver 49voksne og 9børn.

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Jeg kan godt forstå, du håber på en PA, det glæder jeg mig også meget til! Tror du ikke din veninde kender dig ret godt til at vide, hvilke ting, der ville være interessante for dig?

Forleden spurgte en af mine veninder mig, om vi helst ville have PA´en samme dag eller to forskellige dage... Selvom jeg da troede, de ville lave noget, blev jeg bare så glad alligevel over, at de allerede havde snakket om det. Hun spurgte også lidt til, hvad jeg ville synes var sjovt (er det ikke sødt?!) Jeg vil overhovedet ikke bestemme noget, men kom da med et par eksempler og sagde at for mig var det vigtigt, at vi var sammen, så jeg ikke alene skulle fx have ansigtsbehandling, men at vi sammen om fx paintball.

Og så må jeg da lige sige, at ham udlejeren er for meget! Håber han er vældig flov og I snart finder anden løsning :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nå men oven i alle de kedelige problemer er der kommet en god nyhed.

transporten af gæsterne (og på en sidste tur også os) er i orden...

det bliver edelskov der kommer til at stå for den det af det hele, og det bedste af det hele er at der udtrykkeligt står i aftalen at deres chauffør skalhjælpe R's mor; som for det meste sidder i kørestol; ind på plads i bussen, pakke kørestolen sammen og finde den frem igen når den skal bruges.

det var virkelig noget vi lagde vægt på, og derfor er det også en aftale at det skal være en bus med så få trin som muligt ind i bussen og at der skal være en ekstra skammel eller kasse som hun kan træde på når hun skal ind i kirken, denne må børnene også bruge hvis det er.

hvis der er nogen som ikke ønsker at tage med videre efter kirken så er det også en del af aftalen at de bliver kørt hjem igen. (der er nemlig 3 på vores gæste liste som på det tidspunkt er 91 - 88 - 79 år og det kan jo godt være at de takker nej til festen men gerne vil med i kirken.

det er rigtig dejligt at det nu er faldet på plads nu.

0

Del dette indlæg

dette ville også være dejligt, men nu vil jeg ikke regne med at det er vejr til det i dec måned, og desuden skla gæsterne så gå for langt.

så er der forresten nyt på boligfronten....

vi har fundet noget andet, dvs. vi kiggede på det i decmber men ville helst have haft huset.

men da den anden udlejer ringede igår og fortalte hvad lort han havde lavet så prøvede jeg efter jeg havde samlet mig at ringe til dem der så havde den lejlighed som vi kiggede på.. jeg forklarede manden situationen, og han sendte sin chef en sms om af han skulle ringe til mig når han så beskeden, og forklarede situationen.

og han kunne hjælpe... :biggrin::)

så i formiddags var vi nede og skrive det første papir under som han så faxede til udlejeren der sidder et sted i odense, og lige overmiddag havde han fået leje kontrakten til bage så bare skulle skrive under, betale depositum og så var lejligheden vores, så kl 13:30 vi vi nøglen til vores nye hjem. og som vores datter siger så kan hun også holde øje med far når han er på arbejde... (det får hun så lot til at tro på)

men vi flytter i morgen og overmrgen.. og jeg glæder mig for endnu engang stinker der af hvidløg i hele denne her lejlighed og kl er kun 21:30 om aftenen..

0

Del dette indlæg

dette ville også være dejligt, men nu vil jeg ikke regne med at det er vejr til det i dec måned, og desuden skla gæsterne så gå for langt.

vi har fundet noget andet, dvs. vi kiggede på det i decmber men ville helst have haft huset.

men da den anden udlejer ringede igår og fortalte hvad lort han havde lavet så prøvede jeg efter jeg havde samlet mig at ringe til dem der så havde den lejlighed som vi kiggede på.. jeg forklarede manden situationen, og han sendte sin chef en sms om af han skulle ringe til mig når han så beskeden, og forklarede situationen.

så i formiddags var vi nede og skrive det første papir under som han så faxede til udlejeren der sidder et sted i odense, og lige overmiddag havde han fået leje kontrakten til bage så bare skulle skrive under, betale depositum og så var lejligheden vores, så kl 13:30 vi vi nøglen til vores nye hjem. og som vores datter siger så kan hun også holde øje med far når han er på arbejde... (det får hun så lot til at tro på)

men vi flytter i morgen og overmrgen.. og jeg glæder mig for endnu engang stinker der af hvidløg i hele denne her lejlighed og kl er kun 21:30 om aftenen..

Skønt at I har fået tag over hovedet, så kan I slappe lidt af, imens I kan kigge efter et andet hus. Hvorfor lugter lejligheden af hvidløg? Har I etniske naboer?

Kh Mille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skønt at I har fået tag over hovedet, så kan I slappe lidt af, imens I kan kigge efter et andet hus. Hvorfor lugter lejligheden af hvidløg? Har I etniske naboer?

Kh Mille

nej vi har danske naboer (ikke for at være racist men ved ikke hvordan jeg ellers skla skrive det) men damen hos det ene par elsker hvidløg om udsugningen fra deres emhætte har de polakker der har bygget husene fået ført ind i den lejlighed vi bor i...

og normalt har jeg ikke noget imod hvidløg, men den ene aften havde hun brugt 1½løg og ikke kun nogle enkelte fed.. og så er det for meget.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er også glad for jeres boligproblem er løst :biggrin::)

Synes godt du kan give nogen hint om hvad du ønsker din pa skal indeholde. Jeg frabad mig vilde ting (har dårlig nakke) og fik en total skøn dag med glaskursus, brunch, fik lavet negle, ansigtsbehandling, fik farvet bryn og vipper og fik rettet bryn og lagt aften make up og sat, efter den omgang var jeg klar til fest:)

0

Del dette indlæg

SKØNT... Or not!

jeg holder på det sidste imorgesnvar der en af naboerne der kom ud med en halv ranke hvidløg og smed den i deres skraldespand...

så synderen er fundet...

nå men idag fik vi flyttet ca ½delen så skla der flyttes igen imorgen og mandag bliver det sidste flyttet. yay..

så sad jeg lidt og legede med invitationen torsdag aften bare for at koble fra.

og det har så resulteret i at vi har ændret lidt i farverne og lidt i den ud formning som jeg troede teksten skulle have...

nå men farverne bliver:

blå (af en art), rød, hvid og sølv..

idag nåede jeg også at hente stoffet til mine store brudepigers kjoler... og de bliver bare smukke, også selvom de får hver deres farve på..

men nu vil jeg gå ind på sofaen og falde om af udmattelse for jeg er super træt....

men ved i hvad????????????????????++

nu er der kun 48 uger til, og det vil sige at der kun er 20uger til at vi sender invitationerne ud (regner jeg med..)

0

Del dette indlæg

Åh hvor lyder det bare godt. Der er sku altid gang i den hos jer. Men fedt at i har fundet bolig ellers så sig til vi har en andelsbolig til salg... SOM Vi rigtig gerne vil af med så vi kan få købt et hus så sig endelig til hvis du kender nogen der mangler en lejlighed i næstved.

Ih det var så transporten kan du afslører hvor langt den skal kører? Er bare så nysgerrig.

0

Del dette indlæg

Åh hvor lyder det bare godt. Der er sku altid gang i den hos jer. Men fedt at i har fundet bolig ellers så sig til vi har en andelsbolig til salg... SOM Vi rigtig gerne vil af med så vi kan få købt et hus så sig endelig til hvis du kender nogen der mangler en lejlighed i næstved.

Ih det var så transporten kan du afslører hvor langt den skal kører? Er bare så nysgerrig.

hehe.. de to busser (en luxus og en mini bus) kommer til at køre sammenlagt sammenlagt 550km.

hjalp det?????

det er også kommet lidt opklaring på hele R's behandlings situation, OUH vil ikke starte en behandling før end de har hele journalen, og "riget" kan ikke finde den halvdel der mangler... :cheerleader3::loveboard:

så i slutningen af næste uge skla R afsted for at underskrive papirene så han igen bliver behandlet på et privat hospital, fuldstændige åndsvage penge at bruge men det er vi nød til når de andre klokker så meget i det som de gør lige nu, når de har givet ham max. 1½ tilbage så vil vi ikke vente 6mdr på at der sker noget..

så op med penge pungen og frem med nummert til privat hospitalet igen.

Redigeret af bobo...
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer